Zpět na článek

Diskuze: P2P sítě mají problém

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

rnb
rnb
Level 0 Level 0
30. 7. 2009 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Povšimněte si, že vina se opět nehází na viníka, tedy na toho kdo ty tajné informace umožnil vynést ven, ale dělá se zastírací manévr a útok na P2P sítě.

OneMan
OneMan
Level 1 Level 1
30. 7. 2009 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Je to to samé, jako s distribucí drog. Policie má možnost zatknout malé distributory (P2P), protože k nim má mnohem blíže a mnohem více důkazů. Jakmile ale "zabásnou" jednoho takového, hned se objeví dva další.
Pokud by se chtěli postavit proti "těm nahoře", kteří jsou začátkem řetězu, tak proti nim musí vést dlouhé vyšetřování s důkladnou přípravou, aby neměli šanci na propuštění, a aby je rozbili jedním tahem. Taky se často o podobných zásazích dozvídáme až potom, co se staly, aby se informace nedostali až k viníkovi.
Pokud si tedy myslíte, že tam jen tak sedí a čekají, až jim viník spadne do klína takbyste měli přestat slepě sledovat "detektivní" seriálny v TV.

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
30. 7. 2009 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Vidím to úplně stejně. Ty data se tam neobjevily samy od sebe, a především je musel někdo vynést z úřadu vlády. Pak už je úplně jedno jestli je dá na P2P, Rapidshare nebo nějaké ftýpko.

alienhan
alienhan
Level 1 Level 1
30. 7. 2009 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic takového se nestalo. Žádné informace neunikly. Jedná se o zastírací tah na uživatele a společnosti stojící za p2p. Ovšem nyní je "v ohrožení" státní bezpečnost a kdovíco ještě....

A samozřejmě, že se neřeší, kdo za to může, ale řeší se, kdo tyto "informace" šíří. P2P je trnem v oku - to je celý důvod.

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
31. 7. 2009 06:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdyby ty "tajne" informace nekdo vynesl na papire, okamzite by nasledoval zakaz vyroby papiru, tuzek, propisek, inkoustu a trebas i tiskaren.

polygon
polygon
Level 1 Level 1
31. 7. 2009 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jde jen o to, ze na novinare maji bic, ale treba na bloggery uz ne.
Je prece trestuhodne, aby si kdokoli mohl sirit jake informace se mu zamane. No a protoze P2P site jsou momentalne ocernovany, je logicke zacit s regulaci (rozumej potlacovanim svobody) prave tam. Cilem je ovsem regulovat veskere deni na internetu.

ge0rgecz
ge0rgecz
Level 1 Level 1
3. 8. 2009 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polygon na to je jedina odpoved ... budoucnost patri sifrovani ... veskere pocitace, telefony, vsechno budou mit sifrovana veskera data vcetne operacniho systemu, bez znalosti praveho hesla nikdo nezjisti co na pocitacich je, totez bude platit o datovych prenosech, sifrovany budou VZDY A ZA VSECH OKOLNOSTI, ... to povede k znovunabyti svobodne vymeny informaci na INTERNETU ... regulace budou BEZMOCNE

ge0rgecz
ge0rgecz
Level 1 Level 1
3. 8. 2009 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já nejsem proti , souhlasím s tvrdým postihováním p2p sítí ... souhlasím s tím aby byly p2p síte podrobeny pořádnému existenčnímu tlaku ... víte proč ? ... protože jsem magor ? .. :-) ... no hlavně proto, že takové útoky ktere na IT technologie sly z venci dokazaly chytre hlavy vzdy odrazit a vymyslet technologii lepsi , hure napadnutelnou ... zacalo to ftp a pokracovalo decentralizovanym sdilenim ... jenze to neni konec, vyvoj jde dal, pouze se musi postouhnout kupredu nejakym natlakem... na rade jsou plne anonymni p2p ve kterych uzivatel sdili vsechno a pritom nic (sdili pouze neurcita sifrovana data o kterych nic blizsiho nevi nikdo s vyjimkou zadatele a odesilatele .... prenost vzdy putuje striktne sifrovana a pres vice uzlu aby byl puvodni zdroj i uzly na trase zcela chraneni) JE TREBA ZNICIT P2P, aby se MOHLA ZRODIT P2P ktera bude neznicitelna

Reklama
Reklama