Zpět na článek

Diskuze: Odpověď Nvidie na anti-Ion kampaň Intelu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 2. 2009 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na to jak jste rozcupovali zprávu Intelu ohledně Ionu jste tady nějak moc nekritičtí ;)
Přitom Nvidia používá často stejné zbraně a tomto případě třeba 10x rychlejší transcoding je nesmysl, i badaboom s nepříliž kvalitním výstupem není tak rychlý a tmpgenc na ní bude určitě ještě pomalejší než na procesoru (když koukám na jeho výsledky na GTX260)
Ion má proti příšernýmu 945GSE řadu výhod, ale je otázka nakolik rychlejší grafiku a přehrávání HD obsahu využije uživatel netbooku.
- zdenek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 2. 2009 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace na margo badaboomu. neviem co mate vsetci proti nemu. prave som na GT9800ke skonvertoval DVD, nastavil som max kvalitu a vystup je bez problemov. kazdy nadava ze je to nepouzitelne. tak ja ho pouzivam. skonvertujem si video o nieco rychlejsie ako na CPU a bez artefaktov v obraze. mozno by len stacilo dat kvalitu na max a neskusat tovarenske nastavenie.
- soaron

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 2. 2009 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdybych měl srovnat "Intel 945GSE" a "Nvidia Ion" tak má Ion +/- stejný výkon a spotřebu jako stará i945, akorát má navíc pár USB portů a lepší grafiku(+HD akcelerace). Jo, na papíře sice podporuje DDR3 ale k čemu to je dobrý když je výkon stejnej jako u levnejch 800Mhz DDR2.
U NetBooků není až tak důležitej výkon GPU, a pochybuju jestli si bude dost lidí jenom kvůli němu připlácet tisícovku. Intelovskej chipset je dostatečně konkurenceschopnej.
- shipo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 2. 2009 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Suhlas, uz som to tu pisal, Ion bude mat vyssiu spotrebu /945GSE ma 6W/ a neviem, co na tom netbooku prinesie, zeby viac USB? naco, 945GSE ich ma dost, zeby vystup DVI, HDMI? naco?.., zeby krajsie farby? neviem, vazne neviem, jedina vec, co by som uvital je este vyssia vydrz a ono ju skor skrati.... Kto chce enkodovat, bavcat sa tak to nebude robit na 8,9" alebo netbooku ale si kupi normalny notbook s C2D a normalnou grafikou. Tam, kde ide atom, staci aj 945GSE. Ion bude mat vyssi vykon, len v tom netbooku si ho nikto nevsimne...... Do nettopu uz by som uvital aj troska lepsi procesor ako Atom a tam uz mame na vyber cipsetov habadej.... a Nvidia potrebuje predavat cipsety tak marketing maka....
- kapaaudio

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 2. 2009 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslím, že bys měl nechat na každým zvlášť co potřebuje a co ne.
To že něco nějak chceš ty ještě neznamená, že to chtějí i ostatní. Pokud ty Ion nechceš, tak ho nekupuj, nVidia si určitě dobře dopředu zjistila, jestli to někdo chce než to začala vůbec vyvýíjet.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 2. 2009 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: Ono nvidia nic nevyvinula pre Ion, akurat ten nazov, ten cipset je bezny cipset a pouziva ho aj Apple vo snojich produktoch. Ja neodsudzujem Ion,len poukazujem na fakt, ze neprinesie pre 8-10" netbuky cca nic, ale halo sa robi z toho akokeby to bola revolucia. Aj ten 945 GSE je naprd, no nic lepsie GF9400 neprinesie, mozno vyssiu cenu a spotrebu. Mali spravit nieco, co bude zrat menej, vykonu tam je dost a ceny vyssiu nikto nechce.
- kapaaudio

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 2. 2009 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @kapaaudio: Nesouhlasím, Pro malé netbooky přináší to co je pro ně nejdůležitější - Velikost! Ion je oproti intel chipsetu cca poloviční, výrobci tak na přebytečné místo můžou dát lepší (větší) baterii, větší (tišší) hlavní chladič a nebo celý netbook zeštíhlit a to jsou věci za který bych si pár stovek už připlatil. A souhlasím s kolego nahoře, itelácký ovladače jsou hrůza.
- Bucho

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 2. 2009 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace suhlas aj neduhlas. mas pravdu v tom, ze book nie je na hranie, len ze vela ludi si to neuvedomuje a kupuje book s grafikou s ktorou mi fakci book len hodinu. tak naco mu je potom ten notebook? ale ak to zoberiem z druhej strany. vacsina ludi si kupuje vykonne PC. 4,5,100 jadrove. teraz trochu prehanam. a pritom len pise nejaky word a browsuje. ved kedysi s ovela mensim vykonom NASA posielala ludi na mesiac. intel aj ty mate pravdu. len ze ludia su chamtivy a chcu stale viac a viac. tak to uz raz bezi
- soaron

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 2. 2009 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A keby si kazdy sam vybral co mu vyhovuje ? Konkurencia v tomto segmente len prospeje a mozno lenivy Intel konecne dotrepe nieco nove aj pre Atom ...
- Menšie zlo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 2. 2009 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[QUOTE]Díky těmto zkušenostem si můžete představit, jak bylo srovnání objektivní.[/QUOTE]

Asi stejné jako když váš kolega Obermaier zjišťuje maximální vzduchem uchladitelnou hranici procesorů se dvěma různými chladiči :-D

- Nevidany

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 2. 2009 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace konečně pořádný komentář :)
ale bacha na smazání, ja jednou zkrytyzoval obra a do 3 hodin mně vymázli :(
- jarasmrcina

Reklama
Reklama