Zpět na článek

Diskuze: Počítačové hry mohou za násilí a agresi

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na to můžu říct jen jediný a to že je to úplná blbost. Už docela dlouho hraju počítačový hry a když jsem začínal bylo mi... 11 nebo 12? asi tak nějak. A nikdy jsem nepociťoval agresivní sklony v návaznosti na hraní her. Je to pro mě odreagování, když se mi podaří bezchybně odpravit nepřátelskou základnu se sniperkou tak se i s chutí zasměju.

Víte čím to možná bude? Podívejte se na to APA - AMERICAN Psy. Assoc. z toho plyne že Američani jsou prostě na tyhle věci náchylnější než kde jinde... jinej výzkum zase prokázal že je to přesně naopak - agresivní jedinci vyhledávají agresivní hry, a já mohu jen souhlasit - například můj spolužák Pulec má rasistické, fašistické a agresivní sklony a k jeho nejoblíbenějším herním titulům patří Liero, GTA2, Carmageddon...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 8. 2005 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nevěřící Lukáši :-), Vy asi nejste psycholoíg, že ne? Já sice také ne, ale můj teoretický obor je psychologii blízko (ale v praxi se věnuji z 50 % IT). A můžu vám říct, že v psychologii najdete dost argumentů, podložených reálným výzkumem, které aplikovány na problematiku her vyústí v logický závěr prezentovaný v článku.

Já Vám nechci cpát nějaký názor, ale pouze Vám naznačit, proč to nemusí být nesmysl.

Zkuste třeba Google a (spíš anglicky):

sociální primáti agrese / social primates aggression

sociální učení teorie / social learning theory

Případně:
Bandura

Nebo:
Sally Ann puppets / loutky
- neregistrovaný - X-22

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano, to je jasné. Při pohledu na články Lukáše Fialy a skutečnost, že "už dlouho" hraje počítačové hry, je více než jasné, že je to typický případ pro tuto studii. Jsi Lukáši alespoň plnoletý?
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nevim na co tim narážíš, a když cituješ moje jméno tak by bylo slušností uvést svoje, to jen tak pro úplnost.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Samozřejmě, že to není blbost. ZKus si hrát 10hodin GTA: SA (pár teenagerů to určitě dělá) a potom sednout do auta a řídit je. Myslíš, že se budeš chovat zcela normálně? Rozhodně ne.. Hra, ve které jsi v normálním městě, střílíš policisty, přejíždíš autem civilisty, atd., na tvoji psychiku MÁ vliv.

Viz třeba toto, běžný den v San Andreas (26MB WMV):
http://hulan.cz/blog/img/video/gta.wmv

Nerad bych se potkal na silnici s člověkem, v autě moji sedmiletou dceru, co si před chvílí GTA: SA hrál. Teenager v autě je i bez GTA: SA nebezpečný magor, jezdící jako šílenec, a teprve s tímto "dopingem".
- neregistrovaný - Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no, nejsem sice už teenager, ale ještě se počítám za mladý a teďkom jsem dojel a po cestě mě nasral cca 50ti letý chlápek v staré toyotě corola, který házel v koloně osobních aut jedoucích 90kou (dle předpisů) jednu mišku za druhou. Dycky vyjel , předjel dvě auta a VTLACIL! se zpět dořady, ke vzteku těch co mu museli uhnout a uvolnit místo. Takovému pizdusovy je lepší uhnout než ryskovat že se tam nevleze!, ale takové lidi nesnáším. Nějhorší jsou řidiči oktávek!.
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace na někoho to může mít vliv v podobě toho že je napadnou nějaký blbosti (který neudělá protože neni blbej), ale pokud se uměj ovládat tak to vliv nemá. Pokud se neuměj ovládat nebo jsou úplně vypatlaný je věc jiná ale to už nesouvisí s hrou - to se pak nějaký frajeření a trapný machrování může naučit kdekoliv.

Btw. podle jiné studie mají hry kladný vliv na reflexy člověka, takže může třeba při řízení rychlejc reagovat a třeba zabránit nehodě...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Gamesy jsem hral uz od 8-mi bitu a prohlasuju, ze pokud se jedinec chova agresivne, tak uz se s tim narodil. Zadna hra tomu nijak nepomuze ani neodpomuze. Muzete o tom klidne diskutovat dalsich 20 let a nic s tim nenadelate. PS: Copak Hulane, nejaky nebezpecny teenager ve skodarne predjel tvoji korvetu? :-D
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: to zcela určitě předjel a předjíždí, jezdím podle předpisů, mám totiž super-výkonné auto (0-100km/s za 3.9s), a nemusím si uřezávat na něm výfuk a jezdit "rychle", abych vypadal cool, jako náctiletí zmrdi s Golfem :-)
- neregistrovaný - Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Radek Hulán: Tak v tomto s tebou musim vyjimecne souhlasit. Kreteny s urezanym vyfukem, tmavymi skly a duc-duc na plne kule mam taky rad jako osinu v prdeli... Jednou jsem projizdel jakousi dedinou a malem to do me napral imbecil se samolepkama polepenym celnim sklem (mel tam pruzor asi jako v tanku) a drevenym pritlacnym kridlem na sve shade 105. Proste me nevidel... Ale to asi s hrama nema co delat.
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 8. 2005 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: Takovych dementu s tuzingem u nas je. To nevypada jako auto, ale jako pojizdny cirkus. Do takove sr*cky bych nikdy nevlezl, co u nas jezdi. Fakt pekni dementi.
- neregistrovaný - Staša Kaša

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: Jasný. Myslím že za pár hodin dojdeme k lepší výsledkům než amíci za pár let. Počítačové hry ano, nasilí ve hrách ano. Ale v mezích konvenční války.

Prostě třeba hry typu AA, HL2 nebo různé zabíjení dáblů viz DOOM3 jsou v pořádku.
Je to od jako soft a hard porno :)

Ale pak jsou úchylárny, které by snad neměli být. Kde se objevuje násilí na ženách, dětech nevinných lidech, policistech. Přejíždění autem ubožáků na silnici. A to v pořádku zřejmě nebude.

Mělo by to být jako s pornem.
Některé extrémní úchylárny by měli být zakázané. Ale nikdo by se neměl srát do normálních her. A do toho kdo je hraje.

Dejme tomu ještě bych pochopil zámek +15, kde děcka do 15 nebudou čumět na krev ze zabitých nepřátel.

Ale říkat, že kdo hraje hry, bude násilný maniak je blbost.
- neregistrovaný - john.don

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - john.don: Možná tomu taky přispívá realističnost - v případě GTA a GTA2 to každej bral prostě jako srandovní plošinovku, kdežto ty dnešní hry jsou tak promakaný že neni divu že se někomu ztratí ta hranice mezi 2 realitami... podle mě GTA2 rozhodně neni úchylárna, je to hlavně na vás jestli tam budete přejíždět lidi nebo si najdete normální práci (u nějakýho gangu) nebo můžete třeba i taxikařit... v GTA3 to samý, tam můžete taky jezdit se sanitkou atd.
- neregistrovaný - Lukfi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím s tebou.
Ale zase třeba některé hry jsou v modelování násilí až moc daleko. Taková odreagovací hra, kde se usmíří tvoje duše chlapa bojovníka -je dobrá. Zabíjíš nepřátele.

Ale pak jsou gamesy, kde můžeš znásilňovat, podřezávat ženy a děti, přjíždět je autem, střílet je do hlavy pistolí. Myslím že zatím co první je v pořádku, druhé už je závadný.

Když to srovnáme, nemyslím si že je závadný čumět na nahý ženy - když se ti líbi. Ale už je závadný koukat na filmy kde znásilňují ženy malé děti.

Nějaké hranice jsou jistě potřeba.
Ale prohlašovat, že ze všech hráčů počítačových her budou psychopati .. psychotici...
- neregistrovaný - john.don

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo pravda je že znásilňování dětí je už moc, ale jinak obecně přejíždět lidi autem apod. je v pořádku do tý doby pokud si člověk plně uvědomuje že je to hra a bere to jen jako srandu, ne jako odraz reality. Myslím že tímto stylem bychom se dostali k tomu, že lidi jsou už od narození víc nebo míň násilný na ovlivnění násilnejma hrama a že zatímco některý se plně ovládaj a chápou hranice mezi skutečnou a virtuální realitou, některý tu hanici prostě přestanou respektovat. Ale to už je pak psychická vada která by možná nastala tak jako tak i kdyby žil ve středověku a díval se na gladiátorský souboje...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Přejíždění lidí autem - chápáno jako zábava - mi už přijde dost na hranici.

Resp.násilí proti nepřátelům (i krvavé :) - vojákům, zločincům, padouchům... je v pořádku.

Homicida bezbranného civilního obyvatelstva s prvkama, kdy si hráč vychutnává násilí -např . znásilňování žen, rozřezávání dětí motorovou pilou, polévání bezbranných benzínem a jejich pálení. Je už podle mě opravdu spíš pro úchyláky a nemá v PC světě co dělat.

Jinak s tebou souhlasím.
- neregistrovaný - john.don

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - john.don: Jistě. Ale není na škodu to občas zkusit - zahraj si Postal, uvidíš že chcát na ulici na cajty může bejt i zábava... ale zkrátka se to nesmí přehánět.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Jo postal 2 jsem hrál.
A bylo to slušný.
Ale třeba ten znásilňovací mod do hry mi přišel hnusnej.
- neregistrovaný - john.don

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - john.don: tak znásilňovací mod jsem neviděl. já jsem teda totiž hrál jen demo postalu 2 a to mi stačilo k udělání si obrázku o hře - na chvíli je to sranda a pak bych si šel zapařit něco kloudnějšího a smysluplnějšího
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Část lidí má v sobě násilnou složku.
Vybíjením agresivity v počítačových hrách si pouze kompenzují to, co nemohou vybít v dnešním světě. Degenerovaní chytráci, bezpohlavní zrůdy v límečkách se pak snaží říkat co je dobré a co ne.

Lidé by s křičením, peace a háre kršna háre háre proti lvu moc neobstáli. Nejen že Lev neumí ani anglicky, ani nevěří žádné víře.

Násilí v lidech prostě je. Jeho vybíjení je pak přínosné. Takový člověk, ve kterém se násilí hromadí, pak vezme sekeru/pistoli a jde si v reálu vyřídit své účty.

Obvykle to pak bývají ti degenerovaní chytráci a bezpohlavní zrůdy v límečkách.
- neregistrovaný - john.don

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mna vzdy fascinuje ked daka americka asiociacia vyda spravu ktoru robila dllllho a zaver je o nicom. Mam vela kamaratov co hravaju agresivne hry(aj ja ich hravam, vsak kazda FPS je nasilna) a vobec nerobia to na co prisla ta skvela studia.
Je to presne ako s kavou-niekto je ze a niekto proti.
- neregistrovaný - ShanDo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A co bys čekal, od Američanů... Vždyť to sou strašný vymytý mozky - nikde na světě s tim problémy nejsou, jenom u nich... Navíc ber nějak na vědomí studii ze země, kde lidi žalujou firmy za to, že maj z kouření raovinu, že sou z hamburgerů tlustý jak prasata, do zmrzlin si dávaj uříznutý prsty a zase žalujou, děti opakovaně střílej svý spolužáky... Prostě tolik věcí, co ukazuje na jejich stupiditu a pořád dokola, navíc tohle téma se opakovaně objevuje už od doby, co hraju na PC ( někde rok 99-00 ) a možná i dřív. Už je to ohraný!
- neregistrovaný - wector

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - wector: spinavy slovansky prasata kritizujou usa to je dobry, pred par lety si jeste hrali na ty co porucej pocasi a dneska rozdavaj usudky neni to drzost
- neregistrovaný - prase

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - prase: Kreténe! Jak si mohl napsat špinavý slovanský prasata? Koukni se do dějin a uvidíš, že slovani toho dokázali hodně a špinavý nebyli o nic víc než ostatní.
+ češi jsou slovani tak mě neurážej, protože já sem taky čech.
Úsudek může rozdávat každej. A řeknu ti, že i ten největčí ubožák ze slovanskýho světa, bude mít lepší úsudek, jak průměrnej amík.
Chcípni...
- neregistrovaný - MufLoN

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - prase: Slováci Čechy vždycky nenáviděli.
2x je ze Slovenska vyhnali bičem
A teď sem nahnali jejich problematické spoluobčany.

Ale takhle jim nadávat. Není to pod tvou úroveň?
- neregistrovaný - john.don

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - prase: hele ty obřezanej, u tebe v USA je větší komunismus, než byl tady mezi špinavejma slovanskýma prasatama, jenom máš tu výhodu, že máš tak vypláchlej mozek, že si myslíš, že máš svobodu. a nenech si to nikým vzít!
- neregistrovaný - Mirun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - prase: Proti cechom nic nemam ale takych retardov ako ty bych nahadzal na kopu polial benzinom a podpalil! daky cesko-americky zmrt tu bude nadavat celemu slovensku ti debil. Dojdi sem dakedy. Urobim si s teba novy boxovaci pytel, ten stary sa mi uz roztrhol. A ty si akoze myslis ze "spinave slovanske prasata" nemaju pravo na usudok? lebo cesi a americania su asi nadradena rasa co? debil
- neregistrovaný - prasa je buze

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - john.don: On nenadává slovákům, ale slovanům. Tzn. i tobě ! Češi jsou odjakživa slovani. Máš v tom zmatek, nebo si se překouk...
- neregistrovaný - MufLoN

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Mirun: aha tak proto tam jezdi tolik lidi za praci oni hledaji komunismus no ok
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - prasa je buze: mozna kdybys nebyl uplnej primitiv pochopil bys ze jsem nerekl slovensky ale slovAnsky mozna nechapes rozdil potom je to smula
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - prasa je buze: Teda nic proti Slovákům.
Ale ,,ako ty bych nahadzal na kopu polial benzinom a podpalil!" to Slováci trénovali pěkně za druhé světové války.

Hlinkovy gardy a podobně.
- neregistrovaný - john.don

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Mirun: Aaaa tady má někdo něco proti židům.
Ach Soo HER OBERGRUPENFUHRER HIRUN
- neregistrovaný - john.don

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: ani ne. koukni se do nějaký knížky a zjisti, kdo všechno sou slovani a máš to... jen mi jsme toho vymysleli mraky
- neregistrovaný - MufLoN

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: koukám že dokážeš sestavit ze dvou naprosto nesouvisejících věcí větu. šikovnej. ty máš taky volební právo?
- neregistrovaný - Mirun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - john.don: Proti židům tu nikdo nic nemá, ale když může debil říkat o někom koho nikdy neviděl, že je špinavej, proč bych já nemohl o něm říkat, že je obřezanej? :)) mám se s debilem bavit inteligentně? proč?
- neregistrovaný - Mirun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - john.don: ty a němec? hlavně že chodíš flejmovat na většinu českejch servrů že jo :-)
- neregistrovaný - Lukfi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Mirun: Budu tě citovat:
,,hele ty obřezanej, u tebe v USA ..."

Muží - Obřezávají se jen Židé.
Možná i nějaký africký kmeny...
Že Arabáši obřezávají a mrzačí ženy je jiná věc.http://www.pravdaoislamu.cz/galerie.php

Nadáváš mu do obřezaných, tedy do Židů.
Mě to přišlo celkem jasný.
- neregistrovaný - john.don

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Mirun: no volebni pravo sice mam ale nevyuziju ho takze muzes bejt klidnej, ja vam tu elitu prenecham
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Mirun: a pan je narodni socialista a nebo krestan, jak jsi prisel zrovna na zidy je snad amerika zidovska, ano slovani jsou spinavy mozna by jsi se mohl podivat na ta mesta na jejich sluzby a lidi a porovnat to s tou hloupou amerikou.
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Lukfi: Ja rat topfra Ceska FODKA a seny lospustilich mrafu. Navic tu siju od maliska. Kty nase lotina frijela chosobnim fosem Trabant Bens Turbo Dfojtakt s DDR.

Fime? Ty feden nepofetenej slobivej slofane?
- neregistrovaný - john.don

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - john.don: to je opravdu otřesný čeho ty islámci jsou shcopný... a my sme schopný se tady hádat kvůli takový trivialitě jako jsou PC hry. Všichni bychom se měli chopit samopalu a jít osvobodit svět od parazitujících muslimů! nebo by třeba stačilo pár atomovejch raket a "tím to bude vyřízeno"
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: podívej, ty superlogiku, USA jsou naprosto bez další diskuze lídrem technologií a spousty dalších skvělých věcí, ale nějak moc nevěřím tomu, že zrovna TY na tom máš nějakej podíl. podle toho, co jsi napsal jsi právě ty tím ukázkovým příkladem tupého hamburgrožrouta o nichž tu výše někdo psal.
- neregistrovaný - Mirun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - john.don: to co píšeš je samozřejmě pravda, ale "obřezanej" bylo to použito jen proto, aby moje reakce byla stejně ujetá jako jeho "špinavá" slovanská prasata, nic víc za tím nehledej.
- neregistrovaný - Mirun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: abych se priznal ja osobne nezdilim sympathie k muslimskejm fanatikum ale muslimove byli neskonale prospesnejsi rozvoji civilizace resp jejimu premosteni nez krestani to je bez diskuze byli to oni kdo zachranili (a mnohdy zdokonalili) poznatky antickejch filosofu pred krestanama, ostatne jejich fanatismus je dnes produkt krestanstvi,odsoudit muslimi kteri nemaj na svym konte ani 1/10000 toho co zavrazdili krestani je sprosty
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takových studií už tu bylo, při tom je podle podobných studiií dokázaný, že je tomu naopak ... že agresivní hry hrají spíše agresivní lidé, a ne že kvůli těmhle hrám jsou hráči agresivnější ...
- neregistrovaný - tovr1203

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plne suhlasim s nazorom Wectora...
- neregistrovaný - RedArmy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tie štúdia pravdu nemajú, ale pozrite sa čo to s vami urobilo. Už ste sa tu stihli pohádať aspon za tri veci. Tí v tej štúdii boli agresívny preto, lebo skoro všetci ľudia sú agresívný a nemalo to nič spoločné z hrami. Ten čo si to nevie dať do kopy čo môže a nie je už aj tak narušený a raz sa to prejavý tak či tak. Inak ľudia sú na tom zle, to zistí človek aj z pohladu do tejto diskusie.
- neregistrovaný - Thimy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2005 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak já bych to řek asi takle. Ten kdo může psát o svém vlastním národě že je to banda špinavejch prasat tak ať se jde rovnou oběsit nebo ať táhne do ameriky. Tam jsou totiž dveře otevřený každýmu negrovi, rákosákovi nebo arabáči, tak proč by tam nemohlo i jedno špinaví prase? (Tímto nechci urazit žádného příslušníka černochů, vietnamců, nebo muslimů. Ovšem jestli někdo z nich žije u nás tak ať se honem rychle vrátí tam odkud přišel!). Amerika je totiž složená ze samých černochů, vietnamců,... takže když se tam přistěhuje nějakej negr tak si hnedka může říkat že je vlastenec kdežto u nás to nejde. Nebo alespoň já bych to nepřipustil a toho ¨vlastence¨ bych hnal pravým, nefalšovaným ČESKÝM Škorpionem Vz. 61.

Pro ShanDo (slováka): Myslím si že slovensko by mohlo být rádo že je rádo. Poněvadž dokud jsme byli spojeni tak na tom bylo docela dobře a myslím že pro nás bylo přítěž. A po našem odtržení je úplně fprdeli. Takže kdo nemá rád slováky tak ho docela chápu. Já proti nim celkem nic nemám. (takže až si na mě bude chtít nějaký slovák vylít zlost tak ať to prosím nedělá. Ať si radši zapne GTA: SA a pěkně se vyřádí tam).

- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 8. 2005 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace len trochu nechapem preco tento post adresujes mne. Moj post znel:"Mna vzdy fascinuje ked daka americka asiociacia vyda spravu ktoru robila dllllho a zaver je o nicom. Mam vela kamaratov co hravaju agresivne hry(aj ja ich hravam, vsak kazda FPS je nasilna) a vobec nerobia to na co prisla ta skvela studia.
Je to presne ako s kavou-niekto je ze a niekto proti."
takze tento tvoj post pro ShanDo je irelevantny pretoze ja som nenarazal na Slovakov ani cechhov, asi si si pomylil meno.
Chcel som reagovat len na to ze americania stale vydavaju rozne studie ktore o par tyzdnov poprie dalsie americka asociacia tot vse.
- neregistrovaný - ShanDo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 8. 2005 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hopla aby to zas nejaky nacionalista zle nepochopil oprava spojenia Slovakov a Cechov(nenapisal som ich malym pismenom schvalne, ale preto lebo neviem pisat:D)
- neregistrovaný - ShanDo

Reklama
Reklama