Zpět na článek

Diskuze: Minecraft vyjde na Xbox 360

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pixel6692
Pixel6692
Level 1 Level 1
25. 3. 2012 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže typické grafické konzolové osekanie útočí aj na tituly ako Minecraft :wink:

Mers
Mers
Level 1 Level 1
25. 3. 2012 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci vidět když někdo bude pomocí kinectu těžit kameny na stavbu třeba hradu...to bude po pár hodinách utahanější než opravdovej horník :-D

jumpEEEr
jumpEEEr
Level 1 Level 1
25. 3. 2012 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Minecraft na gamepadu :D nechtěl bych..

sonicpp
sonicpp
Level 1 Level 1
25. 3. 2012 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud se nemýlím, tak na Xboxu Java není. Takže by to nemusely být takové škubánky, jak na PC verzi?
Udělali by nejlíp, kdyby pak tuhle Xbox verzi portovali i na Windows, nebo to ještě jednou přepsali do C++, které je taky skoro všude. No co, peněz na to mají dost!

vavra
vavra
Level 2 Level 2
25. 3. 2012 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sonicpp Doufám, že to nepřepíšou! Pak by zanikl i bukkit, protože každý neumí C++ tak jako javu.

Dlaha
Dlaha
Level 1 Level 1
26. 3. 2012 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vavra Jak jsem psal níž, mohli by použít nějaký skriptovací jazyk, jako je LUA, a vývoj modifikací by byl ve výsledku ještě jednodušší než v javě.

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
25. 3. 2012 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sonicpp Samotné přepsání do jiného jazyka rozhodně neznamená okamžitě lepší chod hry :roll: Sám Mojang to říkal.

Dlaha
Dlaha
Level 1 Level 1
26. 3. 2012 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster To sice ne, žádné takové pravidlo není, ale když porovnáme Javu a c++, tak nativní kód je vždycky rychlejší, než když musí běžet na frameworku. Stejné operace prostě program v C++ vykoná rychleji, než program v Javě. To znamená, že kdyby Minecraft tak, jak je, opsali do C++ a neudělali tam žádnou kravinu, tak je nárust výkonu jistej. Nebo klidně ať to hodí do C# a jede to na .NET frameworku, i ten je rychlejší jak java.

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
26. 3. 2012 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster @Dlaha: to jsou blaboly. java nemusi byt vubec pomalejsi nez nativni kod.

dohnalik
dohnalik
Level 0 Level 0
25. 3. 2012 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sonicpp Java je Java...je to hnus. Klikněte si na mínusek, ale je plno dalších, lepších, jazyků, ve kterých se to dá napsat...sice už to nebude tak multiplatformní, ale alespoň to poběží.
Aby se člověku Minecraft netrhal, musí mít 64bit Javu, která dělá pro změnu bordel všude jinde.

Fred2486
Fred2486
Level 1 Level 1
25. 3. 2012 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dohnalik JNo já teda s Javaou nějáký problém nemám mám javu 64bit na W7 a MC hraju v pohodě stačilo si povolit více paměti a vše šlape v pohodě asi jsem divnej :lol:

Dlaha
Dlaha
Level 1 Level 1
25. 3. 2012 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=sonicpp]Pokud se nemýlím, tak na Xboxu Java není. Takže by to nemusely být takové škubánky, jak na PC verzi?
Udělali by nejlíp, kdyby pak tuhle Xbox verzi portovali i na Windows, nebo to ještě jednou přepsali do C++, které je taky skoro všude. No co, peněz na to mají dost![/quote]

Když si někdo koupí devkit na xbox, tak programuje v C++. Všechny multiplatformní hry, který jedou na PC, PS3 i Xboxu360 jsou dělaný v C++. Takže jak by to jendou přepsali na xbox, neměli by mít větší problém (jen s úpravou vykreslování). Popřípadě to můžou ještě psát v C#, v něm je možné vyvíjet na Xbox i bez drahého DevKitu, ale myslím, že je to jen pro indie hry. Ale i kdyby, tak z C# na Windows se to portne pak ještě snadněji. Java je fakt ostuda a mohli by udělat build v nativním kódu, nebo aspoň pro .NET, když už k tomu prostor mít očividně budou.

sonicpp
sonicpp
Level 1 Level 1
25. 3. 2012 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dlaha V konzolích se nevyznám, takže jsem nevěděl, že se všude tam dá programovat v C++. To je ale ještě lepší, využít pro grafiku OpenGL, pro zvuk OpenAL tak nebude určitě tolik těžký udělat to multiplatformně. (Ani Java není 100% multiplatformní, sám Notch říkal, že některé věcí se musí pro každý OS řešit zvlášť).

Dlaha
Dlaha
Level 1 Level 1
25. 3. 2012 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sonicpp Tohle právě zase nejde, v xboxu OpenGL nenajdeš, v linuxu nenajdes DirectX (určitě ne oficiálně) atd. Vývojáři si dělají svoje rozhraní pro přístup k vykreslovacím funkcí. Rozhraní je pro všechny platformy stejné, vnitřní implementace jiná, takže tohle musí akorát přepsat pro každou platforu a pak jedou. 100% multiplatformní řešení není, když chce člověk využívat pokročilé funkce, které jsou na každém systému jiné (třeba právě vykreslování grafiky). Ale dělá se to v C++, kde si části kódů různé pro různé platformy umí při kompilaci "vypínat" a "zapínat" a potom mají jeden program, který dokáží zkompilovat na všechny platformy. Kdyby musel pro každou platformu používat jiný jazyk, tak by se zbláznili na místě :D

Dlaha
Dlaha
Level 1 Level 1
25. 3. 2012 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dlaha Ještě jsem si vzpomněl, že existuje nebo existoval dokonce projekt, který se soustředil jen na to přepsat Minecraft do C++, určitě se ještě na netu někde válí a právě se vyznačoval hlavně skvělou rychlostí a nenáročností. Fakt nevím, proč jsou v Mojang takoví fanatici do javy :)

sonicpp
sonicpp
Level 1 Level 1
25. 3. 2012 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dlaha Jestli myslíš tím C++ portem MineTest, tak můžu říct, že jsem to zkoušel a je to o hodně svižnější než originální Minecraft. A je taky multiplatformní.

vavra
vavra
Level 2 Level 2
25. 3. 2012 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dlaha @sonicpp: O to nejde! Pak by nebyla podpora statisíců lidí, kteří denně vytváří pluginy/mody pro minecraft.

Dlaha
Dlaha
Level 1 Level 1
26. 3. 2012 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dlaha @vavra: Použil by se skriptovací jazyk, třeba LUA, a modaři by neměli problém. To není výmluva pro použití javy :) Hojně modifikovaný Skyrim taky není psanej v javě :D

Leech
Leech
Level 1 Level 1
25. 3. 2012 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně si zatáhněte závěs až budete kopat diamanty s Kinectem :lol:

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
25. 3. 2012 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Minecraft screenshoty samozřezřejmě dělat umí. A taky vám tam chybí informace, že časem přibude cross platform multiplayer :)

Djmartini
Djmartini
Level 1 Level 1
26. 3. 2012 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Minecraft je v C++ už dávno samozřejmě že ne přímo od Mojangu http://www.youtube.com/watch?v=drZOJYClYS4
škoda že se lidem od Mojangu do toho nechce ale i tak je to best of hra :D

Reklama
Reklama