Zpět na článek

Diskuze: MSI N285GTX SuperPipe OC - Superchlazení v akci

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Bennie
Bennie
Level 1 Level 1
5. 8. 2009 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neležela tahle recenze zapomenutá někde v šuplíku? :) třeba na EH.CZ o téhle kartě psali před 3 měsíci.

Za 2 měsíce má přijít nová generace (údajně) od obou značek, nenapadá mne moc důvodů proč teď kupovat GTX285, navíc za takovouhle příšernou cenu.... odstup 1000,- od referenčních modelů mi nepřijde minimální.

Pyshtone
Pyshtone
Level 1 Level 1
5. 8. 2009 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Bennie]Neležela tahle recenze zapomenutá někde v šuplíku? :) třeba na EH.CZ o téhle kartě psali před 3 měsíci.

Za 2 měsíce má přijít nová generace (údajně) od obou značek, nenapadá mne moc důvodů proč teď kupovat GTX285, navíc za takovouhle příšernou cenu.... odstup 1000,- od referenčních modelů mi nepřijde minimální.[/quote]

Jako by si zapujcitel vzpomnel, ze nevidel recenzi :twisted:
A souhlasim, 8k bych taky radsi posetril na nextgen...

rigix
rigix
Level 1 Level 1
5. 8. 2009 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Pyshtone][quote=Bennie]Neležela tahle recenze zapomenutá někde v šuplíku? :) třeba na EH.CZ o téhle kartě psali před 3 měsíci.

Za 2 měsíce má přijít nová generace (údajně) od obou značek, nenapadá mne moc důvodů proč teď kupovat GTX285, navíc za takovouhle příšernou cenu.... odstup 1000,- od referenčních modelů mi nepřijde minimální.[/quote]

Jako by si zapujcitel vzpomnel, ze nevidel recenzi :twisted:
A souhlasim, 8k bych taky radsi posetril na nextgen...[/quote]

Taky ta karta nejni zdaleka nejvýkonější jednojádrovou kartou na trhu. Dle recenzí je nejvýkonější karta Sapphire ATOMIC HD 4890, která už ma od výroby 1 ghz na Gpu. Docela se divim že tady na Pctuningu její recenze nebyla. Podle hodně webu i zahraničních je to nejvýkonější, jednojádrova graficka karta na trhu.Její cena se pohybuje kolem 6 tisíc, Tj 2000 tisíce korun rozdíl. To mi přijde hodně, na to že tomuhle MSI natrhne zadek.

Bennie
Bennie
Level 1 Level 1
5. 8. 2009 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rigix Nevím na kterých serverech tak vychází .. ale na EH.CZ je cca o 5,6% pomalejší než referenční GTX285.. takže s přetaktovanou se asi srovnávat sotva bude...

http://www.extrahardware.cz/test-sapphire-hd-4890-atomic-1ghz-bestie-s-vapor-x?page=0,21

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
6. 8. 2009 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bennie tak to je jasny kdyz do konecnych vysledku zapocitavali vysledky z Edge mirror se zapnutym physX :wink: to dokaze zahejbat s vysledkama kde je ATIvsNvidia 36:76 FPS podle me jsou tak srovnatelne vykonny a pri zhodnoceni maj +-stejny vysledky, kdyz nekde jedna ztraci jinde ma pak trochu navrh :!:

lopaticak
lopaticak
Level 1 Level 1
5. 8. 2009 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Na přední straně krabice a na boku je vyobrazena mystická příšera...[/quote]
Tou priserou myslel autor napis MSI? :D

XPisNOTdead
XPisNOTdead
Level 1 Level 1
5. 8. 2009 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uvádět jako výhodu reprezentativní balení mi přijde poněkud směšné
stejně jako u nevýhod to, že jste čekal lepší přetaktování!
..nevím na jakých otáčkách běží ventilátory v zátěži, ale dle přiloženého videa bych to rozhodně neoznačil jako že o nich nebudeme vůbec vědět, to mi pak nepřijde ani jako výhoda tišší chladič, zvlášť, když jsou vyšší teploty..

Lamicz
Lamicz
Level 1 Level 1
5. 8. 2009 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máte pravdu, když bude vedle vás startovat letadlo, tak opravdu o kartě nebudete vědět... 120mm ventilátor na 5V (cca 700 RPM) je u mně horní hranice "o čem nebudu vědět". Ještě, že už dávno nehraju nový hry, protože bych musel mít v pokoji 2 PC, jeden na hry, a druhý na "zbytek", u toho randálu bych nevydržel ani psát tento komentář ;)

Kristián Petráš
Kristián Petráš
Level 1 Level 1
5. 8. 2009 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lamicz Kvalitní článek... Sice není testováno v zrovna moc hrách ale také k čemu by to bylo že(tato karta byla už X krát testována všude možně)...Jsem vcelku rád za to že uvádíš do recenze "Vliv vyhlazování". A chválím nápad s přidáním videa :)

Net
Net
Level 1 Level 1
5. 8. 2009 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dosť dobrý članok, ale chce to už lepšíe novšíe grafiky testovať GT300 volá. :D

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
5. 8. 2009 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Net Děkuji za podnětné připomínky.
1) Honzo: výtku k validaci beru, i když Vantage je tam pro znázornění nárůstu GPU skóre, nikoliv celkového navýšení. 2)Sapphire ATOMIC HD 4890 není rozhodně nekvýkonnější „single chip card“ na trhu, to je každému zřejmé.
3)Hlučnost není absolutně taková jak se může z videa zdát. Chladič je mnohem tišší než u referenčních karet, záleží na mnoha faktorech, počínáje zařízením, které video natáčelo (citlivosti mikrofonu)
4)Příšerou jsem myslel Trolla :0
5) High end si kupuje pouze malý okruh lidí,nadšenci, prostě uživatelé co prahnou po výkonu za každou cenu, ne za měsíc, ale ihned. Pro ně je tedy ta karta stale aktuální. Nehledě na poměr cena/výkon. :wink:

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
6. 8. 2009 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kalda69]tak to je jasny kdyz do konecnych vysledku zapocitavali vysledky z Edge mirror se zapnutym physX :wink: to dokaze zahejbat s vysledkama kde je ATIvsNvidia 36:76 FPS podle me jsou tak srovnatelne vykonny a pri zhodnoceni maj +-stejny vysledky, kdyz nekde jedna ztraci jinde ma pak trochu navrh :!:[/quote]

Nejvýkonnější jedočipovou kartou současnosti je GeForce GTX 285, žádný Radeon HD 4890 (ani speciální edice HD 4890 na tu kartu nemají)

Bennie
Bennie
Level 1 Level 1
6. 8. 2009 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kalda69]tak to je jasny kdyz do konecnych vysledku zapocitavali vysledky z Edge mirror se zapnutym physX :wink: to dokaze zahejbat s vysledkama kde je ATIvsNvidia 36:76 FPS podle me jsou tak srovnatelne vykonny a pri zhodnoceni maj +-stejny vysledky, kdyz nekde jedna ztraci jinde ma pak trochu navrh :!:[/quote]

Však jim to tam taky vychází o 5,6% proti stock GTX285. Na techpowerup.com to dělá 5% toxic 4890 proti stock GTX285.

Jediný komu to vyšlo o 10 procent v obráceném gardu je ddworld.cz. Můžete ukázat ty ostatní zahraniční servery, kde to vychází podobně?

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
6. 8. 2009 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bennie tak ja sem reagoval na komentar nademnou kde byl odkaz na extrahardware kde by po pouziti vysledku bez physX byl vysledek jeste vyrovnanejsi a doplnoval jsem ze podle meho nazoru jsou si tyto karty rovny a nejakejch 5% ja urcite ve hrach nepoznam. Jediny chvile kdy sleduji fraps je nastavovani grafiky ve hrach na nejoptimalnejsi hodnoty

georgis
georgis
Level 1 Level 1
6. 8. 2009 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Což takhle, kdyby se raději výrobci zaměřovali na kvalitní bezhlučné pasivní chladiče, než tyto uřvaný a mnohno blbě chladící krámy...

PcBuh
PcBuh
Level 1 Level 1
21. 8. 2009 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mně zda se z této VGA dá oddělat kryt větráčků a následně větráčky a to bez zásahu do pasivní části chladiče ( nechci udělat pasivní tuto VGA ale malou úpravu větráčků )
Díky moc za rychlou odpověď

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 8. 2009 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný článek, jen bych měl jednu otázku. Proč je u testů 3DMark Vantage zapnutý PhysX? Pokud vím, tak výsledky s PhysX nejsou oficiálně validní.
- Jan Kratěna

Reklama
Reklama