Zpět na článek

Diskuze: Playstation 3: v Evropě 23. března

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě než sem vlítne Joe nebo nějaký podobný nekritický fanatik musím napsat, že 18000Kč za konzoli může dát jenom magor a jestli cena hodně rychle neklesne na úroveň XB360, Sony si na tom pěkně nabije hubu.
- Mican

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2007 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jenomže kdo chce hrát hry tak si to koupí nehledě na to že mu bude fungovat spousta starejch her a 3 má i pevný disk který se dá upgrade a filmy si pustí v klidu....to ho bych se nebál,ty to určitě nebudeš ale je spousta lidí která dá přednost PS3 už jen z důvodu co vše obnáší PC za tvojí nesmyslnou cenu?PS3 nepotřebuje drahý software jako PC a na to se zapomíná... no a chtěl bych vidět to PC do 18000kč na kterém si zahraješ hry v plný kvalitě!
- oldri8k

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Plně s tebou souhlasím.Cena je hodně vysoko a když k tomu připočteš ceny za hry je to opravdu velmi drahá hračka.
Ono 18.000 za tento "zázrak" + 2500 za každou hru(aspon 10 aby bylo co hrat)Tak za ty peníze mužeš mit High end PC kteremu se tato konzole nevyrovna...
- Lukáš Lalík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace )Tak za ty peníze mužeš mit High end PC kteremu se tato konzole nevyrovna...

... usmevne,prestat halucinovat.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: Zhruba 70% výkonu pc(pokud ho využíváš na hry) dělá graficka karta.To samé u ps3 na tom se zhruba shodnem ne?

Všechny konzole těží z toho že hry se pro ně optimalizují aby byl v maximální míře využit její potenciál to je prostý fakt(Díky tomu pořád jěště existují konzole)Naopak u pc se na tohle vůbec nehledí,což je škoda ale je to tak.Když už to prostě nejede vydá se výkonnější hrdware a s optimalizacemi si nikdo hlavu neláme...bohužel :-(

Ale když si přečteš co jsem napsal a co si mi odpovědel nemužu než se pousmát.Nebo mi tu chceš tvrdit že +/- rok a půl stará grafika RSX(lechce upravená 7800) může [B]Výkonově[/B] ohrozit 8800...;-}
- Lukáš Lalík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Lalík: Zhruba 70% výkonu pc(pokud ho využíváš na hry) dělá graficka karta.To samé u ps3 na tom se zhruba shodnem ne?

... plati pre PC,absolutne neplati pre PS3.

Všechny konzole těží z toho že hry se pro ně optimalizují aby byl v maximální míře využit její potenciál to je prostý fakt(Díky tomu pořád jěště existují konzole)Naopak u pc se na tohle vůbec nehledí,což je škoda ale je to tak.Když už to prostě nejede vydá se výkonnější hrdware a s optimalizacemi si nikdo hlavu neláme...bohužel

... GoW2,ktory je na trhu o chvilu,na PS2 .. ma fascinujuce technicke spracovanie,7 rokov stary stroj,impozatna grafika.

Ale když si přečteš co jsem napsal a co si mi odpovědel nemužu než se pousmát.Nebo mi tu chceš tvrdit že +/- rok a půl stará grafika RSX(lechce upravená 7800) může Výkonově ohrozit 8800...;-}

... 8800 je uz teraz ohrozena,PS3 je vykonovo daleko dalej.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tomhle zásadně nesouhlasim ! vemte si že tam je i Blu-ray mechanika, neni to jenom konzole na hraní, je to v podstatě centrála budoucnosti na kvalitní prožitek z filmů, poslouchání hudby, hraní her, komunikaci atd., když se podiváte na nedávnou recenzi blu-ray vypalovačky od LG, tak jestli se nemýlim tak stála 19 hadrů !
- petr123

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jenže kdo dneska BR mechaniku potřebuje? Filmy na to nejsou a FullHD televizi má hrstka lidí. Neříkám za pár let až budou filmy v půjčovně za "pade", to ale zase bude stát stolní HDTV přehrávač pět tisíc a mechanika do počítače dva.

- Mican

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No, je pravda že hodně z ceny dělá ta Blu-ray mechanika, ale otázkou zůstává, kdo ji využije a kdo raději půjde do Xboxu 360, který mu sice nenabídne přehrávání Blu-ray filmů, ale zahraje si na něm stejně tak dobře?

=> Lukáš Lalík: To srovnání s PC... no je pravda že za 25 tisíc můžete mít docela slušnou sestavu (a pokud kradete hry, vejš už náklady nepudou), ale PS3 vydrží minimálně 5 let, PC rozhodně ne. Xbox 360 bude mít životnost trochu kratší, ale ta cena je taky docela důležitá...
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ... ak si niekto mysli,ze sa mi bude pacit ,ze si budem musiet ku XBOXu 1.5 kupit s velkou slavou o 2 roky BR prehravac .. velmi sa myli.
... PS3 ma nativnu podporu HDMI 1.3,1080p format a spickovu kvalitu prehravania BR videa,to je ta pridana hodnota,a vzdy je to lacnejsie,OVELA lacnejsie ako standalone system.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No a hlavne, i ti co tvrdi ze si kupuji PC jen a jen na hry tak to taky neni pravda. Kazdy si cas od casu precte maily, stahne a prohlidne fotky z digitalu, pokeca s kamosem na ICQ, napise semestralni praci do skoly ve Wordu nebo OpenOfficu, pusti si grabnutej filmik s titulkama kterej si stahnul z DC nebo nakyho torentu, umi tohle PS3?
- Cruzz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Asi si mě špatně pochopil 18.000+25.000=43.000,- A za ty peníze ti pc už vydrží...Samozřejmě že po 2 letech si už nezahraješ ty hry na plné detaily ale pořad v kvalitě která bude odpovídat sestavě to samé platí pro ps3.Samozřejmě že tam pojedou na tzv. na plno pořad :-)(Kdo nad tím přemýšlí pochopí co tím chci ríct kdo ne tak ne...) A kdo tady krade hry? Pokud se podíváš na recenze her tak ceny se pohybují od 299-699,- Ano jsou i hity za 1399,- většinou ale předražené ale jednou za čas se da i po nich sáhnout...;-)
- Lukáš Lalík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2007 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Cruzz: právě že umí....PCčkáři zaspali dobu jenom si kupují novou desku,procesor.GK a tak dále a kolik už je v PC řad....5nebo 6 no řekl bych víc a kolik jich má PS3....3 vlastně 2 a jak sou hry kvalitní?Daleko lepší protože sou optimalizovaný na jednu sestavu a ne jako u PC low,mainstrem,high kde tvůrci hry musej dělat daleko složitější rozhodnutí co se týče grafického rozhodnutí a pak hry vypadaj na půl udělaný
- oldri8k

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: Přestal bych porovnávat Xbox 360 s ps3..Jak můžeš porovnávat něco co bylo vydané před rokem s novinkou která s toji 2x tolik...

To je jako by sis koupil normalní mobil za celkem slušnou cenu a tvůj kamarád si koupil mobil o rok pozdeji a 2x tak drahý a ted se vysmívá o kolik má lepší mobil...proč asi;-)

- Lukáš Lalík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Cruzz: Většinu toho jo. K PS3 se dá připojit klávesnice, myš, a operační systém je v podstatě jen upravenej Linux takže o software bych se nebál.
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Lalík: Jsem přesvědčen že za tři roky budou hry na PS3 vypadat lépe než v té době vydané hry na dnešním PC za 40 tisíc.
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2007 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Fiala: souhlasím PS3 razí správnou cestu nechápu proč bych mněl dávat za počítač 45000kč když po půl roce zjistím že mi nová hra neběží na high detail?!U PS3 se to nestane a to oni moc dobře vědí a proto nechali Xbox vycukat
- oldri8k

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Fiala: Netřeba snad připomínat, že všechem software který není "oficiální PS3 hrou" běží ve virtualizovaném prostředí a software má jen takové možnosti, které mu "hypervisor" dovolí. Už dneska můžete u PS3 využívat jenom polovinu paměti, nedá se využívat 3D grafika, ani jeden z těch sedmi signálových procesorů v Cellu a podobně. A jestli na to vznikne nějaký přehrávač divxů, v dalším firmware už bude zablokovaný i přístup k optické mechanice.
- Mican

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Lalík: Ale nevím kdo kromě Joea pozná rozdíl mezi PS3 a Xboxem 360 co se týče kvality grafiky.
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: ... nerad ti to hovorim,ale BR sa uz presadil,nemusim kupovat nic viac,naopak sa obavam,ze MS bude platit licencne poplatky do kapsy SONY za BR mechaniku v X720.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: ... co som videl YDL .. zvladol otvoreny firefox,gimp,a prehravanie 1080i videa .. NARAZ a svizne,takze vykon uz dnes je plne dostacujuci,90% kancelarskych PC ma rovnaku pamat.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: Blu-ray se ještě zdaleka neprosadil a spíš zatím vyhrává HD DVD. A je to kvůli tomu, že Sony a spol. použili u videa na Blu-ray ten úplně nejhorší kodek co existuje.
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: Ale jo, pokud clovek nehodla delat nic moc seriozniho, tak to staci... ale to staci i tak pet let stare PC...
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: OK, teď už možná používá lepší kodeky, ale to není argument pro to že už se prosadil. To že PS3 se prodalo víc než všech HD DVD přehrávačů dohromady ještě neznamená že se Blu-ray prosadí.
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koho zajima BR medium co s toho ze jsou na nem filmy v HD 1080p kolik lidi ma FullHDTV? A vubec neni jiste jestli se vubec tento format uchyti.Nejdriv tak koncem roka se ukaze jestli PS3je na tom lepe nebo X360 zatim to vypada ze lepsi hry jsou a budou na X360.Blu-ray momentalne neberu jako plus oproti X360.Kapacita BR pro lepsi kvalitu textur v hrach na PS3? No nevim Resistnac ma nejakych 16GB a textury ve hre NICMOC.To GOW pro xbox je "jen" na dvouvrstvem DVD a to je jine Kafe. No uvydime.
- Mort77

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tomshardware se PS3 a hre Resistance uz venovali. Mimochodem 60GB verze je v USA stala 599 dolaru, tak ty Evropsky ceny ve smyslu obrat koho jenom muzu jak to Sony dela casto nejak nechapu. Co se tyka kvality obrazu tak na obraz na 24 palcovym LCD si dost stezovali. Teprve na telce s HDMI a podporou HD rozliseni 720p se na to dalo koukat. Samotny nastaveni konzole po pripojovani k televizi zabralo pres hodinu jenom aby se s ni dalo neco delat. Ke hre Resistance se pak vyjadrili dosti nelichotive. Stereotypni prostredi, caste nekvalitni nebo jakoby odflaknute textury. Spousta budov ale jen do mala z nich se da dostat. Casto se stava ze okoli vypada, jako by ho zapomeli dodelat. Proste neda se o tom mluvit jako o konkurenci k GOW na Xboxu. Co se tyka konzoli, tak je sice hezky, ze si na nich treba pet let zahraju vsechnu mozny s jistotou ze mi to pujde. Je ale taky nutny myslet na to, ze jak Xbox tak PS3 jsou uz v soucasny dobe na tom grafickym vykonem hur nez PC. Co teprve za pet let. Cili zatimco se na PC budou hry vyvijet a vypadat stale lip, tak na konzoli budete mit porad to samy a asi tezko bude nejaka hra po predelavce z PC vypadat stejne dobre na konzoli jako na PC. Pred necelymi tremi roky byly Xbox a PS3 pomerne nabuseny, kdyz se objevily jejich specifikace. Dneska uz je to zcela jinak. Navic to neni jenom o vykonu, ale o hratelnosti, jak predvadi Wii, ktera se jako jedina konzole prodava se ziskem a da se rict ze hodne rychle dohani v poctu prodanych kusu novy Xbox. Stejne tak Nintendo DS se prodava nekolikrat lepe nez konkurence PSP od Sony.
Cena PS3 je dost vysoka, zvlaste pokud ke slusnymu obrazu je potreba kvalitni LCD telka s HDMI a podporou alespon 720p. Co se tyka prehravani filmu na BR, tak pro PC se jiz podarilo odemknout kodovani jak pro HD-DVD tak pro BR disky a da se ocekavat stejny propad cen u danych mechanik pro PC jako tomu bylo po prolomeni sifrovani DVD filmu. Navic pokud Sony udajne planuje vydani jeste drazsi multimedialni verze PS3, ktera ma byt zamerena prave na prehravani BR filmu, tak se asi neda pocitat s tim ze by obyc PStrojka to umela taky bez nejakych omezeni. Navic ted prichazi na trh kde uz vcelku uspesne vladnou Xbox a Wii, ktere rozhodne maji co nabidnout.
- Potooczech

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je ale taky nutny myslet na to, ze jak Xbox tak PS3 jsou uz v soucasny dobe na tom grafickym vykonem hur nez PC.

... totalny blabol.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jasně ... v obou případech to jsou přes dva roky starý čipy na úrovni R520 s menším vylepšením v případě Xboxu a ten čip od Nvidie v PS3 není o moc výkonější. Každopádně to výkonově neodpovídá ani současným X1950XTX a už vůbec ne novým generacím jako G80 či připravovanému R600. A podle toho například i vypadá hra Resistance po stránce grafiky.
Jinak k tý velký výhodě v podobě BR přehrávání filmů. Kolik těch filmů si teď asi může člověk pořídit na BR? Než se o rozšíří, pokud se vůbec BR prosadí, tak ceny mechanik do PC podstatně slezou. Už teď se porařilo kódování čili ochranu obsahu BR disků překonat a to je hlavní podmínka pro to, aby šly ceny dolů. Stačí si vzpomenou jak to bylo s DVD. HD-DVD má sice menší kapacitu, ale současné výrobní linky vyrábějící DVD jsou schopné bez problémů produkovat tyto disky a není nutné pořizovat komplet nové výrobní linky, což je velký plus HD-DVD včetně i mnohem lepší kompatibility se starším DVD. Výroba BR médií je mnohem větší problém a navíc problémy, které neustále vytváří Sony začínají rozšíření BR docela bránit.
- Potooczech

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Potooczech: [I]v obou případech to jsou přes dva roky starý čipy na úrovni R520 s menším vylepšením[/I]
Xenos rozhodně není jen nějaká vylepšená R520, přečti si o tom něco na Beyond3D. O RSX se toho moc neví, co vím já tak je to nějaká mírně vylepšená GeForce 7.
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Potooczech: ... ano,PS3 sa hravo vyrovna DUAL CORE intelu s 8800,opakujem hravo.

... PS3 kupim mam 1080p,BR,SACD,TrueHD,HDMI 1.3 najnovsie a spickove technologie,nemusim mat celu zostave vo VANICKE ako XBOX .. zdroj,HDD,HDDVD.

... BR sa uz presadila,nesledujete dej.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Fiala: O RSX se toho moc neví, co vím já tak je to nějaká mírně vylepšená GeForce 7.

... co je uplne nespravne,ako opat dokazal posledny build SDK /dnesna sprava/,ktora prinieslo prekvapujuce informacie o HW vybavenosti RSX,ak si niekto mysli,ze ide o MIERNE upravenu 7600ku,fatalne sa myli.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: Co to plácáš? PS3 se vyrovná JEDNOJÁDROVÝMU Intelu, protože má taky jen jedno jádro. Těch 7 signálovejch procesorů v něm se na komplexní programy použít nedá, jsou dobré opravdu jenom na výpočet herní fyziky a dekódování videa. Něco jako "unifikované shadery v grafických kartách, jenom v jiném čipu. V hrách to samozřejmě hodně pomůže, kdybys k tomu ale přistupoval jako k univerzálnímu procesoru pro všechno, pravda bude krutá: PS3 je ve výpočtech 2.5x pomalejší než XB360 a "jenom" 2.4x rychlejší než Wii.

A co se grafiky týče, srovnání RSX s 8800 taky nevyjde pro PS3 moc dobře, protože v množství a rychlosti a univerzálnosti efektů se dva roky starý design modernější architektuře vyrovnat nemůže.

- Mican

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mican: ... co veta to blbost,takze nemusim reagovat,KAZDA tvoja veta.

"PS3 je ve výpočtech 2.5x pomalejší než XB360 a "jenom" 2.4x rychlejší než Wii."

HAVOK 4.5 aj pre PS3 Autor: joe středa 24.01.2007 00:53

Dnes bola vypustená najnovšia verzia tejto asi najčastejšie používanej platformy pre hernú fyziku a animáciu. Píšem o tom preto, lebo stupeň optimalizácie obzvlášť pre PS3ku dosiahol úroveň snov, ak teda veríme PR prehláseniam. Zrýchlenie /objem kalkulácii/ v "typickej" hernej PS3 scéne je asi o 500 až 1000 % oproti verzii čislo 4, použitej aj v Motostorme, netreba mať dokončenú vysokú školu, aby ste si dali dva a dva dokopy. Havok 4.5 už navyše nie je limitovaný použitím iba štyroch SPE, vie ich využit všetky.

... CELL je desat krat vykonnejsi ako bezne intel CPU,a asi 20-40 krat vykonnejsi ako Wii.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: ... ludia radi hovoria o RSX ako o 7600,lebo podla ich informacii ma RSX polovicny pocet ROPs a polovicnu bus sirku do GDR3.
... cista 7600ka,ze RSX vali LAIR v 1080p s brutalnou technologiou .. neserie nikoho,7600 to zvlada bezna,Oblivion++ v 1080p na plne gule a hladko,banalita pre 7600ky.
... proste kecy.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: [I]CELL je desat krat vykonnejsi ako bezne intel CPU,a asi 20-40 krat vykonnejsi ako Wii.[/I]
Předpokládám že toto tvrzení můžeš, jako ostatně vždy, doložit nějakým linkem.
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: to by pak asi byla spis odlehcena 7900...no to je jedno...
kdyz je rec o Oblivionu, tak bude zajimave sledovat, co udelali za ten posledni rok v Bethesde, protoze na PC nvidia az tak uplne nevalela...
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: Byt fanouskem PS3 tak radej nespominam Oblivion protoze v nedavnem rozhovoru z vyvojari rikaly ze maji problem s plinulosti Na PS3.
- Mort77

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: Uz toho idiota (joe75) na pctuningu zakazte. Vzdyt se to s nim neda, je to takovy PS3 fanatik stylu RH, s tim rozdilem, ze RH ma alespon znalosti neceho, ne jako tenhle pseudointeligent.
- MadCat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: ... ano,nechce sa mi to prepisovat,a ide o najnovsiu spravu,PS3 sa s HAVOC .5 sprava ako monstrum,ktore NEMA ZIADNU konkurenciu,a to sme iba na zaciatku.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Fiala: ... dla FACTOR5 /patria do absolutnej koderskej spicky,zabudnite na packalov typu carmack/ je PS3 cca 60 krat vykonnejsia ako PS2 /hruby vykon/,su typy operacii,kde je CELL aj 200 krat vykonnejsi ako PS2,Wii je cca 1.5-3 krat vykonnejsie ako PS2,zaver si urobis sam.
... jedna SPE hladko porazila PPC790 /2.8Ghz/ a to de fakto vo vsetkych testov .. od aplikacnych po cisto herne,obzvlast v CISTO hernych,oficialne testy IBM,HAVOC,MERCURY su dostupne uplne vsade.
... 1xPPE a 2xSPE bez problemov porazila 3xPPE /XBOX 1.5/ ... HAVOC 4 testy,HAVOC 4.5 je ESTE DALEJ,nemusim hovorit,ze CELL ma 7xSPE.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: ... PC Oblivion je technicky priserny,nieco o tom viem,mam PC,ktore to utiahne v lubovolnom nastaveni.
... chlapci,uz oznamili,ze sa im nechce venovat nejakemu velkemu vylepsovaniu,spomenuli vsak par fines,ktore vizual jednoznacne vylepsia,kto tu hru hral,VIE tam toho na vylepsovanie je vedla,od otrasnych textur,LODu,doskakovania,priserneho "streamingu" atd.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mort77: ... uplne prekruteny blabol,naopak verzia pre PS3 bude technicky najkvalitnejsia z tych,ktore existuju.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: Factor 5 že jsou absolutní koderský špičky? A mohl bys mi prosímtě teda vysvětlit, čím to je, že všechny jejich dosavadní hry jsou naprostý sračky?
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2007 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joe75: V jakemkoliv nastveni? To tezko. Oblivion lze vylepsit (na PC) 4096x4096 texturama (na to PS3 muze diky pameti zapomenout), pak dej v .ini dohledy na 3-4 nasobek maxima v settings, 1900x1080, pak jeste par uprav - a pak nenajdes stroj na kterem by to jelo plynule. Jinymi slovy: nektere parametry lze na PC zvysit tak, ze to nerozbehnes ani na 8800GTX SLI.
- MadCat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: ... CELL ma 9 HW threadov a 8 autonomnych jednotiek,XBOX ma 6 threadov a 3 jednotky,Wii ma prd.
... kapis.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: ... okey,Turrican je absolutny SHIT,vsetky ROGUE squadrony su SHITY,LAIR bude SHIT.
... hovorim chlapce o KVALITE KODINGU,o tom,ze s 24MB pomate na NGC dokazu viac ako PC s 256,o vyuziti GPU a CPU ani nehovorm,su o svetelne roky pred PC kodingom kde na NV6800 "vec" treba minimalne 7800ku.
- joe75

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 1. 2007 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda povím vám, že za ty prachy bych to vůbec nechtěl. Když jsem teď viděl tady na pctuningu tu recenzi na Wii, tak mi srdíčko zaplesalo a až budou zase nějaké penízky, tak si ho určo koupím, ale PS3? Hratelnost her je na STEJNÉ úrovni jako u PC nebo Xboxu... Zato to Wii! No to je mazec! Ten geniální ovladač... Už se moc těším až to budu mít doma a budu s přítelkyní hrát box :D Všichni si dneska stežují, že hratelnost her jde do háje. Co jsem viděl, tak jedině Wii je ÚPLNĚ jiné a podle mě ty hry mají své kouzlo a šmrnc...

- DJPepik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 1. 2007 07:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kolko to sa predalo PS3 v USA? uz je to cez milion. Skor si myslim, ze napriek problemom sa Sony dari a v nedostatku dosiahol 25% Wii. Nakoniec toho preda viac. A teraz si porovnajte cenu PS3 a Wii. Vacsina, co tu pitchujete na PS3 kvoli cene to robite len z nevrazivosti, alebo kvoli inym emotivnym stavom. Proste Sony nefandite a aj keby sa mu darilo, budete vidiet nezdar:-) Malokto z Vas ma deti a teda vas este dieta nepoziadalo o kupu PS3, tak drzte laskavo huby a nerozpravajte mi tu o cene. Za Microshit by som ja osobne nedal ani korunu. To radsej 20K za PS3.
-
A koho zaujima BR? No len si pockajte. Koho zaujimalo CD, ked vyslo? No ani vasich oteckov vtedy nezaujimalo ziadne CD, ked im mlady prachaty sused vravel, ako je to super. Proste aj vasi oteckovia nadavali na CD, pretoze sa tomu mediu darilo proste na celom svete. No ale bol jeden problem...pri platoch 3K-6K mesacne stalo jedno zapisane hudobne CD 600,-. Tak sa nad sebou zamyslite. O chvilku sa budete smiat svojmu susedovi, ze idiot si kupil DVD-RW mechaniku, ked vy a vasa partia uz je davno IN a mate BR.
- Kristian Nagy

Reklama
Reklama