Zpět na článek

Diskuze: Nabídka Windows 10 zdarma skončí už za několik dní

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
27. 12. 2017 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...určitě bude chtít M$ dokopat i ten zbytek nepřechozích k sobě a nechá nějakou skulinku (jako ve svém OS) aby dotyční ještě přeci jen přesedlali na "nový" OS a vylepšili statistiku podílu trhu. :wink:

WKM
WKM
Level 1 Level 1
28. 12. 2017 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT Protože konkurencí Microsoftu je kdo přesně?

LiquideK
LiquideK
Level 1 Level 1
28. 12. 2017 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM Windows 7 od Microsoftu :D :lol: :P

WKM
WKM
Level 1 Level 1
29. 12. 2017 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @LiquideK: No já to myslel seriózně. Kdo je vlastně konkurentem Microsoftu? Apple? Linux? Jinak co takový Windows XP? A když už jsme u retro blbostí, tak co třeba Škoda 120?

WKM
WKM
Level 1 Level 1
29. 12. 2017 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @WKM: Zrovna na PC tuningu bych takovou reakci nečekal. Microsoft je prostě monopol, nemá konkurenci. Windows 7 může být super jak jen chcete, ale je prostě starý, jako ta Škoda 120 kterou už dnes nikdo nechce jezdit. Win7 má víc omezení než si dokáže běžný uživatel přiznat a vzpomeňte, jak lidi vyzdvihovali Win98, pak XP, že to byly poslední pořádné OS a všechno potom už byl odpad.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
29. 12. 2017 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @WKM: To by mě zajímalo, co Win10 oproti Win7 běžným uživatelům přinese. A co by přinesla těm méně běžným :-).

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
29. 12. 2017 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @WKM: Microsoft neni monopol. Zjistete si, co monopol je.
Microsoft samozrejme ma konkurenci a to pomerne sirokou. Nastesti.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
29. 12. 2017 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @oldass: informaci o rozdilech a podpore/nepodpore u novych generaci HW W7 vs. W10 je dost (hadam ze to byl jen trolici dotaz) :) ale je fakt ze beznemu uzivateli staci i win XP a nebo i starsi pripadne linux apod.;) (otazne je o jakem uzivateli se vlastne bavime a jake naroky na funkcnost ci schopnost vyuzivat svuj moderni HW ten uzivatel pozaduje )
ale chapu ze mnoha lidem by se libilo kdyby svuj pomalu deset let stary OS (nejpravdepodobneji jeste nelegalni) meli stale aktualni s podporou nejmodernejsich "ficurek" ...jo a takhle se dela ten pravy obchod u velkych firem ktere maji 100k+ zamestnancu :)

Samicek
Samicek
Level 1 Level 1
28. 12. 2017 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má smysl přejít z W7 na W10... ? :oops:

WKM
WKM
Level 1 Level 1
29. 12. 2017 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samicek Pokud chceš DirectX 12, tak ano. I když je pravdou, že zatím jen hrstka jer, shodou náhod vydaných Microsoftem, je DX12, takže si je na Win7 nezahraješ.

Stejně tak nové procesory už Win7 nerozběhají. Poslední Win7 kompatibilní procesor byl snad Skylake. AMD v té době pořád jelo na vlně FX.

armagedon
armagedon
Level 11 Level 11
29. 12. 2017 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM Nesmysl, vsechny nova cpu se s W7 provozovat normalne daji. napr. s Ryzenem 1700x sem nemel zadny problem ani hned v prvnim tydnu po vydani. Porad je hodne lidi, kteri W10 nechteji a vzhledem k tomu, jak MS sve uzivatele do upgradu nutil, tak se da rict ze vsichni ti stavajici uzivatele W7 dobre vedi proc na nich zustali. W7 porad bezi temer na 50% zarizeni, tem vsem W10 z ruznych duvodu nevyhovuji a nechteji je za zadnou cenu.

WiQiX
WiQiX
Level 1 Level 1
28. 12. 2017 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samicek Zda to má smysl nebo ne, to si musíš rozhodnout ty sám. Pokud ti nic nechybí a vše funguje, jak má, tak asi ne.

Ale i tak neuškodí vzít nějaký jiný disk, udělat rychlou instalaci W10, aktivovat ji svým klíčem k W7 a pak to klidně zase smazat a zapojit zpátky svůj disk s W7. Nezabere to moc času a budeš mít pro svůj HW licenci k W10, kdyby se náhodou situace změnila a něco by pod W7 přestalo fungovat.

Jurawood
Jurawood
Level 1 Level 1
28. 12. 2017 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samicek Smysl ma pouze prechod z 10 na 7.
Zrovna vcera jsem u tchyne 2 hodiny doladoval jeji novy ntb. Moje prvni prace s win10.
Pro me neuveritelny zazitek. Prejopat to na cestinu.
Polovina menu nastaveni v novem vzhledu win 10, ba tu druhou polovinu nabidek nezbyl cas, tak naskoci klasicke okno z win 7, ale z rozmazanym pismem.

Plno bugu, nelogickych a nedodelanych veci. Pro me otresny zazitek.

taita
taita
Level 1 Level 1
28. 12. 2017 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jurawood Kdybyste na ty desítky přešel už dávno, tak s nimi umíte pracovat.
Desítky jsou naprosto uživatelsky přívětivý systém. Nainstaluje ho i naprostý amatér, má to ovladače, všechno funguje. Bohužel existuje velká skupina uživatelů vašeho typu, kteří desítky viděli z rychlíku pár minut, ale mají naprosto jasno, že je to systém nepoužitelný.
Ale klidně si užívejte sedmiček. Jen jsem zvědavej, co začnete říkat, až výrobci softwaru budou jeden po druhém zařezávat podporu svých programů pro sedmičky.
Já měl sedmičky rád. Ale ta doba skončila před 5 lety. Vývoj jde dál.

petr_
petr_
Level 1 Level 1
29. 12. 2017 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jurawood @taita: Problém desítek jsou nejen bugy, ale třeba to, že si zkrátka dělají co chtějí, zvláště vzhledem k aktualizacím. Často se i vidí, že systém po aktualizaci už nenaběhne. Tohle je na pracovnám pc nepřijatelné.

Zakov
Zakov
Level 1 Level 1
28. 12. 2017 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jurawood @taita: Jo uzivatelsky privetivy system... Tak zkus po nainstalovani creators update spustit skenovani primo do e-mailu...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
29. 12. 2017 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jurawood @petr_: problem desitek je hlavne ten ze se hodne rychle zapomelo na pruvodni problemy predeslych verzi a opomijeji se i ty soucasne bugy v podstate "dokonaleho" OS WINDOWS 7 ;)

z meho pohledu jsou desitky hodne povedeny OS nabizejici vice jak W7(kdo ma ovsem problem bude logicky nadavat ale neprijemnostem se clovek nevyhnul ani na predeslych OS )

taita
taita
Level 1 Level 1
29. 12. 2017 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jurawood @petr_: Jedna paní povídala. Nevím, čemu říkáte často, ale máme doma 6 PC s desítkama a všechny šlapou naprosto v pohodě. Desítky jsou nejstabilnější a nejvychytanější systém.
Jediné v čem vám dávám za pravdu, jsou ty aktualizace, které si to instaluje někdy dost zákeřně. Vyběhne hláška, že chce restartovat systém, a když člověk neodpoví, tak to klidně restartuje.

taita
taita
Level 1 Level 1
28. 12. 2017 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jurawood @Zakov: A co s tím mají společného Windows?

romanz
romanz
Level 1 Level 1
29. 12. 2017 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jurawood @taita: no.. 6 pc je opravdu reprezentativni vzorek abys mohl delat nejake zavery ze to funguje..

Ja ti reknu ze behem asi 60ti upgradu ruzneho hw na win10 nam doslo ke 3 zhroucenim systemu bez zjevne priciny (disk ok, mista dost, bezny NTB)..
Coz je u pracovniho pocitace dost velka komplikace a naklady na uvedeni do funkcniho stavu jdou do tisicu.

dva z toho byly po vynucenem upgradu kde MS zakerne lidem tak dlouho podstrkaval nabidky upgradu ze si to omylem spustili.

WKM
WKM
Level 1 Level 1
29. 12. 2017 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jurawood @romanz: Omylem spustili? Jak jako? To omylem někdo spadl opakovaně na klávesnici a myš? :lol:

taita
taita
Level 1 Level 1
29. 12. 2017 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jurawood @romanz: 3 nepovedené upgrady na 60 zařízení není žádná katastrofa.
A jak to tak čtu, tak to vidím spíš na neschopnost uživatelů, kteří ten upgrade někde v půlce zabili či počítač natvrdo vypnuli.

Jurawood
Jurawood
Level 1 Level 1
28. 12. 2017 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samicek Smysl ma prejit z win 10 na 7.

Aklaskal
Aklaskal
Level 1 Level 1
28. 12. 2017 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samicek Ne, když ti něco funguje bez problému, tak se v tom nevrtej.

Už ti je cpali horem dolem roky a najednou když se objeví nějaké další datum by jsi zaváhal. Proč?

iran
iran
Level 1 Level 1
28. 12. 2017 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jsem povýšil na ubuntu a chrome OS

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
28. 12. 2017 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iran Potrebujes DX12?

iran
iran
Level 1 Level 1
29. 12. 2017 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel nepotřebuju, na hry jsem na stará kolena pořídil konzoli,abych se u toho mohl válet a nesedět zase na židli a doma mám ZBOX s ubuntu a chromebook. Nepotřebuji k práci ani žádný spešl SW kvůli kterému bych WIN musel mít.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
29. 12. 2017 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jsem to psal několikrát. Upgrade na W10 lze i prostým použitím Windows Creation Tools. Proč všechny weby cpou tuhle možnost přechodu pro postižený nechápu. Jsem docela zvědavej, jestli po novém roce zruší jen tuhle variantu pro postižený, nebo zaříznou upgrade i přes Creation Tool.

neeveew
neeveew
Level 1 Level 1
29. 12. 2017 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzdy se najde nejakej vesnickej vidlak co kritizuje vsechno co je novy, nebo tomu nerozumi.

Funguje to, neni duvod upgradu je castym argumentem. Coz treba zustat u 486tky s windows 95? Taky to fungovalo.

WKM
WKM
Level 1 Level 1
29. 12. 2017 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neeveew No jo, ale tady jsi na PC tuningu, tady počítačům nikdo nerozumí. :0

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
29. 12. 2017 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozumný člověk přejde jen z donucení, a to se bohužel pomalu ale jistě blíží. Nakonec budeme muset, i když nám to nic nepřinese.
Chtělo by to silnější konkurenci, hlavně někoho, kdo by zainvestoval do Linuxu a jeho odnoží.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
29. 12. 2017 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel dalsi kdo si mysli ze neexistuje alternativa ...a nebo ti nekdo miri pistoli na hlavu ?

az mi linux nabidne takovy komfort v zakladu jako windows tak jsem ochoten o tom diskutovat ...ok uznavam ze ve firemnim prostredi se W10 obcas chovaji porad trochu vice nevypocitatelneji nez W7 ale zadny velky problem to neni a vetsinou to slape velmi dobre (i kdyz kdyby nebyl takovy tlak ze strany vedeni ze chteji to nejnovejsi tak by to preci jen bylo lepsi)

iran
iran
Level 1 Level 1
30. 12. 2017 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox linux má v základu větší komfort než WIN, hned po instalaci je systém připravený pro běžnou práci tak v tom asi problém nebude, je to o SW který je třeba jen pro WIN tak chápu že není zbytí a potom je to taky otázka HW aby na tom ty widle aspoň slušně chodily

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
30. 12. 2017 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zkoušel jsem W10 třikrát a pokaždé se vrátil na spolehlivá 8.1. Nejblíž měl funkčnímu systému nakročeno Anniversary update kdy ke konci byl slušně použitelný, dál to opět rozvrtali a dělá to psí kusy, takže děkuji nechci. Snad to v budoucnu dokopou tak že základní funkce půjdou stabilně. Nebo líp až MS vykopne Inda i s celou touhle pošahanou vizí reinstalací co půlrok :idea:

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
30. 12. 2017 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 a mimochodem, pro starší procesory typu Core Duo a Athlon/Phenom X2 je to žrout výkonu. Tam kde se při běhu systému W7/8 3Ghz dualcore nijak nezapotil, tak v Desítkách i při obyčejných činnostech nezřídká skáče vytížení skoro na maximum. Ale to je problém i dalšího nového softu, třeba FF - nejnovější 57/58 je schopen zahltit celý takový procík bez zjevné příciny.

Reklama
Reklama