Zpět na článek

Diskuze: Microsoft nabízí software skoro zdarma

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2007 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze pokud se budu 3 mesice chovat slusne: teda zadny šlohware, warez, atd tak muzu Microsoft po uplynuti teto doby "odstrihnout od dratu" a mam legalni software ?
- dRAhQsCH

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ... bych je mohl víte co ...

... hned hodit firewall a dlabat na ně .....

.... nebo je to i možnost jak jim hatit plány ....

.... kdaždopidně, spíše je zajímavější, k čemu jin to bude ... toho bych se bál ....
- Bohumil_vikl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2007 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MS uz fakt nevie (vie) ako svoj posahany WinVista nanutit uzivatelom. Ako som uz pisal na inom mieste, vyrobca sa vas na nakup snazi nalakat roznymi sposobmi, napr. kvlitou. Ak kvalitny vyrobok nemate, musite ludi presvedcit inak...
- advanced BFU

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jestli dobre chapu clanek, tak program predpoklada, ze uzivatel uz vlastni Windows, tedy asi sahne spis po nekterem jinem produktu jako treba Office.
Pokud se kvuli nim nekdo necha dobrovolne tri mesice smirovat od MS, tak to asi tak spatne vyrobky nebudou, ze?
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2007 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Lakat může jak chce když ho nikdo bude chtít tak si ho stejně nejspíš stahne z netu je to rychlejší a nemusíš za to paltit nehorázne sumy ikdyž ja mam windowsi originalni dostal sem je ke kompu.
- David

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2007 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsem odbornik na viry, ale neni tohle nahodou dobrovolne nahrani viru do pocitace (nekdo jiny bude sbirat i citliva osobni data)? Jde o to, ze max. cca za 15k se DOBROVOLNE A JESTE BUDU RAD necham spehovat. Toto se u nas prece nemuze uchytit (takova stupidita projde jen v US and A).
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2007 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No je to casove omezene, takze staci pouzivat mezitim jiny system a tady na tom akorat vyplnovat ty dotazniky aj.
Uchytit se to samozrejme muze. Pokud bude takova nabidka zde, tak okamzite beru Visty + Office. Ty penize bych za plne/nejvyssi verze nedal, ale za nejake osobni informace mi to stoji - nemam se za co stydet.
- Miroslav Pilař

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2007 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Samozrejme vidim taky jak to obejit (toto si i mrkvousi jiste uvedomuji, proto to pravdepodobne bude i dale osetrene - nutnost vyuzivat system po urceny minimalni cas za ty 3 mesice,...). Nejde ani tak o to, ze bych se za sebe stydel, ale nestoji mi tyto produkty za to, abych pomahal Billovi v rozsirovani jeho imperia. Zakladem obchodu je vedet co si zakaznik zada. IMHO vedet co clovek na pocitaci dela je to nejlepsi co si muze msoft prat.

Pripomina mi to cimrmanovske: "Nechci slevu zadarmo!"
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2007 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeldaM: "Nechci slevu zadarmo!" je od Šimka a Grossmana. Jinak - chtělo by to víc detailních informací, to, že vás MS bude 3 měsíce kontrolovat je vážně málo. Např.: jakou formou, co přesně atd.
- Swamp01

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2007 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeldaM: tie tri mesiace mozes browsovat napr. po open-source produktoch a dat tak najaov billovi, o co mas zaujem :)
- joeqr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2007 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Swamp01: Ajo, je to tusim z navstevy zoologicke zahrady a panove Simek a Grossman. To uz je taky let co jsem to slysel naposledy.

No a to spehovani, nemyslim si, ze by to bylo "jenom" na odchytavani historie navstivenych stranek, to by bylo to posledni.
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 12. 2007 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeldaM: Hmmm... kdyby to bylo tady a kdybych chtel byt zlomyslny, tak to hodim na stroj, ktery bude odriznuty od vnitrni site a budu ho pouzivat pouze na chozeni po open-source strankach, nacez to po trech mesicich zformatuju a CDcka hodim do kose ;-)
- Gilhad

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2007 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně už šmírují a ještě za to chcou zaplatit. Akorát se zatím nemusí vyplňovat žádné dotazníky, ale to je už otázkou času.
- šarik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2007 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jj...naprostej souhlas. Neni to davno co nam vsem nahrali do pc nejaky aktualizace a muj skvelej symantec(kterej jim leze do ...) ani nehlesl. Jsou to smejdi. Skoda ze muj prechod na Ubuntu provazi problemy...
- Jakub Doležal

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2007 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja nevim. Podle me je to uz ted. ALe ted to bude dokonce i s vedomim uzivatele (jako kdyby Starforce nechalo neco vyplnit a vy jste vedeli ze vas smirujou). Nechapu kdo to muze koupit"dostat".
- V3N3C

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2007 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem jim napsal email co brání tomu aby to fungovalo i u nás a jestli se nemůžu zapojit i tak. Čekám co odpoví :)
- Filip Ernest

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A takto ludia prichadzaju o slobodu.
Nechapem ako moze byt niekto taky stupidny a este tento sposob vyzadovat.
Zbavili sme sa komacov a teraz budeme mat Microsoft.
Za komacov sme mali plne brucha (lebo bolo vsetko lacne), tak sme boli ticho.
A za Microsoftu budeme mat OS zadara, tak tiez budeme spokojni.
Ved co? Ludska hlupost nema hranic a oni ju len vyuzivaju.
- Shuster

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ale co to meles? Wokna ti nikdo nenuti, nemusis je pouzivat a nikdo ti za to nezavre nebo neustreli makovici, coz v komunistickych praktikach bezne chodi. A vsechno bylo levne, protoze jsme zili na dluh, ktery splacime jeste ted. Takze si radeji nejdrive popremyslet nez psat hovadiny (krome te posledni vety, ta je pravdiva vseobecne).
- l.jelinek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ako by si nebol sledovany uz teraz. Teraz hodim priklad priamo nesuvisiaci s PC, ale je zauimavy. Sledoval si kauzu v F1 F. vs McL. Nie je az tak dolezite o co tam slo, ale podstatne je, ze ked sa do toho pustila policia tak ziskali pol roka stare SMS a ja si myslim, ze ich ziskala z archivou telekomunikacnych spolocnosti. Sledovat ta moze hocikto a ani o tom nevies, takto si o tom aspon informavany, MS si moze preverovat co mas na PC, podobne ako to moze robit skoro kazdy soft co mas na PC, vratene tych ktore by ta mali chranit.
- ASD

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ROFL.... no comment
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby nekdo udelal stejny vyzkum pro linux, budete hlasat, jak je to super, ze diky tomu bude linux jeste privetivejsi.

Udela to ms a vsichni frflate o omezovani svobody. A uplne zapominate na svobodu rozhodnuti, zda se zapojite nebo ne :P

Jak maly decka, co si na piskovisti dupou po babovickach :D
- wishi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace prosím vás, co se zase pletete Linux? Hovno tomu rozumíte, a pak ještě mě vynadáte do Linux fanatika.

Takový výzkum pro Linux je předně totální nesmysl. Linux netvoří nějaký programátor někde v Redmondu. Linux je celosvětový vývoj. Dialog v obrovské komunitě. Vývojář Linuxu tvoří podle potřeb a nedělá zpětně tzv. průzkum. A mimo to, pokud vám komponenty XYZ nyvhovuje, můžete ji nahradit něčím jiným. to platí o všem! Neexistuje jedno správné (TM) nastavení. Existuje tisíc pohledů a tisích názorů. Můžete si vybrat který chcete, tak na co průzkum? Mimo to, uživatelé Linuxu maji naprosto jinou kulturu než uživatelé windows. Není třeba je špehovat, aby se získaly nějaká data. stačí předhodit dotazník. Minimálně 80% vám na něj vždy rádo odpoví, neboť právě tak se tvoří opensource aplikace. Za pomocí feedbacku z komunity. Jestliže to nechápete, neblábolte tady nesmysly a nedělejte zde zase Linuxový flame! Linux tu nemá co dělat!
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Joo potrefena husa :D

Ale k veci. Docela by me zajimalo, jak takova komunita linuxovych guru dokaze odhadnout, co presne by vyhovovalo prumerne sekretarce. Nebo takovymu Frantovi Vonaskovi, co prijde ze sichty a chce si precist maily, pustit muziku nebo se kouknout na fotbal. Takovych uzivatelu je na svete vetsina.

Prave pro tyhle lidi tu je dobrovolny pruzkum.

btw. Vsimni si ze te nikdo NENUTI se ho zucastnit ;)
- wishi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud jste vy takovym prikladem kultury uzivatelu Linuxu, tak se vubec nedivim tomu, ze ho pouziva mizive procento lidi... :D
- 71A

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No tvoje meno je zname a skoro kazdy vies, ze si vzdy kopnes ked je sprava o MS.

Zial to je prave problem linuxu vytvarat produkt sam pre seba. Komunita sa nevie dohdnut ani na tom aku farbu ma trava a tak to kazdy robi po svojom cim sice vznikne nespocet roznich vaiant, ale kazdej nieco chyba. MS nema monopol koli svojim praktikam, ale koli neschopnosti konkurncie, ktora by ho sice mohla prevalcovat, ale miesto toho sa snazia prevalcovat jeden druheho a MS sa z dialky smeje.
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 12. 2007 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @71A: Jak videt z prilehle ankety, tak to mizive procento lidi znamena neco jako 16% pravidelne a dalsich 30% obcas, coz dava zanedbatelnych 46% hlasujicich ;-)
- Gilhad

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @wishi: Nenutí. A co? Pořád nechápu co sem pletete Linux. Ten tu nemá co dělat! Jste sand natvrdlý?
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ASD: [I]Zial to je prave problem linuxu vytvarat produkt sam pre seba[/I]

To je přece naprostý nesmysl. Linux je jen kernel. A pokuid se bavíme o GNU/Linuxu potažmo opensource jako celku, víte vy jaký je smysl jeho existence? Víte za jakým účelem je vytvářen? Očividně ne. opensource nemá zacíl být nejpoužívanějším SW. Opensource vzniká tak, že autorovi něco chybí, tak si to sám napíše. A že to dá možnost používat i vám, to se na něj přece nebudete zlobit! Komunita tvoří především pro sebe. Jestli se vám to nehodí, nelíbí, tak to klidně nepoužívejte! Ale bevytvářejte tady mylný dojem, že komunita potřebuje, aby jste začal používat její produkty! To je naprostý blábol. Ano, Linux v dnešní podobě nikdy nebude mít majoritní podíl. Ale on se o to ani nesnaží a chraň bůh to není jeho cílem. To by popíralo princip fungování opensource, které tady funguje mimochodem mnohem déle než nějaký Microsoft.
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: Mimo to. Proč by se měla komunita zajímat o to, co chce nějaká sekretářka? Jste vůbec normální?

Pokud sekretářka používá produkt, který jí MILOSTIVĚ a ŠTĚDŘE dala komunita k užívání, a chce něco změnit. Nechť to reportuje! Nechť se obrátí na IT pracovníka ve firmě a ten ať to reportuje za ní. Pokud to bude pro komunitu přínosem, pak to implementuje. Pokud ne, sekretářka se nemlůže zlobit, ale komunita nepracuje pro ni! Navíc, tento produkt, který sekretářka získala bezplatně lze bez problémů nechat upravit pro její potřeby, je to opensource! Takže není problém pověřit odborného pracovníka ve firmě patřičnou úpravou, nebo externí firmu. Vy si snad myslíte, že vám někdo něco volně poskytne, a ještě bude stát v pozoru, kdykoli se vám něco nebude líbít? Že já se s vámi vůbec bavím!
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: Asi si zacnem robit zbierku tvojich prispevkou ako dokaz, ze v komunite ani nemusi byt viac ludi, na rozpor v nazoroch staci jeden. Jednej strane dokazes prieviecat ako su uz nove distra viac user frendly ako win a ako zacinaju byt pre sirku verejnost, ale na druhej strane je presne toto to co komunita nechce.
Ja nemam nic proti OS, ani nie som zastancom MS, vzdy sa snazim volit nekomercny SW(nie je to motivovane peniazmi), som rad ze vHobec nejaky nekomercny SW existuje. Ale zduse neznasam niektore vylevy pod novinkami o MS. Ci uz tam je spominany, linux, alebo nie ale ta provokacie z toho doslova srsi.
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: tak ted uz tomu nerozumim vubec ... to jako ze misto orientace na koncove uzivatele je tady prioritou orientace na samotne autory?
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ASD: já netvrdím, že část komunity nechce být více user-friendly. Ale chcete-li něco změnit, tak to reportujte! Představa, že nic nezaplatíte, a ještě budete požadovat po komunitě, aby to upravila podle vašich představ je směšná! ANO. Pokud se vaše zajmy protnou se zájmy komunity, určitě vám bude vyhověno. A skutečně jsou BFU friendly distra více friendly než Windows. Na rozdíl od MS mají totiž tyto ditra bohatý mnohaqletý feedback od uživatel.
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 12. 2007 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: Autori zde vetsinou vyvyjeni zadarmo ve svem volnem case, cili vetsinou vyvyjeji zejmena to, co potrebuji sami.
- Pokud se ta vec hodi i nekomu jinemu, je to prijemny bonus. Takto vznika zakladna prostych uzivatelu, kteri prispivaji ke slave dila/autora.
- Pokud s tim ma nekdo problem a nahlasi ho (bugreport), tak je mozne, ze objevil chybu v programu a ze ji autor opravi (protoze to dela i pro sebe). Navic takto vznika zakladna testovatelu, kteri prispivaji ke kvalite a rustu predchozi skupiny.
- Pokud nekdo narazi na problem a opravi ho a posle opravu, je znacna sance ze bude ta oprava zaclenena. Takto vznika zakladna programatoru, jejiz rust podporuje i rust predchozich skupin.
- Stejne tak, pokud nekdo potrebuje nejake vylepseni, tak muze poslat zadost a MOZNA autor (nektery z autoru) usoudi, ze se mu tam chce dat i toto a prida to tam. Nebo to muze napsat dotycny sam a jeho sance na prijeti a implementaci upravy tak znacne roste. Navic tuto upravu pak budou testovat a pripadne i ladit nekteri lide z predchozich skupin.
- pokud nejaka firma potrebuje opravu/upravu/vylepseni, muze zaslat pozadavek a dohodnout si s nekym z komunity, ze to pro ni udela za penize podle jejiho prani. Nebo na to muze postvat sve vlastni programatory. Pokud chce dukladne testovani a dalsi vyvoj, tak muze tyto upravy zaslat do projektu a v pripade jejich prijeti ma najednou k dispozici armadu testeru a programatoru, kteri ji pomahaji zdarma. Ac se to zda s podivem, firmy tohoto fakt vyuzivaji.

Cili na zacatku je stav, kdy nekdo neco chce a nenajde uz hotove reseni a tak se do toho pusti sam. Postupne se nabaluji dalsi, kteri maji stejny problem a navzajem si takto pomahaji. Sekretarky a jim podobni uzivatele jsou vlastne az na konci retezce, protoze k tomu vyvoji nijak zvlast neprispivaji.

Komercni programy naopak vznikaji tak, ze se nekdo zamysli, na cem by se dalo vydelavat, pak si zjisti (usoudi), kdo (sekretarky) a kolik by za to platil, pak si najme lidi, aby mu to navrhli a pak si najme lidi, aby mu to naprogramovali. Tady je videt, ze sekretarky jsou podstatne bliz centru deni, nez programatori a podle toho to taky vypada. Je to proste jiny model. Sekretarky plati, cili jsou podstatne, programatori jsou placeni, cili musi drzet hubu a krok.

Oboji je samozrejme hrube zjednodusene, ale v mnohem to naznacuje, kde hledat rozdily a v cem asi tak muzou spocivat.

- Gilhad

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: Ja nemam nic proti opne source produktom a napiklad open office povazujem za kvalitny kancelarsky balik, ktory musi postacovat 99% home userom a 90% firmam. Ale jeho tabulkovi procesor na excel nema(funkcnostou) a tiez na dalsich castiach by sa mohli najst nedostatky a to povazujem OO za top open source produkt, ja pouzivam vyhradne OO uz niekolko rokov a nemal som problem, ktory by stal za zmienku, ale keby komuti viac drzala spolu tak mi niektore jej vytvori mohli smelo konkurovat aj TOP komercnym produktom a potom by sa mohlo nieco zmenit. Ale pokail im bude trvat neskutocne dlho sa na niecom dohodnut tak im ujde vlak. Priklad moze byt OGL, ktore dlho fungovalo len na extensions, bez standardu a vysedok je, ze niektore profi renderovacie nastroje uz puzivaju DX, o hrach je aj zbytocne hovorit.
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: Hlaska o tom, ze distribuce Linuxu maji lepsi feedback od uzivatelu nez Windows je asi myslena jako vtip, ze?

Pokud ano, tak je to vtip velmi dobry... ;)
- 71A

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @71A: Kolik procent uživatel Windows podle tvého soukromého odhadu reportuje chyby zpět Microsoftu? 10%? 20%? To jsem velmi shovívavý!
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ASD: Použití DX není nic, co by vypovídalo o kvalitě. unixové systémy také maji své DRI. V tomto není DX nijak vyjímečný. Microsoft jen protlačuje svůj produkt kde se dá.
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2007 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: Ano MS tlaci DX a vdaka tomu, ze sa ho vyrobcovia HW a SW drzia ako standardu, co sa o OGL povedat neda. Teraz sa to sice trocha pohlo, ale doteraz to bol len zlepenec extensions.
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: I kdyby to bylo 5 %, porad je to vic nez celkovy pocet uzivatelu Linuxu...

Kazda novejsi aplikace od MS (vsechny nastroje z Office, Windows, Visual Studio) ma pomerne propracovany system reportovani pozadavku od uzivatelu, ktery muzete aktivovat pri instalaci.

Jestli toto nekdo dela peclive, tak je to prave Microsoft, nikoliv Vami vychvalovana Open Source komunita, ktera je v tom daleko za MS...

Ale jelikoz vim, ze Windows naprosto neznate a neorientujete se v nich, tak Vam vasi hloupou pripominku odpoustim... :)
- 71A

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2007 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: Sorac, ale OpenGL fakt stoji za starou backoru.

Odladis na jedny grafice a na druhy se to zriti, protoze co vyrobce, to ruzna implementace v hw.

A 300 strankova dokumentace, co k tomu je, neni ani blbej vtip.
- wishi

Reklama
Reklama