Zpět na článek

Diskuze: Optický tuning počítače aneb Pryč se šedi!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2005 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Svěřit bednu odborníkům ?
To je to nejhorší co můžete udšlat protože
1.Nikdy to není podle vašich představ
2.Není to takovej dobrej pocit z práce
3.Stojí to moc peněz
Já si udělal Case sám,vodníka sám a metalízu sám a nikdy bych ho nedal někomu cizímu do ruky.
- neregistrovaný - Kxorb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2005 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Svěřit bednu odborníkům ?
To je to nejhorší co můžete udšlat protože
1.Nikdy to není podle vašich představ
2.Není to takovej dobrej pocit z práce
3.Stojí to moc peněz
Já si udělal Case sám,vodníka sám a metalízu sám a nikdy bych ho nedal někomu cizímu do ruky.
- neregistrovaný - Kxorb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No FUJ, clovek, ktory si nastrieka Chieftech na "drevo" musi jazdit s ovesanou S105 a nalekou Nike na zadnom skle.
<br>Este raz Fuj!!!
<br>Zvysok je cool, odhlucnovacie hmoty mozem potvrdit, nemat big tower, prehreje sa aj CDR :))). Asponeze tato jedna patri k tym, co utlmuju hlucnost aj pocutelne.
- 555

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..... že jste úplně zapoměli, jak se vlastně jmenujete. PCT by měla být vaše prvořadá činnost ... (ty ostatní samozřejmě v těsném závěsu) :-)))
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry clanok, ale ked ste spominali nieco v zmysle, ze ste to uz robili, atd, mohli ste tam dat na to aj link.
<br>A este k svietiacim ventilatorom. Myslim, ze aj do Ciech sa dovazaju svietiace ventilatory Coolermaster. Ja ich mam a su dost dobre. A hlavne lacne.
- MaK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja teda nevim, je ice pravda, ze ty svitici coolermastery jsou levy, ale na muj vkus moc hlucny. Lepsi jsou svitici ventilatory fy Bitspower, ty jsou neslysitelne
- Martin stepanek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak mne ten článek nenadchl...
<br>
<br>1 - to o čem píšete, bylo už mnohokrát diskutováno
<br>2 - ty fotky - některé věci na těch obrázcích jsou evidentně koupitelné v obchodě (hl. ten vodník), a to není ten správný Casemodding - nej. vodník je home-made.
<br>3 - nemůžu souhlasit s odsouzením obložení skříně (koho to napadlo odsoudit??). Bez obložení to nikdy nebude pořádně tiché, a pokud je zajištěna dobrá cirkulace vzduchu, ničemu to nevadí...
<br>4 - podívejte se na nějaké stránky co se tím opravdu zabývají a učte se...
- Choceň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

s bodem 3 nesouhlasim zase pro zmenu ja s tebou, oblozeni jsme zkouseli, teplota sla nahoru a hluk neznatelne klesl. V konecnem dusledku to bylo spis horsi jak lepsi. Radeji ztisit ventilatory a nebo dat vodnika.
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jenom bych si dovolil upozornit ze UV zareni je germicidni, tj. hubi bakterie - tzn. zdravi skodlive, zvysuje riziko vzniku rakoviny kuze pri jeji expozici, katalyzuje premenu kysliku na cloveku jedovaty ozon a clovek by do toho nemel moc koukat nechce-li brzy oslepnout - rozhodne nedoporucuju neco takoveho kupovat, docela by me zajimalo jak ma vyrobce tato fakta poresena v dokumentaci k vyrobku... priznavam ze sem linej vyhledat literarni zdroj ale ujistuju vas ze si to necucam z prstu...
- Cyber

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máte pravdu. Stačí mi, když to mají v nějakém podniku, ale čučet na case s tímhle...brrrrrr!
- Rovano

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me se ten clanek libi... o tom UV jsem premyslel uz driv, je jeste nejaky jiny zdroj podobneho razeni? ale neskodlivy? Kde se daji sehnat ty Bitspowery (radsi do majlu)?
<br>ICE
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, UV zareni je skodlive, ale o tom tu ted nebyla rec... Toto mel byt jen lehky uvod, tudiz se nezabihalo moc do detailu. K tem bitspowerum - ICE, mas ode me prece tip... Zkus se podivat trochu poradne :)
- Fx_

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...a to je na zacatku clanku jasne receno. Do detailu budeme zabihat pozdeji. Tento clanek je urcen pro lidi, kteri o case-moddingu prilis nevedi...
<br>
<br>K bodu 2: Neni tak jednoduche sehnat pro clanek kvalitni fotografie neceho, co je vyrobeno doma, ale opet plati - do detailu budeme zabihat pozdeji.
<br>
<br>K bodu 3: Pokud je skrin pevna, ma dobrou konstrukci a silne plechy, nepovazuji oblozeni za nutne. Lepsi je pohrat si s regulaci otacek ventilatoru a jejich rozmistenim.
<br>
<br>K bodu 4: ...co se TIM zabyvaji... - Mluvite o ztiseni provozu, nebo o case-moddingu?
<br>
<br>
- Fx_

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto neni Chieftec nastrikany na drevo, jedna se o case se shodnym designem, ktery je uz takto prodavan. Bohuzel si nemohu vzpomenout, jestli se jedna o Antec, Chenming ci jineho "vyrobce" (kdo to vyrabi ve skutecnosti pro vsechny tyto firmy, to opravdu nevim).
- Fx_

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty odkazy se pokusime napravit
- Fx_

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fajn článek, ale víc fotek pro inspiraci by udělalo víc i bez psaní
- Guzii

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemusíte se obávat, toto rozhodně nebyl poslední článek. Tento měl za úkol pouze velice přibližně informovat, co vše je možné na skříni upravit, ať už svépomocí, nebo za pomoci prostředků, jež se dají zakoupit. V původní verzi článku bylo obrázků více, ale z pochopitelných důvodů (poměr text/obrázky) byly některé odebrány.
- Fx_

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz se tesim na pokracovani.
- petron

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bod 4 - myslel jsem samozřejmě obojí - ono to jde ruku v ruce...
<br>
<br>2 Petr - to tedy nevim co jste delali, asi jste nemeli pridavne in a out take ventilatory...ja s tim mam vyborne zkusenosti - pochopitelne, zadny z ventilatoru mi nejde vic jak 2200 ot/min (takze nejsou slyset)...mam 1700+@2400+ a teplota napresahne 46°C ani po nekolika hodinach prime95...
- Choceň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak uz jsem rekl, tento clanek byl urcen predevsim lidem, kteri o case-moddingu nevi nic, nebo temer nic. Byl to priblizny souhrn toho, co se se skrini da udelat, samozrejme ne vycerpavajici. A v teto fazi slo opravdu spise o upravy, ktere se daji "koupit".
<br>
<br>Vse okolo case-moddingu je o sikovnosti, znalostech a case (ne kejsu, ale dobe, kterou je tomu treba venovat). Spousta lidi temito prostredky nedisponuji, presto stoji o upravu. Proc jim brat tuto sanci? PC Tuning tu vzdy bude jak pro ty, kdo si upravu budou delat doma na koleni, tak pro ty, kdo si ji nechaji udelat profesionalne. Proto i jednotlive clanky budou venovany ruznym cilovym skupinam...
- Fx_

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tusim ze Chenming dela zakladni konstrukci a ostatni to distribuujou s jinym celnim panelem
- bingo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...ale tvrdit, ze si jsem jisty, jsem nechtel.
- Fx_

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://pcarea.webz.cz , sekce casemodding - téměř vše z tuzemských zdrojů a s komentářem...
- Choceň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 4. 2003 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimava kombinace muze byt takoveto logo "radioactive" s pouzitim UV lampy...ono totiz pravdou je, ze UV zareni nema vubec daleko od vyzarovani radioaktivnich latek a jeho skodlivost je hoooodne davno prokazana:-)
- deI.Impearator

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 4. 2003 01:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale ano, mam ventilator ktery zene vzduch dovnitr (bocni v urovni chipsetu/cpu). Zadny ventilator mi nejede vic jak na 1800 otacek, spis jeste min. Mam v bedne 4x 80mm ventilator (vcetne zdroje) ktere nejdou skoro slyset. V noci se u toho da krasne spat a to jsem na ticho hodne vylozenej :)
<br>Cpu mam stejne (B0 ;-)) a stejne i taktovane a vysledna teplota je max 44°C (ale je mi jasne, ze kazda deska meri jinak)
- Petr

Reklama
Reklama