Zpět na článek

Diskuze: Myši NEOLEC Crystal aneb Co ti to svítí v bříšku?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2002 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U te bezdratove mysi by me docela zajimala vydrz v hodinach. Sice pisete 3 dny, ale pri kolika hodinach denne ? Mys se mi libi, ale nabijet kazdy den se mi nejak nechce :)
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2002 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tu mys pretaktuj - hod tam jinej akumulator, treba to pripoj na autobaterku, podle navodu, co byl na Zive (Pretaktovavame UPSky...) :-). Jinak dobra recenze, pctuning se zlepsuje, chtelo by to ale vic clanku o ruznych modifikacich, kdyz uz se jmenujete pctuning, na recenze tu je svethardware a Zive. Cau, XP Master
- XP Master

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2002 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tedy nevím, já jsem si koupil myš ze série Logitech MX a lepší optiku neznám. Famózní přesnost, rychlost snímání taková, že i když s ní hýbu tou největší rychlostí, kterou ruka akceleruje, vůbec jí to nerozhodí. K tomu všemu musím přičíst decentní design s nerušícím červeným světlem (není natolik intenzivní, aby se v noci odráželo od monitoru) a i pětiletou záruku. Snad jedinou nevýhodou je vyšší cena, ale holt za kvalitu se platí.
- Eagle

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 11. 2002 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

* Image Processing: 4.7 megapixels/sec (Velice dobre)
<br> * Resolution: 800 dpi
<br> * Acceleration: 10g
<br> * Speed: 40 inches/sec
<br>No taky o ni uvazuji, jen pockam az pujde s cenou dolu, nebo az se obevi konkurence. Predchozi opt. logitechy byly smejdy a prekonaly je i Arowany (ale a4tech byly jeste horsi nez Logitech)
<br>Takze az redkace pct. najde levnejsi mys s podobnymy par. tak by mohla prinest recenzi.
<br>(mys pri rychlem krouzeni, nebo vert. sem tam v max. rychlosti nesmi ustrelovat )
- Izak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 11. 2002 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musí to bejt asi fajnový udělátko, ale představte si chvilku, kdy večír čučíte na film a vedle klávesnice vám už zdáli září průhledná myš. Pro pěknou asistentku do kanceláře pěknou myšku, ale pro mě radši Nee. Brownn
- Brownn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 11. 2002 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

<P>Modernejsi, rychlejsi a bezproblemove USB?</P>
<br><P>USB ma lepsi dpi, ale PS2 se da nataktovat na 200Hz a navic pri velke zatezi (hry ze?) muze USB mys cukat.</P>
- monter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 11. 2002 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vydrz tri dny... tot otazka? Ale trochu jinak. Vyhodou tady teto mysi je, ze kdyz ti zasviti cervena a baterky jsou out, vezmes nabijecku na Nokii(je soucasti balení) zapojis kabel a fungujes dal. Zadne nabijeci stojany...
<br>
<br>Mam ji na stole u notebooku a k tomuto ucelu neznam zatim lepsi. Maly reciever- pohoda a kdyz dojdou baterie mimo dosah el. zasuvky da se napajet i z USB. Kabel je taky prilozen.
<br>
<br>To cervene svetlo, na ktere tu nekdo narazi je opravdu velmi tlumene, na dennim svetle nepostrehnutelne a vecer kdyz koukam na televizi nerusi - je to velmi tlume svetlo.
<br>
<br>Mam moznost porovnavat s Logitech MX 700. Souhlasím beze zbytku s tvrzením "Famózní přesnost, rychlost snímání taková, že i když s ní hýbu tou největší rychlostí, kterou ruka akceleruje, vůbec jí to nerozhodí. " ,ale to je vse. Ty prachy bych za ni nedal. pri bezne praci ani pri hrach ni nertham rukou nejvyssi rychosti sem tam ,takze ani ja ji nerozhodim a funguje OK.
<br>
<br>Jo a jsou ve dvou barvach. http://www.cco.cz/cz/produkty/index.htm
- gus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 11. 2002 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"v tomto případě doporučuji pořídit myš pracující na frekvenci 2.4GHz" ???
<br>
<br>Dosah myši vůbec nezáleží na frekvenci, ale na vysílacím výkonu. Jestli se nepletu, tak autíčka na dálkové ovládání také pracují na 27Mhz a mají mnohem větší dosah.
<br>Navíc - čím vyšší frekvence, tím horší průchod překážkami, tj. 2,4GHz je na tom při stejném výkonu hůře než 27MHz....
- RichmondX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 11. 2002 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tři dny výdrž? To je snad trochu málo ne? Já mám už přes dva měsíce Logitech Cordless Desktop Optical klávesnici s myší, pořád původní baterie, už jsem s nima prodělal několik několikadenních síťovejch pařeb, denně je obojí používaný a pořád jsou plně nabitý(nejsou dobíjecí). Taky jsem si koupil z obavy o výdrž osm náhradních tužkovejch, ale jak to vypadá tak dřív než je budu potřebovat tak vytečou protože někde na technetu jsem četl že v nich ty baterky vydržej bez výměny v pohodě rok. Oproti tomu tři dny....? To bych teda nechtěl. Po čase to začne bejt pro zlost i s dobíjecíma. A navíc s NiMh baterkama - známej paměťovej efekt. A jak jsou drahý. No nechci.
- Pavel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 11. 2002 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ta vydrz 3 dny je dost slaba,nevim koho muze bavit mys nabijet co 3 dny.Bezdratovou mys bych si nekoupil protoze potrebuju spolehlivost kabelu.Jinam mam Microsoft Intelli mouse Optical do USB a jsem plne spokojeny,mys jezdi bez problemy a zvlada i ty nejrychlejsi pohyby.A vzhled je taky super.
<br>Ty pruhledne mysi se mi vubec nelibi,vypadaji uplne obycejne.Ale MX 700 vypada spickove,a i MX 500 neni spatna.
- Danny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 11. 2002 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rec je o nabijecich akumulatorech, ne o bateriich.
- gus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 11. 2002 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opticka bezdratova mys vydrzi vic jak par dni bez nabijeni ? Zatim jsem o tom neslysel a je to muj sen...(ale ne za penize ktere to cele stalo)
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 11. 2002 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mno,když se tu sem tam někdo pochlubí co má a jak je na tom :o) tak já mám dexxu nějakej optickej dratovanej potkan, dal jsem za ni před rokem asi 1K, ale designově se mě líbila. Má 4 tlačítka + kolco. Ergonomie je efes nestěžuju si, přežila i dost pádu či mých amoků při různých pařbách...světlo je taky f poho atd...mno snímání sqele..jezdim po stole bez podložky na papirech na ruzných podložkách pro myšky a stále snímá a nic ji nerozhodí a to stala jenom litr :o), mno proč to píšu??Když vám někdo řekne že nějaka firma je shit nevěřte a testujte :o)
<br>hehe s pozdrawem manolec
- manolo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 11. 2002 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim je to asi vec nazoru, ale tyhle mysi se mi designove libi mnohem vic nez Logitech rady MX. MX vypada prilis obycejne, kdezoto tento Neolec je upne o necem jinem. Rozhodne vypada reprezentetivne a zajimave. Senzitivita neni taky vubec spatna, Pokud vim MX ma 800 DPI stejne jako NEOLEC akorat ze snima casteji nicmene i tak NEOLEC snima 1500* s coz je stejna rychlost jako u hodne dobrych mysi Microsoftu. A co vic cena tehle mysi je v porovnani s konkurenci mnohem nizsi. Jdu do ni!
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 11. 2002 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hodne dobre mysi microsoftu (treba Intellimouse Explorer) snimaji 6000krat za sekundu...
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 12. 2002 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.microsoft.com/cze/hardware/mouse/explorer.asp
<br>Tohle je primo ze stranek MS tedy vyrobce- cituji:
<br>"Inteli Mouse Explorer. Plynulost pohybu a přesnost této myši je překvapující. Mechanika s gumovým kolečkem byla nahrazena optickým snímačem pohybu, který snímá pracovní plochu s vysokou přesností 1500krát za sekundu."
<br>
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 12. 2002 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, tak já bych si dovolil s tebou nesouhlasit. Dexxy jsem měl dvě, s obemi byly problémy. Nejdřív jsem měl klasickou optiku (5tl.) s ocáskem a porom tu samou ale rádio. U špagátkový jsem odvařil tlačítka asi po dvou měsících pařby (max. 4h denně). Rádiová se mi zase sekala, nechtěla se probouzet a měl jsem s ním další problémy. Kapitola sama pro sebe byly ovladače. Podotýkám, že myš mi vydrží normálné 1/2 roku a potom jdou do háje tlačítka... Teď mám optickýho Geniusa na USB a po 3/4 roce ještě drží. Až odejde, tak asi půjdu do něčeho bezdrátového (kb+myš)
- Tino

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 12. 2002 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mirku doporucuji ti si precist anglckou verzi stranek microsoftu, na te ceske uz to asi nikdo pekne dlouho neupravoval.
- Maglais

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 12. 2002 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tuhle bezdratovou NEOLEC mam a dosah neni 1.8m ale pouchych 0.5-0.75m, takze dost hruza. Dale nechapu proc pisete, ze Neolec Crystal OP ma nadhernou ergonomii kdyz o nekolik stranek dopredu pisete, ze je i pro levaky, coz se projevi na snizene ergonomii. Jo proste clovek se firme, ktera vam to pujcila musi nejak zavdecit co? No ale nic. Dalsi vec: mys neni rozhodne pro velkou ruku!!! mys je spise mensi a spousta kolegu si na male rozmery stezovala... Tak, to jsou asi nejhorsi, ne vsak jedine, chyby co jsem v recenzi nasel.
- Martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 12. 2002 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pracuji v jedne nejmenovane firme a tyto mysi nabizime....opravdu vetsi hnus(designove, ale i provedenim) jsem nevidel. Vypada jako levna poutova atrakce se svym nepovedenym "pruhlednym" designem......
<br>No asi kazdeho nazor, ale zakaznikum se nelibi.
- Pavel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 12. 2002 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zarazi mne jedna vec. Nejdrive byl jako autor zapsan Patrik Jira a ted je tam Jan Dudek. Kde je zrada ? <br>
<br>Diky
- Stin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 12. 2002 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale pozor, to mluvite o ItelliMouse Exploreru 1. Uz asi rok existuje verze 3 a ta skutecne snima 6000x/s. Mam ji doma a napr. ve hrach je to nezbytne, protoze mysi s 1500x/s nezvladaji rychlejsi pohyby mysi. IM Explorer 3 je super mys. Nedam na ni dopustit.
- neni dulezite

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 12. 2002 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to by me taky zajimalo
- ffhm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2002 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hm nebo kolem ty mysi dat nakej elektromagnet a do ni by se to jenom indukovalo a nemusely by tam bejt zadny baterky :-)
- Dr.Meduza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2003 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasim s Tebou. Mam take Cordless Desktop od Logitechu a mys bez problemu vydrzi na dva nabijeci 1800mAh NiMH akumulatory jet mesic. Klavesnice stejne tak. Jestli tenhle "zazrak" nad kterym se tu autor clanku rozplyva vydrzi 3 dny tak je to znacne ubohe!
- M..

Reklama
Reklama