Zpět na článek

Diskuze: NVIDIA se bojí úspěchu R680

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2008 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ikdyby měla Nvidia pravdu, tak je tohle jednání ubohý. Měli by se spíš zaměřit na svoje produkty a ne urážet cizí.
Docela sem se na 9800 tešil, ale za tohle bych Nvidii docela přál nějaký fiasko.....
- Jakub Doležal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2008 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no mel byt k tomu mailu prilozen i pdf soubor ukazujici nejaky grafy apod..samozrejme aby tam nvidia vychazela lepe:)

vzhledem k tomu ze sem ale tento pdf nikde nevidel a uroven toho emailu co na fudzille uvedli byla asi takova ze to samy bych zvladnul napsat i ja tak to povazuju za FAKE
- LuckyJosh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2008 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tohle jednání se mi vyloženě příčí. Mamažeři by se měli v první řadě učit etice. Tohle je vyloženě sprosťárna typu když něco nemám, pomluvím to co má konkurence.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2008 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jakub Doležal: ostatne ...docela me prekvapilo ze i na obal GK od nvidie dokazou bez ostychu vrazit graf
"oni" versus konkurence....
dejme tomu ze jsou dominanti...dobre proc ne (alespon ma ati konkurenta po letech:) )
ale jednat takhle?
je to jak detinske posmivani ze oni maj neco na co ti druzi "ani nedosahnou"
a presto to musej kazdymu vnutit

a co se tyce testu... kdyz sem koukal na testy 3870x2 po ruznejch strankach

je videt ze nektery weby jsou nakloneni nvidii...
vyjde nova karta a misto objektivnich testu dokaze takovej web vyjet grafy jen lost planet a crysis
pripsat omacku abyto nebylo tak prazdny...a pak je to vcelku jasne
- p s

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2008 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jakub Doležal: Ne, doknce bych řekl, že to nVidia dělá pokaždé.
I když je ATI objektivně výkonější, i když není, vydá nVidia pamflet o tom, jak je u ATI všechno špatně a jak je nVidia lepší (což demostruje jedním grafem jedné hry jednoho nastavení, kde náhodou dosáhla nVidia mnohem lepších výsledků) ... nebo na grafu s rozsahem 99-102% ukazuje svůj zdrucující výkon.

ATI na to bohužel reaguje stejnou mincí.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2008 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jakub Doležal: Jo taky mám ten pocit, že na podvádění v syntetických testech má nVidia patent. Kdysi jsem si koupil desku s nForce2. Dobrý čipset. Ale už si od nich nic nekoupím, to radši nějaký SiSko i za cenu propadu výkonu.

Řídím se heslem, že výrobce nabízí jen to o co je zájem. Já zájem o produkty nVidie nemám. A klidně můžou být nejrychleší na světě.

- Jiří Saneistr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2008 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: :) no, říká se tomu marketing .. stačí vybrat správné polopravdy, správné testy a hned to obletí svět jako zaručeně pravdivé :-) Jinak mi přijde, že nv v poslední době pomlouvá konkurenci a její výrobky vlastní reklamu nepotřebujou, mluví za ně testy a velké prodeje, kdežto amd/ati si chválí své produkty dlouho dopředu, ohání se bombastickými čísly a potom je z toho fiasko, které dlouho žehlí .. můj názor, marketingové kecy pravidelně nesleduju, třeba se něco změnilo :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2008 23:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: Já mám názor podobný - výkon je výkon a objektivita v marketingu neexistuje, ale pomluvy? To je něco jiného... K tomu když se sníží i takto úspěšná firma... "Kam ten svět spěje..." :-)
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2008 01:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Aros: xBl4d3x ma pravdu, lzi, pomluvy a jine necestne taktiky se staly tak bezne, ze se to bezne povazuje za marketing, jestli je tohle marketing, kdo je pak profik v tomto oboru? lhar? zlodej? vrah?
- .::]|DeaD|[::.Screamer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2008 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @.::]|DeaD|[::.Screamer: koupíš si místo Persilu Ariel jen kvůli tomu, že Ariel řekl, že Persil je horší než Ariel? :-D Kecy kecy kecy..bohužel tupý dav na to slyší.. Nevim, co to má společného s vrahy a zloději, ale kdo je větší blbec? Ten, co pomlouvá nebo ten, co těm pomluvám věří? :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2008 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mě nic nepřišlo :-(
- David

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2008 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Na to že vám nepřišla odpověď si nestěžujte tady, zkuste radši napsat mně. a mimochodem už sem jí poslal ;)
- Michal Kleman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2008 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mmm ... nVidia - ATI ... to dost připomíná duo Paroubek - Topolánek ... kdyby se radši zaměřili na pořádný vývoj :-(
- Martin Kusyn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2008 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace snažíš se tu vyvolat politickou debatu? to jsi poslal příspěvek do špatné diskuse, zkus jakoukoli na novinky.cz, tam ti to sežerou i s navijákem, přidá se k tobě 5000 příznivců a odpůrců a dostaneš se mezi nejsmysluplnější komentáře :-D
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2008 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nn .... politickou debatu se rozhodně vyvolat nesnažím ... to jsem byl pouze nepochopen ... jen mi to prostě přijde stejně nechutné ...
- Martin Kusyn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2008 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto je ubohost od nVidie ...

- Loki_D

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2008 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsem četl recenze na ten novej radeon a zjistil jsem, že je výkonnější než nV tak jsem přesně čekal že hned vzápětí nVidia vydá nějakej leták kterej Ati pomluví :)
- AchiliX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2008 03:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem prodal 8800GTS 512mb protoze je nepouzitelna ve Vindows Vista 64bit a uz mne nvidia s..e ! ve viste si zahrajete Prd protoze Vam bude vyskakovat kazdou chvily TimeOut! Kdezto ATI tudle chybu jiz opravila!

- mazolini

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2008 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace sorry, ale mozes byt konkretnejsi? mam 8800 GTS 512 s jadrom G92 aby sem boli uplne presni, mam vistu 64-bit a zatial som naozaj nenarazil na ziaden problem, s grafickou kartou a drivermi uz vobec nie. stare, nove, vsetky hry slapu jak hodinky, system je uplne stabilny a svizny.
- joeqr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 2. 2008 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jj takhle to dopada kdyz clovek nema legalni software :o} kamos ma legal. visty a gamesy behaj bez problemu (ja si frcim na XP :)
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2008 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strach je pochopitelny, alespon z pohledu uzivatele, ktery byl zvykly na produktech nVidie na fullscreen video na sve pripojene TV.

Vcera se mi konecne do ruky dostala karta GigaByte GeForce 8800GT GV-NX88T512HP 512MB.
Z vykonu jsem nadsen, samozrejme tato karta naprvni pohled nesnese srovnani s moji bejvalkou, tedy 6600GT.
Vykonostne neni o cem mluvit, ale absenci fullscreen videa na sekundarnim zobrazovaci zarizeni jsem se dostal do de facto rizeneho afektu.
Projel jsem vsechna mozna fora az jsem se nakonec dostal k tomuto oficialnimu vyjadreni:
[B]null[/B][B]null[/B][B]With Geforce 8 Series graphics GPU's, the Full Screen Video Mirror function in the NVIDIA Control Panel is not available.[/B]
[URL=https://nvidia.custhelp.com/cgi-bin/nvidia.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=2011&p_created=1169076830]vice zde[/URL]

Co to v praxi znamena? Toto:
1. Mam jeste stare ale dobre CRT, ktere provozuji s rozlisenim 1280x1024.
2. Mam pres S-video pripojenu TV, na ktere lze nastavit max. rozliseni 1024x768 - urcite se jedna o nejake prepocitavane, jelikoz TV jede v klasickem PALu.
3. Pustim video a vidim, ze jede i na TV v okne. Jdu tedy do "stareho" znameho nVidia Control panelu, kde chci klasicky nastavit "Full screen on secondary display device" - neni to presny nazev volby, musel bych si prehodit zpet starou kartu, abych to presne pojmenoval. Slo tusim o nejaky mirroring (na kartach Ati je to myslim Theatre mode).
Ale kde ta volba jen muze byt? Nani tu! Ani v ovladacich 12/2007, ani v Omega. V tuto chvili zacina me patrani, kterym jsem dospel k vyse uvedenemu odkazu.
Vysledkem je, ze mate-li na primaru vyssi rozliseni nez na pripojene TV, uvidite na TV pouze dany vyrez, nikoliv vsak celou plochu. Ta je videt pouze na primaru.

A resume?
Kdybych to vedel, sahnul jsem po reseni ATI i pres nizsi vykon.
Nebo ma snad manzelka pri kazdem pousteni videa prepinat rozliseni monitoru na 1024x768?
- Rathanuviel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2008 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no, nevím, o jaký problém se jedná ve tvém případě, ale funkce fullscreen videa na sekundárním displeji/TV není žádný problém - stačí mít nastavené nezávislé plochy a jednoduše video spustit na druhém displeji/tv na fullscreen..bez nějakého přehazování rozlišení... Pokud používáš klonování obrazu, tak se nemůžeš divit, že na menším rozližení nevidíš celý obraz většího.
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2008 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No, jedna se o problem, ktery resi vsichni, kteri byli zvykli na to, ze to proste na nizsich kartach (co mam vlastni zkusenost od rady geforce 2).
Jeste vcera s GF6600 jsem mel nastavene klonovani a rezim videa ve fullscreenu na sekundar (TV) a jakmile jsem spustil video, tak se okamzite na sekundaru objevilo ve fullscreenu. Bylo jedno, jestli jsem to pustil a hned minimalizoval, nebo cokoliv jineho, proste to na klonu jelo ve fullscreenu.
A to rada GF8 proste uz neumi.
- Rathanuviel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2008 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Rathanuviel: no, tuhle volbu jsem nikdy v praxi nepoužíval, maximálně kdysi otestoval a zase se vrátil k filosofii nezávislých displejů..ta vteřina času, kterou mi zabere přesunout otevřený přehrávač z jedné části obrazovky na druhou obrazovku, případně druhá vteřina na dvojklik pro fullscreen na druhé obrazovce mě opravdu nezabije a nějaké asymetrické rozlišení mě potom netrápí. Navíc třeba VLC umí nastavit fullscreen projekci přímo na plochu zvoleného displeje, takže to by asi bylo řešení pro tebe, když funkci přímého zobrazení fullscreen na druhý monitor tak hrozně postrádáš..nastavíš si prostě projekci na pozadí druhého monitoru/televize a potom když přehrávač spustíš, budeš mít stejný efekt jako předtím+mnohem variabilnější díky možnostem nastavení přehrávače.
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 2. 2008 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: VLC? Neznam, podivam se po new, diky za tip.
Nicmene moznost DualView pada, jelikoz mam monitor PC od TV vzdalen cca. 6M, a to tak, ze plochy obrazovek jsou v jedne rovine. Tim padem nevidim na sekundar ve chvili, kdy tam playera pretahnu. Blbe, ze? ;-)
- Rathanuviel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 2. 2008 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Rathanuviel: :-) naučit se pár klávesových zkratek zvládne i průměrná cvičená opice, uživatel snad taky..to neni o ATI nebo nV, ale o pohodlnosti, v tom s tebou souhlasim, že jestli jsi na to byl zvyklý a o alternativy ses nezajímal (ani jsi neměl důvod, když jsi byl spokojený), tak je třeba si poztěžovat, jak je to hrozné, že to teď nejde jako dřív..
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 2. 2008 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Rathanuviel: presne to sem mu chtel napsat :-) ale ja mam ATI a u te mi to fungovalo na kazdem modelu, co jsem mel
- killereks

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 2. 2008 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: Mas pravdu, souhlasim, ale tak ci tak me to zarazilo. Holt poridim bezdrat mys, kterou budu mit u TV, nebo nejakou kartu ATI HD3870.
Kdyz uz jsem u toho, nemate nekdo najaky odkaz, kde najdu porovnani vykonu jednotlivych HD3870 od ruznych vyrobcu?
Konkretne by me zajimaly karty HIS HD 3870 IceQ3 Turbo 512M a PowerColor AX3870 512MD4-PH 512MB...
- Rathanuviel

Reklama
Reklama