Zpět na článek

Diskuze: nVidia uvádí GeForce 7600GS pro AGP

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teoretický výkonnostní rozdíl mezi AGP a PCI-E je opravdu velký,ale praktický výkon je zatím lehce přehlédnutelný a tak majitelé starších základních desek pro AGP zatím nemají vážný důvod,proč tuto sběrnici měnit. Je opravdu velmi dobré,že si to uvědomují i výrobci grafických karet a stále /i když v omezené míře/ zásobují trh grafickými kartami pro AGP.
- Gaskoňec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale mají důvod měnit. AGP grafiky jsou oproti PCIe tak drahé, že kdo má scA nebo sc478, vyplatí se mu zbavit se i procesoru, a kdo má sc754/939 nebo LGA775, vyplatí se mu spíš vyměnit desku než kupovat AGP grafárnu
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Trochu mimo realitu.
Sice existuji desky pro s478 s PCI-E, ale nejak mi neprijde, ze by u mainstreamovych karet byl priplatek za AGP tak velky, aby opravnoval koupi nove zakladni desky natoz jeste CPU...
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ono je to trošku zložitejšie, ja mám ešte staručký Sock. A mám tam osadený AhtlonaXP na 2200/400MHz pr tejto frekvencii mi dáva výkon porovnateľný s A64 3500+, čo ešte bohato stačí. Ale toto už nikomu nevysvetlím. Takže ak by som to chcel predať a následne kúpiť niečo "modernejšie" a aspon porovnateľne výkonné ako mám teraz, tak by som stratil podstatne viac ako cenový rozdiel medzi AGB a PCI-e VGA. (Teraz mám 6800GS, rozdiel medzi AGB a PCIe bol cca 700,- Sk). A reči o zastarelej platforme, ma absolútne netrápia. Vždy som menil počítač ak mi už naozaj výkonovo nestačil a nie keď vyhodili niečo nové a len preto aby som si udržal image ;) Nehovoriac o tom, že po tom čase ho mám skutočne perfektne odladený spravil som si (resp. som ho pomaly vylepšoval) image systému, takže teraz ak mi náhodou krachne win tak si ho len natiahnem a za cca 15 min môžem pracovať ďalej bez nutnosti zdĺhavého a nudného reinštalovania. Avšak tento image mi trvalo vytvoriť cca 2 roky, čo by nebolo možné ak by som každý rok menil platformu.

- Tibor Toth

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ono je to trošku zložitejšie, ja mám ešte staručký Sock. A mám tam osadený AhtlonaXP na 2200/400MHz pr tejto frekvencii mi dáva výkon porovnateľný s A64 3500+, čo ešte bohato stačí. Ale toto už nikomu nevysvetlím. Takže ak by som to chcel predať a následne kúpiť niečo "modernejšie" a aspon porovnateľne výkonné ako mám teraz, tak by som stratil podstatne viac ako cenový rozdiel medzi AGB a PCI-e VGA. (Teraz mám 6800GS, rozdiel medzi AGB a PCIe bol cca 700,- Sk). A reči o zastarelej platforme, ma absolútne netrápia. Vždy som menil počítač ak mi už naozaj výkonovo nestačil a nie keď vyhodili niečo nové a len preto aby som si udržal image ;) Nehovoriac o tom, že po tom čase ho mám skutočne perfektne odladený spravil som si (resp. som ho pomaly vylepšoval) image systému, takže teraz ak mi náhodou krachne win tak si ho len natiahnem a za cca 15 min môžem pracovať ďalej bez nutnosti zdĺhavého a nudného reinštalovania. Avšak tento image mi trvalo vytvoriť cca 2 roky, čo by nebolo možné ak by som každý rok menil platformu.

- Tibor Toth

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tibor Toth: sam by som to lepsie nenapisal, aku mas dosku? Inak ja mam AXP 2500+@2,2GHz + este CPU interface na "Agressive". Nemenil by som ho "len tak".
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tibor Toth: no dovolim si nesouhlasit s tím cpu, mam doma AXP a SPalermo a AXP ztrácí hodně v jednom bodě a to je propustnost paměti a to nemá jako soc.939 dual...takže tvůj 2200MHz rozhodně neodpovídá A64 3500+,, spíš tak A64 2800+, ale co se týče AGP a PCI-E to souhlasím
- ruhebitte

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ruhebitte: Písal som porovnateľný výkon a nie rovnaký. Je hádam jasné, že v niečom bude K8 rýchlejší /lepší. Ale v syntetických testoch (sysoft sandra, Super PI) je naozaj porovnateľný. Je mi jasné aj to, že ak spustím apl. závislú na priepustnosti pamätí tak sa tých cca 3000MB/s vs cca 6000MB/s prejaví, darmo bude surový výkon oboch CPU +- rovnaký.
- Tibor Toth

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale ten,kdo má 939 a po "grafické" stránce potřebuje vyšší výkon ,tak stačí vyměnit grafiku pro AGP a je zase s výkonem výše. Ty navrhuješ vyměnit základní desku,která ovšem pc nepřinese požadovaný potřebný výkon. Když někdo upgraduje desku s AGP na PCI-E,tak musí upgradovat i grafickou kartu /mimo hybrid hardware typu vše v jednom/.
- Gaskoňec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ne, já navrhuji namísto výměny AGP grafiky vyměnit rovnou i desku a koupit PCIe grafiku, zase o tolik dráž to nevyjde a je tu možnost dalšího upgrade
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ? Však som to písal viššie. VGA do AGP ma vyšla cca o 700,- Sk drahšie ako to isté v PCIe. Takže celý upgrade ma višiel 7600,-. To mi príde podstatne menej ako 6900(VGA) + cca 5000(MB) + cca 6000(CPU)+ cca 4000(RAM). Takže máš pravdu fakt to nevijde o [I]tolik dráž[/I], len o "zanedbateľných" 14-15k a to budem mať +- rovnaký výkon ako teraz... Hmmmmmmmmmmm...
- Tibor Toth

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tibor Toth: Jo, jenže ty píšeš o úplně něčem jiným a nesnažíš se to zdůraznit. Jen si přečti to, an co se odpovídalo - s939, ne sA.

A pro s939 nebo s775 je skutečně výhodnější koupit novou desku s PCI-E a PCI-E grafárnu, než jen AGP grafárnu.

Jinak nevím, jak si došel na ty ceny. 5000 za MB (i když sk), to se mi zdá dost. Slušnou seženu už za 2500kč. 4000 za RAM? To asi ne-e. Nebo ty máš snad na sA s Bartonem SDRAMky? Jestli ne, tak proč bys dával 4000 za nový RAMky?
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: Jenže ne každý je spokojen s deskou za 2500 Kč. Osobně bych pro 939 vybíral desky od Abitu či DFI,které jsou jedny z nejlepších.
DFI LanParty NF4SLI-DR - nForce SLI
DFI LanParty UT NF4 SLI-DR Expert - nForce4 SLI
DFI LanParty UT NF4Ultra-D - nForce4 Ultra
DFI LanParty UT NF4-D - nForce4
Abit KN8 SLI - nForce4 SLI

Jako velmi povedená se mi zdá zvláště ta poslední deska s pasivním chlazením čipové sady,SLI a s cenou kolem 3000 Kč.
Jinak kvalitní podvozek seženeš od 4000.
- Gaskoňec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: Ak som príspevok pochopil zle, tak sa ospravedlňujem.

No ceny som písal cca, ale v dobe keď som kupoval moju MB (Abit AN7) stála bez mála 5k - v tej dobe to bol špičková doska, teraz sú dosky lacnejšie, ale ak by som chcel kúpiť niečo s uGuru, resp niečo adekvátne k tomu čo táto doska znamenala vtedy, tak by som tých CCA 5k musel pripraviť. A jedna cena s cenníku jednej SK firmy: Apacer DDRAM 512MB PC-400 CL2.5 – 1710,- Sk. Ak si zoberiem dva moduly tak to dáva 3420,- Sk viem nie je to 4k, ale na druhej tá značka nepatrí zrovna k tým najdrahším a ako som bol informovaný, tak nová cena bude 1860,-/kus.

- Tibor Toth

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já si myslím že se dnes nevyplatí kupovat novou desku s novou grafikou a nekdy i s procesorem protože AMD už přestal vyrábět CPU pro 754 939 a za 2-3 roky tu máme nové procesory AM3 a AM2(ty už se prodávají dnes) a DDR3 paměti. Proto jen ti kteřím mají příliš slabý PC a netně protřebují Upgrade by měli koupit novou sestavu ale ja mám třeba AMD Athlon XP 2600+ na 2GHZ a Radeon 9550 128/128 a 768MB RAM a abych ty 2 roky přežil a něco si i zahrál tak mě bude stačit koupit novou grafiku do AGP nejlepe zetím vyjde ATi x1600PRO s 256 nebo 512MB paměti - má vyšší takty než GF 7600GS AGP a je celkove lepší ... a pak si oupím nový PC teď to určitě nemá cenu..... ale to je můj názor .. kdo chce aŤ si klidně koupí co chce :)
- tomas krupa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim nevim, jakej to bude delat randal, ten vetracek je bud hodne dobrej nebo hodne spatnej...
- Josef K.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 7. 2006 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neřekl bych, že Radeon x1600pro je tím nejlepším co ATi pro AGP má. Existuje totiž ještě x1600xt a to je karta o hodně rychlejší než-li x1600pro. x1600pro i s 512MB pamětí je pomalejší, než x1600xt s 256 MB pamětí.
- Jindy

Reklama
Reklama