Zpět na článek

Diskuze: Ponorková nemoc - Altec Lansing XA-3051

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2003 01:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimave bedny, ale asi k nicemu :( V tom zaveru nechapu "zapojit a hrat" ...copak tento problem jste u Geniusu meli ? Brum u Geniusu (centr) zamrzi, ale nastesti to neslysim.
<br>Proste dat 4800,- za neco co nema ani 5.1 vstup, a jehoz vykon/kvalita se s drevenyma bednama podle me porovnavat neda, je silenost...ale nekdy bych to rad porovnal na vlastni usi s Geniusem (hlavne ten "kvalitnejsi" subwoofer :))
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2003 05:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jj-nechapu co na tom autor vidi tak zajimaveho....kdybych mel pred sebou tyhle umelohnmotne vylisky a porovnaval je s bednami od creative nebo geniusu za stejne penez,nemusel bych se dlouho rozhodovat. A robustni subwoofer z plastu? MUHEHE!
<br>P.S.: Jak by rekl Jagr v reklame na zvykacky - "Tach to je amehika":-)
- deI.Impearator

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2003 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no tak to sou snad nejhnusnejsi repra co sem kdy videl ...
- BUFFALO

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2003 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na plastové bedýnky jsou (boudo) dost drahé,,, A tvar je dosti někde jinde. Raději volím ryzí praktičnost.
- jirson

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2003 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To byla recenze plná technických detailů a porovnání :-). Ocenil bych raději pořádné otestování alespoň trochu kvalitních beden jako Kolipsch ProMedia DD 5.1 s Logitechy Z-680 a případně některými ne-PC bednami.
<br>
<br>Dík David
- David Soušek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2003 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím že všichni by ocenili i nějaké porovnání reálného výkonu (pořádné testy jako dělají třeba na 3DSoundSurge, díky nim jsem si vybral svoje bedny - prostě 2x dražší Creative hrály hůř ;)). 5.1 bedny bez 5.1 vstupu jsou trošku... zbytečné... Já osobně mám ABIT SP-50 (dřevěný subwoofer velikosti minitoweru (skoro 2x delší než Genius) - 40W, 4 x jednopásmový kovový surround - 10W, dvoupásmový kovový centr - 20W, celkem reálný výkon 100W), stály mě před rokem cca 5 tisíc a určitě bych neměnil - zvlášť ne za plastové vajíčka nastříkané fosforeskující zelenou barvou ;)
- Ender

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2003 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cim to je, ze Abit ma na svem webu trosku jine informace o vykonu techto beden :) Design subwooferu je skvelej, ale ty satelity...no nevim :)
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2003 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

<P>Hmmm... to opravdi nechápu... Proč se někomu zdá, že dřevotříska musí být lepší než plast u satelitů. Opravdu hlavní chybou těchto bedýnek - tedy co se týče zvuku - je to, že jsou jednopásmové. Použitý plast a oválný tvar je natolik tuhý a tvrdý (nejedná se o obvyklou šedou umělou hmotu, ze které jsou vyráběné levné modely), že jistě negeneruje nějaké parazitní vibrace a zvuky.</P>
<P>I u subwooferu... vše je o tuhosti - materiál je zde pouze jedním z kriterii. Co se týče dřevěných Geniusů, tak to mohu porovnávat, protože je mám doma. Subwoofer a elektronika je lepší u Altecu, satelity u Geniusu (udělal jsem si na chvíli takovou kombinaci).<br>
A ta douška o tom, že plast od Creativu je lepší od plastu od Altecu... MUHEHEHE!</P>
- joro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2003 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsem ještě neslyšel, aby se plast lisoval, co je to za blbost. Plast se podle mně tváří(=zpracovává) tím, že se odlévá. A výsledná kvalita pak mimo jiné záleží na typu konstrukce bedny a zvoleném postupu tváření. Bedny od Creative jsou sice dřevěné, ale to samo o sobě ještě neznamená, že jsou kvalitní. Jistě namítnete, že hudební nástroje(např.kytara) se vyrábí dřevěné... Je tedy na místě se zamyslet, k čemu jsou PC reproduktorky určené. K poslechu hudby?(Těžko, to si pustím raději věž nebo sestavu) Na hraní? (Ano, ale tyto jsou drahé) Na video? (Kolik máte doma titulů podporujících 5.1 kanálový zvuk?)
- xXx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2003 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hihihi, takze cti:
<br>
<br>1)Plast se samozrejme zpracovava i lisovanim, ale toto slovo jsem pouzil jenom proto aby z te vety vyznelo ze bedny vypadaji prilis lacine...nevim jaky technologicky postup pri vyrobe konkretne pouzivaji a ani me to nezajima (tzn. ze kdyz ti reknu: "zlom vaz" tak si ho nemas zlomit a kdyz ti reknu "vpal se do spic" tak to taky neznamena ze bys se mel nekam cpat)
<br>
<br>Jinac odkaz na prvni nahodne vybranou firmu lisujici plast http://www.prelouc-net.cz/plelplas/
<br>
<br>2)Bedny od creativu nejsou drevene....pouze subwoofer je zpravidla dreveny....a to ze drevo pracuje dle fyzikalnich zakonu s nizkymi frekvencemi lepe nez plast je samozrejme....u satelitu je to trochu jinak...ALE TAM SE ZASE MNOHEM LEPE HODI KOV!
<br>
<br>3)Bedny od Creativu jsou hodne kvalitni - muj osobni nazor, ktery mi nikdo neveme a rad ho budu presvecovat do nekonecna ze tomu tak je...
<br>
<br>4)Titulu podporujicich 5.1 kanalovych zvuk (AC3) mam hafo....a jsem rad ze jich je cim dal tim vice (nove tituly uz prakticky nejsou zakodovany v jinem formatu)
<br>
<br>5)Uzivej si svych sestav a vezi...me v pohode staci ma audigy a Creative inspire 6.1
<br>
<br>
<br>P.S.: opravdu slintam nad sestavou Endera (ktery pise nize)
<br>
<br>-tak zatim
- deI.Impearator

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2003 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hoj Jaro,
<br>
<br>Jen kratce: subwoofer je nejlepsi ze dreva, satelity z kovu (s tou tuhosti mas pravdu ale je do toho zapleteno jeste vice faktoru a u dobrych beden by mela byt tuhost samozrejmosti - proto zminena kombinace drevo/plast)...
<br>
<br>Pokud muj prispevek vyznel jakkoliv jinak, tak se omlouvam ale jedine co jsem jeho prostrednictvim chtel poznamenat je ze recenzovane bedny jsou prilis drahe na to aby mohly byt vyrobeny z plastu, meli jen stereo vstup a vubec vypadaly jak ze sedesatych let.....
<br>
<br>P.S.: posledni veta je vymyslem vasi bujne fantazie drahy Jaro (myslim tu zacinajici: "A ta douška...", treba jste me jen spatne pochopil.
- deI.Impearator

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2003 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dík za uznání ;) I když jsem to nepsal proto, abych se nějak chlubil bednama, které jsem si vybral - každý má jiný vkus, líbí se mu jiný zvuk, šlo mi jen o to, aby někdo ovlivněn touto "recenzí" nekoupil takové umělohmotné šidítka aby se mohl ukájet, že "má tu nejbožejší americkou značku"... Vyplatí se srovnávat a investovat rozumně, mě přesvědčil ten Abit (recenze třeba http://www.3dsoundsurge.com/reviews/AbitSP50/AbitSP50.html) - větší reálný výkon i subjektivní kvalita zvuku než 2x dražší Creative, který má navíc dekodér dolby digital (nepotřebuju) a dálkové ovládání (stejně je subwoofer pod stolem, kam dosáhnu), takže jsem cenový rozdíl raději investoval do Audigy... Tehdy jediná cenově srovnatelná konkurence (Geniusy přišly teprv o pár týdnů později) Creative 2200 cca za 3 litry jsou z plastu a "subwoofer" má velikost krabice od bot... Jen poznámka pro obhájce plastů - zkuste si zvýšit hlasitost, to vám ty umělohmotné šidítka musí hezky lítat po stole (zákon akce a reakce ;)). Zato kov se co? Kov se ani nehne... ;)
- Ender

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2003 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AD1, To, že jde lisovat plastické hmoty, se týká pouze některých typů pLastů(Muhehe). Předpokládám, že nemáš bedničky z polystyrenu(Muhehe->ten se lisuje), polykarbonátu nebo snad PET :-))). Používají se totiž kovové formy(2 části), jejichž vnitřek je nastříkán přípravkem, aby hmota nepřilnula. Jen tak mimochodem, víš o tom, že lisování probíhá za studena? Už vidim, jak za studena formuješ plast na bedničky(hehe)!!! Ale ty to přece víš, že? (smích) Ten plast totiž získává tvar za tepla. Dále to nebudu rozvádět...
<br>
<br>AD3, SUBJEKTIVNÍ NÁZOR: Creative inspire 6.1 nejsou špatné, ale mají špatný odstup signál šum. Prostě se smiř s tím že od sestavy jdeš v kvalitě tak o 2 až 3 kategorie dolu(i cenově). Sestavu si nechám, byl bych blbej, kdybych jí vyměnil. Názor si nech, tohle je fakt.
- xXx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2003 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

oki uz se nehadejme ohledne plastic industry....ja se ti snazil vysvetlit ze tomu zpracovani plastu rozumim jen povrchne a to slovo VYLISEK jsem pouzil jen jako zesmesnujici privlastek...je skoda ze jsi to pochopil jinak:(
<br>
<br>AD AD3)ja nikde zadny sum neslysim a pokud tobe doma neco sumi tak to je problem. Tvou sestavu TI neberu a TVE "FAKTY" taky ne!
- deI.Impearator

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2003 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

.... v modelařině plastových letadýlek se formulace plastové výlisky běžně používají, takže na tom lisování plastů asi něco bude.
- Neználek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2003 00:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no o tom lisovani ze probiha jen za studena: "víš o tom, že lisování probíhá za studena?" bych si nebyl tak jistej :) Jinak asi nejcastejsi bude ne "odlevani" ale "vstrikovani do formy" ... odleva se ocel a litina atd., ale plast...nevim nevim :)
<br>K bednam...Enderovi bedny vypdaji pekne, ale kdyz jsem si vybiral jestli opet koupit Creative nebo radeji Genius, tak to vyhral Genius. U tech Abitu me prekvapuje cena (docela nizka) a design. Ale stejne bych asi nemenil.
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2003 01:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvrdíte tedy, že většina plastových věcí, které běžně používáte se vyrábí vstřikováním? Nevím, řekl bych spíš, že v konkrétních případech rozhoduje typ použitého materiálu. Podle toho se volí technologie.
- xXx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2003 01:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jiste ze zalezi na konkretnim vyrobku, ale tyto male plastove kraviny se (podle meho nazoru) budou delat vstrikovanim do formy. Nechtel jsem se s nikym hadat o technologii, prece jen si to uz tak nepamatuju a hledat to ve skriptech se mi nechce :), jen jsem chtel upozornit, ze se vsechno nedela tak jak jste uvedl vysel :)
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2003 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

souhlas, design strasnej ... ale treba se to nekomu zalibi :)
- Badza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 2. 2003 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vstrikovani plastu (ABC,PC,PC-ABC,PC-ABC-SKLO napr.: monitory,klavesnice,mysi,bedynky,etc ... tvrde plasty - podle typu pouziteho) -> vysoky tlak vysoka teplota ocelova forma (tlak a teplota kvuli tomu aby se plast dostal rovnomerne vsude - zalezi na mnozstvi "vstrikovacich vstupu"), odelvani plastu (technologie RIM, polyuretan etc..napr.: blatniky aut ruzne kladivka, bednicky etc... mene tvrde ale zase houzevnate - nelame se, ohyba se)-> za "studena" znamena ze se odleva pri teplote cca 120C RIM technologiie je dvouslozkova, lisovani plastu/vakuovani (plexi, polystiren napr.: ruzne jednoduche tvary - misky, sklenicky, krytky, etc ...) -> pouziti tepla a lisu - omezena tvarova svoboda vyrobku. Takze kdyz to shrnem, tak se da vyrobit z umele hmoty VELMI kvalitni vyrobek dosahujici kvality dreva (napr nektere rady znacky Mission ci vetsina profi prenosnych repro - na disco etc). Ovsem vyroba takoveho plastu a hlavne formy (podle velikosti cena formy i vic jak 5 000 000kc!!!) je natolik draha, ze se vyplati jen u obrovskych vyrobnich mnozstvich a u levnejsich variant repro. Pro TOP repro je lepsi/kvalitnejsi to vyrobit ze dreva (ne drevotriska). TZN Drevotriska (Genius) vs Plast (Altec) nemusi byt velikej rozdil... . Ale na konec dodavam ... drevo je drevo ... ;) (mam Genius)
- LK7R

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 2. 2003 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlepsi je si sehnat kusanec drevotrisky Koupit 2xARX130 2xARV 1xARN226 od firmy TVM udelat vypocet a sestavit si bedny sam. Je to poctivejch 150W RM. Zesilovac koupit www.ezk.cz k tomu kabicku a trafo a je to.
- zscs

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 2. 2003 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na to co s PC delam me bohate staci Geniusy HT... :)
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 2. 2003 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nahodou sou v poho ale XA3001 je hezci a hraje fakt dobre-
<br>mam doma :)
- ann

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2003 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nejak ;o) Hele a ty bys rac integrace nebo trandaky v tym zeslaku?
- Rovano

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2003 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To byla odpoved pro zscs. Z EZK sem si postavil zeslon.
- Rovano

Reklama
Reklama