Zpět na článek

Diskuze: Microsoft předal Komisi potřebné dokumenty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dost dobře nechápu Microsoft. Když si vezmete, že dneska se lidé zabíjejí kvůli pár tisícům, tak nechápu, že si Microsoft nechá takhle srát na hlavu. Kdyby to vedl nějaký Čech, tak je ta komise už dávno podplacená nebo pod drnem... Kdybych já vedl nějakou úspěšnou firmu a někdo by po mě chtěl, abych jim řekl jak moje programy přesně fungují, aby je pak každej druhej mohl okopírovat, tak bych se teda hodně naštval a asi bych přistoupil k některému z těch řešení viz. výše. Otázka do diskuze, jak by jste to řešili vy (být v pozici Microsoftu a platit pokuty v řádech miliónů eur)?
- DJPepik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já to taky nechápu, že si nechá Microsoft takto srát na hlavu. Normálně bych se stáhnul z Evropy a byl by klid. Přišel bych tím sice o víc peněz než při placení pokut, ale za to bych si zachoval hrdost.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Europska komisia je take svinstvo ako len moze byt, vacsie bolo uz len spojenectvo s Cechmi.To su ozaj hajzli
- smertin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je jako kdyby chtěl někdo recept na Coca Colu, aby jí mohl také vyrábět, aby věděl, jak to dělají. Nesmysl.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @smertin: Ale, ale, nač ta silná a nepravdivá slova? Copak Ti češi udělali tak ošklivého? Vadilo Ti snad, že vás živili? Pokud jsi tak hloupý a nevíš, že v Českoslovenksku se HDP rozdělovalo na poloviny a jednu z nich dostalo Slovensko tak by sis měl umět spočítat, že když vás byla jenom polovička lidí co čechů, že jste ze společné pokladny dostávali na hlavu 2x více nežli češi a to radši ani nebudu mluvit o investicích do rafinérie slovnaft, atp.
Než budeš zase kecet nesmysly, tak si radši něco přečti!
- Macros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Milhi: To vim taky, nejsem blbej. Bussines o hrdosti ani nikdy nebyl. Ale já bych se na evropu prostě vykašlal, nikdo mi nebude diktovat komu mám odhalovat svoje kódy a know-how.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Know-how takoveho rozsahu se neda zjednodusit do dokumentace, nebo do zdrojovych kodu. Know-how microsoftu spociva hlavne ve vypilovanych firemnich postupech rizeni a ve zkusenych zamestnancich.
Co se tyka opusteni evropskeho trhu... Nejaka ta kratkodoba nevyhodnost asi sotva vyvazi vsechny lokalni zajmy. Kolik ma asi tak MS v evrope budov a zamestnancu? Jake zisky v evrope planuje na nejblizsich rekneme 10 let?
- polygon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Macros: tjn, taky si myslím, že česko akorát vždycky ekonomicky táhlo slovensko...vždyť se koukni co tam u nich je pořád za bordel a v poslední době slováci obléhají naše česká fóra...že by i ten jejich internet byl horší než ten náš?
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 8. 2006 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Než toto napíšeš najprv si zisti prečo to tak bolo. Ak to nenájdeš ja ti odpoviem - vdaka centralizácii vlády kedy sa všetky doležite podniky stavali v čechách (hlavne okolo prahy) a na slovensku zostali akurát nejaké závody tažkého strojárstva, bohužial čechy mohli za to že "dreli na slovensko" (to je jedna z pričin prečo sa to rozdelilo, a to bola podla mna dobrá vec)
- Juraj Pekar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: cesko podle me vzdycky tahlo slovensko srovnejme si HDP a nemusime se dal bavit nicmene vasi rovnou dan vam zavidim :)
- noob noobovič

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: To s tym, ze tu je bordel mate pravdu.Ale aj tak si neodpustim. Vsetky podniky odisli do Ceska. ako za 1. republiky vsetky na zapadne slovensko, tak po 93-om do Ciech a nam tu ostalo velke ho... To ze ste nas tahali je trochu pravda aj nie. pretoze vacsina vyznamnych investicii podotykam vyznamnych ostali v Cechach.neviem či sa za Československa nam žilo lepsie ale teraz je tona ko... Dobre sa maju len spekulanti a podvodni podnikatelia. Na obycajnich ludi sa zabudlo:(. To asi u Vas nie je. Navyse ten Slota... (aj ked ma pravdu).
A k tym foram, my naozaj nemame ziadnu poriadnu IT stranku a tak musime okupovat vas:)
- smertin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 8. 2006 00:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @noob noobovič: rovnú daň nám závidela celá Európa ale hlavatý opičák Fico sa rozhodol že ju zruší, za tejto vlády asi veľa ludí emigruje preč zo slovenska, veď komu by sa chcela platiť milionárska daň, alebo daň z darovania?
- sonyy66

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 8. 2006 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @sonyy66: Ty somar. A za vlady Dzurindu stadeto ludia neodchadzali? Dzurinda vytvoril zivnu podu pre spekulacie a kazdy podnikatel to vyuzil a nabaloval sa ako sa len da(keby nie, tak by bol hlupy)!Nenavidim ked dakto zacne trepat. Ak si z Bratislavy tak to chapem, lebo si tam zijete ako prasce v zite a ostatni tu krkame. A ten Miklos! Ceny su 65percent EU, ale platy! Minimalna mzda vo francuzsku je 59 500SK!(u nas 6900) Priemerna v Nemecku je 112 000SK.u nas 17 000 a to drzia podnikatelia- statna sprava 11 500!) Takze aspon bud trochu v obraze a potom zacni kecat.
Dik
- smertin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @smertin: Ale ne, já mám osobně vás slováky rád a moc mě mrzí, že se náš společný stát rozpadnul. Škoda, teď vám tam vládne nácek a nám zase komunista paroubek, ikdyž ten je proti slotovi asi beránek.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 8. 2006 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @smertin: a je prirodzené že podnikatelia sa chcú nabalovať(rovnako ako všetci ostatní), alebo ty svoju prácu robíš zadarmo?

Porovnávať západné ekonomiky s našou rozvojovou krajinou je smiešne. Hovorí ti niečo pojem ekonomická zotrvačnosť?
- sonyy66

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 8. 2006 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @smertin: somár si ty a mimochodom aj socka, ja som nikde boľševika Dzurindu neobhajoval. Dzurinda bol len neškodný šašo, Fico je nebezpečný šašo. A to, že sa mimo Bratislavy niektorím ľuďom žije na hovno je ich problém žiadna vláda na tom nič nezmení. Ja by som zrušil sociálne dávky úplne. Vláda sa nemá starať o sociálne zabezpečenie ľudu, ale vytvoriť podmienky aby fungovala polícia a súdy. Ak si niekto nevie nájsť prácu je to jeho problém, vláda predsa nemá mechanizmy na zvyšovanie zamestnanosti(jedine že by všetkých východniarov zamestnala v štátnej správe:-)).
- sonyy66

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 8. 2006 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @sonyy66: ak si z Bratislavy, tak sa nemame o com bavit. Aspon bratia Cesi vydia aki arogantni , drzi a bohati ludia ziju v BA. Ak ty taky nie si, sorry.
- smertin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: no a! Slota v 99-om ked bol opity vykrikoval, ze mame nasadnut do tankov a zrovnat budapest zo Zemou a potom mame tanky otocit a zrovnat aj tych Cechov kapitalistickych.- taky clovek nema co hladat v politike. Aj ked mnohych veciach o madaroch a ciganoch ma pravdu ale politika je o dacom inom, ako vyhnat madarov a vyvrazdit ciganov. Mimochodom sa mi zda, ze pre vase Lidove noviny povedal, ze vam zavidi, lebo ste po vojne vyhnali sudeckych nemcov
- smertin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @smertin: No, dřív Němci Hitlera také milovali a dneska se za to co udělal stydí. Ale s těma cikánama je to na Slovensku asi špatný, slyšel jsem o tom, že se tam někde normálně ztrácí lidi. Samo že ne v Bratislavě, ale v nějakém parku u Tater nebo kde, nevim. Docela bych se tam k vám bál jet sám a bez kvéru.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: A s těma sudetskejma němcema nevim, v té době jsem ještě nežil a moc to nemůžu hodnotit. Ale příjde mi to jako logický krok, vyhnat ze své země národ, který nám povraždil spoustu lidí, vyhladil kompletně celou vesnici Lidice a dělal další "volovinky". Za nějaké vyhnání mohou být vděční, mohli je taky postavit ke zdi, jako to dělali oni s námi.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja bych zazaloval EU za dominantni postaveni v evropskem soudnictvi ;-) Zajimalo by me co by na to ty #$@%# rekli, a jeste bych jim rekl ze za kazdy dalsi den co budou tuto vykonnou moc provozovat mi zaplati 0,1% z rozpoctu evropske unie ;-P
- Atronoss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2006 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu proč Microsoft něco platí nějakým volům. Dyť jsou z Ameriky a proč se divají na nějakou Evropu. Samozřejmě, tady taky vydělají. Asi tam taky pujdu a řeknu jím, ať mi zaplatí za to, že jsou zmrdi. :O
- Petr Holuša

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 8. 2006 07:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Copak nikdo z vás nechápe o co tady jde?
Zaprvé.. nikdo natož EU nechce po microsoftu žádný zdrojový kódy.
Co EU chce je aby Microsoft zveřejnil specifikaci komunikačních rozhraní s jeho servery. Protože svojí dominancí na trhu vytváří záměrně živnou půdu pro svoje monopolní praktiky.
EU chce pouze zajistit aby lidi měli právo volby. A nemuseli se podřídit kupovánim softu od Microsoftu jenom proto, že většina lidí na něm dělá a když s tou většinou bude chtít komunikovat nebo jinak spolupracovat někdo kdo nemá software od Microsoftu, tak je právě tou neotevřeností specifikací komunikačních protokolů donucen koupit si a používat software od Microsoftu.

Takže ať si Microsoft nechá svoje uzavřený zdrojáky.. ty mu nikdo nebere.
EU se pouze snaží chránit zájmy nás všech a to včetně váš, co tu tak nesmyslně obhajujete Microsoft. Pokud vám to nic neříká, tak tomu se řiká možnost volby v konkurenčním prostředí. a z konkurenčních bojů těží jedině zákazník.
- Shteffi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 8. 2006 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hm aspon nekdo vi, vo cem to je a hned ma kupu blabolu
Nj proste ceskej zvyk, porad se musi na neco nadavat
- Dr Meduza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 8. 2006 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Evropská Unie je projekt, který spěje do záhuby. Nikdy z naší evropy nebude něco jako USA, protože je tu jeden podstatný rozdíl - jazyk. To je bariéra, přes kterou se EU nepřenese. A je tu mnohem více rozdílů, státy EU se budou pořád hádat, mají příliš rozdílnou mentalitu. EU má být obdoba USA, ale nikdy se jí nestane.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 8. 2006 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No a co? O tom jsou diskuze ne. Kdyby diskuze byly plné souhlasů, v tomto případě, že EU je skvělá a má ve všem pravdu, nebyly by o ničem.
Já se EU o žádnou ochranu neprosím, Microsoft mám rád, protože má z mého pohledu ten nejlepší OS na světě, který nemá ve své kategorii konkurenci. Až někdo udělá lepší OS než je Windows, tak Microsoft o monopol příjde i bez EU komisí. Pod Linuxem ani pod OSX nejdou programy pro Windows, ikdyž by jít mohly. Koukni na ReactOS, to je dobrý příklad a to je ta správná cesta. Ne přes nějaké emulátory jak to předvádí Linux. A navíc, Linux je pro mnohé uživatele příliš složitý a na OSX zase prostě vůbec nejdou věci pro Windows, hlavně hry.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 8. 2006 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: kdyby ses trochu vic zajmal o ReactOS, tak bys vedel, ze vyuziva dost kodu z wine a dale, ze nejvetsi problem je ten, ze rozhrani windows ovladacu a programu nema zadnou verejnou dokumentaci, bez ni se kompatibilni system udelat neda, vzdycky tam budou funkce, ktery nebudou podporovany a to je prave jeden z ucelu, proc by se mely ty dokumenty zverejni, az budou verejny, bude se dat udelat kompatibilni system, ale predtim ne
Pak pudou vyuzit i ovladace pro windows do jinejch systemu a podobne, cehoz se MS taky dost boji, konkurence serovna krok a budou velky problemy
- Dr Meduza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 8. 2006 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Dr Meduza: O ReactOS se víc nezajímám a zajímat ani nechci. Jsem ale první, kdo tady vůbec název tohoto OS vyslovil. Když se ty o něj tak zajímáš, tak jsi s tím měl vyrukovat předemnou. Já mám prostě MS rád a nechci se dožít doby, kdy všechno pro Windows půjde také pod OSX a Linuxem. Těm přeji jedině brzkou zkázu.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 8. 2006 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jsem celkem překvapený, že se MS tak zastáváte. MS dostal už spoustu pokut a prohrál pár soudů za to, jak se chová a není první ani poslední firmou. Když byla stejná situace u Intelu vs AMD, tak se všichni zastávali AMD. Přitom dneska je v kůži Intelu Microsoft. MS je společnost, jako každá jiná. Není ani největší na světě a jsou daleko větší firmy a ty taky dostávají pokuty, případně musí dávat k dispozici nějaké dokumenty. Naše firma dělá to samé, že dává k dispozici vládě USA spoustu interních informací, jedna z divizí programuje autopiloty pro Airbus nebo Boeing. Když MS podniká v Číně, taky dodržuje jejich zákony. Stejně jako Google nebo Yahoo a nemají problémy s tím, že jim někdo něco přikazuje. Je to prostě kšeft. Chci prodat milióny instalací Windows v Evpropě? No tak holt budu muset přistoupit na EU zákony a nebo nic neprodám. Je to jednoduché. Tenhle případ je jenom mediálně zajímavý, ale ničím neobvyklý. Tohle se ve světě businessu děje běžně.
- RS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 8. 2006 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale pokud vím, tak MS neměl ty dokumenty dávat EU, ale své konkurenci. Konkurence potřebuje vidět, jak fungují Windows. Ať je to normální, nebo ne, tak mě monopolistické praktiky MS nevadí, protože nikdo lepší OS nemá. To, že někdo dokáže napadat maličkosti, jako že MS dává k Windows Media Player a neměl by, se mi zdá jako dost divné.

PS: Já se AMD nikdy nezastával.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 8. 2006 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @RS: no tezko jde rict, jaky OS je lepsi. Nekdo si vyladi tenkou distribuci linuxu, nekdo pozuje s Applem a vyhovuje mu to. Ja celej zivot delam s Widlema a tezko uz na "stara kolena" neco budu menit. Linux mam spis ze zajimavosti a na jednom routeru, kam se skvele hodi. Takze se spis da rict, co vyhovuje vetsine lidi, rozhodne to nebude Linux, ktery je spis pro fandy, rozhodne to nebude MAC OSX pro normalni lidi ci podniky. Co jineho nez widle ma napr. instalovat moje sestra, ktera portebuje vybrat mail, podivat se na horoskop, udelat seminarku a zahrat si hru co ji poslal kamos - a takovych lidi je hadam drtiva vetsina:)
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 8. 2006 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @RS: OSX se mi zaprvé nelíbí a za druhé na něm jde jen mizivé procento her. Už jen proto je Windows lepší.
- Jindy

Reklama
Reklama