Zpět na článek

Diskuze: Pimp My Computer - první počítač pro "pimpení"

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak já pimpnutí tipuju na CPU, case, RAM a chlazení. Nebo RAMky možná ne, DDR(1) jsou moc drahý.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ja bych pimpnul procesor na dvoujadro aspon AMD Athlon 64 X2 4200+, ram na 2gb,new case ze strany prosklenej + fan 12cm s diodama,mechaniky na cerno,zdroj aspon 500w, neon, vodni chlazeni a pak bych ho nekde strelil :)
- Jiří Klíma

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Předem mých keců výherci gratuluji! Ale myslím si že tato dobře myšlená ale pro můj brain momentálně uchylná soutěž má spousty much a nevychytávek v tom smyslu že co asi tak milý redaktoří můžou tak pípnout v cenovém rozmezí 5 - 10 000Kč ruku na srdce v dnešní cenové relaci hardware a stále větší naročnosti her toho asi moc nebude a kvůli takovéto cenové srandě údajné vyhry riskovat comp dejme tomu v 10 - 35 000 tísícovém rozmezí je pro mě úchylná a nehorázná pičovina! PPL tam PPl zpět žádná záruka vracení v pořádku atd. a hlavně těžko se někdo trefí do uživatelova vkusu a představě o výkonosti za 5 a 10000 tísíc takže hazím na takovou Sranda Soutěž bobek! Ps:Omlovám se za případné hrubky a ty které jsem třeba vytočil svým názorem do nepříčetnosti Zdar!
- Paul Hell

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Předem mých keců výherci gratuluji! Ale myslím si že tato dobře myšlená ale pro můj brain momentálně uchylná soutěž má spousty much a nevychytávek v tom smyslu že co asi tak milý redaktoří můžou tak pípnout v cenovém rozmezí 5 - 10 000Kč ruku na srdce v dnešní cenové relaci hardware a stále větší naročnosti her toho asi moc nebude a kvůli takovéto cenové srandě údajné vyhry riskovat comp dejme tomu v 10 - 35 000 tísícovém rozmezí je pro mě úchylná a nehorázná pičovina! PPL tam PPl zpět žádná záruka vracení v pořádku atd. a hlavně těžko se někdo trefí do uživatelova vkusu a představě o výkonosti za 5 a 10000 tísíc takže hazím na takovou Sranda Soutěž bobek! Ps:Omlovám se za případné hrubky a ty které jsem třeba vytočil svým názorem do nepříčetnosti Zdar!
- Paul Hell

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja neviem, ale mne keby len tak niekto investoval do PC 5-10 000,- tak by som bol celkom rad.... Dnes sa da za 10 000 CZ alias 12 000,- SK tak myslim, ze za tie peniaze sa da celkom dost, ved zato poskladate celkom slusne kancelarske PC... A o Zaruke? Nuz ja neviem, ale myslim, ze vela ludi tam nebude posielat hotove PC, ale skladacky a tam je to na komponentoch.... Ked mu vimenia aktivne chladenie za pasivne, moze byt len rad a toho, ze ho poddimenzuju by som sa nebal, urcite sa potom aj vyhraju s prudenim vzduchu a dalsimi vecami.... Ja viem, nie kazdy si da siahat do PC, ale pre tych, tato sutaz nieje.... Ide o ludi co chcu nejak zlepsit vykon svojho PC, pre niekoho moze znamenat viac ticho, ako vykon ;)
- Martin Pagáč

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mno ani se nedivím že v redakci se na pimpení těší když jde o tak nevkusný příšerný case s naprosto uchvatnýma bílíma mechanikama každopádně to pořád neřeší nic za 5 - 10 000 Kč toho k pimpení moc nebude a pokud tady každej blábolí o chlazení, kabeláži a hluku tak je magor to si každej umí vyřešit sám po svým jak umí kurňa vždyt to jsou obyč. blbosti jde přeci o vykon! To měla bejt soutěž která některému PC nebožtíkovi pomůže k nějakému adekvátnímu Game PCíčku dnešní doby a ne předělávat"vylepšovat" za směšnou sumu 10 000kč PC na psaní dopísů a ne ještě někam posílat komp kterej se už třeba nevrátí a v nejlepším případě jen s urvaným AGP/Pci slotem (třeba)?! aby se vyřádila partička uchyláků která se vyřádí na vyměně disketové mechaniky a já nevím na jakých dalších zbytečných shitech!Shrnuto a podtrženo měla to bejt prostě soutěž která někomu pomůže k nějaké solidní strojovně za 30000 litrů a ne šaškárna se starejma PC dědkama! Mějte se Zdarec! Ps: A ty který moje kecy krkaj mě můžou vysát luxem Case začínám ho mít zaprášenej!
- Paul Hell

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 3. 2007 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Pagáč: Tak jo vy blábolisti slepý a hluchý Pimpujte si hoňte si nebo co ještě ty vaše Kancl Kompy na 2D Formulky a Solitéra nebo Manic minera ale když vidim logo Pimp My Computer s plamenama tak očekávám masážní tuning soutěž a ne křupanský debaty o kancl kompech gumy! hrajte si se svejma šulin větráčkama za 2kč a pasivama na baterky aby jste nevohluchli atd. zřejmě tu nikdo nic nechápe a končím větou V 21.století v Debil Heads Republice nikdy žadná super soutěž prostě nebude protože zarytý analfabety s větráčkama prostě nezajíma extreme tuning ale kancl tunning pro bučkový kravatacký hlavy z proprděnejma trenkama !Zřejmě jste všichni brejlatý hlavy s prstem v pr.... a v druhé ruce držite bambuláka a kříčite jeje nad svítícím větráčkem FUCK OFF!
- Paul Hell

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2007 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Paul Hell: Hmmm cely tvoj prispevok hovori o tom aky si inteligent.... ;) Ja mam tiez rad hry a ubgeradujem PC koli tomu kazdy rok, aby som mal aspon mainstream.... A co si od tohto cakal? Ze ti tam bachnu 8800 GTX 640 MB? k tomu 4 jadrove GPU a 4 GB Ram? Hmm tak to by musela byt fest majetna redakcia... A koniec koncou, nikto ta nenuti aby si sa zucastnil tejto sutaze, ked sa ti to nepaci, tak sa toho nezucastnuj.... je to logicke ;) Toto je sutaz pre ludi, ktory chcu spravit nieco so svojim PC....
- Martin Pagáč

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2007 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Pagáč: Pagáči uklidni se! Ty tu tak hovor o inteligenci nikdo se tu nebavil 8800GTX 768 MB (zaokrouhleno 17000s DPh ta tvoje 640mb 12 -13)"takže by ses se vším všudy ani do těch mých 30000kč nevešel tak drž pysk" atd.... asi si nikdy komp neskládal! 1. jdi se podívat do Tesca tam mají low endy pro babičky! 2. objednej si u firmy comp mají zajímavé sety to je ten tvůj slavnej mainstream! 3. Pokud máš ňákej šajn o stavění kompů tak si ho postavíš sám jak uznáš za vhodné a co ti peněženka dovolí! a za 4. Proti redakci Pc Tuningu nic nemám ba naopak sám jejich články čtu a přeji jim to nejlepší jen mě mrzí že ta soutěž mnoha lidem nic neřeší toť vše je mi jasné že financema v dnešní době nikdo nepřetéka ale kvuli 10000kč dělat takoví humbuk je zbytečnost a samozřejmě se přihlašovat nebudu nejsem blázen ale hoši mohli klíďo půl roku registrovat nešťastníky a na vánoce jednomu z nich postavit new komp pro mě tedy zajímavější soutěž než tato!(víc napětí) Je sice hezké že máš nastudovaný poslední přehled všeho nejnovějšího hardware ale o zbytku víš asi prd! Tak si radši vyber někoho jiného na masírování svého ega protože s tvejma sestavama naučenýma z učebnice mě neohromíš! Takže pozdravuj svoje učebnice a tvůj kancl komp chytráčku!
- Paul Hell

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 3. 2007 00:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Paul Hell: Za 1) par PC som uz poskladal (aj moj aktualny a nie je to ziadna kancelarska masina- aj ked ani ziadne delo, sam sa mozes presvecit http://www.pagac.martin.szm.sk/mojePC.html ) u PC som zacinal od 386, potom som skocil na Athlona 2,0 GHz, ale to je na inu temu...) a vyprosim si vetu "tak drz pysk" ja pysk nemam, nie som zviera, ale clovek... ;) a sajn o skladani PC mam, denne sa snazim citat weby o PC a zlepsovat si vedomosti (tym sa nechvalim, je vela veci co neviem, preto sa snazim drzat krok a zlepsovat sa, ale je aj vela veci, ktore viem...;) 2) Ja poznam Tesco stroje a podobne veci (sam som robil v PC obchode). Je jasne, ze sa nato pozeras uplne inym pohladom a nechces pochopit druhu stranu, takze ti to vyvracat nema zmysel...Ak je pre teba 10 000,- len takovy "humbuk", tak zrejme patris medzi tych, ktorym peniaze nerobia problem..... 3) Ja svoje ego "masirovat" nepotrebujem, ale u teba som si tym nie tak celkom isty ;) No ja neviem, ale ja som nestudoval ziadne knizky ohladom skladania PC, precital som par clankov a vela recenzi vseho mozneho z oblasti HW, tot vse ;)
PS: Ano pan inteligent, si najmudrejsi oooo budes ma ucit... ;)
- Martin Pagáč

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 3. 2007 01:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Pagáč: A zabudol som: Ja som kludny, a myslim, ze vsetky moje prispevky su pisane aj takym stylom, zato ten tvoj predchadzajuci je niekde uplne inde ;)
- Martin Pagáč

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 3. 2007 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Pagáč: No nic moudřejší ustoupí já se tu stebou hádat nebudu pořád tady meleš a svojem kompu a nadání jak umíš skladat kompy a zajímá tě stav mojí peněženky a řešíš kraviny já tu poukazoval co se mi nelíbí na této soutěži atd. (a ty ses do mě nacpal)debata stebou je bezvýchodná situace a řeš si svoje komplexy na někom jiném sousede a neřeš mě! S tebou jsem domluvil! Dále nemám potřebu ani zájem pane Ing.Pagáči!
- Paul Hell

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 3. 2007 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Paul Hell: Ja sa s tebou uz tiez rozpravat nemienim, ale nieco mi neda, staci sa pozriet do fora, ako su na tom tvoje prispevky (kolko mas blabolov) to mi hovori za vsetko.... PS: Ing. este nie som ;)
- Martin Pagáč

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace první co bych udělal, tak bych mu tam dal černý mechaniky a disketovku, nebo je nastříkal na stříbrno
- Tomáš Růžička

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už budeme tipovat, řekl bych, že problémy počítače jsou následující:

- chlazení
- kabeláž
- snesl by dvojnásobnou operační paměť

Uvidíme, co kolegové v redakci vykoumají :)
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já bych nedostatky téhle sestavy řešil následujícím způsobem:

1) Když už pimpujeme tak aby to i k něčemu vypadalo: Skříň Thermaltake Soprano (1950,-)
2)Chladič CPU .. no socket 940 by mohl být problém, proto bych použil Thermaltake CL_P02507 Blueorb (710,-) -průměr chladiče 12 cm
3)Navýšení kapacity RAM je už nutností takže další 1GB (třeba A-DATA 2x512 1860,-)
4)Chladiče osazené ve skříni (TT) bych vyměnil za 2x Noctua NF-S12-1200 (2x 397,-) - ultratiché (12cm)
5)Kabeláž zdroje by s trochou zkušností nebyl problém řešit obtažení flexem, zbytek by se urovnal, ostatně měnit zdroj není nejmenší důvod forton je dostatečně spolehlivý (možná za Seasonica 430w za 2100,-)
6)S těmito úpravami by nemělo být těžké kvalitně taktnou CPU (z 1800@2800Mhz) ovšem s podmínkou nejnovějšího BIOSu .. podobně se to podařilo borcům ze strány svet_harewareZZZ :-)
7)Pozornost bychom měli věnovat i chladiči gr. karty
- Arcy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace kde jsi přišel na to, že je to socket 940?
opteron 144 se prodával i na 939 a to celkem hodně
jinak s tebou souhlasim
- Jan Růžička

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace abych přispěl taky něčím:

Rozhodně bych vzadu udělal větší díru a dal tam pořádnej a větší větrák. Taky když už jsme u toho by mu rozhodně neškodilo utáhnutí všech čtyř šroubů. :D
- Michal Mitrega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt sem nedoufal ze bych mohl byt vubec vylosovyny a uz vubec ne jako prvni. takze se uz tesim co mi team pctuningu s kompem provede a myslim ze mu to jednine prospeje
- jaccub

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pokud je to smereovany na me, tak mi obcas schazi ramka, protoze zpracovavam vetsi mnozsti fotek zaroven a tam je to opravdu znat.
- jaccub

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Cus mam na tebe dotaz jak ses spokojenej s tim diskem od Seagate?
je tichej? mam v planu si ho kupovat.A kolik jsi za nej dal?
- Vitezslav Kapral

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace disk nemam s cim porovnat, ale nenasel sem nic co by mi na nem vadilo, hlucnost je na prijatelny urovni. za disk sem dal asi 5500,- nevim presne
- jaccub

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @jaccub: No tak dat za 500 disk 5500,- proc sis radeji nekoupil 2x320 vyslo by te to na stejne myl bys 640GB a kdybys je dal do RAIDu 0 tak bys to mel aji rychlejsi. Jinak rozhodne bych vzadu vyrizl diru na min 92mm vetrak a dal tam jen dratenou mrizku. Nebo bych zvazoval vymenu celeho Casu. Aji nejaky pomalubezna 120ka dopredu at je tam pruvan pokud ses bordelar jak ja tak pred ni prachovej filtr. Jinak celkem vyvazenej komp. Samozrejme parani by dali lepsi GPU.
- ToMiNo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ToMiNo: tuhle moznost jsem take zvazoval, ale rozhodl jsem se pro 500GB disk, protoze to zabere min mista
- jaccub

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ToMiNo: co je na tom ze dal za disk 5500 taky je to nejaka kvalita,lepsi nes koupit nejaky sprominutim hlucny krap tak si radsi priplatim na znacku a vykon cos tendle disk rozhodne ma.
- Vitezslav Kapral

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo jo, tohle jste docela dobře vylosovali. Tohle je asi tak zástupce PC, kterej má doma asi hodně lidí, takže ta Vaše úpravička možná hodně lidem ukáže co se s takovou sestavičkou dá dělat. Tipickej příklad, dobrá sestava, ale v naprosto špatný skříni, vůbec neřešená kabeláž a průtok vzduchu. Takže kdybych se měl přidat ke kolegům kteří tipují co s tím redakce udělá, tak tipuju asi takhle:
-kabeláž (vyvázání + plochý za kulatý)
- + 512MB RAM
-chlazení chipsetu + GPU
-a jinou case, pokud se teda v redakci nenajde nějakej odvážlivec s vrtačkou :o)

- Seky

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Uz jsem malem klik na souhlas, ale nemuzu. Se vsim souhlasim az na +512MB RAM. Na tuhle sestavu 1GB staci. A 1,5GB by si rozbyl dual-chanel a to by byla skoda (o 2x256 ani neuvazovat to uz radeji 2x512, ale to je celkem draha investice).
- ToMiNo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nevím, proč neuvoažovat o 2256MB, za předpokladu, že se v budoucnu nečeká žádný další upgrade RAM u tohoto počítače.
Moje zkušenost je taková, že nové hry 1GB berou jako minimum a každé MB navíc se projeví hodně kladně(=méně swapování). Sám jsem měl 1GB a dostala se mi do rukou jeden 256MB modul - rozdíl je v některých případech obrovský(třeba FEAR interval 8 se na vysoké detaily s 1 GB paměti prakticky nedal hrát - disk hrabal vkuse; s 1,25GB je to prakticky plynulé).
Btw. - nevím jak je to s NF4, ale na mé NF2U400 i v tomto osazení(2
512+256) se paměť ukazuje jako Dual-Channel(jak při bootu, tak i v programech jako Sandra)! Pravděpodobně se sice dvoukanálově přistupuje jen k prvnímu GB paměti, ale funguje to.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: U nForce 4 byl vždy problém s osazením pamětí, žádné experimenty nedělaly systému dobře, ale pokud se to otestuje, není 1536 MB vyloučeno... nForce 4 ale nemá nic jako MFT, tudíž těžko říci, jak by se tvářila na DualChannel se čtyřmi moduly, z čehož dva a dva by byly s různou kapacitou...
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Helmich Jiří: nForce 4 jsou pekny s prominutim svine hrejou jako prase,vim o cem mluvim mam doma drassi verzi desky s nForce 4 a vetsi topeni jsem nevidel,nastesti ji chladim vodnim chlazenim.Nevim jestli by to pasiv utahl?Mel jsem tam hartipe nebo jak se to presne pise nevim-ten to sice uchladil ale pochyboval jsem protoze kdys sem na ten chladic sah tak jsem si spalil prst,takze netusim jaka teplota tam mohla byt.
- Vitezslav Kapral

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2007 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Fiala: No to pořád je, ne? :)

//už to vidim O-) Jasně, integrovaný řadiče v CPU nemaj něco jako MFT, i kdyby ho nForce 4 měla, tak je to k ničemu :)
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vitezslav Kapral: ja mam nForce 4 a mam na tom pasivny chladic (od vyroby), ziadna heatpipe... proste pasiv, ale radsej sa ho nebudem chytat, ked pisete, jak to kuri
- Papek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace wow, navrhovat lichej počet pamětí je celkem odvážný :)
a s kulatejma kabelama jsem měl jedinej problém - většinou jsou to kabely pseudokulatý a v takovýhle stísněný skříni (zkoušel jsem to v DeLux MG416) se špatně ohýbaj, takže efekt +- nic...
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2007 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace "pseudokulatý" ? prosim upresnit. ja mam doma nejake kable s kruhovym prierezom a rozhodne mi nepripadaju v niecom pseudo :-D
uznavam ze byvaju tazko ohybne, zbytocne dlhe, a je na nich casto jeden zbytocny konektor. ale "pseudokulate" ? ;)
- Crazy Horse

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace dá se tam hodit i 2x256 MB na celkových 1536 MB, rozhodně se tam pocítí rozdíl při upgradu z 1 GB na 1,5 GB než potom z 1,5 na 2 GB a upgrade o 2x 256 MB je téměř o polovinu levnější než 2x 512 MB. I když v tomto případě jde upgrade na účet redakce PCt, takže finanční stránku můžeme vypustit...:-))
- Jan Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ááá sakra, se omlouvám já se přehlíd, nevšim sem si, že tam je 2x512 myslel jsem, že tam je jen 512. No a kulatý kable nejsou všespásný, ale někdy dolela výrazně pomůžou.
- Seky

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jan Novák: Ještě bych dodal k pimpení - dá se čekat výměna chlazení vga, čipsetu, úprava kabeláže a přidání 2x 256 MB nebo rovnou raději 2x 512 MB a dosti se zvýší užitná hodnota a zejména podstatně klesne hluk...:-)
- Jan Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tuhle case jsem měl takže doporučuju vystřihnout vzadu ten "průduch" pro větrák a nahradit mřížkou. vejdou se tam 2 80ky :-) stejně tak je nutný upravit perforování v předu.
kabeláž (sice se to moc nehodí pro častý výměny zdroje) doporučuju protáhnout pod deskou - várazně pomůže proudění vzduchu
- karf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tuto skrinku mam aj ja, len v bielom prevedeni... tiez som rozmyslal, zeby som povyrezaval tie otvory a napchal tam dake lepsie vetraky (vzadu 2x 80mm a dopredu 120 mm), len neviem, ako by to znasala skrinka, lebo nepatri medzi najpevnejsie (hlavne bocnice)
- Papek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Na vetrakach vubec zadne ochrane mrizky nemuseji byt, bez nich je vyssi prutok vzduchu a nizsi hluk, leda ze to je PC pro nejake dite ktere by tam strkalo prsty
- Tomáš Hronek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kdysi jsem ve vidině nižšího hluku vystřihal nůžkama diru před větrákem starého zdroje. Původně tam byl takový monolit plechu z prolisovanými otvory. Tohle ale nikomu nedoporučji, protože jediný efekt byl nevzhledný zdroj. Hluk byl stejný. Byl to nějaký běžný 300W zdroj made in china továrna č. 12345
- hovado

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kdysi jsem ve vidině nižšího hluku vystřihal nůžkama diru před větrákem starého zdroje. Původně tam byl takový monolit plechu z prolisovanými otvory. Tohle ale nikomu nedoporučji, protože jediný efekt byl nevzhledný zdroj. Hluk byl stejný. Byl to nějaký běžný 300W zdroj made in china továrna č. 12345
- hovado

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @hovado: hmm... tak ja sa na tejto skrini chystam spravit presne toto, co si pisal, vystrihat poriadne velke otvory v predu pre 12 cm vetrak a vzdau navrtat dierky pre sroby a vyrezat dva otvory pre 80 mm vetraky
- Papek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takovej komp rači zahodit nema ani cenu ho nejak upravovat takovou SRAČKU..........
- alien

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Takovihle blbecky nemam vazne rad, mysli si ze kdys maj silnej pocitac a penize tak ze to doplni jejich blbost a zakrijou jejich mentalnost, i kdys je to spis naopak (zacnou si myslet jaky nejsou kralove kdys maj pocitac za 50 000Kč,...). Vlastnit tento portal mas okamzite BAN (aspon tak to resim ja na mojem foru z takovihlema blbeckama)
- Pačík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace JJ, buď je to nevychovanej fracek, kterému Papá koupí co si nadiktuje, aby měl od namachrovaného synáčka pokoj. Nejvíc mne dostal tím svým "rači" a nebo vezmeme-li v potaz variantu, že si přeci jenom na ty svá "děla" vydělá, zobrazí se nám typický příklad výstavního blbečka, který si zaslouží víc než jen BAN. A vlastně to může být 14 letý DILINO co doma kouká do usoplenýho osmikila na 15 palec a snaží se ukázat kámošum jak tomu rozumí. A proto dost bylo úvah, pohrdám tímto chlapcem jenž tají své nízké sebevědomí za silná slova. (omlouvám se všem čtenářům že můj příspěvek není k tématu, ale hodnotí osobu která se chce řadit mezi nás)
- Thomas Libotovsky

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 00:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @alien: super, tak mas lepsi comp... a co? posereme sa teraz? nie kazdy dava do compu 50000 len preto, aby mohol zo seba robil debila
- Papek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @alien: podle tvé slovní zásoby máš tak maximálně 15 a na kompa sis sám určitě nevidělal. A pokud se pletu tak tě upřímně lituju, nic víc se totiž ze zaostalým jedincem dělat nedá.
- Lukáš Němčík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Němčík: Treba mu hodny strycek od vedle za to, ze mu podrzi dava slusny prachy. I v 15 si muze vydelat :-)))
- forbidden

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jaka sracka? Je to dobry pocitac, z kterehe - a zejmena kdyz se mu trochu pomuze - pujdou jeste vytahnout slusne vykony po nekolik dalsich mesicu.

To ze mate ne lepsi a drazsi pocitac z tohohle jeste nedela sracku.
- Daniel Oertelt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co chce chlapec na takovým dělu pimpit?
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak podle me je to celkem jasne.
1. lepsi kabelaz, uprava case + vetrak do predu a vetrak do zadu pokud mozno 12ky ale 14ka taky neni spatna :P (opravdu vrtacky a nuzek na plech bych se nebal :))
2. chlazeni CPU
3. pretaktovani procaku (jde opravdu o hodne)
4. novou grafiku
5. jestli tam pujdou dalsi pameti tak bych pridal 2x512 ale nejak bych to nehrotil 1GB je porad docela dost.

Jinak vetsi upgrade se snad ani nevyplati to by chtelo kopletne novou platformu ;)

PS:tato zmena by nemela byt nejak financne narocna.. kdyz se veme ze nejdrazsi by natom byla ta grafarna a ty jsou ted pomerne levny.
- Nem3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nie je to o uprave pocitaca? nechapem ako mozete povedat ze treba kupit uplne novy stroj. Ved to je priam nadherne upravit takuto zostavu. Nieco take si ludia obcas nechaju spravit aj u mna, celkom sa da s tym slusne vypiplat a najkrajsie je ked aj majitel je plne spokojny.
- l0k2

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No a co je to za piplani kdyz koupsi novy CPU novou desku novou grafarnu a novej zdroj :D Proto rikam ze staci koupit jen ta grafika a se zbytkem si vyhrat (teda + vetraky) Ja si myslim ze nejvic se da vyradit na to chlazeni :)
- Nem3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele vsiml ste si nekdo ze ma ten zadni vetracek prichycenej jen 2 sroubky a kdys us tak je nema do krize to musi pekne vibrovat (a tim padem i hlucet)nemislite?
- Vitezslav Kapral

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nemusi... sam mam takhle uchycenej jeden z vetraku - prusvih je obcas v tom, ze diry nejsou presne 80x80, ale trosku min/vic ... a nechtelo se mi to vrtat ..
- Fang

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hluk a chlazení. Já bych na to šel takto:

1. 80mm větráček ven bych vyměnil za noctua
2. přidal bych tam 120mm větrák dovnitř, taky noctua, nevím, jestli jsou tam díry na 120, ty bych buď vyvrtal :-) nebo přes redukci.
3. HDD bych oba dal do silenmaxxu
4. IDE kabely nahradil za kulaté, kabeláž pěkně zavinul do vodicí spirály
5. aktivní chlazení chipsetu musí ven, nahradil bych za zcela pasivní THERMALRIGHT HR-05 SLI (sli, protože tam překáží grafárna)
6. case bych dal na vyšší nožičky, ať je kudy nasávat.

Toť vše. Samozřejmě jde udělat mnoho jiného, vyměnit case, dát novou grafiku, přidat paměti atd., ale myslím, že výroba "nového" PC není smyslem...
- Mike

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud někdo nechce kupovat kulaté kabely, tak lze obyčejné ploché rozdělit žiletkou (nožem), zhruba po pěti až deseti žílách a svázat dohromady.

Možná mi někdo napíše, že to blbost, ale mě to šlape v pohodě. :-)
- Mmm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechcete mi pimpnut moj stary komp? ;-) Bedna Eurocase, zdroj Eurocase... a kraasne hucii.. :-) preto je asi po cely cas vo vedlajsej izbe :-) Stavim sa o jedno pivo, ze by vam to dalo riadne zamakat, ponuka plati do konca maja ;-)
- jake.best

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace este dodam, ze procesor je intel pentium IV 1,6GHz, GeForce 3 64MB, a 512MB ram.. no co podujmete sa na to? mate na to? :-) ponuka jedneho piva stale plati ;-)
- jake.best

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vojta Pátek: A dále bych pokřačoval vyhozením box chladičů. Honoráře se vzdávám ve prospěch kolegy (pivo nepiju).
- Seky

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PROSIIIM VAS KTO PLATI TEN PIMP?CI DOTYCNY ALEBO NEJAKY SPONZOR.INAC JA BY SOM MENIL CPU A KABELAZ VYRIESIL ;-) este do predu nejaky ten ventilator
- Robo Husár

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zdravim muzu se prihlasit s timto procesorem ?
Intel Celeron 2 GHz,478 pin,128 KB l2 Cache,400 MHz FSB
- Jakub Kantor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslm, že je to derivát P4 čili ano. Více http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=8255&Itemid=60
- Jiří Mrázek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic proti, ale všichni tady mluvíte o kabelech a chlazení, ale trochu vám uniklo, že jestli má bejt větrák vepředu, tak tam musí bejt díra na nasávání, která je tam dost mizerně řešená pomocí malejch dírek v prohnutym plastu, to by pořádně nesálo ani kdybyste tam dali rotor z vrtulníku, a navíc to bude dělat bordel...

Jinak eště bych se zamyslel nad barvou a užitečností flopyny, kolik z vás používá diskety? Já už disketovku vyřadil úplně...
- Michal Kleman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace v predu niesu male dierky (neviem ako to presne nazvat, ale vyzera to ako by tam boli odtlacene gulicky), ale zo spodnej casti toho plastu je urobena diera, cize to nasava zospodu. ako pisal dakto vyssie, staci bednu dat na vyssie nozicky
- Papek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dobré chlazení není o tom mít v case dva 25cm fény a 12cm fan ve zdroji. Podívejte se, jaký titěrný větráček je na southbridge...
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já tedy nevím,ale před podobnými výkřiky do tmy,bych si nejprve zjistil,co uživatel na PC dělá. Myslím teď pouze hardwarové komponenty....o kabeláži a chlazení PC psát nebudu. Jestliže uživatel není náročným hráčem PC her,tak mu tento počítač splní všechny jeho požadavky. Dávat 2GB paměti je krásné jen pro náročné 3D hry a speciální grafické programy. X1800XL je stále dosti silná grafická karta,kterou v této době není potřeba měnit. Osobně bych grafiku měnil až s příchodem nových revizí grafických karet GeForce8 a ATI600. Jestliže je majitel pc vášnivým hráčem,tak je to ovšem dnes už slabé pc. Jinak na hudbu,video, HD video,nenáročné hraní.. mu tento počítač bohatě stačí. Copak si někdo myslí,že X1800XL je pomalá grafika? Na high hry asi ano,ale to je vše.

- Gaskoňec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace O tom to úplně není. Pokud jsem správně pochopil filosofii celé této akce, stanoví se největší problém daného stroje a ten se odstraní. Pokud se dojde k závěru, že sestava je nevyvážená, vyváží se. Nebo se ukáže, jak zvyšit výkon takové sestavy. V podstatě to není ani o tom, že se vylepší konkrétní jeden počítač, ale spíše se ostatním čtenářům s podobnými počítači ukáže, jak mají vylepšit ten svůj...
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidicky jak se tak docit je to tu samej odbornik,tak bych potreboval trochu poradit.Potreboval bych sehnat nejaky srovnavaci testy na vodni bloky pro vodni chlazeni jak pro CPU,GPU,tak cipu.Jak sem tak sondoval na netu tak sem toho moc nenasel a kdys tak hodne stare kousky ktere jsou vykonem hodne pozadu tak jestli jste nekde na neco narazili tak pl.pisnete.dikec.
- Vitezslav Kapral

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2007 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

NESMI CHYBĚT NEONY
- DJ.3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 02:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten nadherny opteron krasne overclocnut...minimalne o 600MHz vyssie
- Parasense@SESK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 06:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak by me celkem zajimalo vo co tu jde, jestli o pomoc lidem a nebo o reklamu, ale když jsem viděl co vybrali za komp, tak jsem SKORO bez pochyp...reklama. Ja osobne mam slabsi pocitac nez co vybrali, ale nikdy bych si nedovolil to tam posílat vuci tem co na to nemaj penize a cekaj az vyhrajou nejakou masinu aby mohli nakopat rit tem namyslenejm frackum kerym to sponzorujou rodice, takze prosim vsechny nechte jim prostor. Peterson
- Petr Moravec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 06:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omluovam se autorum clanku...psali tam ze prvni komp zvolili nahodne. ;-)
- Petr Moravec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli ješte je možné ted zařadit pc do souteže nebo je to nejak časově omezeno dík
- Michal Gabi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nezapomeňte, že do databáze můžete zasílat své konfigurace stále bez omezení časovým termínem.

Kdo necte nevi.
- Adam Herma

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo. jsem rád že je tu taková sestava - pimpení není jen o navýšení hrubého výkonu. Jsem zvědav a gratuluji PCT k dobrému nápadu :)
- Brian Duffy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, tak presne takovou blbou skrin mam doma taky. Neni tam vubec vyreseno chlazeni HDD. Kdyz jsem dal dopredu 80 ventilator, tak uz se nedal pouzit dodavany kos na hdd. Jsem zvedavy, jak PCT vyresi chlazeni hdd.
- Kelnar Aleš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2007 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předem mých keců výherci gratuluji!
Ale myslím si že tato dobře myšlená ale pro můj brain momentálně uchylná soutěž má spousty much a nevychytávek v tom smyslu že co asi tak milý redaktoří můžou tak pípnout v cenovém rozmezí 5 - 10 000Kč ruku na srdce v dnešní cenové relaci hardware a stále větší naročnosti her toho asi moc nebude a kvůli takovéto cenové srandě údajné vyhry riskovat comp dejme tomu v 10 - 35 000 tísícovém rozmezí je pro mě úchylná a nehorázná pičovina! PPL tam PPl zpět žádná záruka vracení v pořádku atd. a hlavně těžko se někdo trefí do uživatelova vkusu a představě o výkonosti za 5 a 10000 tísíc takže hazím na takovou Sranda Soutěž bobek!
Ps:Omlovám se za případné hrubky a ty které jsem třeba vytočil svým názorem do nepříčetnosti Zdar!

- Paul Hell

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2007 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Treba uprava Davidova pocitace se mi libila a ta nebyla ani za tech 5 tisic, nove chladice, overclock, nizsi teploty a tichoucko.
- Adam Herma

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 3. 2007 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zarucene to chce novu skrinu, aj keby sa mal pouzit povodny zdroj. Neviem ako je na tom s hlucnostou... A takmer vsetky chladice vo vnutri systemu.
- Filip Balko

Reklama
Reklama