Zpět na článek

Diskuze: MSI MEGA Player 515: Malý na pohled, velký uvnitř

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2004 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A kolik to ma pameti a jak je cena?Ani typ flash pameti nenapisou.Ach jo
- Danny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2004 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

recenze!! 10x lepcejsi nez na svethardware. ti to tam podle tohodle pekne odflakli a taky jsou zajmavy jejich vysledky namerenyho prehravani a vase. :/
<br>
<br>kde je pravda?
<br>
<br>DANNY, vzdyt to ma 256 MB a je to zmineny na zacatku ne ?
- mooha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2004 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a koukam, ze tam je vsechno Danny, co je treba (pamet i kapacita). mimochodem, pouzity typ pameti je NAND, co taky jinyho. Vzdyt NOR se pouzivaj POUZE v mobilnich telefonech a podobnych zarizenich pro dlouhodobejsi ulozeni dat....
- g4fi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2004 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sedm trpasliku a Frodo Pytlik psali dejiny? Cool :)
- mad

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2004 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má to 256MB a stojí to 4500 vč daně.
- joro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2004 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Nebudu zde vypisovat pozitiva a negativa přehrávače, protože ty již znáte z recenze, kde jsem se jim věnoval dostatečně"
<br>
<br>ja som ju nečítal pretože ma to momentálne až tak nezaujíma, iba som klikol na koniec recenzie a chcel som hneď za 5 sekund vidieť klady a zápory (len aby som bol v obraze keby sa niekto pýtal). Poprosím do buducich recenzii tie klady a zápory písať !
- Hati

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2004 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby to melo slot na SD karty, tak to chci hned. Takhle asi radsi PHILIPS SA 230, i kdyz je mnohem vetsi.
- TNX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2004 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To zni skoro jako rozkaz.
- Tomas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2004 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:-))
- Liquid

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2004 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od Philipse bych dal ruce pryc.. Sam jsem pred nejakym rokem (2001) naletel na znacku a koupil za nehorazny penize SA-101, elegantni kovovej mp3 prehravac. SmartMedia, dve mikrotuzky, velky LCD.. byl jsem velice spokojeny. Ale jen do chvile, nez jsem chtel poprve nahrat nejake pisnicky. Pristroj pouziva pro prenost "Realplayer Jukebox" (nebo jak se to jmenuje), ovladac do nej, je ale funkcni pouze pod Win98, v nicem jinem nejede, kartu nejde cist ve ctecce (nejake zvlastni formatovani).. Philips se tvari ze neco takoveho nikdy nevyrabel, zadne ovladace nevydava, podpora nulova... :-(
- Honzax

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2004 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja to tak delam taky :-) ze pokud me tema nikterak nezajima tak kliknu nakonec a podivam se jak dany produkt hodnoti v zaveru nebo v kladech a zaporech :-) takze by to bylo urcite dobre psat. jinak se mi to celkem libi ale vadi mi u vsech tehdle hracicek ze tam moc vyrobci nedavaji sloty na pametovky jinak to vypada celkem solidne.
- RADIM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 6. 2004 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkuste <A HREF=http://www.usb-drivers.com/drivers/87/87492.htm>ovladače</A>z driverguide.com, snad to bude chodit.
<br>
<br>No, já osobně bych nekoupil nic, co nepodporuje USB Mass Storage Device. už jenom kvůli linuxu. :-)
- Milan Beneš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 6. 2004 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diky moc, tuhle stranku znam, jenze muj model je jeste na LPT a s nim tenhle ovladac nefunguje. Philips vyrabel obe verze, bohuzel ja mam tu starsi :-/ Uz jsem se tak nejak smiril s tim, ze ho asi nerozchodim.
<br>Jinak naprosto souhlasim, dnes cokoiv co neni USB MSD je k nicemu.
- Honzax

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 6. 2004 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta recenze tu je od toho, aby si ji lidi precetli a vedeli o co go. selice to napsal velice dobre (chvalim), mam presnej obrazek o tom jak se ten prehravac chova, ovlada apod. (ne jako recenze na SH, kde to pekne odflakli).
<br>
<br>Klady a zapory na konci ? Jo to klidne, jenze kdyz se tam napisuou, nikoho to ne´donuti k tomu, aby si tu recenzi precet (pokud o tom prehravaci bude chtit vedet maximum) a navic +/- shrnuti na konci neni uplne presni, protoze ty vlastnsoti jsou subjektivni. takze spis bych se priklanel k tomu,a by se cetly kompletni recenze a procentualni hodnoceni je vyborny napad.
- mooha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 6. 2004 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm uznavany milenec se jmenoval Giacomo Casanova, ne Giovanni. To jen z pohledu "pocitacove gramotnosti" :o). Jinak clanek OK, nic takovyho si nikdy nekoupim :o)
- PD.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 6. 2004 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

IRIVER forever (kdyby mi ho neukradli :=O )
- FragmeNT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 6. 2004 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proto mám hnusnej, krabicovitej přehrávač DIVA MP3 Player s 32MB interní paměti + CompactFlash 256MB od KingMAXe. Před rokem cirka 4200,- s daní. Ďobá se to přes USB, přenosová rychlost jenom 2Mbit, umí to najednou int.+ext. paměť, takže to dá dohromady kolem 290MB. Zvládá to max 512MB (podle papírů), dokáže to hrát velice hlasitě, má to 4 přednastavený EQ + jeden vlastní, který je rozdělen tušim na 8 stupňů. U každého EQ jde ještě boostnout výšky i hloubky o 3 díly, které jsou určitě poznat. Přehrává to MP3 i MP3 VBR. 1xAA baterie v tom vydrží cirka 8h hlasité hudby s cibulovými sluchátky. Umí to nahrávat a má to docela citlivý microfon + automatická citlivost.
- CursedSlayer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 6. 2004 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podporu OGGů, jdu do něj. Nechápu proč ho stále nikdo nepodporuje. Kvalita 64-80Kbit u OGG je asi jako MP3 128+. Prostě magoři a prachy.
- CursedSlayer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 6. 2004 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim k cemu by mne takove neco bylo. Je to zcela nesmyslny vyrobek. Zaujalo mne na chvili nahravani, doufal jsem ze umozni nahrat v MP3 formatu, bohuzel. Jenze kolik minut asi tak nahrajes we formatu .wav na 256MB. Jinak v aute mam MP3 prehravac, v kuchyni mam mikrovez z prehravanim MP3, v praci pocitac, a jinak jeste notebook. Cestou z auta do kanclu opravdu uz nic poslouchat nepotrebuji. Takze preju MSI mnoho prodejnich uspechu s timto vyrobkem k nicemu.
- Geo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 6. 2004 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

>doufal jsem ze umozni nahrat v MP3 formatu, bohuzel. Jenze kolik minut asi tak nahrajes we >formatu .wav na 256MB.
<br>
<br>no, ja si teda nejsem jisty jestli spravne rozumim, ale pokud mate pocit ze to prehrava pouze wav soubory, tak se pletete. Jak je napsano v recenzi, prehrava to mp3, mp3 VBR, wma. Takze ve standartni kvalite mp3 (128 kbps, bez VBR) se tam vleze cca 330 minut hudby.
<br>
<br>jinak opravdu se tesim az zacnou podporovat masove ogg. Mam vsechnu hudbu v tomto formatu, a player na mp3 jsem si zatim nekoupil prave proto, ze (krome iriveru ktery je zas priserne drahy) to nikdo nepodporuje.
- honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 6. 2004 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tim bylo mysleno nahravani pres mikrofon (jako diktafon). Ten pravdepodobne nahrava pouze wavy.
- Waskko

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2004 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechapu jak vubec muze prijit nekdo s timhle nazorem. To se jako domnivas, ze kazdej clovek ma auto s MP3 prehravacem, mikrovez v kuchyni a notebook ?
<br>Tenhle vyrobek je treba pro lidi, ktery jezdi hromadnou dopravou nebo na kole (napr. studenti).
<br>Prispevek o tomhle prehravaci je pro lidi ktery uvazojou o koupi podobneho pristroje a ne pro ty co maj vsechno. Tak priste radsi bez komentare.
- BaZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 8. 2004 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Flash zařízení je to drahé a velké a nemá to ani podporu SD karet, což je zlé. Já mám Aiptek MP3 s 128 MB a peckový sluchátka a funkce to má skoro totožné a musím říct, že ten je skutečně miniaturní a i když má taky nešikovné ovládání, na poslech bohatě stačí a myslím si, že se mi zdá i lepší než tohle MSI. Od MSI už jsem viděl lepší kousky, ale tohle se jim až tak nevyvedlo. Chce to opravit dost much nebo naopak snížit cenu, aby bylo konkurence schopné!
- Jan Libich

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2004 02:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Budes asi nejakej trouba ze ? Kdyz tobe to neni k nicemu, neznamena, ze se kapesni MP3 prehravace nebudou vyrabet ! :) Predstav si, ze nekomu se hodi a je jich asi dost, kdyz to vyrabi desitky firem...
<br>Me se vic libi model 516, jelikoz ma slot na SD/MM karty a je tenky 11mm - mam radsi placaty tenky, nez brambory, vejce, loupaky apod. tvary. Oled display je taky premierou, skoda ze nema koder do MP3 - to je skoda, ale pochybuju, ze bych nahraval nekde z veze nebo discmana a na hlas poznamky to staci az az...
<br>Akorat me se... ze nenabizeji ruzne kapacity vest. pameti. Nechci vyhazovat money kdyz mam uz big kartu.
<br>A nebo se smirim s tim, ze si to nekoupim a budu pouzivat muj fotak, ktery je asi tak stejne velky a ma MP3 v sobe - Exilim M2
- rado

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2004 02:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Budes asi nejakej trouba ze ? Kdyz tobe to neni k nicemu, neznamena, ze se kapesni MP3 prehravace nebudou vyrabet ! :) Predstav si, ze nekomu se hodi a je jich asi dost, kdyz to vyrabi desitky firem...
<br>Me se vic libi model 516, jelikoz ma slot na SD/MM karty a je tenky 11mm - mam radsi placaty tenky, nez brambory, vejce, loupaky apod. tvary. Oled display je taky premierou, skoda ze nema koder do MP3 - to je skoda, ale pochybuju, ze bych nahraval nekde z veze nebo discmana a na hlas poznamky to staci az az...
<br>Akorat me se... ze nenabizeji ruzne kapacity vest. pameti. Nechci vyhazovat money kdyz mam uz big kartu.
<br>A nebo se smirim s tim, ze si to nekoupim a budu pouzivat muj fotak, ktery je asi tak stejne velky a ma MP3 v sobe - Exilim M2
- rado

Reklama
Reklama