Zpět na článek

Diskuze: Microsoft vyvíjí konkurenci pro iPod

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

iPody jsou super hlavně svým designem, ale také kvalitním kovovým zpracováním a vynikající kvalitou přehrávání a dobrým ovládáním. Pokud chce Microsoft konkurovat Applu musí splňovat všechny tyto body...
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mě se iPod a to co se kolem něj nadělá, od začátku protivý. Design je minimalistický a dá se vymyslet za půl hodiny. iPod má v některých částech světa (v těch bohatších) skoro každý člověk a mě se nikdy nelíbily věci, které má každý. O kvalitním zpracování jsem slyšel akorát to, že po půl roce nošení iPodu v kapse se ten strašně poškrábe, to je bezva. Ovládání je ukradené od Creativu. Ne fakt, já takovouhle tuctovou věc u které se navíc ještě tvoří kult i přes to, že je to tak jednoúčelové zařízení, nechci. Mám už nějaký ten pátek flash based MP3 přehrávač od Emgetonu (Meizu), který je velký jako balíček žvýkaček, zvuk má dobrý a mě úplně stačí a každý ho rozhodně nemá.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak vážně se neomezuju ve výběru tím, jestli se jich prodává hodně, ale spíše tím jestli se mi líbí... Jistě design není nijak složitý a dokázal bys iPod nakreslit, ale za design je zodpovědný Apple a mnohým lidem se líbí, takže proč ne jednoduchost? O poškrábání nevím, nosím iPod na pásku a po roce stále jako nový (iPod mini). A ovládání ukradené Creativu? kdyby se prokázalo, že bylo ukradené asi by ho Apple nemohl prodávat....
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Baroš: Podle mě si zkrátka iPod svojí popularitu vůbec nezaslouží. Není na něm nic výjmečného. Je to jednoúčelový přístroj. Nedá se z něj například telefonovat. Kdo chce nosit po kapsách dva přístroje, mobil i mp3? Já tedy ne. S kauzou Creative vs. Apple je ticho po pěšině a možná to skončilo nějakou interní dohodou, uvidíme, podle mě ale soud ještě neskončil. Ale věř tomu, že si to Apple zařídí ve svůj prospěch, protože nic úspěšnějšího než iPod nemá a mít asi ani nebude. Pro mě je to ale tuctová věc, která se mi designově nelíbí, je předražená a vůbec nejsem příznivce tohoto typu mp3 přehrávačů, jsou moc velké i ipod shuffle je příliš velký.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Baroš: Je vidět, že každý člověk má jiné priority. Já naopak od přehrávače vyžaduju maximální možnou zvukovou kvalitu, podporu rozšířených zvukových formátů (MP3, WMA, OGG...), možnost si nahrát do přehrávače písničku z jakéhokoli počítače s podporou USB (bez potřeby dalšího softu) a okamžitě jí poslouchat, velkou kapacitu a delší výdrž. Hodně lidí si kupuje iPod, protože "ho má kámoš", aniž by jej porovnali s jinými produkty. Ve světě je hodně výrobců, někteří kvalitou výrazně přesahují Apple (např. Cowon iAudio, iRiver). iPod nakonec končí tak, že si tam uživatel nahraje Rockbox, aby se přehrávač vůbec dal normálně používat.
- Daniel Cirmaciu

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: S prvníma dvěma větama souhlasím, s tím potom už ne. Podle mě je daleko lepší mít v 1 kapse low-end mobil určený pro telefonování, ve druhé mp3 přehrávač který nic jiného neumí, a v brašničce přes rameno foťák kterej taky umí jenom fotit. High-end mobil sice umí volat, přehrávat hudbu i fotit, ale písniček se tam vejde pár, výdrž baterek nic moc, a i můj 2MPix na blbnutí fotí líp...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Daniel Cirmaciu: Hudbu skládám a mám dost velké zkušenosti se zvukem. Když chci slyšet zvuk v opravdu super kvalitě, tak si to pustím na svých near-field monitorech a profi zvukové kartě. Na opravdu kvalitní poslech fakt nepoužívám mp3 přehrávač. Ten můj (Emgeton X2) má zvuk slušný, neslyším tam nedostatky, připojit k PC jde také bez softwaru, vydrží hrát 72 hodin v kuse. Nemám jediný důvod chtít nějaký ipod.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2006 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: no nevim.. ja si proto koupil N70, 2Mpix fotak ma taky, nacpu tam 1GB kartu, prehrava vsechno mozny, radio ma taky, bluetooth headset a co ja vim co este.. takze zatim spokojenost, uz tak mam problem s moc vecma v kapsach :) jinak souhlasim ze na ipodu taky nevidim nic moc vyjmecnyho za tu cenu, itunes taky zrovna nezeru
- xTas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Je pravda, že já mobil s foťákem a mp3 taky nemám. Čekám na nějaký, který bude už trošku vyspělejší než to co je právě na trhu. Například jsem slyšel, že to na baterky moc dlouho hrát nevydrží. Co se foťáku týče, tak o ten mi ani moc nejde, nejsem nadšený fotograf. V létě je dost problém narvat do kapes všechny ty tři věci a proto bych uvítal řešení "vše v jednom". Ale ještě si pár let počkám...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Mozna je to zlozvyk, ale ja mam v jedne kapse mobil a v druhe klice, pro iPod uz misto neni...
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2006 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xTas: Já těmto zařízením "vše v jednom" fandím, bohužel zatím žádné takové zařízení mi nevyhovuje. Pro přehrávání hudby mám iRiver H340, který má 40 GB disk. S 1 GB bych nevystačil ani náhodou. Takhle mohu u sebe nosit většinu hudby, kterou poslouchám. 2 Mpix foťák je hezký, ale kvalita je, v provnání s normálním digitálem, mizerná.
- Daniel Cirmaciu

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2006 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xTas: A jak dlouho to vydrží hrát, v kuse? Já opravdu těmto kombinovaným řešením fandím, je to prostě pokrok. Hlavně chci na svém příštím mobilu mít také kameru vepředu, abych mohl používat videohovory. N70 je good, ale je celkem už na můj vkus velká. Měl sem 6600 a ta byla ještě větší než N70, docela cihla. Počkám si na lepší miniaturizaci.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2006 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Daniel Cirmaciu: jasne argumenty.. ale ja jezdim bud autem kde mam radio, nebo na masine kde je mi na ho***, nebo sem u compu nebo v hospode kde je jukebox takze ta kapacita me az tak netrapi, kdyz chcem nekde hrat tak mam 100GB v notebooku a 250 ext hdd.. ale je to velky to s sebou tahat.. i s tou kvalitou to ma neco do sebe, na druhou stranu ty 1600x1200 fotky nevypadaj az zas tak spatne.. porad pro me prevazujou vyhody.. a problem tezkyho telefonu nastesti taky neresim pac sem vzdycky mel radsi vetsi (uz od dob a1018s :))
- xTas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2006 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Oni někdy i kapsáče nestačí...někdy když si potřebuju vzít drtičku, papírky, filtry :), tak to taky zabere jednu kapsu a kam potom s cigárama, mobilem, klíčema, peněženkou a mp3 přehrávačem.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2006 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Přestaň kouřit. Nejenže to lidi okolo tebe se*e, navíc tě to stojí prachy a zabírá to místo v kapse...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2006 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Lidi kolem mě to nese*e, protože ve společnosti nekuřáků nekouřím, třeba na zastávkách jdu hodně daleko pryč. Navíc "přestaň kouřit" se velmi lehce říká, ale hodně špatně provádí. Ale i kdybych přestal kouřit cigára, tak ganju budu kouřit pořád (když jí mám zadarmo), dodává mi to občas inspiraci, ale nesmí se to přehánět, jako asi všechno.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

typicky zkopirovat neco uspesny a pak to vydavat za svoje, jako se vsim co mrkvosoft udelal a na cem vydelal :P
- pentagun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace naopak, kdybych vlastnil firmu jako Microsoft budu vyvíjet nové věci a originální, protože Microsoft si to může v pohodě dovolit. Microsoft je jen zloděj, který je šikovný.. (Win Vista se opět o něco přiblížil k OS X..)
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2006 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Baroš: Hh, tos me dostal. MS ma takovych originalnich veci, ze bych to tu vypisoval do vecera (staci se podivat na exponencialni vyvoj produktu, vsadim se, ze minimalne o polovine jsi vubec neslysel). Jestli se v nekterych vecech nechal inspirovat, je to jedine dobre. To ma MS zustat porad u oskliveho vzhledu, jelikoz by to jinak kopirovalo od Apple? To ma MS zustat s deravymi W98 bez firevallu, jelikoz by to jinak pripominalo Linux? A vubec on neco MS ukradl? Rekni mi jen jedinou vec. Vim ze MS odkupuje firmy a existujici reseni, ale to neni kradez.
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Baroš: Ale to je prece nesmysl, dobre koncepty se proste kopiruji, delaji to vsichni a je to v naprostem poradku.
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Baroš: Ale prosimtě, musel bys taky koukat, jak firmě zvýšit zisky, plánovat do budoucna a tak dále. Propočítavat, co ti vydělá nejvíc peněz, ať už půjde o cokoliv, třeba o krádež. Ve světě peněz nemá bohužel nějaké morální přesvědčení moc místo. Jsou i vyjímky, to ano. Ale řekni mi, co bys vymyslel? Vymýšlet můžeš i bez peněz, nebo spíš bez toho, abys musel být ředitelem Microsoftu. Tak něco vymysli a pokud to bude dobré, tak jim to prodej.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Baroš: koukám že si hodně chytrej...
firmy typu microsoft bohužel nemají snahu vymýšlet pořád co novýho jednoduše proto že s takovým postavením na trhu mají jen malou motivaci

navíc v dnešní době je do elektroniky velmi těžké vymyslet něco inovativního
- Jakub Podhorský

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2006 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukas: Máš pravdu, MS má spoustu originálních věcí, které nejsou hned na první pohled vidět. To je třeba i případ Visty o které si každý myslí, že hlavním vylepšením je pěkná grafika, ale není tomu tak. Je tam hrozně moc věcí nových, které prostě nejsou vidět, člověk se po nich musí pídit.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Já tady neplánuju budoucnost Microsoftu, samozřejmě, že bych neřek "nechme všeho a pojdme vymyslet" ale zameril bych se na to vice nez dosud, zbytek firmy bych nechal jak je... mluvim teoreticky a myslel jsem to tak že bych se snažil jen nekopírovat ale i něco udělat sám... A neříkal jsem že bych něco vymýšlel já, ale že bych na to vyčlenil lidi co na to mají fantazii ;)
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jakub Podhorský: ježiš, prosimtě tak si přečti na co jsem reagoval... Reagoval jsem na větu, že kdych vedl Microsoft já, snažil bych se jen nekopírovat nápady jiných...
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2006 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Baroš: Ale je, par prikladu uvadi "Jindy", clovek si to casto ani neuvedomuje, protoze to do znacne miry povazuje za samozrejme.
(dost pochybuji, ze treba prohlizec, ve kterem tukate sve prispevky, neni kopii nejakeho predchazejiciho)
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Baroš: Když něco dobře funguje, není vždycky zlé to zkopírovat. Vem si to takhle - vyjde hra, která simuluje závody aut. No a každá další hra, kde budou auta, by měla dostat licenci od té co byla první, aby mohla udělat závodní hru? A tak to máš i třeba s tím, že myš vymyslel Xerox, ale dneska už je to úplně běžná věc. Pokud vím, nikdo si na patent myši nedělá nároky, stejně jako nikdo nemá patent na hry se závody aut.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Baroš: Jo třeba tady nás z fóra, takový hospodský teoretiky. Ale věř mi, že něco vymyslet a potom to taky uskutečnit, to jsou hrozně rozdílné věci. Ve fantazii je vždy všechno jednoduché a lákavé, ale potom začneš při realizaci narážet na problémy a slevíš z původních požadavků. Zjistíš, že je lepší pokračovat ve vývoji pomaleji a střízlivě, nehrnout zbytečně dopředu nějaké ultra převratné novinky. Ty se objeví jen občas.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

(tr)iPod figuruje také v jedné celkem povedené humorné scénce ve Scary Movie 4, doporučuji shlédnout.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Když sem ten film viděl poprvé, tak nejen u téhle scény jsem se fakt smál (a to sem nebyl ani zkouřenej) a tak nechápu, proč ho na filmpubu hodnotí tak strašně nízko. Mě se ten film líbí a v dohledné době jsem lepší komedii neshlédnul.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2006 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano asi MS udělá něco v čem Powerpointový inženýři vidí konkurenci iPodu.

Ale po tom co mělo být URGE konkurencí pro Itunes, nemyslným že to bude tak horké.
Ipod postavil laťku hodně vysoko a překonat ho má šanci jen Iriver nebo Creativ.

MS v tomto oboru má na úspěch jen podle mne malé šance. Očekávám, že takový přehrávač bude mít rozhozenou koncepci (spory mezi vývojáři), vrozené chyby (vedou mě k tomu vady Xboxu) a nakonec omezená použitelnost (Win+MP+WMA+DMR) . Cena také lidová nebude

Takže pro Evropu v tom nevidím životaschopný výrobek
werpoitový
- Martin Prokop

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2006 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No iRiver ani Creative bych nefandil:) ano kvalitní přehrávače umí, pro člověka co má doma spousty mp3 supr věc, ale! Apple má iTunes a iPod, to jsou přehrávač a hudební podpora, aby si jim mohl konkurovat, musíš mít nejen přehrávač, ale i takovou hudební podporu a to Creative a už vubec iRiver nemá, ale MS si něco takového v pohodě rozjede.(sakra proč všechno začíná na "i"?:) ).

Jinak přehrávač od MS..jo těším se, HW od MS byl vždycky a je originální. Škoda, že herní pobočka kvůli antimonopolní kauze skončila, to je jediné co soudy v Americe dokázali. Trochu je vynahrazuje Xbox a možnost připojování k PC.

A ohledně přehrávače mp3..hmm ne nepotřebuju, mám SEk750i a má opravdu vychytanej mp3 přehrávač+karta a se SE Walkman HF je to dost dobrý přehrávač a jeho 2Mpx foťák s AF mi připadá lepší než ty u obyčejnech 2Mpx foťáků.:)
- Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 6. 2006 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo, herní hw od mrkvosoftu byl originální a hlavně kvalitní. Měl jsem od nich takovej speciální joystick s takovým kloubem uprostřed, vypadalo to velmi bizardně, ale to byl jediný joystick/joypad, na kterém se dalo hrát GTA nebo jakákoliv FPS bez myši a klávesnice a hrálo se to hlavně dobře.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 6. 2006 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale ano, ono to je opravdu už jen o přehrávači, protože konkurenci pro Itunes už MS má.
Projekt URGE je konkurence iTunes podle Microsoftu, proto taky to honem uvedení betaverze MediaPlayer 11. V novinkách už to tu bylo, jedná se o službu jen na území USA.

K používání iPodu není potřeba iTunes, když se to na první pohled může zdát a je to tak interpretováno. I bez Itunes je iPod, kvalitní designově zajímavý (dostal i pár ocenění za design) přehráč za vyšší cenu. Takže si myslím že i vystačí bez podpory, nebo jinak podpora tu de-fakto je.

Jinač s Xboxem i mobilama SorryŽerikson nechci už nic mít. Problémů jsem stím měl dost a bylo to tvz. vrozená vada, takže žádný firmware nepomůže prostě smůla. Tedy nemohu hodnotit, protože jsem zaujatý na základě negativní zkušenosti
- Martin Prokop

Reklama
Reklama