Zpět na článek

Diskuze: Nová doména: .eco

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kryplove zamitli TLD domenu .xxx. Jestli .eco projde tak to fak nevim co si mam myslet... no nejspis nic noveho :/
- Kurth

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

už vidim prvu cz/sr stranku .. http://kam.na.d.eco a podobne. alebo www.pr.eco .. :D
- usiRev

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přesně, ty lidi si prostě nepřiznaj že 90% webů je porno, raději vymýšlej technicky nerealizovatelný cenzůrový zákony. Kdyby před 10.lety schválili ".xxx" + pár porno tagů v html, byly by děti dneska o dost líp chráněny, a vyhledávače by za cenzurovaní obsahu nemuseli utrácet milióny, ale o tom jim ve skutečnosti nejde, jenom se snaží blejskount před voličema.
Další paradox je že ".eco" koncovku tlačí země která na ekologii dost kašle(USA ani neschválila Kjótský protokol).
- shipo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @shipo: Většinou souhlas, ale ten Kjótský protokol opravdu stojí za prd. Kdyby se podle toho státy opravdu řídily (jako že neřídí), tak by to ročně stálo světovou ekonomiku přes 2 bilióny korun ročně. Což je dvojnásobek rozpočtu ČR a výsledek by byl více než sporný.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Bartek: Pánové, opravdu nevím proč klikáte jak zběsilí na bláboly. I Gore samotný to přiznal, že se jedná pouze jeden z plánů, které chtějí zavést a že tento samotný nemá výrazný vliv na zpomalení oteplování.
Samotný kjótský protokol by podle nich měl zpomalit (nikoliv zastavit) oteplování o cca 5 procent. A to formou řízeného omezování produkce splodin - tedy omezování průmyslu, které by stálo světovou ekonomiku cca 2 bilióny korun ročně.

Podle mě by bylo daleko efektivnější, kdyby se neomezoval průmysl, který nás všechny živí, ale spíše se zvýšily investice do vývoje ekologičtějších technologií. Je to levnější a v dlouhodobém měřítku vyhodnější než omezování průmyslu.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Bartek: Nemohu si nerejpnout.. :)

Myslíš: Miliarda = Bilion (10^9), nebo Trilion = Bilion (10^12)? :)
- Jan Doležal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2009 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Bartek: je problem [URL=http://kyoto.internationalnetwork.com/1997/article3.html]Kjotsky protokol[/URL] najit, precist, nebo pochopit?
- paco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Bartek: Tak, tak, bez silné ekonomiky (celosvětové) se nelze chovat ekologicky (celosvětově).
- Petr Machálek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jan Doležal: Myslím klasickou staroEvropskou metodu způsobu počítání. To mohlo ti mohlo dojít při srovnání se státním rozpočtem. Jedná se o BILIÓNY (10^12 - tisíc miliard)
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale keby to bolo .eGo tak by to Ulhán kúpil :D
- D!nd0

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ač proti zelenému myšlení nic nemám, tak tohle už je hrozná volovina.
Holik asi gramů CO2 svět ušetří, když bude místo .com nebo .org psát .eco ?
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já osobně budu .eco bojkotovat protože Al Gore. Hezky si .eco přidám do zakázaných stránek a budu mít klid.
- rnb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Gore je pitomec, co nesnesl pomyšlení, že po odstupu z funkce už o něj nebude zájem, tak se chytil první příležitosti být v médiích.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bych chtěl vidět Gorův xicht, kdyby první registrovanou stránkou pod touhle doménou bylo www.oilcompany.eco :D
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://en.wikipedia.org/wiki/Manbearpig
- ps47

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz len stacilo napisat ze clovek nemoze za globalne oteplovanie a bolo by vymalovane....diki pekne za teketo klemnsva...tek kto neveri ze clovek moze za globalne oteplovanie je ignorant blbec a votcas:)
- Zumpar1234

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...samy Al Gore ktery ma vetsi barak nez Praha a ma tam vic zarovek nez ma Ceska a Slovenska republika dohromady? A napajeni celeho komplexu obstarava mini-temelin? Mimochodem by mohli novinari vyfotit jeho garaz- pochybuju ze tam ma karu ktera ma spotrebu nizsi nez 20l/100km
- podmi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý vecer. Temer se neprihlasuji, ale nekdy zahlednu takovou "perlu", na kterou proste musím zareagovat. Tak tedy: nechci spekulovat o pouzitelnosti domeny *.eco, tu proveri az cas, ani bych radeji nepolemizoval o racionalite myslenkovych pochodu páně Al Gora (4p. Al Gorovo, ne Al Goreho?). Co se tyce snusky nepravdivych informaci - bohuzel jsem nemel moznost videt zmineny film, ale popirat globalni oteplovani je skoro jako popirat Holocaust - vím ze nas cteny pan prezident ma na toto jiny (svuj) nazor (stejne, jako na mnoho vecí), ale spise bych se priklonil k usudku sirsi vedecke obce, ktera, pokud vím, dává tomuto "pomatenci" (jak by podle vyse napsaneho pan Gore mohl vypadat), za pravdu. Je otazkou, zda-li se jedna o nejaky prirozeny cyklus, ktery by probihal beztak, nesporne vsak je, ze lidske aktivity mají na situaci hluboky dopad, a to rozhodne ne blahodarny. Tvrdit opak je hloupe, alibisticke a predevsim kratkozrake. Dále jsem toho neochvejneho nazoru, ze nejake 2 rozpocty ČR jsou ve svetove ekonomice opravdu jen povestnou kapkou v mori (uvazime-li, ze i soukrome spolecnosti, jako General Motors,ci Exxon, mají vyssí rozpocty, nez vetsí státy jako napr. Polsko či Norsko), pokud navíc vezmeme v potaz, ze se jedna o budoucnost veskereho lidstva a zdaleka nejen jeho,pak bych si dovolil oznacit prispevek pana Bartka prinejmensim za zcestný. A nakonec: mistre podmi, na jakem zaklade tvrdite, ze mr. Gore kaze vodu a pije víno? Nevím, jak velký má barák, kolik je v nem zarovek a jaké trhace asfaltu má v garazi, ale vubec bych se nedivil,kdyby stejne, jako napr. prezident usa, ci nas vlastni zelený geroj pan Bursík, pouzival auta jezdici na vodík, ktere by btw mozna mel dnes kazdy, kdyby jejich masove rozsireni neblokovaly nadnarodni ropne koncerny, ktere prakticky drzí v rukou patenty teto technologie, a jejichz motivy jsou myslím snadno vydedukovatelné, i kdyz nejste zrovna Sherlock. Tak,to bude asi vse,dekuji za prostor a rovnez predem dekuji za nesmazani tohoto mirne provokativniho off-topicu :)
- denton

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Déle bych chtěl říct, že 2 roční rozpočty ČR každý rok NEJSOU ZANEDBATELNÉ. Zvláště pak, když jde POUZE o pěti procentní zpomalení oteplování a ve skutečnosti to NIC neřeší. Jenom to nepatrně odkládá problém. Polovina této částky by stačila na odstranění hladu ze světa. Dále tvrdím stejně jako prezident, že pouze zlomek této částky investovaný na vývoj ekologičtějších zařízení měl stejný, nebo i větší účinek, než je kjótské omezování průmyslu, které jenom poškodí světovou ekonomiku.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A nezapomeň, že ty 2 roční rozpočty ČR nejsou jednorázová investice, ale pravděpodobné každoroční náklady po další dlouhá desetiletí. Plus další spousty peněz při realizaci dalších "ekologických" plánů. Kjótský protokol měl být pouze první. Pyk by to nemusely být "pouze" 2 roční rozpočty, ale třeba 5 nebo 10. KAŽDÝ ROK.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Bartek: samozrejme...rocni rozpocet = kazdy rok,to je jasne - i kdyby to bylo 20 rozpoctu CR,furt to bude tak 1 procento kapitalu,ktery KAZDY ROK protece svetovou ekonomikou - toho bych se opravdu nebál...btw - jen aby hlad na svete nevyresilo globalni oteplovani za nas...
- denton

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @denton: ALe to jedno procento znamená desítky miliónů lidí, kteří přijdou o práci a desítky miliónů lidí, které ekologie bude zajímat až na úplně tom posledním místě.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Planeta Země má nesporně účinnější termoregulační mechanizmy než je marná snaha lidstva o změnu teploty tohoto kolosu.
- Petr Machálek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A jakou širší věděckou obec se jedná? Ekologové (myslím tím vystudovaní odborníci) tvrdí, že neexistují věrohodné důkazy, které by mohly potvrdit vliv člověka na oteplování planety.

Ti co křičí v médiích nejsou ekologové, ale ekoaktivisti. Nejsou vystudovaní v problematice ekologie. Stejně jako Gore není vystudovaný ekolog, ale pouze ekoaktivista.

Dále bych chtěl říct, že film o globálním oteplování, za který Gore obdržel Nobelovu cenu míru, byl ve velké Británii zakázán vysílat ve škole, protože soud potvrdil, že údaje na něm jsou cíleně formovány a nebo dokonce zfalšovány a proto nemají žádnou vědeckou vypovídací hodnotu.

Srovnávat popírače globálního oteplování a popírače holokaustu je od tebe opravdu ohavné.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Když tomu nerozumíš, tak se k tomu nevyjadřuj. Teplota na Zemi miliony let celkem věrně kopíruje aktivitu Slunce, Klaus netvrdí, že teplota neroste, ale že činnost lidí má na růst vliv malý, pokud vůbec nějaký, "širší vědecká obec" je pečlivě vybírána podle politicky korektních názorů, přičemž drtivá většina vědců z oboru má názory jiné a Gore je populista, kterému jde primárně o peníze daňových poplatníků, nikoliv o nějaké životní prostředí.
- rnb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Širší věděcká obec hlavně vždy říká "globální změny klimatu", což je rozhodně něco jiného než "globální oteplování".
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co se týče teploty na zemi, je z dlouhodobého hlediska stále podprůměrná. Ano. Planeta je chladnější, než je dlouhodobý průměr. Před stovkami let bylo dnes zamrzlé Grónsko úrodným rájem, kde Vikingové vytvořily velmi úspěšné zemědělské oblasti. Dnes je tam příliš zima na zemědělskou produkci. To dokazuje český výraz Grónsko, který je převzat z dánského „Grønland“ - „Zelená země“
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2009 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A co hovoris na Island (Ice-land), s jeho gejzirmi a vulkanickou cinnostou... uz v case Vikingov?
Alebo ze by bolo predsa len nieco pravdy na tej teorii, ze tieto 2 ostrovy sa povodne volali "opacne" a na mapach boli "z bezpecnostnych dovodov" vymemene? (Zaujimavy to napad, lupeznici si to namieria na zeleny ostrov a ked tam konecne doplavaju, vsade samy lad... nieco na styl Kutuzova.)
A co sa tyka vplyvu cloveka: Asi si myslis, ze to CO2, ktore bolo zakonzervovane vo fosilnych palivach v case prvohor a teraz ho clovek v priebehu asi dvoch storoci uvolnil do atmosfery, tak ze toto CO2 nevrati prave klimu z tych prvohor... V tom pripade odporucam precitat si nieco o pocitacovych klimatickych modeloch, kde sa vplyv CO2 na globalnu limu skuma.
A ano, samozrejme, ze priemerna teplota ti vyjde vyssia ako sucasna - nic divne, ked tie "teple" prehistoricke obdobia trvali omnoho dlhsie ako doby ladove...
- Palo M.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 23:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tedy,rozhodně to není můj obor a ani nepredstiram opak..ale dobrá,druhé kolo :) Kdyz budu citovat wiki: "V roce 2001 byl prezentován ve „Zprávě třetího zasedání IPCC“ vědecký názor na změny klimatu. Tento dokument, který byl v roce 2005 explicitně potvrzen národními akademiemi věd zemí G8, ... a že je pravděpodobné, že „většinu oteplování pozorovaného během posledních 50 let lze připsat lidským aktivitám“" a dále "Určitý vliv mají i změny v množství slunečního záření dopadajícího na povrch Země. Jejich vliv je ale mnohem menší." . Beru tedy na vedomí, ze bez sklenikoveho efektu by byla planeta neobyvatelna, to ale neznamena, ze by mel byt dale prohlubován? V soucasne dobe asi nelze s jistotou urcit presny duvod, proto je to diskuze vlastne zbytecna, jelikoz muzeme oba plkat sve nazory donekonecna a FAKTU se stejne nedobereme,ze? :) Jen bych chtel dodat, ze mluvit o "politicky korektnich nazorech vedců" zavání demagogií a ze "drtiva vetsina" vedců asi není opacneho nazoru,jelikoz by se o tom v takovem pripade uz davno nemluvilo? ;) Navíc - kdyz uz mluvís o penezích - ty jsou prave duvodem, proc nekteri lide odmitaji nasi (spolu)zodpovednost - proc? Protoze kdyz se vykasles na ekologii,muzes logicky vyrabet daleko víc,navíc bez "zbytecnych" investicí do ekologie, i.e. mas vetsi profity - cili je to spis naopak a penezuchtivý jedinec asi tezko bude podporovat cosi, co jeho zisky defakto snizi,nemyslíš? :))) to Hunter: "globalni oteplovani" ovsem patrí do mnoziny "globalni zmeny klimatu" ?
- denton

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já jsem ochotný přistoupit na chvíli na to, že za většinu globálního oteplování může člověk. Avšak se musíme podívat jak s tím budeme bojovat, aniž bychom zapříčinili nárůst hladomoru na zemi a rozvrat světové ekonomiky, který by vedl pouze k válkám a nepokojům a to nikdy nebyl velký přítel ekologie, protože příroda je pak to poslední, co lidi zajímá.

Podle mě si ekoaktivisti vybrali ten nejsnazší a zároveň nejhloupější přístup k řešení problematiky ochrany planety. "Za znečišťování může průmysl, tak omezme průmysl".

Nemyslíš si, že pro Zemi a nakonec i pro ekologii by bylo vhodnější investovat do čistších zelenějších technologií než za stejné nebo i větší peníze omezovat průmysl? Protože průmyslová výroba poroste stejně. Přece jenom jsme civilizace ve 21. století a je nás už skoro 7 miliard a stále nás přibývá. A teď se vyhněme excesům jako vyhlazení části populace, nebo nerealizovatelným plánům na celosvětovou kontrolu porodnosti - když to nefunguje v totalitní Číně, těžko to bude fungovat někde jinde.

Kdežto investice do technologií nejenom pomůže ochraně životního prostředí, ale naopak od omezování průmyslu dokonce i přinese nové technologické hodnoty a nová pracovní místa. Navíc se nejedná o nějaké nárazové skoky, ale postupné zavádění čistších řešení.
Omezení průmyslu pouze připraví milióny lidí o jejich zaměstnání a zpomalí technologickou progresi.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2009 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Samozřejmě nejsem takový fatalista, abych prosazoval vymazani nektereho naroda z mapy... :D
dobrá, kjotsky protokol sam o sobe to rozhodne ani zdaleka nevyresí - ale minimalne jako prechodne resení se mi zdá vcelku opodstatneny - vyvoj zelenejsich technologii je dlouhy,jeste mnohem dele pak potrvá jejich nasazení...Souhlasím vsak,ze z dlouhodobeho hlediska se jedna asi o nejrozumnejsi reseni. Se zpomalenim technologicke progrese v dusledku omezovani vyroby ale nesouhlasím - rovnice "cim vice vyrobim = tim kvalitnejsi technologii vymyslim" mi neprijde realna. A kdyz uz jsme u toho - technologicka progrese nevyhnutelne BUDE zvysovat nezamestnanost - uz pri dnesni technologicke urovni by stroje dokazali spolehlive nahradit 90% (!) pracovniku z masa a kostí - pak by se ale mozna otrasly samotne zaklady nasi spolecnosti - vseobecny nedostatek,který nás v prvopocatku vubec nutí pouzivat penize a obchodovat (kdyby vseho bylo dost,nemuzes nic prodavat a tezko pak budes mít víc,nez soused,coz je zjednodusene jedna ze zakladnich,dle meho take chybnych,motivaci zivota v nasi skvele lidske spolecnosti).
- denton

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2009 01:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @denton: Toho, že stroje jednou nahradí lidi a že ti už nebudou zapotřebí, se lidé báli již před dvěmi sty lety. Viz známé ničení automatizovaných stavů dělníky, kteří se báli o práci v 19. století a to bylo tehdy lidí mnohem méně. Prostě se jenom změní struktura práce než že by zmizela práce pro lidi jako celek.

Já samozřejmě nemyslel jednoduchou rovnici více se vyrobí = větší pokrok. Takhle se to nedá brát. Spíše se na to dívej jako: Více se vyrobí, sníží se náklady na jeden vyrobený produkt, zvýší se zisk, bude více peněz na investice. To realitě odpovídá daleko více.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A omlouvam se za ten příměr s holocaustem, to jsem opravdu přehnal ..
- denton

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2009 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace z hladiska logiky ani nie. chcem podotknut len jednu vec. vidim z predposledneho prispevku zdroje argumentacie, sam som si tie fakty overoval a viem ze su pravdive. len ti chcem dat denton jednu radu. kasli na to, nestoji za tu namahu presviedcat po jednom ludi, ktori odmietaju objektivny pohlad na svet a hovoria o nazoroch namiesto faktov.
- palqo

Reklama
Reklama