Microsoft ustoupil Apple
Nejnovější reklama z kampaně, ve které jsou ukazovány počítače Mac od Apple jako drahé, byla na podnět Jablka sestříhána.
Po několika letech útoků od Apple v rámci reklamní kampaně "Get a Mac," která zobrazovala Windows jako neatraktivní a plný děr se Microsoft před nedávnem rozhodl, že to Jablku vrátí a spustil svou vlastní kampaň, která poukazuje na vysoké ceny Maců. Zástupci Apple prý dokonce volali do Microsoftu s tím, že své notebooky zlevnili a softwarový gigant má své reklamy upravit.
Kevin Turner z Microsoftu, který tuto historku vyprávěl, ještě před pár týdny říkal, že reklamy poběží i nadále v nezměněné podobě. Podle webu DailyTech je však poslední reklama značně upravená. V zatím poslední reklamě Lauren a její matka jdou kupovat notebook a při výběru zazní věta: "Tento Mac stojí 2000 dolarů a to je ještě základní HW konfigurace".
Nejenže Microsoft tuto scénu, kde je zmiňována cena patnácti palcového MacBooku Pro, odstranil (jak již bylo řečeno, Apple notebooky zlevnilo), nýbrž také odstranil téměř všechny texty poukazující na to, že cena Maců je příliš vysoká. V sestříhané verzi nové reklamy se tak pouze dočkáme věty: "Vypadá to, že u tohoto počítače platíš za značku hodně". Mluvčí Microsoftu potvrdil, že reklama byla sestříhána na podnět Apple s tím, že "cíl kampaně se nemění".
Zdroj: DailyTech