Zpět na článek

Diskuze: Mozilla se přidá k Evropské komisi

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Normalne neprispievam ale toto mi neda. Ako moze EK chciet po MS aby odstranili zo systemu IE, kedze je to pre vacsinu beznych uzivatelov jediny prostriedok ako si stiahnut alternativny prehliadac. Ako mam potom prezerat internetove stranky, ked po instalacii systemu nemam ziadny pouzitelny prehliadac? Je to proste len o tom aby od MS zase vydolovali nejake peniaze a nakoniec za to aj tak zaplati bezny uzivatel.
- Tomas Jakubik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace O tom to právě je: nejde o jeho odstranění, ale o nalezení řešení které bude vyhovovat ostatním. (viz např integrace FF a Opery do Win.)
- Marek Chramosil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tobe to prijde logicky?

Prvni krok je browser, kdyz to projde, budou ms zalovat autori medialnich prehravacu, vypalovaciho softwaru, kancelarskejch baliku, sw na upravu videa, fotek...demence

kdyby se aspon ke korytu pritahli autori Netscape, mely by zas penizky a mohli pokracovat ve vyvoji meho oblibeneho prohlizece : )
- DagothUR

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Marek Chramosil: zalovat MS za to, ze to tam uz je niekolko rokov je trochu nefer, to je ako keby vas sudili za nieco, co pred dvoma rokmi zlocin nebol a teraz uz je...

davat do windowsu prehliadace ostatnych tvorcov - kolko ich je na svete? 100? 200? Aj keby dali len dajme tomu 3 najpouzivanejsie, nebolo by to spravodlive voci ostatnym, resenim by bola dohoda na dajakom standarde, pomocou ktoreho by bolo mozno FF alebo hocijaky iny prehliadac integrovat do windows a pouzivat tak napr. windows update a vsetky ostatne veci, ktore dnes funguju s IE
- Papek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to smutne-je to ich OS tak nech si tam daju aj svoj prehliadac.
Komu sa IE nepaci-ako mne :)-tak si stiahne iny a pouziva ten.
Vacsina ludi aj tak pouziva viac prehliadacov takze by si IE dali tak ci tak.
A poznam vela ludi ktory by pri moznosti vybrat si prehliadac aj tak siahli len po IE,lebo ine nepoznaju,nie su zvyknuti pouzivat ich
Je to ako keby niekto zaloval vyrobcu aut ze pouziva vlastny volant,kolesa...
- swamp

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No nevim jestli by vetsina lidi i nadale pouzivala IE... co tak sleduji, tak opravdu existuji takovy lide, kteri neprejdou, protoze jsou proste lini neco s tim podniknout a nikdy predtim poradne jine browsery nepouzivali, takze nemaj zkusenosti, co je lepsi, aby si to uvedomili. (a to jen v ramci browseru, IM klientu apod.) Myslenka, ze by takovy clovek mel prejit na konkurencni OS je pak usmevna, kdyz nedokaze preinstalovat ani browser.

Jinak k pripadu... nemyslim si, ze je na skodu, ze EK takhle Microsoft propira. Z MS se stal hrozny monopol a ten je nutne nasmerovat, jinak nebude konkurence.
- Solitary

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jaj ďalší s expertov, čo nevedia čo je monopol. MS žiadny monopol nemá, má väčšinu. Nikdo ti nebráni používať Linux, alebo Apple OS. Doporučujem ti najskôr prečítať Wikipediu a podotom keď si zistíš čo je monopol, a to čo EK robí, je vlastne obyčajné socialistické dojenie súkromnej firmy tak snáď prídeš na to, že niečo nieje v poriadku.
- 5c0rP1O

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Chtěl bych vidět člověka co nedokáže ani přeinstalovat browser, jak si při instalaci novejch winů (když nepočítám opisování kódu, tak stačí snad jen mačkat enter :D) vybírá z desítek volitejnejch aplikací (stejně by si většina vybrala z jejich strany ověřenej IE).
Prostě pro lidi co strávi u PC denně 20 minut ráno čtením novinek u kávy a 20 minut psaním e-mailu je zbytečný si zvykat na novej program... a všichni co znám a používaj počítač víc, maj Firefox.
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @5c0rP1O: A proc je teda na wiki nejaka "sila monopolu"? Kdyz odhlednu od faktu, ze wiki neni idealni zdroj informaci, tak i tam z odstavce prave o sile monopolu jasne vyplyva, ze jsi mimo ty.
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Atapi: Precti si jeste jednou, co jsem napsal... nikde nepisu, ze dany clovek "nedokaze (nizkymi zkusenostmi) preinstalovat browser" nedokaze to tim, ze na to nema vuli, trpelivost a odhodlani. Zkusenosti maj... konkretne jsou to treba dva mi kolegove studenti z CVUT FEL. Jednoho jsem opravdu [B]hodinu[/B] nutil (a nakonec donutil) nainstalovat QIP namisto ICQ6.5 (na ktery treba muj Pidgin nedokaze poslat soubory, navic je prosety reklamami a nestabilni) - sam by se k tomu nedohoupal. IE ale treba pouziva dal, donucovat ho k alternative ale nebudu.
- Solitary

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Solitary: Potíž je v tom že stejně tak jako neexistuje jedna univerzální pravda a ani jedna univerzální skvělá aplikace. ICQ používám dodnes, soubory přenáším přes FTP nebo uloz.to a dokud nebyl Chrome, tak jsem jel na IE a to vše k plné spokojenosti.
Takže že zrovna tobě se líbí QIP a Firefox je sice hezké, ale v žádném případě to nejsou nejskvělejší aplikace a pokud to vnucuješ ostatním, měl by ses nad sebou zamyslet.
- rnb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Solitary: Já to chápu, ale taky si musís uvědomit, že človek co používa několik let IE a vyhovuje mu, si ten IE nainstaluje i když bude mít na výběr z 10 různejch prohlížečů (ze kterejch stejně 8 nezná a 1 viděl možná tak na obrázku).
Stejně jako to ICQ... prostě mu to vyhovuje a nemá důvod přecházet na něco jiný (jako kdyby byla jeho chyba, že tvůj pidgin nebo co to používáš za blbost, nedokáže posílat soubory na ICQ).

(krom toho:"kdyz nedokaze preinstalovat ani browser." xD)
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @rnb: Kdyz lidi budou pouzivat aplikace, ktere nejsou kompatibilni se zbytkem sveta, tak je neco spatne spis u nich. Uz si videl cloveka, ktery pouziva ICQ klienta, protoze mu vyhovuje? Neznam nikoho, kdo by ho pouzival po tom, co by zkusil alternativu... a opet, necpi mi do ust, neco o tom, ze se mi libi QIP ci FF, nikde nic takoveho nepisi. QIP je ale podstate lepsi alternativa za ICQ, to ze se mnou nebudes souhlasit, protoze ty jsi s ICQ spokojeny, nezmeni nic na tom, ze QIP je stabilnejsi, bez reklam, mene narocny na systemove prostredky a nema problem s kompatibilitou s ostatnimi klienty - toto beru jako objektivni fakt. Mas pravdu v tom, ze neexistuje univerzalni skvela aplikace... ale existuji spatne aplikace, a originalni ICQ klient zrovna radim mezi ne. Mezi ne zrovna povedene aplikace radim i IE, ktere je stale nekompatibilni se zbytkem internetoveho sveta a jeho standardy. Takhle by se dalo mluvit dele... spousta originalnich projektu byla prekonana svymi alternativami.
- Solitary

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Solitary: QIP jsem měl na PC 10 minut a letělo to do koše, je to dle mého názoru amatérské a nedodělané, na svůj vlastní názor mám v ČR nárok a nikomu ho nevnucuji, ať si každý používá co chce.
A jestliže 100 000 000 používá aplikaci X a 100 lidí používá aplikaci Y, tak nekompatibilní jsou uživatelé aplikace Y, nikoliv, že těch 100 Y bude pokřikovat na X, že jsou nekompatibilní.
S IE je to stejné, prostě standard určuje ten, kdo je nejsilnější a koho je nejvíc, tak to prostě na světě chodí, už se s tím smiř.
Viz fiasko s pokusem o univerzální jazyk Esperanto, prostě silou zvítězila Angličtina a přitom každý ví, že Angličtina je jako univerzální jazyk silně nevhodná.
- rnb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2009 01:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @rnb: Po 10minutach si usoudil, ze QIP je amatersky a nedodelany? Hmmm, to by me zajimalo na cem stavis toto tvrzeni... a nerekl bych ze QIP je opensource, takze podle kodu to asi netvrdis. Podle stability tez ne, protoze to bys byl v tvrzeni sam proti sobe. Zacinam tusit, ze v tom bude hlavne design... ktery ma (v zakladu) QIP strohejsi, oproti prebarvenemu ICQ s jeho hrami a tZers apod.
- Solitary

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @rnb: On ale psal o webových (HTML, CSS...) standardech, a s těmi prostě IE (a to může mít třeba 100 procentní podíl) není plně kompatabilní a rozhodně standardy neurčuje - je to jen obyčejný interpret určitého jazyka, který ani ve své nejnovější verzi není schopný zobrazit mnoho věcí tak, jak má být.
- Marek Vrba

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @rnb: [QUOTE] S IE je to stejné, prostě standard určuje ten, kdo je nejsilnější a koho je nejvíc, tak to prostě na světě chodí, už se s tím smiř. [/QUOTE]
Neco podobneho si zajiste myslel a dlouho aplikoval i Mr. Hitler :(
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky by mohli ti inteligenti chtít přidat alternativní verze min, solitairu,pinballu...
- Antonín Brčák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace presne tak a neskôr sa pridá Adobe pretože Paintbrush im "kradne" zákazníkov pre ich Photoshop, a vôbec prečo je vo windowse Wordpad ? okamžite odstrániť túto nebezpečnú konkurenciu !

z celej byrokratickej a nenažranej EU mi začína byť zle.
- Frano1111

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A co maji zminovane MS aplikace spolecneho se systemem? Jsou to jenom s*acky navic a kdyz by se napriklad prodavala i verze win 7 "system only", tak bych se vubec nezlobil.
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeldaM: Hmm, zajímalo by mě co bys říkal, kdyby sis pořídil novej Notebook a nešel by tam ani otevřít explorer, protože stále existuje alternativa...
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeldaM: Ano je, radši si stáhnu všechny aplikace a ovladače aktuální s tím IE na kterej tady tak všichni nadávaj, než každý dva měsíce přepisovat CD-RW nebo flashku, kdyby se mi náhodou podelal systém nebo HW.
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Atapi: Ja zase mam na flashce FF (jedno jak starou verzi, pze se samozrejme da aktualizovat) a TCM mraky let stary (na prd novejsi verze) a ten tvuj IE ci explorer je mi na h*vno + nemusim mit obavy, jaky marast se mi pri stahovani aktualnich verzi aplikaci pres IE podarilo dostat do komplu (ty totiz nemas ani antivir ci anispy, pze flasku se softem ignorujes).
Ted asi zareagujes, ze mas Visty a tam je firewall dostacujici... ok, ale tos obetoval relativne dost casu na jeho nastaveni, coz se zase mne nechce :).
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeldaM: Tak teda... kašlu už na odpovědi, protože s tebou se bavit je o ničem, že ty ses zvyklej mít zacpanou flashku softem neznamená, že to tak dělá většina lidí.

Krom toho děláš tady nějaký odhady toho co mám a co nemám i když nic z toho vědět ani nemůžeš.
A za to že stahuješ z warez for nebo odkud já nemůžu, jinak si nedovedu vysvětlit, že bys během 10 minut něco chytil.
Ještě řekni že si IE nikdy v životě nepoužil a dostaneš mě úplně :-)
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Atapi: Ja delam odhady na zaklade zpusobu tve argumentace a tvych dosavadnich tvrzeni, zatimco ty me odhadujes na stahovace warezu na zaklade naprosto niceho ;).
Kde beres, ze mam zaflakanou flashku softem teda vubec nechapu, kdyz pisu, ze mam na flashce 2 programy a zbytek v klidku potaham (opakuji pro pomalejsi: [B]FF[/B] - samozrejme kompletni zalohu pluginu a zalozek take a [B]TCM[/B]).
Jak a co dela nebo nedela ona magicka "vetsina lidi", je mi srdecne jedno, sem zvykly pouzivat vlastni mozek, abych zjistil co je pro me dobre a co ne ;).

Nepochopil sem, proc by debata se mnou mela byt o nicem. Kdyz proti tobe nekdo v hovoru pouziva proti tvym dojmum argumenty, tak je to o nicem nebo jak tomu mam rozumet? :)
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeldaM: Jestli temi argumenty myslíš "je mi na h*vno", "Ted asi zareagujes, ze mas Visty" a "Jak a co dela nebo nedela ona magicka "vetsina lidi", je mi srdecne jedno", tak ano, je to o ničem.

Já tě taky můžu poslat do háje s tím, že nejsem takový střevo abych si nedokázal jednou za X let co nainstaluju novej OS zkopírovat z 2. kompu co je v síti všechny potřebný věci a nějaký CD s programama je mi tím pádem k ničemu. Jenže jak asi víš (nebo nevíš, protože ti to je taky jedno?), nějakýmu mrkvosoftu je taky srdečně jedno kdo má jakou flashku nebo co má na síti, musí ten OS připravit tak, aby to dokázal obsluhovat každej blb... taky proto je windows tak populární
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Atapi: 1) umis nadherne vytrhavat z kontextu, WELL DONE :)
2) ja te do haje neposilam (tak nebud "strevo" a uklidni nerv ;)) a flashka ci cd byl priklad, taky samozrejme pouzivam druhy disk nebo druhy komp, ale o to preci vubec neslo (nebo si tu budeme i premerovat penisy?)
3) na win spis nez "popularita" sedi "pouzivanost", moderni lin distra taky dokaze "obsluhovat kazdej blb" a nvm o tom, ze by byl snad lin nejak prehnane rozsireny. "Popularita" winu je spis zapricinena velkou mirou piratstvi a spatnou dostupnosti specifickych programu.
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeldaM: V tom to právě je... moderní linux... windows je už zažitej jak ze strany vývojářů (všichni víme proč :D), tak hlavně uživatelů. Linux "pro blbce" tady není tak dlouho a bude si hodně těžce získávat pozici v domácích PC.

Achjo jestě 23 minut stahování... je tu ještě někdo? :D
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No což :-)
EU má z Microsoftu dojnou krávu na penízky nic víc :-).
Windows je softwarem patřícím Microsoftu takže co obsahuje záleží pouze na nich co si do něj implementují :-)...
Pokud tohle vadí opeře nebo firefoxu ať si vytvoří vlastní operační systém :-). Co k tomu dodat každý normální člověk když se mu IE nelíbí si stáhne jiný podle vlastního gusta tak jako tomu bejvávalo do teď :-) Firefox ma velké zastoupení uživatelů a za to že opera nemá zas takovou oblibu microsoft nemůže :-) lidi si najdou cestu a stejnak radši by dali přednost firefoxu nebo IE :-)
- Martin Kubala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dle me je tohle absolutne nespravedlive, nikdo nema pravo nikoho doudit za to, ze si vybudoval pozici na trhu ve svete tak jak si ji vybojoval, a snazit se (EK) aby byl Microsoft vice kontrolovatelny, neni spravne, to ze je Microsoft velka a bohata firma je tim, jak si to Microsoft zaridil...koneckoncu, ci to byl napad? Billa Gatese - diky nemu je microsoft takovy jaky je.
Ze Microsoft ohrozuje konkurenci, a proto ma byt potrestan - to je totalni nesmysl, konkurenti se ohrozuji navzajem, to je vec prvni, a ze to ma vlatsne jiny vyznam - aby si udrzeli Microsoft vice kontrolovatelny - na to nemaji zadny pravo, mozna si ty magori pravnici vzdycky neoc vymyslej, Microsoft je sice nechutne silna firma a ma snad nejvetsi vliv na poli svetoveho softwaru, je vysledek jejich prace, nici jina zasluha to neni, Microsoft se dopracoval tam kde je pomerne normalnim zpusobem, ze by to bylo necestne nebo neferove?..to si nemyslim, je to vina lidi, koneckoncu, je to nase chyba, ZE SME SI OBLIBILI PC a WINDOWS NA NICH, ZE?..pak nechapu, na co si stezovat, microsoft za nic nemuze, jeho pozice je pravoplatna, a neni fe, ze se ho nekdo bude snazit nepravem kontrolovat pomoci Evropskych Zakonu...
- MAD Sciencist

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rád používám IE, protože to byl první prohlížeč, se kterým jsem přišel do styku. Zkoušel jsem i jiné, ale vždy jsem se po pár měsících přešel zpět. Je to asi mojí pohodlností, ale nepotřebuji přeplácanou Operu ani skinovatelného Foxe, chci jen rychlý a jednoduchý prohlížeč, kterým IE je. Nezačnu používat Firefox protože je "cool" a myslím, že lidí jako jsem já je víc. ;-)

P.S. aby jsme se vyhnuli nějakému nedorozumění... není mi -náct, už dlouho se pohybuji v prostředí IT a prohlížeč nainstalovat umím :-)
- Radek Kolinsky

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace IE je fuj ... opera vůbec není přeplácaná, což IE naopak již je. Pokud se podíváš na IE8, tak už to vyjde nastejno, až na to že ie je HNUS. Jsou s ním akorát problémy a podobně.
- misi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To můžou rovnou žalovat náš finančák a různý banky za to že na ebanking, nebo vyplňování určitejch formulářu je třeba IE a žadny jiný browsery to nepodporuje nebo jak již psal swamp "Je to ako keby niekto zaloval vyrobcu aut ze pouziva vlastny volant,kolesa..." ja osobně třeba používám Firefox, asi před 2 rokama jsem si ho nainstaloval a od ty doby bez něj nedám ani ránu ale ve firmách atd. se bez IE ve většině případů neobejdou.
- Petr Líbal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Presne, kez by EK napalila pokuty bankam, ktere nechteji umoznit pouziti ebankingu pres alternativni prohlizece, nastesti uz moc takovejch neni.
- Iwo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Achjo... Co je zvláštního na tom, že MS do svojeho operačního systému integruje svůj prohlížeč?

Jestli chce Mozilla, nebo někdo jinej aby jejich prohlížeč byl integrovanej do OS, ať si vytvořej vlastní OS a v něm si dělaj co chtěj.

Btw ne, nejsem zastánce IE, ale zase všeho s mírou - to přirovnání s automobilkou tady je docela pěkný. Stěží bude VW žalovat Mazdu za to, že do svejch aut dává volant s logem Mazda a ne VW...
- Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jakožto výrobce marmelády žádám aby byl uvězněn pekař, protože si do koblih dává svoji marmeládu a moje marmeládovna tak skomírá na úbytě. Žádám, aby se koblihy prodávaly bez marmelády, však on si doma každý tam tu marmeládu nějak nacpe.
- rnb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No tak tu marmeladu vyrabej napr. dobre a levne, aby si ten pekar z trhu vybral tu tvou.

P.S. Zacni myslet cistou hlavou (tj. kriticky a bez predsudku)
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nebylo by na škodu kdybys někdy odsednul od PC a šel se podívat na svět, jak to na něm chodí. Od určitého objemu výroby se totiž dost často vyplatí si subdodávky dělat sám.
Typický příklad je pokud máš 3 servery, tak se ti vyplatí si najímat správce z externí firmy, ale pokud jich máš 300, tak se ti vyplatí živit svoje vlastní správce.
- rnb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @rnb: Mne doporucujes odejit od komplu a sam uvedes priklad z IT ;), no dobre, uvedu tedy jiny typicky priklad: Skodovka vyrabi pomerne hodne automobilu za den, presto z daleka ne vsechny dily si vyrabi sama. Navratnost investice, ktera by zabezpecila nezavislost Skodovky na subdodavatelich by byla totiz v radu nekolika desitek let (nehlede na vysi investice :) ).
Proc sem na tvuj prvni post reagoval? Srovnavas v nem hrusky a jablka. Zatimco jako vyrobce marmelady mas sanci zakazku od pekare dostat, tak jako vyrobce softwaru nemas zadnou nadeji, ze tvuj soft MSoft do winu zabuduje.
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jakoždo web designer nemam rád IE. Jednak z toho důvodu, že optimalizace stránek pro ie není vůbec jednoduchá.
Tak se ptám, proč se udělané stránky zobrazují stejně v OPEŘE, MOZZILE, CHROME a IE to neumí zobrazit stejně a musí se to obcházet? možná proto, že to je šunt co nedodržuje standary. Proto jsem pro to, aby to ms stáhnul. Akorát ubyde zbytečných problémů.
- misi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no a kde ten firefox seženeš když nebudeš mit na svem pc žádný prohlížeč? a nebo ať je ve windowsech firefox ale ať si to nechá microsoft náležitě zaplatit... nejsem zastáncem ms ale tohle je fakt moc, kdo chce tak si firefox stahne a kdo ne tak pouziva IE... chapal bych kdyby se hadali kvuli tomu ze by ms nejak znemoznil instalaci alternativnich prohlizecu ale takhle je to opravdu svobodna volba kazdeho z nas...
- Petr Líbal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Na zaklade tve logiky by mohl MS narvat do winu Office balik, zvednout patricne cenu a bylo by to naprosto ok?
ad FF) co ho mit napr na flashdisku ;-), taky se neptas, kde vzit jakykoliv jiny soft, tak proc by mel byt problem sehnat FF bez IE?
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeldaM: Udělat to může, jenže to by si je koupilo ještě míň lidí než teď :-)

Prostě ve winech by měl zůstat alespoň sw pro základní využití PC (kam dneska internet určitě patří)
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Atapi: ad prodejnost) no pokud bys nemel na vyber a Office byl natvrdo u winu uz od zacatku, tak bys to obhajoval stejne jako ted napr. IE ci malovani.
ad aplikace) Proc? (Protoze sis na to u MS uz zvykl, resp. ti MS vnutil jejich ideal spravnosti?)
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeldaM: Malování mi je ukradený, stejně jako Movie maker, Messenger, hry a další blbosti, který se daj považovat (stejně jako MS Office) za nadstandartní vybavení pro úzkou skupinu lidí.

Proč bych měl obhajovat něco, co nevyužiju? Na pár vět co občas potřebuju napsat stačí i poznámkovej blok :-).
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To snad dá rozum že microsoft dává do svých systémů svůj prohlížeč né. Nevím co se do toho mozila vůbec plete, je to čistě věc MS. Já osobně používám Chrome a občas mozilu. Už vidím jak se ve firmě se 50 počitači na každém instaluje jiný prohlížeč jen pro to že je "lepší" než IE. Většině lidí je ukradený jaký mají prohlížeč dokud jim bude fungovat tak je to nezajímá jestli mají IE nebo jiný. Třeba moji rodiče používají aspoň 7 let IE a jsou spokojení, a donedávna vůbec netušily, že se vůbec dají použít i jiné prohlížeče dokud jsem jim nenainstaloval CHROME, to stejný sestra které je skoro 15. Vetšina běžných uživatelů bere IE jako samozřejmost a nevím co by bez něj dělaly....
- H.o.m.i.e.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

At Si Mozilla udělá svůj systém a tam si impletuje svůj prohlížeč.. Todle mi připadá jako zbytečná debata .. Když si postavím svůj hrad tak si ve vnitř taky postavím co se mi libí snad ne ?

Mozilla je sice fajn prohlížeč ,ale asi je to banda kokotů tam.
- Petr to je jedno

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Evintne ti "neco malo" uniklo. Zastupci Mozilly tam bude jako nezavisli pozorovatele, ne jako zalobci ;). Zkus nejdriv zapojit mozek nez zacnes pouzivat silna slova.

P.S. Ty prodavas nekolik milionu kopii sveho hradu, ze ho srovnavas s OS?
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sam sem toho názoru aby ve windowsech byl pouze základní system a nic víc aď si doladí systém každý sám. Proč má systém přetékat naprostýma sra*kama př: Win Vista Ultimate Přetýká naprostýma blbostma a akorát zabírá nehorázný prostor na disku a brzdí sám počítač o sobě. K čemu je obycějnýmu člověku IE, IMAIL, Degrafragmentace která je ve vistach naprosto k prdu, a plno jiných programu kterých bych si v životě nestáhl.
- Radovan Baláš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :D tak zrovna to IE je tam proto aby ses dostal na net a stáhl něco jinýho, nevim jak by sis chtěl něco stáhnout bez IE, jo a už jsi se někdy zkoušel dostat do bankovní aplikace přes lišku nebo operu? Jestli se ti to povedlo tak teda gratuluju, mě ještě nikdy, jen přes IE to jde
- Eagle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Len to jaksi nie je chyba FF ani Opery.. ale chyba toho k***** čo napísal ten e-banking IE only.
- Bruno Kremel (Josko)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Klasicky problem mezi klavesnici a zidli. CS bez problemu FF i Opera, mBank taktez, ostatni nemam moznost zkouset (ani nechci, mBank rulez :) )
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeldaM: Myslim že no není mezi židlí a klávesnicí, já se prostě z mozily nepřipojím na KB, nejde mi ani najít certifikát, jinak jsem student a KB mi vyhovuje, ikdyž mBank taky není špatná :)
- Eagle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Eagle: Je to problem mezi klavesnici a zidli:
1) muzes vymenit banku (lepsi varianta)
2) co takhle plugin? nemel jsem s KB driv nejmensi problem. Tento pripad samozrejme neni uplne koser (rozumej uplne bez IE) [URL=https://addons.mozilla.org/cs/firefox/addon/1419]IE Tab[/URL]
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeldaM: jakej plugin?! tohle mě na FF vyloženě s*re, "tato stránka potřebuje pro správné zobrazení nainstanovat plugin - instalace pluginu se nezdařila, nainstalujte plugin ručně" setkal jsi se někdy s tím v IE? Nvíc IE nepotřebuje nic doinstalovávat, prostě říkám že FF používám jen z toho důvodu že má lištru se záložkami, jinak jsem nenašel nic, v čem je lepší
- Eagle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne že bych se zastával IE, ale zkusili jste se někdy v mozile dostat do banky nebo třeba na bwin atd... v IEmi naběhne všechno v pohodě, ale v mozila má asi problém s vyšším zabezpečením a se stránkama plnýma flashe, jinak na normální stránky mozilu používám, ale na něco prostě nestačí
- Eagle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To co dela EK je dle me nejme vuci nam, tim kteri jsi Widle koupili. Je samozrejmosti o cene ktera ma nejvetsi podil na zisku pro MS ale taky zde byl podil na urocich ktere pak jedou nasim statum, cili EU jo? Pak za ty leta co jsme si mi bezny lide koupili tolik Widli ted EU vymackne taky ziskovy podil vod MS k sobe tedy k nam; otazka zni: Dostaneme my, jako hlavni poskozeni penize nebo alespon cast penez zpatky nebo jsi je clenove EK hodlaj podelit mezi sebe? Tyhle praktiky EK co posledne delak, neboli jak sam autor rika Doji vod MS za jejich vlastni dle meho excelenti marketingovy uspech je zarazajici a hanebni zavist, nikoli snaha udelat z MS hezkeho mazounka. Jsem zvedav jak tahle sfera skonci, ani bych se moc nedivil kdyby MS vyhral protoze, to EK do budoucnosti potrebuje. Dyt krava nebude mit "mleka" dostatek pro kazdyho nebudeli monopolem, no ne?
- Tomas Gruge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To co sem u psal, je sice pravda, ale taky se musi vzit v potaz to, jakym pristupem, a vlastne na cem a proc microsoft tak vydelava?
Je to v podstate zneuzivani sve opzice na trhu, je to takhle, Microsoft vam nabizi za 3000,- Kc system windows Vista Home premium, ktery je HORSI NEZ SAMOTNY LINUX, kterej je zadarmo, nelmuve o tom, ze i prostredi Linuxu je vypslejesi ted nez Aero...Vy jako, napriklad pocitacovi hraci, chcete hrat hry, ale zjistite, ze microsoft upsal smlouvu s vyvojarema, ze budou delat hry kompatibilni jenom na Win a tak vy si kvuli tomuhle zaplatite 3000,- Kc, abyste mohli hrat..to same je to se zvukarenim, kdyz chcete pouzivat jeden z Profesionalnich Masterovacich programu a byt na PC, MUSITE SI POVINNE ZAPLATIT NEKOLIK TISIC ZA SYSTEM, KTEREJ VUBEC NEMA TU HODNOTU. Microsoft timto brani jinym vyrobcum OS pouzivat jejich system, to same je to s prohlizecem, kdyz je IE zakomponovan do windows, microsoft tim brani Mozille Firefox a Opere, protoze vetsina lidi se kvuli tomuto ANI O NEJAKYM FIREFOXU NEDOVI...proti microsoftu se musi bojovat, protoze dnesni situace se rovna "NIC JINYHO NEZ WINDOWS NEZNATE, A TAKY NIC JINYHO ZNAT NEBUDETE, A JESTE BUDETE OVINNE PLATIT", a protoze je windows nejrozsirenejsi, vetsina beznych uzivatelu si nedkoaze ani predstavit, ze je neco jako LINUX, kde se da pouzivat lepsi FIREFOX, misto MS Office kterej se plati se da pouzivat OpenOffice a VSECHNO ZADARMO - ze at si ti postatni vyrobi vlastni operacni system, a ze neaji microsoftu co vycitat? Vzdyt oni maji vlastni system - LINUX,at je to Ubuntu, Kubuntu nebo ja nevim co jeste, Mandriva atd..pravda je, ze kdyby microsoft nezneuzival pozice na trhu, tak by mu nikdo integraci IE nevycital, jo a krome toho, IE VIBEC NEMUSI VE WINDOWS BYT, DA SE TO ZARIDIT I TAK, ZE BUDE V SYTEMU ZABUDOVANA UTILITA, KTERA STAHNE POZADOVANY PROHLIZEC, nebo popripade integraci nejakych dalsich nejznamejsich (Chrome, Firefox, Opera, vic uz ne..)
- MAD Sciencist

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Naprostej souhlas.
Jenom doplnim, ze me velice bavi argumenty, ze bez IE si ani ten FF nestahnu :).
Kdyz sme u te "vetsiny": myslim si, ze nejenom ze vetsina lidi nevi nic o alternativnich OS, oni ani nevi, ze windows jsou OS + nekteri (vetsina) ze zdejsich debatniku netusi, co ma vlstne takovy OS delat a co uz je navic - jinak by tu nebylo vyblito tolik zcestnych radoby trefnych prirovnani.
- PeldaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2009 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To o čem vy tu mluvíte je REKLAMA, ono těžko se někdo dozví, že existuje nějakej linux když mu to nikdo neukáže v televizi nebo někde jinde, když se chce FF a Opera prosadit, tak prostě musí použít reklamu a lidem ukázat že je a v čem je lepší
- Eagle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm tak to chci vidět, jak BFU dostane systém bez ničeho a bude si stahovat a instalovat alternativní programy. Windows bez IE, Telnet, ipconfig, chkdsk, defrag, mspaint, wordpad, notepad, calculator, miny, solitaire, DirectX, firewall, ... to jsou všechno programy který jsou tam navíc a tudíž by tam podle EU "neměly být". To by mě zajímalo, co by se stalo, kdyby Ms začal vyrábět a dodávat pouze do Evropy výhradně windowsy bez těchto utilit za stejnou cenu jako plnou verzi (protože jsou "free" - oni samozřejmě zdarma nejsou, protože jejich vývoj se platí v rámci ceny Windows, ale je pouze na výrobci jakou si určí cenu za systém, takže je to jen a pouze na něm, jeslti si v ceně systému nechá zaplatit i vývoj podpůrných utilit, ačkoliv je se systémem nedodá a ponechá je např. jen volně ke stažení), a plnou verzi by nebylo možno koupit ani ze zahraničí (protože dle EK porušuje právo třetích stran). Vzhledem k závislosti na Win by hodně lidí muselo kupovat tuto ořezanou verzi a na Linuxu si tam dotáhnout příslušný utility :)

To by bylo docela zajímavý vidět, jak by se na to BFU tvářili. Kdo není BFU, zvládne si nainstalovat alternativní prohlížeč nebo defragmenter už teď, pokud je pro něj lepší než ten základní kterej je ve Win.
- Monster Cutter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škodovka jako vyrobce z EU už konečně bude moct žalovat ostatní výrobce amerických a japonských automobilek, že do svých aut, určených pro evropu vkládaji své vlastní motory.
- Choze Chróstal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

iexplorer ako permanentna a neodstranitelna sucast systemu je podla mna hlupost. Nikdy som tuto sucast nevyuzil a pri kazdej instalacii OS tam napriek tomu dominantne "zavadzá" a svojimi ikonami a odkazmi skryte reklamou masiruje mozgy a podvedomie uzivatelov. Svojou integraciou a neoddelitelnostou mi znizuje bezpecnost a spomaluje OS. Som za slobodnu volbu vyberu a preto jej integraciu vnimam ako velke negativum uz od dob, kedy sa to zacalo realizovat. Je na uzivatelovi, pre ktoru alternativu sa rozhodne a preto sucast odinstalacie mala byt standardnou moznostou novonainstalovaneho OS.
- voc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nevím, ale tohle je vážně absurdní... Já Explorer nepoužívám, podle mě je to prohlížeč úplně na ho*no, ale když ho tam dají jako bonus za který se neplatí, jak si někdo může stěžovat? To je jako kdyby si stěžovali na akce v obchodech 1+1 zdarma, kdyby by vám vadilo, že k šampónu dostanete i kondicionér, protože přece byste jinak mohli použít i alternativní kondicionér od jiné firmy... Přece jen MS je autonomní společností, a do toho, co dávají někomu zdarma by se kecat nemělo...
- Aros

Reklama
Reklama