Zpět na článek

Diskuze: MSI EX620X - elegán pro milovníky filmů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nevím, jestli je recenzent normální a jen si tu dělá legraci nebo je přesvědčen, že u notebooku za 18 400Kč nebo 22 000Kč s DPH, při výbavě jakou má, se může setkat s hliníkovým nebo hořčíkovým krytem?! Dávat celoplastové šasi jako mínus je prostě šílená hovězina. Až bude recenzovat notebook za 50 000Kč s DPH, tak ano, ale do té doby by mohl začít používat hlavu. Pokud by napsal do mínusů, že se mu nelíbí kvalita celoplastového šasi, tak mlčím a souhlasím.

Další věc už je opravdu kec keců:
„Ten je alespoň na několika místech tvrzený (například horní strana víka), takže denní nošení v brašně bez problémů přežije, ale na hrubé zacházení jaksi určen není."
Pan recenzent si kupuje notebook, aby s ním hrubě zacházel?! Co to je za ptákovinu? Máte pocit, že si tento notebook někdo koupí na stavbu? Bude s ním mlátit o zem? Šlapat na něj? Zapichovat do něj šroubovák? :)

Zamyslete se prosím příště, než něco vypustíte do světa.
- Healy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kamosi co delaj do aut, nebo maji stavebni firmu, by ti o tom, co cekaji od notebooku za 20k mohli rict svoje... :D
- m v

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No já mám Vaio FW21 (nástupce zde dříve testované FW11) a ten má hořčíkový kryt, při výbavě 2,26 GHz C2D, 4GB Ram, 320 GB HDD, Blu-Ray combo, Firewire, HDMI, bluetooth a hlavně displej 16,4 s rozlišením 1600 x 900: stál 24 000,- Kč.

Opravdu je pro notebook o 2 000 levnější, s menším a horším displejem, pomalejším procesorem celoplastová konstrukce nutná a omluvitelná?
- Luděk Štípal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace já si myslím že tenhle postřeh je naopak korektní - přece jen notebook je určen k přenášení, a nějakou rozumnou výdrž v tomhle směru mít musí
- Jiří Vašek (zombux)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 12. 2008 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeterX: Tak na tenhle notebook také čekám (hlavně kvůli té mobility radeon HD 4850), ale ten bude nejdřív po novém roce. Recenzi bych také bral!
- miloslav paták

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PeterX: Tomáš Šulc

Je mozne ze by si zrecenzoval tento MSI ?

http://global.msi.com.tw/index.php?func=prodtmpspec&maincat_no=135&cat2_no=271&cat3_no=&prod_no=1676#menu

Thnx
- PeterX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To to trvalo, než se i zde začaly MSI noťasy recenzovat. Za jakého já zde byl blba, když jsem před půlrokem hovořil o MSI jako o velmi dobrých a bezproblémových noteboocích za dostupnou cenu. Výhrady k recenzi by se našli, ale nemám ve zvyku zbytečně kritizovat docela velký kus dobré práce, snad jen tradičně ty úsměvné komentáře. Výraz o rozporuplné klávesnici mi vadí asi nejvíc. Zajímala by mě nějaká jiná notebooková klávesnice, ze které by byl pan Šulc nadšený a notebook by nestál jako ojetá Fabie. Ve skutečnosti takhle dobrou a efektivní klávesnici v této cenové relaci nenabízí vůbec nikdo.
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 11. 2008 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace MSI vyrobky boli vzdy napomedzi znaciek a noname. Kvalita slabsia ale hrialo ta u srdca ze to ma znacku.
--
K tym notebookom MSI - byvaly sef si s oblubou kupoval (a asi este kupuje) MSI booky - jednemu sa pokazila MB (mrzol) a druhemu odisiel HDD (mal mozno 2 mesiace). Skvela bilancia!
--
MSI booky (tie bezne modely - mainstream) su dost odpudive - lacne vyhotovenie a materialy.
--
Notebook sa ma kupovat od firiem co sa tomu rozumeju.
- cert

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 11. 2008 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace aaaaa...tady promluvil pan odborník. Ukažte mi prosím značku, která je podle vás tak bezchybná. Ještě pár let zpátky byla v CZ MSI v bordech nebo grafikách jedničkou a nemyslím si, že by to bylo kvůli tomu, že by někoho "hřálo na srdci, že má značku". Pak bohužel zaspala a nechala se předběhnout konkurencí:( Notebooky dělá co vím 2 roky? a to zas tak dlouhá doba není. Podle prodejů jde nahoru a pokud by to s tou poruchovostí bylo jak píšete, tak by ten trend byl asi jiný...Když si vzpomenu na historii značek Asus nebo Acer, nepřipadá mi že by na tom byla nějak jinak..Pominu značky jako IBM/Lenovo, Dell atd.jejichž začátky neznám, ale taky si nemyslím, že by byly nějak "ohromující"...Takže mluvit tady o nějaké kvalitě není na místě. Ukažte mi statistiky poruchovosti a pak vám dám za pravdu...
- gargamel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 12. 2008 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @gargamel: Pred par rokmi bol na webe (asi zive.cz) rozhovor s velkym ceskym vyrobcom PC a ten povedal ze nepouzivaju MSI komponenty lebo su nadmieru kazive.
--
MSI mohla byt jednickou kvoli nizsej cene (pripadne silnejsiemu marketingu) - nema to nic s kvalitou.
--
Omnoho lepsie znacky su napr. Lenovo, Compaq /HP, Dell, Intel, Asus, Gigabyte. Vyrobcovia NTB HP, Lenovo ktori robia NTB roky a poriadne sa tomu venuju narozdiel od MSI. Ide nielen kvalitu samotneho HW ale aj o urovni sluzbieb (zaruky, poistenia...)
--
Statistiky poruchovosti? Ukaz mi ich ty lebo ty tvrdis ze ide o "bezproblemove a velmi dobre notebooky".
Servisoval som desiatky PC a vela z nich malo MSI dosky tie mali nadstandardne casto nafuknute kondenzatory (oproti inym porovnatelnym znackam) - horsie na tom boli len noname MB (Matsonic a pod).
- cert

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @cert: Nedá mi to, abych taky neěco nenapsal. Tady přece nikdo netvrdí, že jde o "bezproblémové a velmi dobré notebooky", to v tom příspěvku nikde není napsané, v tom musím s gargamelem souhlasit. Jen že neexistuje značka, která by nebyla bezchybná a neprocházela při uvádění výrobků nějakým "vývojem". Konkrétně třeba u těch Vámi zmiňovaných značek lze najít z dřívějška opravdu hodně příkladů, ale nechci dělat flame:) MSI postoupilo s notebooky hodně dopředu (i když pořád je co zlepšovat).

K té poruchovosti se vyjádřím taky - pracoval jsem (5let) pro (ještě loni:) největšího tuzemského výrobce PC a v jejich útrobách bylo skoro pravidelně z 50% MSI základních desek. A to nebylo jen o marketingu a ceně, jak píšete Vy. Který výrobce by si dovolil dát do 25 000ks PC poruchové komponenty, aby mu to pak zvyšovalo náklady na RMA (které už tak nejsou nejmenší)? Můžete mi věřit a nemusíte, řešilo se to pravidelně, když se skládali PC do hyprů. Pokud plánujete výrobu tisíce kusů PC, tak musíte zvažovat všechno. Čísla z našeho reklamačního oddělení byla u MSI stejná jako u konkurence.

Pokud Vy máte zkušenosti se špatnou sérií nebo i s desítkami kusů jak píšete, pořád to ještě neznamená, že jde o poruchovou značku. Jen že máte negativní zkušenost, kterou si, bohužel, pamatujete pořád. Stejně jako někdo další má podobnou zkušenost se značkou, která je podle Vás naprosto bezproblémová.
- Radim Zavadil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radim Zavadil: Pardon o "velmi dobrých a bezproblémových noteboocích" pisal AlienCZ - prehliadol som nick a myslel som ze aj prvy prispevok bol od Aliena.
--
Su bezchybne a bezchybnejsie znacky :-)
--
Co sa tyka MSI bookov - zatial sa tomu MSI nevenuje poriadne a produkuje plastove "nieco".
Preto na trochu serioznejsie pouzitie by som MSI book nekupoval.
- cert

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Bezproblémový notebook? :-o Znám dva lidi, co tento notebook mají. Jednomu se začal ozývat ventilátor po měsíci, druhému po dvou dnech provozu. A v jeho případě je to opravdu rachot, hlavně po zapnutí. Dva kusy a stejná závada. Takže s tou "bezproblémovostí" to určitě nebude tak žhavé. Spíš naopak ...
- Brock

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je zajímavý - ať se objeví jakákoliv novinka, vždycky se najde někdo, kdo už má osobně nebo přes známý X měsíců špatný zkušenosti zrovna s tímto novým modelem....:)
- gargamel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pokud jsem si vsiml, tak tento model je v nabidce e-shopu tak max. 14-dnu. Rad bych videl toho znameho, co ho ma "jeden mesic"...
- Jan Kral

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dovolím si oponovat, Acer dělá klávesnice mnohem lepší, výbavu podobnou a i cena je srovnatelná. Navíc má lepší disagne a servis probíhá stylem takovým, že zavolám na podporu, dojede boreček veme notebook a do týdne ho zase přiveze, takže se člověk o nic nestará.
Závěr je takovej, že v dnešní době vadných Dellů a "Aušusů (čti Asus)", nepodpory Toshiby, předraženosti Sonny, IBM se dá uvažovat jen o MSI, Aceru a HP notebooku. já osobně bych šáhl z těchto 3 po Aceru, protože je ve všem lepší než MSI a lacinší než HP.
- bazen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já se k bodu do blábolu rád přiznám. Acer má neuvěřitelně nekvalitní monitory nejen stolní, ale právě i v noteboocích,... To není názor, ale fakt. Další téma je dílenské zpracování, konkrétně stříbrná barva. Po roce je ošoupanej, jako vietnamská hračka,... MSI v tomhle ohledu vede. Navíc málokterá značka, jak už bylo řečeno, implementuje numerickou klávesnici i do 15" modelů.
- Mgr. Bc. Lukáš Jedlička

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nevim kde jsi na tom byl Acery jsou povestny svoji "spolehlivosti" a to nemluvim jen o nb. Proto asi maji tak rychly servis. Jinak s HP souhlasim jeste bych pridal IBM sice je drazsi, ale kvalitni. Nevim co mas proti ASUSu v okoli ho ma dost lidi vcetne me a problem zatim zadny:)
- MajklGT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vidím bláboly, ale už nikdo nemá tu odvahu napsat proč dává blábol :)
Já svoje tvrzení klidně podložím důkazem
http://www.youtube.com/watch?v=mK-F0Wt9uuo

Takhle můžu pokračovat. To u kvalitních Acerů TM neexistuje, na to je jednička tolik nesmyslně vychvalovaný Dell.
- bazen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 12. 2008 02:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @AlienCZ: No v kvalitě klávesnice přece :) To, že je u notebooku plnohodnotná klávesnice u mě neznamená, že je kvalitní.
- bazen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @MajklGT: no po pravdě když jsem prolejzal známý na icq atd. co dělaj do pc servisu a notesu tak z každý strany šlo něco jinýho acer si nekupuj hp si nekupuj asusu si nekupuj no a takhle to šlo dál takže ve vísledku jsem se rozhod podle ceny a vybaveni takže mám kačera aspire 5920 (s 8600m GS)co se víkonu týče jsem spokojen baterka taky fajn dokonce i 5 hodin ale to se naněm krotím (těžce uspornej režim stažený podsvícení atd.)ale standart je 3,5 hodiny na baterce pri zaplí wifi a práci ve voknech 3 hodky pri zaplím filmecku na repru a to je tu docela v pohodě na notesy 2.1 a hodinu a půl hraní her a za cenu 13500 za kterou jsem ho koupil je to podle me pohodicka (pravda s limpusem)
- prometheusx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mgr. Bc. Lukáš Jedlička: Milý pane Prof. Ing. PhDr. JuDr. Lukáši Jedličko Csc. ano máte jistě pravdu, že měl acer problém s ošoupávající se stříbrnou barvou, vystlouplou klávesnicí co se obtiskávala do monitoru, praskající panty, obraz zbarvený do žluta. Pro vaši informaci je přelom roku 2008-2009 a bude pro vás asi překvapení, že veškeré nedostatky jsou pryč = nenajdete v obchodě štříbrnej Acer, klávesnice už zapouští více do šasí, panty nepraskají a monitory patří solidnímu průměru, takže jediná věc kde vám dám zapravdu je pouze ta full klávesnice na 15" MSI.
- bazen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @MajklGT: To přijde :) pokud máš Aušus, tak se nachystej na mechaniku co blbě čte, vyfláklou baterku v lepším případě, v horším ti odejde elektronika v baterce = výdrž nulová. Největší problém u Asusu vidím ale ve vrtuli od chladiče, za nějaký čas dělá kravál jak blázen. Slabší dosah wifiny (oproti Aceru) a horší servis je jen třesinka na dortu. Zbytek = šasi celkem jde.
Acer je vyhlášenej kým ? Chytrolínama, co si koupí to nejlacinší co je na trhu a pak se diví.
Já mluvím o TravelMate řadě.
Mimochodem nedávno jsem kupoval Tetě notebooka na word a exel Emachines = výrobek pod záštitou Aceru a musím dát zapravdu, že větší sra... jsem neviděl :) jako kdyby to bylo osazený 300MHz CPU a 2D grafickým akcerelátorem. Kdo chce lacinej notes, pak se porozhlídněte jinde, za ty peníze to nestojí.
- bazen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @bazen: Mam uz ho skoro 3 roky. Je pravda ze DVD romka mi nechce cist nektery levny casopisovy DVD. Datovy precte vsechny.
Baterka vydrzi porad okolo 2 hod. Ventilator naprosto tichej. Ohledne signalu nevim to jsem netestoval. Kamos ma treba starsi acer a zvuk ventilatoru se rovna turbine z letadla. Dale mame ve skole asi 20 LCD a dobra trictvrtina uz ma na displayi ruzne cary atd...
Nedavno si znamej koupil nb a odesla mi tam sitovka. Asi mas s Acerem lepsi zkusenosti nez ja. Nerikam ze vsechny vyrobky jsou smejdy, ale ty levnejsi urcite nebrat...
- MajklGT

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, poměr stran 16:10 už je na trhu tak dlouho, že je potřeba ho honem měnit.. Mít jeden NB víc než 18 měsíců je peci kravina a výrobci tomu musí učinit přítrž..
- Petr Sládek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rad bych reagoval na vsudypritomne rypalky, kteri vzdy umejou recenzentovy hlavu za zminku o mene kvalitnim materialu,ze ktereho je notebook vyroben.. Hosi, kdyz uz tam ten clovek napise do "+" prijatelna cena, je skutecne na miste dat do "-" to, co nizkou cenu zajistuje.. Souhlasim i s vyrokem, ze notebook by jako cestovni pocitac mel neco vydrzet.. Me se recenze libila.. coz se bohuzel tomto notebooku rict moc neda.. xD baterka je tam fakt mizerna..
- Daniel Menschy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hezké znamínko :)
- Zarel

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

abych rekl pravdu, recenzi jsem rozklikl jen kvuli te krasne divce na displeji. jinak sem ji jen prejel okem.

k tematu. mam notes MSI, jeden z jejich prvnich modelu M655X s grafikou x1600, a jsem s nim velmi spokojeny, az na prisernou klavesnici! na te se temer neda psat. pri porovnani se stolni, nebo tou, co mam v HP 2133 mini-note. jinak panty po 2 letech drzi, barva se odira jen velmi lehce na nejvytizenejsich mistech, a vetrak huci stejne jako kazdy jiny notes. MSI nedela vubec spatne notebooky, az na tu klavesnici, coz je ale problem zrovna meho modelu.
- The_Ball

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 12. 2008 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace M655X je už kus historie:) Mám doma něco podobnýho, M645X s GF6600. Používaný více jak 2 roky jako služební notebook, teď už jen na brouzdání rodičů. Za ty 3 roky žádná porucha, jen ohlazená klávesnice a ošoupaná barva na hranách, jinak taky naprosto funkční, pořád stejně tichý. I proto jsem ho nakonec neprodal a jen "posunul dál":)
- Radim Zavadil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2008 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz se nekdy clovek Acerem, Umaxem a jinyma pseudo "znackama" (mezi ktere pocitam i MSI) spali, tak si je uz nikdy neporidi, at jsou treba ze zlata. Duvera v mizerny produkt se vraci jen pomalu. Cetl jsem spis diskusi a tolik "vychvalovane" TravelMate byly stejne shity jako ty nejlevnejsi. Jak je to nyni nevim, drzim se prvni casti meho prispevku.

PS: ntb povazuji za mobilni pracovni nastroj, takze cokoliv nad 12"-13" beru jako hracku na doma.
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, pač mi blokli IP na Extrahardware. cz, kde se odkryva jejich FAKE testování, dovolim si upozornit tento web o zavaznou problematiku FAKE webu EXTRAHARDWARE i zde.
(texty,dokladajici diskuzi mam u sebe samozrejme zkopirovane, nebot to bylo jasne :)
- jan válek

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 12. 2008 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, jaka znacka NTB je lepsi? Kakzdy vyrobce ma sve pro a proti,
MSI - hodne leti protoze ma NUM klavesnici ale odcházejí ventilatory jak na běžícím pásu, a malinké minus že se dodává bez systemu, sice se chvilku prodával i s VHP ale to už je pryč.
Nemá pevnou konstrukci kdyz ho zvednu otevřenej jednou rukou v oblasti touchpadu tak se mi otevre mechanika-TO ME PEKNE S**E mam EX610 cca 8měs. Jinak celkem spokojenost :-)

K Aceru, jak bylo už psáno tak drive mel problemy s tim ze klavesnice osoupala dispay ale to se dalo vyresit nejakou textilni "vlozkou" mezi klav. a mon. Baterky taky minus po roce je na 10% vydrze, ale to vse jen u tech levnejich NTB ACER. Radeji se jim vyhybam.

ASUS, hojne prodavana znacka, odchazi nabijeci adaptery, piskajici HDD, ale jinak celkem fajn.

Sony Vaio, kvalita ale draze zplacena.
- Jiří Studenovský

Reklama
Reklama