Zpět na článek

Diskuze: Mininova filtruje obsah

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 5. 2009 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby radši udělali něco pro to, aby nebyl každej SW drahej jak kráva. U filmů už to začíná bejt v pohodě (hodně se jich dá koupit za blbejch 50 Kč a novinky většinou do 4-5 stovek), ale aby člověk dal minimálně 1000 Kč za winrar a každou podobnou blbost, to si to radši většina lidí "stáhne", nebo použije free verzi (i když někdy míň kvalitní).
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 5. 2009 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Co se tyce softwaru, tak ten tyhle autorske svazy, ktere bojuji proti torrentum apod., absolutne nezajima... uzivani nelegalniho softwaru, v ramci jedince, neni zas tak hrozne a nikomu tim vlastne neublizujes, ale je to prece zbytecne, kdyz existuje tolik alternativ, ktere jsou zadarmo a mnohdy i lepsi, ale WinRAR jako takovy stoji penize protoze, je to dobre reseni do firem, kvuli podpore. Ale rozhodne neni nejlepsim softwarem na trhu. Proto je pro jednotlivce pouzivani WinRARu zhovadilost... popravde me dost irituje vsude videt zaRARovany archivy, ackoliv to treba ani nepotrebuji (150MB epizoda serialu na rapidshare zabalena do RARu :roll: ) Kdyby to aspon bylo z duvodu zaheslovani archivu, ale to ve vetsine pripadu neni. Nevim kde Windowsari pochytili tento trend - vsechno mrskat do RARu a to jeste pres nelegalni WinRAR.
- Solitary

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 5. 2009 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pouzivanie winraru u warezu sa zauzivalo vdaka scenovym standartom (myslimw arezovu scenu). to co vidis na rapide je len dosledok toho, co sa deje pod povrchom na privatnych topsite pristupnych len warezovym skupinam
- Styxx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 5. 2009 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nero stojí 150kč powerDVD necelé 300 a kdo z Vás je má legální? Jednoznačně souhlasím s přísnou politikou proti pirátům, patří do vězení.. Za 99% software se dá najít nějaká open source alternativa a stejně si většina upirátí komerční SW, protože jsou líní.. Pak se můžeme všichni divit že ceny jsou tam kde jsou a ta kvalita..
- Lufe

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 5. 2009 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Důvodem proč mnoho studentů stahuje nelegální SW je ten, že např.: ve škole mají zadání domácího úkolu: vytvoř to a to v tom a v tom, doma to nemám. Je to drahý, stáhnu. Pro některé je to drahý a pro některé ne. Dalším problémem je ten, že existují hry, bohatší rodiny si to můžou dovolit, méně bohaté ne, pokud se děti začnou bavit o hrách, tak pokud to někdo ve skupince nemá, tak není in, tak to raději stáhne. Je to jako s cigaretama, proč někteří začnou kouřit a jak těžce se toho zbavují. Pracující většinou nestahují, protože buď to neumí nebo když už dítě to stáhlo tak na to jukne i rodič. Pokud pracující málo vydělává, tak to stáhne, neboť chce ušetřit kvůli enormě drahým kinům. Existuje řešení: zavést pirátsvtví na normální běžnou kulturní záležitost s tím, že na výplatnici se bude odvádět i daň za kulúru. Ale měli by to zjednodušit tak, že v jedné dani bude stát si to přerozdělovávat sám. Nebo lépe pojmenovat daň za kulturní obohacení.
- MilanMr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 5. 2009 01:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono spoustu tech odkazu, co clovek najde na ruznych forech, je uploadnuto primo temi uzivateli... a byva to jimi i zabaleno. A pokud je to zrovna treba nejaka aktualni vec, ktera tam ma treba 10 uploadu, kde z toho je 5 na RS, byva tak 1 z 5 uploadnut naostro (nezabaleny 150MB *.avi - pokud se budem bavit o nejakem serialu treba). A nemusime se ted prece bavit jen o serialech apod. ... je to tak se vsim, obycejny lidi do toho RARu dnes bali kazdou kravinu a ve vetsine pripadu to proste delaji pres nezaplaceny WinRAR. Pritom takovy 7zip by udelal svoje tez...
- Solitary

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 5. 2009 03:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak to vypadá, že poroste obliba v privatnich trackerech a lidi konecne pochopi ze takove masove open trackery jako Mininova a PB sou nahovno
- vesna

smith007
smith007
Level 1 Level 1
8. 5. 2009 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Solitary]popravde me dost irituje vsude videt zaRARovany archivy, ackoliv to treba ani nepotrebuji (150MB epizoda serialu na rapidshare zabalena do RARu :roll: ) Kdyby to aspon bylo z duvodu zaheslovani archivu, ale to ve vetsine pripadu neni. Nevim kde Windowsari pochytili tento trend - vsechno mrskat do RARu a to jeste pres nelegalni WinRAR.[/quote]
Asi funkce WinRaru moc neznáš. Naopak, na filehostingy je ideální, protože tam můžeš zadat recovery record a zabránit poškození soubrou během stahování a nahrávání, k čemuž dochází prakticky pořád. Takhle se soubor při rozbalování sám opraví. Navíc dnes už se při uploadu nepoužívá komprese, takže rozbalení trvá chvilku.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 5. 2009 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@smith007 Asi opravdu neznam, nikdy sem totiz nemel problem se stazenim souboru, ktery nebyl zaRARovany... takze "prakticky porad" asi nebude tak horke jak to tu licis. Navic, nejednou se mi taky stalo, ze byl soubor zabaleny treba na 2x (parkrat i na 3x)... stahnes jeden rar, rozbalis a vypadne ti cca 10 raru rozsekanych na party. Hruza pak rozbalit tohle a zjistit, ze to je zabalene jeste jednou tim samym zpusobem... ale je mi jasny, ze za tohle uzivatele zrovna nemohou. Myslim, ze IRfree uploady byvaji takto znetvorene.
Ja osobne vidim cely proces u takto relativne malych davno zkomprimovanych souboru jako ztratu casu, k tomu vetsina uzivatelu balici s WinRARem ma nastaveny "standardni" kompresi, takze tam prece jen nejaka je.
- Solitary

smith007
smith007
Level 1 Level 1
9. 5. 2009 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak s kompresí jsem se setkal jen jednou za 2 roky co používám filehostingy. A to stahuju jak z českých for tak ze zahraničních.
To poškození často ani nepoznáš, je minimální, chybí tam pár 1 a 0 a rozbalí se to i spustí bez problému, pak to ale párkrát zkopíruješ a soubor už může být nepoužitelný. Ale jinak máš pravdu, to, že by mi nešel soubor ani rozbalit se mi stalo asi 2krát, ale u filmu je docela opruz to znovu stahovat přes FREE.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 5. 2009 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Lufe]Nero stojí 150kč powerDVD necelé 300 a kdo z Vás je má legální? Jednoznačně souhlasím s přísnou politikou proti pirátům, patří do vězení.. Za 99% software se dá najít nějaká open source alternativa a stejně si většina upirátí komerční SW, protože jsou líní.. Pak se můžeme všichni divit že ceny jsou tam kde jsou a ta kvalita..[/quote]

zrovna Nero a PowerDVD se dava zdarma ke kazde druhe komponente, mam to tu original asi 5x...
- Jindy

Reklama
Reklama