Zpět na článek

Diskuze: Lidé nad 45 let nemají rádi nové technologie

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 9. 2005 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim, me je 20 a ty novy technologie me zacinaj stvat uz ted - docela by se mi libilo, kdyby pocitac vydrzel na slusny urovni aspon 3-4 roky... Jenze dneska si koupi clovek slusnej main-streem, roku uz je to low-end a za rok a pul zraly na vymenu ( v lepsim pripade az za ten rok a pul...)
- Jiří Škoda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 9. 2005 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace zda se mi, ze to neni o novych technologiich, ale spis o Vasem rozpoctu. Asi by stalo za uvahu, jak a k cemu clovek pocitac pouziva, ze to zere takove penize.
...lide nad 45 let a zeny... dobra hlaska
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 9. 2005 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mně taky občas ty technologie štvou - mám sice low-end mobil s ČB displejem a bez foťáku, MMS a všeho toho, a stejně všechny jeho fuknce nevyužiju, mám separátní foťák a MP3 přehrávač tak nepotřebuju mít namasenej mobil. Ale co mě štve je že jsem se dycky těšil až bude WAP levnější a ono je to pořád tak drahý že je to úplně na prd...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 9. 2005 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jj, je mi 21 a taky toho mám dost. Člověk do toho vráží peníze a má z toho užitek tak rok, v lepším případě, pak tu komponentu stejně neprodá a musí investovat do nové, no pokud nehraje na PC hry tak ne, tak to PC opravdu vydrží tak 3-4 roky (i když teď má přijít Vista, takže 2 roky staré PC stejně půjdou do kytek).
- drnoha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 9. 2005 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tak to odhaduji na pentium 4 s GeForce3/Radeon8500, pul giga DDR266 a DVD mechanikou, veteran ano, krom her ale stale docela dobre a i na par her to jeste dnes stacit bude.
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 9. 2005 00:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: ja mam 2 pc, jeden muj byvaly a jeden soucasny a situjeme na obou a pohoda. far cry, hl2, nfsu2, perimeter, world of warcraft apod. jdou na tom starem docela v pohode. stary pc je: athlon 1900, ge force 4 ti 4200, 256 ram.
- Jade

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 9. 2005 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je mi 16 a vyvyji se to pomalu ... kdo ma porad cekat nez vyjde 7800xgt, r520 ... chtelo by to dene mnohem vic recenzi at se u PC nenudim .. pro jiriho skodu ...

PC 4-5 let LOL :D

a pokud kupujes main-stream a za 6 mesicu nebo za rok uz ti nestaci, tak asi kupujes Tesco PC ;) ,,, jinak nic ve zlym :) .. ale proste jen at to de dopredu ...

i co se tyce mobilu ... tak mit fotak je na mobilu supr vec, ale mit na mobilu 2 megapixelovej fotak je jeste lepsi... ;)

a co se tyce toho clanku ... tak moje matka (je ji myslim neco kolem 45 vyuziva na mobilu dokonce i budik :D )

takze asi tak :)
- Láďa Škramlík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 9. 2005 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jen pockej zajici az budes muset vsechno calovat sam. Je mi tedka 18 a uz 5 let si vydelavam na PC sam. Pravda do 15 to byl smenej obchod, posekani zahrady za 200 a tak, ale zadny kapesny. Tedka uz zase sekam zdarma a mam brigady :)
AXP2500 a 2GB ram s FX5200 staly to docela hodne driny. Neveril bys kolik hodin prace je potreba objetovat aby bylo na stole to co si clovek aspon trochu preje. :)
- JoHnY

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 9. 2005 01:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no ty ses dobrej, jak uz tady Jade napsal - az ti bude vic roku, tak poznas, ze si na vsechno musis VYDELAT! A to neni prdel, obzvlast kdyz pri tom, jako ja, studujes VS. A nejaky Tesco sem neplet, ani nevis, co je to main-streem. Za rok je to sice pouzitelny, to i za 2-3, zalezi, na co se to pouziva a o jakej kus "srotu" jde, ale vzhledem ke stale se objevujicim novinkam to zastarava a je z toho low-end. A ze tvoje mama ( je opravdu smutny, ze ani nevis, kolik ji je presne let ) pouziva budik na mobilu zase neni nic moc neobvykleho, autor spis mluvil o mob. Internetu, GPRS navigaci atp.
- Jiří Škoda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 9. 2005 01:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace je ti 16 a podle tebe se to vyvyji pomalu? az budes pracovat a sam si vydelavat na hw a budes vydelavat TOLIK, ze si budes moct dovolit 7800gtx hned jak vyjde ze SVYCH penez a dalsi podobne komponenty si sam zaplatis, tak pak tu neco vykrikuj o tom, ze se to vyvyji pomalu...

vem si treba 10 let:

jake byly auta pred 10 lety? stejne

jake byly televize pred 10 lety? stejne (az na lcd tv apod.)

jake byly mobily pred 10 lety? HODNE jine

jake byly pocitace v roce 95? o MNOHEM min vykonejsi, tehdejsi prumerny pc byl naprosto nesrovnatelny s dnesnim prumerem... (a to nemluvim o tom, jak vypadaly pred 10 lety pc hry)

tak tu prestan placat takove nesmysly, ze se to vyvyji pomalu a trosku si to porovnej s necim podobnym
- Jade

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 9. 2005 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To s tim rychlym vyvojem technologii v oblasti IT prave neni moc pravda. Ona se totiz vyviji jen jedna a to jeste ta min dulezita soucast PC.
Jen se podivejte na PC pred 10ti lety - ano, dneska je HW vykon mozna 50x vetsi, ale co z toho? Podivejte se na UI OS a programu dnes a pred deseti lety. Vzdyt je porad stejne spatny!
Temer vsechny firmy delajici cokoliv v IT si porad honej nejaky svoje technologie, ale to, ze uz se to neda v podstate rozumne ovladat, to, ze abych v nejakym programu skutecne umel ho musim studovat nekolik let, to uz nikoho nezajima.
A ja se nedivim, ze 45ti lety, kteri toho maji na starost vic, nez si hrat s gadgetama (coz muzou prave mladi muzi okolo 25ti let, protoze nic jinyho na starost nemivaji), nebavi cist tisicistrankovy manualy k programum a operacnim systemum a vselijakym funkcim mobilnich telefonu nebo to dlouhe hodiny vsechno testovat.
Jo, v IT holt vubec neplati: "Nas zakaznik, nas pan"
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 9. 2005 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak hlaska "lidé nad 45 let a ženy" je hodne husta...todle si precist naka feministka...jinak new technologie je dobra vec, ale ja se spis bojim takovyho omezovani svobody novejma technologiema, jako ze si muze nekdo zjistit kde zrovna ste pomoci mobilni site atd. je dost neprijemny ... prijde mi ze to miri k jakymusi "dokonalymu svetu" cehoz bych se bal...
- Ivan Soukup

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 9. 2005 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dle meho nazoru je mi 23 se technologie vypousteji na trh se znacnym spozdenim. v dobe kdy zacli mp3ky jsem hned rek a pro se neprodavaj mp3man jako walkman ci diskman.. musel jsem na prvni vlastovky cekat snad 5 let.. a tak je to se vsema "novyma" technologiema. v dnesni dobe totiz nez vydat neco prevratneho a noveho coz bezesporu mnou zminovane kapesni mp3 prehravace jsou je pro vyrobce a prodejce lepci bouchat prachy do te doby z nejakeho produktu penize dokud to jde a pak kdyz zacnou klesat trzby tak pak teprve prijit na trh s necym prevratnym a novym a za poradnou palku at to ty uzivatele sezerou.. ne tenhle stav me fatk se*e.. konecny stav v mobilnich technologii bude fotak+mobil+pda+herni konzole v jednom a to vse plnohodnotne ze na nic uzivatele nakonec nadavat nebudou.. imho kdyby se z toho noveho kapesniho play stejsnu dalo zavolat a dobre fotit tak neni co resit..
a IMHO uz jsou vyvynuty davno motory ktere jedou na jinou tekutinu nez derivaty ropy napr na vodu, ale s tim kdyby dnes nekdo prisel tak tim zlikviduje kompletne cely ropny prumysl a to si prece arabsky sejkove nelajznou takze se jeste tech 30-50 let bude cekat az se vysosa posledni kapka ropy kdy v ty dobe litr benzinu bude stat 10000,- a pak se najednou objevi alternativni pohony tak ucine ze nahradi normalni spalovaci.. nemyslim solarni clanky, ale vodik nebo palivove clanky ci studena fuze a podobne scifi sroty.. no nic jdu dopit tu flasku vina..
- Tomáš Štvrtecký

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 9. 2005 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechapu co resite, ze pc nevydrzi vic jak dva roky? ale vydrzi, jen nesmite chtit hrat vsechny nove hry na 16001200 v masx rozliseni. moje pc mam uz rok a pul a pohoda. velice sem se bal jak mi na nem pujde doom 3, hl2 nebo far cry, protoze podle zprav na netu by mi to neslo, ale uplna pohoda, takze nehodlam upgradovat ani kvuli unreal enginu 3, protoze proste VIM, ze mi taky pujde. a ze to budu muset hrat v rozliseni 1024768, nebo 800*600? no a co? jde o to nechtit vsechno nej... a cim min clovek hraje hry, tim min potrebuje upgradovat. stacilo by treba jednou za 6 let. ostatne, ono by v dnesni dobe bohate stacilo mit nejakou pentium dvojku s open officem a win 2000 a je to. na internet a na praci je to az moc dobry stroj. a pomerne nove hry typu quake III si na tom clovek zahraje, tak co resit...

to same s mobilem. doted nevim, proc jsem vymenil moji double ex 6310i za 6800 a ted mam 6230i. ona totiz nokia 6310i byla temer dokonala. byla pohodlna, vysoka vydrz baterie, melo to wap, bluetooth, gprs, sms, volani, budik, kalendar. co vic bezny clovek potrebuje? nic. jen si to priznejme. dnesni mobily maji vic a vic kravin navic, ktere budete vyuzivat napriklad jen dva mesice, protoze to bude nove a cool a pak se vam to omrzi a bude to pro vas zbytecne... je sice pekne, ze nokia n90 ma dva displeje, z toho jeden velky jako prase a ma 256 tisic barev a rozliseni na mobily nevidane, ale k cemu to proboha je, kdyz vam mobil pri plne zatezi vydrzi sotva jeden den? to pak neni vubec MOBILNI pristroj, kdyz musi byt kazdou noc v nabijecce. mobilum vseobecne by prospely nejake nove prevratne baterie, ktere by udzely mobily typu n90 pri chodu aspon dva tydny, "normalnejsi" telefony treba mesic... zni to jako sci fi, protoze vetsina dnesnich mobilu vydrzi pri prumerne zatezi tak max. tyden, ale bylo by to super, kdyby se mobil nabijel jen jednou za mesic.

a to, ze nad 45 lide nemaji radi technologie je pochopitelne, protoze je neznaji, museji se jim prizpusobit a jejich 5ti leti vnukove tomu rozumi mnohem vic nez oni je pro ne potupa, tak je nemaji radi... az vymrou lide, kterym je dnes 40 a vic, tak tu bude zase lip a uz velice malo lidi bude nenavidet pc a pc hry. vemte si, kolik lidi dnes verejne a ostre vystupuje PROTI TV? temer nikdo. a kdo proti pc hram? hodne lidi. jeste na to nejsou zvykli, je to neco noveho, neco, co jim "bere" vnoucata, ktera "nic" nedelaji, jen "tupe sedi a cumi do monitoru" a starsi jim nerozumeni, nechteji je pochopit a tim padem odsuzuji i "pitome" pc hry. hlavne ze cely den prosedi u televize a u opravdu pitomych a bezmyslenkovych telenovel a podobnych kravin.

tot muj notne zkraceny nazor...
- Jade

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 9. 2005 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace presne tak, muj nazor je stejny. Moje mati je typicky priklad cloveka odsuzujiciho hry a sediciho u TV a cuciciho na picoviny :]
- dredie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 9. 2005 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Bych trošku přibrzdil s tim vymíráním.
On takovej línej fakan, kterej využívá novou technoligii a radši brnkne kámošovi, než by sešel jedno patro, by zasloužil vytahat za uši (to jsem viděl). Dřepět furt u kompu taky neni uplně normální, dělal jsem to sice taky, ale pak jsem vypad aspoň někam ven. Chytrej mobil s internetem - Ano. MMS, super vyzvánení co musim mít, foťák v mobilu a další ptákoviny - NE, bez toho se dá žít.
Ono to neni tak, že by děda záviděl harantovi kterej to umí. Spíš je to tak, že se děda nemůže, koukat na to jak harant furt sedí u kompu jak pecka a děda vidí z jeho dětství jen jeho záda, místo toho, aby zvednul zadek a šel s dědou třeba na ryby nebo na houby (u kompu může sedět věčer až bude děda zařezávat).
Jastli to takhle půjde dál, tak budem za chvíli žrát zmrzlinu z pětilitrovýho kýble, zdavit se "How do you do?" a neprojdem dveřma.
Jinak novým technologiím fandím, využívám je, ale všechno má svý meze.
- Lockheart

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 9. 2005 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No, ja nevim, ale mam pocit ze neco na tom bude. Spousta lidi ma fobii z PCher (nebo jakychkoli jinych) a pritom sedi u TV 8h denne a pripada jim to normalni... nerikam ze je v poradku, kdyz malej fakan sedi JEN u PC, ale taky neni takovej problem kdyz nekdy zapari. A to nemyslim 1x za tyden jednu hodinku... to neni pareni ale spis vopruz :]
- dredie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 9. 2005 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To zas nekdo splodil hloupost...
Chtelo by to rozlisovat mezi "novou technologii" a "ovládáním" pokud vytvořím přehrávač mp3 který se bude ovládat obdobně jako walkman tak asi vetsina lidí zvyklá na walkman nebude mit zadne problemy... Navic to ze v mladsim věku jsou lide schopni snaze se učit novým postupům je běžně známá věc a nemá s přijímáním nových technologií nicmoc společného.. To mohli rovnou zkoumat jaký vliv má na vývoj nových technologií postavení merkuru a venuše...
- Oskar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 9. 2005 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s většinou lidí prede mnou dnešní teenageri nejspíš velmi rychle změní názor na novinky v okamžiku kdy se začnou sami živit..
Jinak mozna by neskodilo zabývat se technickými novinkami a ne podobnými hloupostmi...
Například toto "http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1855137,00.asp?kc=ETRSS02129TX1K0000532"
mne osobně zaujalo daleko víc nežvětšina zpáv tu za poslední měsíc..
- Oskar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 9. 2005 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Počítače vydrží dlouho. Mnoho let. Dokud vám neodejde hardware.Pokud vám vadí, že váše mašinka po roce nemůže mít přízvysko HIGH-END, tak to je jen vaše hloupé ego. Nikdo nikoho nenutí kupovat si nové mašinky.
Kdyby vývoj nepokračoval takhle rychle, tak by neexistovaly hry kvalit HL2 a DOOM3.
Stěžovat si na to, že dnešní HDD mají stokrát větší velikost než před deseti lety a že výkon procesorů je taky nesrovnatelný je pitomost prvního stupně.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 9. 2005 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ted nevim, esli sem zena nebo je mi na 45 let... :-)
- Kubik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 9. 2005 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale kdo říká že si to všichni musíme kupovat?Každou novinku v oblasti HW-proč?Ano,dělám 3D grafiku a tak mám na to stoj který to zvládá,ale pokud bych chtěl jen surfovat po internetu?Mám tu taky PEntium Pro 233 MHz,na něm Mandrakelinuxy (rozchodil sem tam i ořezaný Win Xp-vpoho) a na net,popř tisknutí a psaní dokumenů to stačí,natáhnu si do toho fotky a můžu si je i vypálit..A co potřebuje běžný člověk víc,pokud nemá děti který hrajou hry,he?Nic..Můj děda měl donedávna 486 DX 40 MHz,dělal na tom účetnictví pro celej bytovej dům a vpoho..Teď si pořídili s babičkou digitál,a tak potřebovali něco s USB a rychlejší..Tak má Pentium Pro 233 MHz (další :) ) a USB kartu+3,5" čtečku pam. karet a zase mu to stačí..Chtěl si kupovat sestavu v Tescu,což sem mu naštěstí rozmluvil.Todle sem měl bratru za 2000,- s klávesnicí a myškou,byla tam zvukovka a dodal sem tam ňáký paměti,takže tam je teĎ 96 MB..A je to NAPROSTO dostačující.Tedy,souhlasím se všemi nahoře kdo píší o nenutnosti nových komponent každých 6 měsíců.Ne,opravdu to není potřeba.A nové technologie?No a proč se pořád mění ovládání a všechno se zmenšuje?To například pro starší lidi je problém,proč se asi dělá Jablotron 01,že?Oni na učení se tohohle nemají prostě čas..
- Lubor Zelinka

Reklama
Reklama