Zpět na článek

Diskuze: Metro 2033 - vymírající lidstvo s DX11

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

vendo007
vendo007
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Náruživý hráči FPS (first-person shooter) se tak snad po trochu rozpačitém titulu Alien vs. Predator dočkají pořádné akce s dechberoucí grafikou.[/quote]aha takze prva hra z ktorej vidime jedno biedne video a par obrazkov (ktore boli uzasne pekne aj pri avp) a zaroven ju podporuje nV bude zarucena poriadna akcia s dychberucou grafikou? :roll:

maedva
maedva
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak podle obrazku a videa to vypada perfektne. V ruskem metru jsem byl a cestoval a tohle pro me bude zajimava hra, treba tam neco poznam protoze to nejspis bude realny model prostoru :) Nicmene stejne budu hrat pod DX9 (XP) Uvidime...

kbq
kbq
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemel by dx11 mit uz konecne nejake sjednocene rozhrani na gpu vypocty? Proc je to zase delane jen pro nv karty?

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kbq DirectCompute a ani OpenCL nie su fyziklane enginy a musel by sa najst niekto kto na nich fyzikalny engine postavi. A az to by bola konkurencia ku GPU@PhysX.

lipca
lipca
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kbq Měl i neměl... DX11 sice má Direct Compute, ale zatím pro něj (pokud vím) neexistuje žádný fyzikální engine :(

SL0VENSKO
SL0VENSKO
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ziadna PS3.
Hra prichádza na PC a Xbox360 už o mesiac.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Heh, celá newska jako by z oka vypadla článku na blogu jednoho známého PR manažera nejmenované firmy :lol: [b][url=http://istanek.wordpress.com/2010/02/17/metro-2033/]Mr. Gadget - Metro 2033[/url][/b]
- Jan Kratěna

Malfis
Malfis
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už vidím ty grafy a komentáře jak jsou Radeony neschopný :) zase optimalizace pro GeForce bude lepší... Jinak podle screenů to vypadá fakt perfektně, ale věřit se tomu určitě nedá když to má stejný engine jak stalker, který není zase tak graficky pěkný. Ale jsem na tuhle hru zvědavý snad to moje HD5770 utáhne :)

maltrabob
maltrabob
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha, tak uz viem preco grafiky FERMI nie su na trhu. Tych 5 ci 6 funkcnych, ktore sa im podarilo vyrobit, pouzivaju na METRO 2033 aby si tam mohli dat logo TWIMTBP :).

Poznamka pre cenzora: je to ironia, prosim nemazat, nezijeme v dobe pred rokom 1989.

Ondřej Košťál
Ondřej Košťál
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně nějaká hra, která byla primárně vyvíjená pro pc. Je to na ní vidět, tak snad se nic nepodělá.

SL0VENSKO
SL0VENSKO
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

este doplnim , ze PhysX bude akcelerovana cez CPU !
GPU ma len minimalne pomahat.

Ondřej Košťál
Ondřej Košťál
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SL0VENSKO Základní fyzika bude přes CPU PhysX, ale ten kdo má nVidii tak bude mít bonusové efekty přes GPU PhysX. Aspon tak to vysvětlovali

glowi2
glowi2
Level 0 Level 0
20. 2. 2010 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál O GPU Physics silně pochybuji.
Ona fyzika se vůbec moc nekoná. Sem tam bedna rupne, poskočí plechovka.
Viz dojmy na Eurogameru [url]http://www.eurogamer.cz/articles/metro-2033-exkluzivni-dojmy[/url]

maltrabob
maltrabob
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál Som zvedavy, dufam ze to nebude taky cirkus ako v Batmanovi - poletovalo tam listie a noviny, to sa za fyziku pocitat neda. Tak snad to uz konecne pochopia a urobia fyziku, nie PhysXiku.

Waa
Waa
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál @maltrabob: Taku fyziku s pouzitim GPU PhysX si ziadne vyvojove studio urobit nedovoli, pretoze by sa dobrovolne pripravili 30% trhu.

Dokial nezanedbatelne percento hrackych PC nebude mat podporu GPU PhysX tak to vzdy budu len rozne pridavne, pre hranie nedolezite efekty.

maltrabob
maltrabob
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál @Waa: Ak by bol PhysX standard tak by to tak aj bolo a boli by vsetci spokojni, teda okrem nvidie, ktora si to nechava pre seba a tym poskodzuje napredovanie fyziky v hrach.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál @maltrabob: Ja by som nenadaval na NV ale skor by som sa zamyslel nad tym preco este s niecim podobnym neprisiel aj niekto iny(napr. ATI) a nesnazil sa to presadit ako standard. V tomto smere nema NV ziadnu konkurenciu a teda nema ani dovod sa o PhysX s niekym delit. Oblubene tvrdenie, ze AMD/ATI je HW firma a nie SW neobstoji, pretoze po ich nedavnych slovnych utotkoch na NV kvoli PhysX by sa mali predviest a ukazat ako sa to podla nich ma robit. Nechapem ako sa to co niekto robi navyse oproti konkurencii da posudzovat ako jeho minus.
Ja by som bol tiez za to, aby sa objavila kvalitna fyzika ovplyvnujuca aj gameplay ale najlepsi fyzikalny engine ma zatial jedna firma ku ktorej sa necrta ekvivalentna konkurencia(Intel nema dovod pretlacat GPU@Havok a Bulet ako OpenSource engine sa nemoze merat s komercnym enginom). Kupili Ageiu, investovali vela penazi do vyvoja a prerabky PhysX-u na GPU a asi tazko im moze niekto diktovat ako s ich vlastnym produktom maju narabat. Co sa tyka vyvoja PhysX-u tak ten napreduje a urcite sa mu neda vycitat stagnacia. Lenze jeho masivnejsie pouzitie v hrach nas asi v najblizsom obdobi necaka ale to neznamena, ze NV brzdi vyvoj hernej fyziky. Opytam sa este raz: Preco nieco podobne nevytvori ATI na OpenCL alebo DirectCompute a preco z toho nespravi standard? Kto je ten co brzdi vyvoj: firma co vyvija a tvori alebo firma, ktora v tomto smere iba nadava na konkurenciu ale nic podobne neprinasa?

maltrabob
maltrabob
Level 1 Level 1
20. 2. 2010 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál @mareknr: Naco ma ATI vytvarat dalsi standard? Aby tu bol uz treti alebo stvrty "standard" na trhu? Existuje Havok a ten funguje dobre, takisto mnohe hry maju vlastny fyzikalny model a funguju tiez dobre. Nvidia nic netvori, kupila Ageiu a jedine co "vytvorila" bolo logo v ktorom slovo Ageia nahradila slovom Nvidia. PhysX efekty v hrach stoja za CENZURA a to este potrebujes navod na to aby si vedel kde ich vobec hladat. Tych par umelo nahypovanych radoby ackovych titulov ktore maju podporu PhysX mi ako konkurencna vyhoda nepride.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
20. 2. 2010 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál @maltrabob: GPU@PhysX efekty dobre doplnuju atmosferu hry. Aspon v niektorych pripadoch. Nie vsade sa to podarilo, ale v Sacred 2, Cryostasis, Mirrors Edge ale aj v tom nenavidenom Batmanovi urcite hej. Mimochodom Havok nie je ziadny standard. PhysX ma vacsie zastupenie aj vo svojej CPU verzii. A ide o momentalne najlepsi fyzikalny engine na ktorom aj NV zapracovala. Nebolo to iba jeho rozsirenie na ich GPU. Skus trochu pocitat aj na physxinfo.com.

maltrabob
maltrabob
Level 1 Level 1
20. 2. 2010 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál @maltrabob: Sakra, co je tohle za hospodu kdyz uz si tady nemuzu ani zabekat! (CENZURA=h@vn@).

maltrabob
maltrabob
Level 1 Level 1
20. 2. 2010 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál @mareknr: Ako hovorim, mne PhysX na zaklade toho co tvrdia uzivatelia nepripada o nic lepsi ako Havok alebo akykolvek iny fyzikalny model. A citat physixinfo.com aby som sa dozvedel ako to s PhysX naozaj je je ako citat Katolicke noviny a mysliet si, ze sa dozviem nieco o Darwinovi.

Ondřej Košťál
Ondřej Košťál
Level 1 Level 1
20. 2. 2010 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál @mareknr: Ano, opravdu na něm zapracovala... A proto dnes CPU verze NV PhysX využívá jedno jádro a CPU verze Ageia PhysX využívala klidně 4 jádra, viz příslušné téma na foru.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
20. 2. 2010 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál @maltrabob: Citanim PhysX info.com by si zistil kde vsade sa PhysX vyuziva, co ma prist nove a vedel by si, ze jeho vyvoj urcite nestagnuje. Nic viac. Nic menej.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
20. 2. 2010 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál @Ondřej Košťál: Problem nevyuzitelnosti viacerych jadier CPU bol v tom, ze nativne to nerobi PhysX framework ale zavisi to od vyvojarov hier. 3D Mark Vantage naprikald tiez vyuziva CPU@PhysX a je schopny vytazit 12 threadov(teda aj 12 jadrove CPU). Zatial vyskusane na 4. Nova verzia Fluid Marku bude tiez vyuzivat multi CPU na Physx a do tretice Metro 2033 je prva hra s multi CPU@PhysX pretoze sa to tak vyvojary rozhodli naprogramovat. GPU@PhysX by mal CPU verziu doplnat tak, ze vybuchy alebo voda by mali vyzerat lepsie. Takze opat padol dalsi z predsudkov ohladom "prznenia" PhysX NVIDIOu.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
20. 2. 2010 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál @mareknr: Este doplnim odkazy: [url]http://physxinfo.com/news/2001/next-version-of-fluidmark-will-feature-multi-core-cpu-physx-support/[/url]

[url]http://www.xbitlabs.com/news/multimedia/display/20100121053937_Nvidia_Denies_Accusations_of_Disabling_Multi_Core_CPU_Support_in_PhysX_API.html[/url]

+ Metro 2033:
http://physxinfo.com/news/2017/metro-2033-4a-engine-specifications/

Dindo
Dindo
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha takže nám vyjde ďalšia kópia falloutu. No super.

glowi2
glowi2
Level 0 Level 0
20. 2. 2010 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dindo Jen blb soudí něco o čem pořádně nic neví. S Falloutem to má společného jen to, že to je postapokalyptické a na to snad Fallout patent nemá.
Atmosféra, příběh, design, způsob hraní jsou diametrálně odlišné.

Veyron
Veyron
Level 1 Level 1
20. 2. 2010 05:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dindo demence...fallout som dal niekoľko hodín, no napokon som to nevydržal a nadobro som to vypol, bo som sa už fakt nudil...Metro 2033 vyzerá na trošku inú porciu zábavy ;)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bylo mi to smazáno, ztak ještě jednou.. celá newska jako by z oka vypadla článku na blogu jednoho známého PR manažera nejmenované firmy :lol: [b][url=http://istanek.wordpress.com/2010/02/17/metro-2033/]Mr. Gadget - Metro 2033[/url][/b]
- Jan Kratěna

paja666
paja666
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry, ma to jen jednu chybu, diky restrikcim v nV ovladacich si clovek asi neuzije DX11 a PhysX(hw) soucasne, protoze nejak nevidim na trhu nV kartu s DX11 :lol:

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@paja666 Ale užije, jen to chvíli potrvá:lol:

Veyron
Veyron
Level 1 Level 1
20. 2. 2010 05:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme Čo je pre teba chvíľa?? :lol:

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@paja666 Stale sa daju ovladace cracknut. :wink:

flyer
flyer
Level 1 Level 1
20. 2. 2010 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekna hra NV skoda jen ze Fermi se odsouva na Q2 2010 :wink: , takze mozna nas ceka nakej no DX11 patch nebo nevim :lol: snad ne to uz by bylo moc okaty i na NV

flyer
flyer
Level 1 Level 1
20. 2. 2010 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flyer To mel bejt joke ale jeden nikdy nevi :D

Reklama
Reklama