Zpět na článek

Diskuze: Playstation 3 (ne)bude mít PhysX akcelerátor

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2005 00:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufam ze pokud to bude takova bomba jako to ma byt, tak se to brzo objevi i jako pridavna karta do PC, (a vsem konzolim to zas - na cas - zavre hubu), podobne jako v pripade grafickych akceleratoru.
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 7. 2005 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, dvoujádrový opravdu JE vícejádrový, ale vícejádrový není POUZE dvoujádrový. Tudíž by to (asi) správně mělo být "..výhody multithreadingu a vícejádrového procesoru Cell.", nikoliv "..výhody multihradingu a dvoujádrového procesoru Cell." Jo, to slovo multithreading je taky zákeřnost ;) No offense ;)
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 7. 2005 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v ps3 samozrejmne ZADNY chip PhysX nebude
sony si pouze licencovalo SDK od PhysX
LOL

- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 7. 2005 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Presne tak. Koupili pouze API, aby mohl dobre fungovat Unreal Engine 3, ktery toto API vyuziva. Vsechny vypocty ale budou bezet na CELLu.
- neregistrovaný - xR->

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 7. 2005 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Zdravěji myslící lidé však snad ocení výhody PhysX"

Pardón, ale zdravěji myslící lidé vědí, že PhysX není nic jiného, než upravený cell. Takže nejde o nic jiného, než marketing. Přece zní líp, když uvedou, že v konzoli bude RSX, cell a PhysX, než kdyby uvedli, že tam bude jen RSX a cell optimalizovaný pro fyzikální výpočty :-) A IMHO je nejpodstatnější částí konzole grafický čip, takže vybírat konzoli pouze podle procesoru je poněkud ujetý...
- neregistrovaný - no-X

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 7. 2005 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace u VŠEHO jde jen o marketing, stačí se pozorně dívat kolem sebe... Radeon 9600 nenabízí o moc větší výkon než GF2 MX400, akorát má podporu DX9 - takže když tenkrát byla kampaň na R9000PRO tak to vlastně musela bejt úplná šunka a v žádnym případě takový dělo jak to prezentovali
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2005 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Autor by si mel hlavne misto maprosto irelevantnich blabolu o GF2 MX400 konecne opravit tu newsu. Zda se jeste stale nepochopil ze PS3 NEBUDE obsahovat PhysX chip, ale Sony bude nabizet vyvojarum SDK od Ageii upravene na miru Cellu. Misto bystrych postrehu o Americanech a podpsence by si take mohl opravit blud o cene PS3 100$ POD naklady.
- neregistrovaný - GLOWi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 7. 2005 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace COZE ??????!!!!

GF2 MX400 a R900PRO je vykonove docela slusny rozdil ! A to ze by GF2 MX400 melo byt skoro stejne vykone jako R9600 je k smichu. Chcete snad rict, ze GF2 MX400 (lowend) je rychlejsi nez pozdejsi FX 5600 (mainstream) ? GF2 MX400 nema ani podporu DX8 !!
- neregistrovaný - Vasek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 7. 2005 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Vasek: samozřejmě že ne, ale právě kvůli tomu že to neumí pořádně ani DX7 to má značně zjednodušený výpočty - vizuální kvalita se srovnávat nedá ale výslednej framerate není zas tak propastně jinej...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: zajimavy, ja mel doma GF2MX. GF2GTS. jeste mam Radeon 9000 a 9550. Mimojine ten Radek 9000 ma oproti GF2MX cca 3,5 x vyssi vysledek v 3D marku 2001 a cca 2-3 vyssi framerate. Myslim ze je to docela velky rozdil. Je to pochopitelne, jelikoz vykon R9000 se +- (spise kousek -) rovna R8500,ktery odpovidal +- prvni GF3! Jestli si nahodou neplete s GF4!!MX, tam bych veril, ze nejaka brutalne takla verze se mohla radkovi 9000 ve starych enginech rovnat, jelikoz to byla vlastne vylepsena plnohodna GF2.
- neregistrovaný - jfb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2005 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - GLOWi: ale MS i Sony PRODĚLAJ na konzolích. PS3 bude stát opravdu $100 POD výrobními náklady podobně jako Xbox360.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2005 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: no právě že na zadní straně Levelu to tenkrát bylo jako úplná revoluce v grafice - a byl tam předvedenej nějakej efekt na způsob bumpmappingu a stínování...
- neregistrovaný - Lukfi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2005 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Pokud je cena $100 POD vyrobnimi naklady, tak vyrobce vydela na kazde konzoli $100. Pokud je $100 NAD v. n. tak na kazde konzoli PRODELA $100.
- neregistrovaný - GLOWi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2005 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - GLOWi: Ale sony bude zarabat hlavne na licenciach k hram, takze tych 100 dolacov si moze dovolit
- neregistrovaný - s2pi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 7. 2005 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace přesně tak... ale všemocný hype od Sony... musím smeknout...už vážně neví coby vymysleli aby se to američanům zalíbilo
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 7. 2005 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mě to připadá jak reklama na teleshoping turbo-ultra-revoluční-mega-console!!!taky by mohli dáwat druhou zdarma na chatu
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 7. 2005 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Sony i Microsoft se ze všech sil snaží jich prodat co nejvíc a přitom na tom prodělávaj oba asi 100 dolarů za kus... takže čim váíc jich vyroběj a prodaj tim víc prodělaj
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2005 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

NO ale takto to na trhu chodi konzoly sa predavaju pod cenu a zaraba sa na Hrach.
Ako to je jednoznacne jesne ze tie jadra v CELLi su urcene prave na taketo vypocty takze Sony muselo len kupit licenciu na Psyx
- neregistrovaný - MireC

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2005 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace myslím, že samotná karta od Asusu bude výkonější než kdejaký CPU...protože je prostě proto určený a šitý na míru...
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Tento čip totiž může způsobit revoluci ve hrách."

Od kdy reálnější grafika = revoluce ve hraní? Zlepšování grafiky je přece samozřejmos a složitost grafiky je vedlejší. To už rovnou můžete u recenzí her uvádět tabulky stylu graficky složitá realistická hra = kvalitní hra. Dyť je to úplná blbost. Podle mě by hry měly mít fantazii jako např. MDK se svou nádherně ujetou grafikou a ne se snažit za každou cenu snažit nasimulovat to, co je stejně nejhezčí ve skutečnosti.
- neregistrovaný - Eso Rimmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 7. 2005 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Připomíná mi to ty fotorealistické obrazy, které sice vypadají jako fotka, ale jsou bez duše. Stejně je to s hrami, které sází na grafiku. Na druhou stranu je mi jasné, proč všichni sází na hyperrealistickou grafiku. Je totiž mnohem jednodušší vytvořit kopii něčeho co existuje, než vymyslet něco nového.
- neregistrovaný - anonym

Reklama
Reklama