Zpět na článek

Diskuze: MX500 - silná to inspirace pro A4Tech a Genius

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 9. 2004 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dual optical - rozliseni 400 cpi?
<br>
<br>1) pokud je mi znamo, cpi je zkratka character per inch , vim, ze se pouziva u tiskaren, ale u rozliseni mysi?
<br>2) tedy pokud mate na mysli dpi (dot per inch), neni to nahodou u dual 800 dpi? pokud si pamatuju, byl v tomhle logitech napred i pred microsoftem, alespon kdyz jsem kupoval dual tak sice mely micr. mysi (nejaky explorer 2 nebo 3) rychlejsi snimani (kolem 6000 /s), ale rozliseni jenom 400 dpi
<br>
<br>k tomu rozliseni u dual, i vyrobce se mnou souhlasi :-)
<br>http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/AR/EN,CRID=3,contentid=4984,detail=2
- havli

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 9. 2004 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No... ony se používají pro tyto účely oba údaje. Respektive A4Tech používá cpi. Ale ano... dpi je standardní označení. Jinak... CPI = count per inch (stačí se podívat na http://www.a4tech.com/en/product2.asp?CID=1&SCID=8&MNO=SWOP-80). A nebo se podívejte na bok myši A4Tech Office 8K na kterém je to dokonce napsané :-)
A pokud jde o rozlišení u Duala... jj... je to již opraveno (jen chvíli trvá, než se změny projeví :-)) Sám tuto myš přes dva roky používám :-)
- Charles

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 9. 2004 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

omg, je videt ze ostatni vyrobci silne pokulhavaji za logitechem a snazi se vsemozne vyrobit aspon kopii dobre mausky, coz se jim stejne nepodarilo:DD no aspon muzou mit dobrej dojem ze jsou podobny....to opravdu nema uz dneska nikdo fantazii aby vymyslel nejakej dobrej tvar a kombinaci barev...omg
- berseker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 9. 2004 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... nechcete tu energii investovat radsi do recenzi neceho potrebnejsiho? Marne patram po posledni testovane zakladni desce.
- John T

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 9. 2004 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, souhlasim s tebou, ze je to hezka recenze.
<br>
<br>Mys A4Tech mam doba (starsi model s DPI 530) a jsem s ni vcelku spokojen, takze me recenze jejiho novejsiho bratricka docela zaujala. Ta mys mi prijde jako dost kvalitni kousek pro normalni praci a za ty prachy!??? Tak proc se nepodelit o zkusenosti se ctenari, kteri nechteji dat do mysi 1500 Kc (napriklad pro mne za mys zcela nesmyslna cena). Jenom me prekvapilo hodnoceni utrhnut, ani tomu nechci verit. Se svou starsi mysi hraju strilecky celkem casto a utrhnuti se nejak extra neprojevuje (pouzivam ale podlozku). No, asi se stavim nekde v obchode a otestuju ji :)
<br>
<br>Recenzi desek je vsude kupa, vsak se dockas i na PCTuningu.
- arny71

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 9. 2004 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ok, s tim count per inch jsem se jeste nesetkal, u tiskaren je to to, co jesm napsal
<br>viz
<br>http://www.techdictionary.com/Action.Lasso
<br>http://www.webopedia.com/TERM/C/cpi.html
<br>http://whatis.techtarget.com/definition/0,,sid9_gci211849,00.html
<br>
<br>nikde tu zkraku neznaji, neni to nahodou vymysl pouze A4Tech?
<br>
<br>Jinak to nema byt slovickareni, proste jsem tu zkratku neznal a prislo mi to divne. K tomu dualu - no mam ho, tak na nej nedam dopustit :-))
- havli

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 9. 2004 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už nemá myš od A4Tech ojedinělý design, tak aspoň případně toto značení to jistí :-)
<br>K dualu... přesně tak... zastávám stejný názor. MouseMan DualOptical forever! :-)
- Charles

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 9. 2004 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plne s tebou suhlasim, vsetci sa o to snazia, ale nejako im to nejde. mozno aj patenty logitechu v tom maju prstiky.
- luski

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 9. 2004 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak je vidět, tak se nedá ušetřit ani na myši. Je škoda, že v recenzi jsou myši jen sobě "podobné". Osobně mam MSIE3 a MSIE4 a rád bych viděl jejich porovnání.
<br>Co se týče nastavení tlačítek, tak mi u všech představených třeba chybí nastavení tlačítek pro jednotlivé programy. Spousta her nedokáže totiž detekovat butto 4 atd a tak si u MSIE3 nastavím tlačítko pro nějakou akci a když pak přepnu do wordu, tak myš funguje klasicky enter, esc...
- karf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 9. 2004 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a proste bude synteza + doplneni dalsiho low endu? :)) Myslim ze to dost lidi zajima ;)
<br>
<br>A musim protestovat!!!! Existuje jeste jedna skvela mys od geniusu... Genius Net Scroll + PS2 (kulickova... za 98 Kč s dani je to dokonala mys :))))))) Ne vazne... jako jediny genius mi nikdy nevadil v ruce :-p Ale to mozna bude tim citovy vztahem... to vite. Prvni mys :)))
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 9. 2004 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

LOL... no přesně to jsem čekal :-)
<br>Ohledně myší značky Genius... jj. Kuličková myš Genius NetScroll+ byla naprosto bez chyby... nicméně ji dnes už bohužel nelze brát v potaz :-)
- Charles

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 9. 2004 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasne, ale uz jsi zapomnel dodat, ze adekvatne levnejsi tam maji i ten A4tech a kdyz si priplatis 130, tak mas misto tohoto Geniuse rovnou bezdratovy A4tech ;-) Tyhle ceny jsou doporucene koncove ceny vyrobcu nebo distributoru, necekej ze bude redakce prohledavat dva dny internet a trapit Google jen aby nasla co nejnizsi cenu na trhu, to uz je na kazdem ctenari ;-)
- noname

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 9. 2004 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč automaticky předpokládáte, že bezdrátové provedení je výhodou? Díky, to fakt ne.
- Myšel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 10. 2004 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim rict, ze tenhle typ mysi me doopravdy sedne nejlip do ruky, mozna je to dany zvykem, ale mel sem uz tu "cest" vyzkouset hodne drazsich mysi jak od logitechu, tak od microsoftu a jinych, ale kdyz prislo na to koupit si novou mys, prave z techto duvodu sem si koupil NetScroll+ Eye Blue, navic ma uzasne provedeny barvy :-)
- xilla001

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 10. 2004 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doma mam bezdrat od Logitechu, v praci drat od Microsoftu. Vzdycky se strasne tesim z prace domu, ale jenom kvuli te bezdratove mysi ;-) Je totiz neuveritelna POHODA, kdyz se kolem klavesnice nemota drat a ubude dalsi drat vedouci z PC nekam "dopredu". Ja to navic mam i s bezdratovou klavesnici..... Jedine co me krka je neustala vymena/dobijeni baterii, tal jednou za cca ctyri tydny :-(
- noname

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2004 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde mam koupit A4Tech Office 8K nikde sem ji nenasel
- koutas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 10. 2004 01:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas s Xilla001 a nesouhlas s autorem clanku ze jsou NetScrolly "boleruky". Mel jsem v ruce hezkou radku mysi od A4techu pres Microsoft az po nehdrazsi modely Logitechu, ale nejlip se mi dela a nejpohodlneji mi v ruce sedi naprosto obycejna Genius Netscroll Eye za 285,- (alfacomp.cz). Hlavni devizou krome tveru je ze je lehka, takze je velmi mrstna (nevim jak lip to napsat :) a pri hrani se nemusim tahat s tezkym mamutem jako je napr. Logitech MX700.
- Woodie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 10. 2004 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor nemysli NetScroll+PS2 nebo +eye (jeji senzor stoji za hovno~~! mam ji doma~~!) ale Genius NetScroll+Optical... to je takovy podkova s 2 tlacitkama na boku a je totalne na nic... boleruk jak vysitej
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 10. 2004 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no reknu to tak, radeji nez si koupit 2x-3x shit levnou mys, tak dam 1300 za MX510 a vim ze kupuju kvalitu ze super vlastnostma, ktera se hodi jak na praci tak na parbu, opravdu nemam tolik penez abych je vyhazoval za nejaky radoby pokusy jinych znacek o vyrobu kvalitni mysi.
- berseker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 10. 2004 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...na RP-680 (to je jeji bezdratova verze, a je to na chlup to samy - mam ji a mel sem moznost testovat dost dlouho oboje) ....
<br>..ale k tomu utrhnuti ... ted sem na test zkusil trhnout tak rychle jak nejvic umim :-) a hadejte .. nic :-) a to je to jeste bezdrat, tak mi to nedalo a vylovil sem starou RFSOP-48 (taky bezdrat a optika od A4) a hadejte ? .. skubu jak chci a nic .... ze by to bylo tou obycejnou plastovou podlozkou co na ni mam kalendar ? :-)
- DeeDee_KL

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 10. 2004 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kde sehnat nejaky lehky clanky ? ... potrebuju nejaky lehky baterky ... ale aspon 1500mAh .. co vim tak rebas MX1000 ma nejakej Li-ion clanek.. nemate nekdo poneti jestli je moznost sehnat obyc nabijeci tuzkovky na bazi neceho jinyho nez NiCd a NiMH ?
- DeeDee_KL

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 10. 2004 00:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam Genius rad, asi protoze ho znam uz tak dlouho. Navic jako jedni z poslednich vyrobcu nezapomneli na majitele starsich pocitacu, ktere treba nemaji PS2 nebo USB a prodavaji Genius NetScroll+ i jako Serial verzi (pro COM port). Jinak co je problem kulickovych mysi - neustale je mys spinava a musi se cistit, jinak skoro nejezdi a o presnosti pohybu nemuze byt rec. Na druhou stranu jsem mel moznost hrat s kulickovou mysi Logitech, ktera se prodavala za nekrestanske penize jeste v dobe, kdy byly opticke mysi jeste na houbach a musim uznat, ze i pres svou vysokou vahu, se s ni vyborne manipuluje, pohyb kurzoru je velmi presny, perfektne sedne do ruky a skoro se "nespini" vnitrek. Holt kdo umi, ten umi. Tohle byla profesionalni mys pro hrace prave v dobach, kdy optiky nemely u hracu zadnou sanci ;)
<br>
<br>Jinak jsem mel moznost hrat s Genius Netscroll Optical a bohuzel musim rict, ze je pro hrace velmi nevhodna a to prave diky jevu znamemu jako "utrhnnuti"... Chudak mys si vyslechla tolik nadavek... Jinak me prekvapilo, ze ve Windows se tento efekt utrhnuti neprojevuje - kurzor jezdi rychlosti blesku jak ma, ale ve hrach se to utrhe prakticky pri kazdem prudsim pohybu.
<br>
<br>Dale jsem take hral na mysi MX500... Bezkonkurencni mys. Naprosto presna a po chvili zvykani si je to vase prodlouzena ruka. Mno, vcera jsem si v CC objednal MX510 a uz se na ni moc tesim, vim totiz, ze me nezklame ;)
<br>
<br>Uff to jsem se ale rozepsal... ;)
- Nikki

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 10. 2004 00:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omlouvam se za trosku krkolomnou formulaci meho prispevku... Jsem dneska nejak unavenej...
- Nikki

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 1. 2005 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta mys je fakt good....stejna jak ten logitech ale je levnejsi
- win.needle

Reklama
Reklama