nvidia-vydava-prvni-creator-ready-drivers
Novinka Nvidia vydává první Creator Ready Drivers

Nvidia vydává první Creator Ready Drivers

Mirek Kočí

Mirek Kočí

21. 3. 2019 19:00 3

Společnost Nvidia představuje nové Creator Ready ovladače, které by umělcům, tvůrcům a herním vývojářům měly zajistit co největší výkon a spolehlivost při práci v kreativních aplikacích.

Reklama
Reklama

Nvidia uvádí, že Creator Ready ovladače budou vycházet společně s aktualizacemi klíčových kreativních aplikací, aby byla zajištěna kompatibilita a výkon pro všechny, kdo ke své tvůrčí práci potřebují počítač.

Nadále budou samozřejmě vycházet i Game Ready ovladače, navázané na vydání herních novinek, případně DLC - na tom se nic nemění. Jak Game Ready, tak Creator Ready ovladače nabídnou Nvidia funkce v jejich úplnosti a potřebnou podporu pro hry i kreativní aplikace. Ale navíc mají nyní tvůrci možnost získat ovladače, které byly vytvořeny a otestovány na míru nejpřísnějším požadavkům jejich práce.

První Creator Ready ovladače (verze 419.67) jsou ode dneška k dispozici ke stažení a optimalizovány pro nejnovější verze aplikací s podporou akcelerace na grafických kartách řady RTX, včetně:

Autodesk Arnold 5.3

Veřejnou betu Arnolda mohou tvůrci hledat na www.arnoldrenderer.com.

Unreal Engine 4.22

Unreal Engine 4.22 s podporou ray-tracingu se zatím nachází v předběžné fázi a finální verze se objeví v následujících týdnech.

Nvidia vydává první Creator Ready Drivers

REDCINE-X PRO 51

V nejnovější veřejné betě REDCINE-X PRO střihači videa najdou dekódování i debayer filtry pro 8K 24 FPS 1

Adobe Photoshop Lightroom CC

Adobe nedávno doplnil Lightroom CC o funkci Enhance Details, která používá strojové učení a umělou inteligenci — natrénované konvoluční neuronové sítě — aby fotografům umožnila bezkonkurenční možnosti obrazové úpravy. S kartami RTX pak tuto úpravu zvládnout až 4x rychleji než s integrovanou grafikou.

Substance Designer od Adobe

Substance Designer nedávno přidal podporu DirectX Ray Tracingu pro tzv. zapečení informací o světle, takže výtvarníci zvládnou renderovat materiál, u kterého to dříve trvalo 14 minut, za pouhých 16 sekund.  

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning