Zpět na článek

Diskuze: Přehled grafických karet - březen 2006

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Primo na webu v produktech tu kartu maji (vc. ceny), v xls ceniku opravdu neni. Verim vam, ze chyba nebyla na vasi strane, ale uprimne receno, za tu cenu to bylo nerealne a bijici do oci.
- b00n

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To jistě, ale Albatron je znám svými někdy velice radikálními řešeními, proto jsem tomu věřil.

Bohužel, leckdy se nedá věřit firmám zvučnějších jmen... Již jsem se z toho poučil a pevně doufám, že se to na připravovaném přehledu základních desek projeví. Mým úmyslem opravdu není nikoho mystifikovat.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 4. 2006 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U karty Albatron se jedna zrejme o verzi 7900GT a ne GTX. V Excelovske forme ceniku je karta znacena GTX jako 31-08-96. Uplne stejne je na webshopu snacena verze GT. Cena odpovida verzi GT. Takze bych tipoval, ze se jedna o chybu v ceniku.
- Tomas Dolezel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2006 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chcem sa spitat ze kto ma kartu Sapphire X1900XT od computershop.cz,lebo tam je cena tejto grafiky best,no a pitam sa za to ze ake ma pamate Samsung 1,2 alebo 1,1 ns ci je to stale relativne moze mat aj tie a tie?Lebo inak ak ma 1,1 ns tak ju objednavam k tomu Zalmana VF900-CU a jede sa taktovat :))).Diky moc
- Radoslav Markuš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2006 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den,
v kategorii low-end je tedy prosím výhodnější koupit Radeon X600Pro nebo X1300? Děkuji za radu! :)
- David Zachoval

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2006 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ještě doplním že bych rád použil desku GB K8NE NForce 4-4x. Na různých diskuzích jsem se dočetl že s Radeony řady X1x00 jsou problémy s kompatiblitou je to pravda? Mám to při koupit zohlednit? Děkuji
- David Zachoval

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 4. 2006 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chcel by som sa spitat ci je mozne do sli zapojit dve ati karty, kedze som na toto tema nasiel len malo a nie prave jednoznacne odpovede....
sli karty su ovela cenovo prijatelnejsie....
- maros.kabi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2006 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za tu cenu neni GTX, ale pouze GT verze. Opravte si tuto podstatnou chybu v clanku.
- b00n

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2006 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pro všechny ceny mám podklady, které mohu kdykoliv předložit, samozřejmě v jejich původní podobě.

Co se Albatronu týče - mohu se zeptat, odkud tuto informaci máte? Já mám uvedenou od distributora této karty.

Děkuji
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak se podivejte sam na stranky zmineneho distributora pro cr (All El.) Za presne tu samou cenu maji pouze GT verzi.
- b00n

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @b00n: Výborně, další zdroj, který si opravil chybu během doby mezi napsáním a vydáním článku. Tohle mě pronásledovat tedy vážně nemuselo.

BTW.: 3.4.2006 21:23 SEČ tam tu grafickou kartu VŮBEC NEMAJÍ

Zde vidíte jakým způsobem vznikají nedorozumnění v mých článcích.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě doplním, že ATi od doby ukončení článku oznámila, že problém reálné fyziky bude řešit stejně jako nVidia. Bude však možné zapojit do CrossFire jednu top-end a jednu low-end kartu.

http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=6651&Itemid=67
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dobry den,
Nechapu proc jste vybral zrovna nejvyssi ceny pro tuto karty v nasich obchodech.To je zamerne?
Ja jsem si vcera dostal 7900GT od Leadteku za 9656kc vcetne DPH a to pak tuto kartu ukazuje trosku v jinem svetle.
Mimochodem sla pretaktovat az na 560/1600 stabilne.To se blizi skoro stare 7800GTX512...rikam skoro,at me nekdo hned nevezme za slovo.
- devil007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To není záměr, to je zpoždění mezi napsáním a vydáním článku. Jaké ceny jsou, takové píšu. Opravdu nemám zapotřebí překrucovat fakta.

Je mi jedno, jestli jsou jabka naleštěnější než hrušky, hlavně že hrušky mají lepší chuť. Aneb je mi jedno jestli ATi nebo nVidia, rozhodující je pro mě poměr cena/výkon. Pokud to vypadá jinak, je mi to líto, musím být opatrnější na formulaci vět.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Helmich Jiří: Tady nejde o formulaci vet,ale proste o ceny,ktere jste uvedl.Pokud se vam jedna o pomer ceny/vykonu ,tak pak stavite Nvidia 7900GT do spatneho svetla.Je zajimave,ze u primeho konkurenta X1800XT jste uvedel nejnizsi ceny na nasem trhu.
Ani nechapu a jakem,zpozdeni tady mluvite.ceny 7900Gt Leadtek jsou v CR pokud budu uvadet take nejnizsi kolem 9350-9600 uz znamy delsi dobu.Nemohl by jste ceny u 7900GT opravit?Bzlo by to urcite spravedlivejsi.

A ne nejsem NVIDIA fanatik ci priznivce Hulana z jehoz clanku a argumentu je mi na bliti.Omlouvam se za odkloneni od tematu.

[URL=http://www.computershop.cz/eshop/default.asp?mtc=0&cls=stoitem&stiid=23366&stiplname=leadtek-wf-px7900gt-256mb-hdtv-pci-e]Leadtek 7900GT za 9 275 Kc[/URL]
[URL=http://obchod.nextcomp.cz/product.php?productid=139507&cat=340&id_catalog=1&]Leadtek 7900GT za 9 656 Kc[/URL]
[URL=http://www.rsc-computers.cz/]Gigabyte 7900GT za 8556 Kc [/URL]
- devil007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 06:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @devil007: [QUOTE] Ani nechapu a jakem,zpozdeni tady mluvite. [/QUOTE]

A to je ono. Článek jsem napsal před 14 dny, od té doby se cena nového produktu, jakým 7900GT(X) je, prostě změnila.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 03:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @devil007: Rovněž zastávám názor autora - tj. zajímá mě pouze poměr cena/výkon a dostupnost, ne jestli ta věcička u mě doma má nápis Ati či NVidia, a v tomhle se ho musím zastat. Sám jsem si pořídil po dlouhým přemýšlení zkoumání a porovnávání 7900GT od XFX a to za cenu 10.150,- Kč. Těch pár Gigabite karet - zaznamenal jsem na českým trhu jen 3! co byly navíc zamluvený - za 8.500,- Kč, či Leadtek na kterej jsem čekal tak dlouho, až jsem se nedočkal a musel sáhnout do přiblblý Francie po XFX, neznamenaj, že cenu, kterou uváděly firmy typu Czechcomputer atd. ještě podložili dostupností. Je pěkný si do ceníku napsat, že uvedená karta stojí 9.880,- Kč s DPH s dodáním - neznámo (popř. 2 dny až nikdy) a na dotaz odpovědět, že cena je orientační a může se v době dostupnosti změnit, tj. melu si co chci, až budou, bude cena stejně jiná.
- Tupoun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Helmich Jiří: Cena GF7900GT byla převzata z CZC dne 15.3.2006. Klidně se u ní podívejte do grafu, ten den byl nejlevnější Leadtek. Stojí tolik i dnes. Nejlevnější je zde k tomuto datu MSI za 9900 korun.

obchod.cz nejlevnější leadtek za 9843
alza.cz 9400 (forsa)
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tupoun: co se gigabytu týče, stačí kliknout na odkaz devila007 - R.S. jich má na skladě 10, z toho 7 k dispozici (včerejší stav)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Helmich Jiří: Dobry den,
Me tady nejde o to fandit ATI ci NVIDIA jelikoz obe fimrmy maji zajimave produkty,ale jde o objektivnost.Zkreslovanim cen se tak bohuzel nedeje.
Ja jsem si pred 14 dni zamluvil Leadtek 7900GT(pardon za uvedeni firmy-neni to reklama)u www.nextcomp.cz a ve stredu 29.3 jsem ji take obdrzel a to v cene 9656kc vcetne DPH.

Je to take reakce na prispevek Tupona nahore.
- devil007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen bych rád zmínil mou zkušenost s GeForce 6800 XT od Leadteku, má odemklých 8 pipelines a 4 vertex units, kliknutím v RivaTuneru šla odmknout na 16 pipelines a 6 vertex units.. 350MHz zvládne hravě a tudíž za 4tis máte 6800GT (ale jen s 128MB paměti).
- intruder

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 03:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud někdo chcete vybírat karty na odemykání, dobře si rozmylsete, co za dodavatele si zvolíte. Jsou zde firmy, jejiž zaměstnanci nejsou nic jinýho, než vykukové, kteří si dají tu práci, aby si Vaši vyvolenou kartičku před odesláním pěkně otestovali, jestli se dá odemknout. Když ne, zašlou vám ji obratem. Když ano, napíšou, že jí dodají do X dnů - dělá to mnoho těchto lidí (mých kamarádů, bohužel) - a nechají si ji pro sebe. Ono ne všechno jde odemknout ;). rozbalit a zabalit krabičku, tak aby to nikdo nepoznal je banalitka.
- Tupoun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... v recenzi grafiky GB 7300GS vs X1300 byl nakonec opraven alespoň 3DMark05 a tam je 64-bit 7300GS o chlup lepší než 128-bit X1300. Kdo není v obrazu, tak v původních výsledcích byla srovnávána 7300GS vs X1300Pro. Sám grafiku 7300GS používám, nejsem hráč-pařan a v rozlišení 1024x768x32 + střední detaily se dají hrát i nové hry. Co by človíček za 1830,-Kč s DPH chtěl, že?
- Vlasta Pek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde jste vzali 4500 bodů v 3D Marku s touhle kartou? Zdá se mi to nějak podezřele moc když vezmu v úvahu, že moje přetaktovaná 9600XT má okolo 4100 max. Kdyžtak nadhoďte link na test nebo testovanou sestavu.
Jinak pěknej přehled
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jo, ale to už se nebavíme o 9600pro, jak si napsal v defaultu má jenom 3321. Pokud autor myslel 4600 po OC, tak možná.
Jak se ti podařilo tu kartu takto přetaktovat, nejspíš sis dělal V-Mod, že? Protože pokud vím, tak 9600XT má upravený jádro, aby jela na 500, obyčejný Pro verze se tak vysoko nedostanou
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pisete tady o 7800GS jako o dobre koupi. By me zajimalo, jestli se ta karta da u nas koupit? Mam takovy pocit, ze tuhle kartu uz u nas nekoupite... Leadtek i MSI dovazi do CR Levi a obe karty jsou uz nedostupne... Od Sparkle ji dovazi Extrapoint, ale dostupnost take nula... Neco jsem o tom zjistoval a prej nVidia nedodava chipy vyrobcum...
Osobne mam tuhle kartu doma a je fakt v pohode, i za tu cenu. natahl jsem ji stabilne na 500/1500 a s Vmodem jadra na 545/1560 coz pridalo na vykonu celkem dost. Byla by skoda, kdyby nVidia tuhle kartu uplne odepsala...
- Wirtual

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Například [URL=http://interlink.tsbohemia.cz]zde[/URL] je varianta od MSI k mání do 48 hodin.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ani zde karta ale neni skladem, takze tem 48 hodimam bych moc neveril... Nemusim mit pravdu, ale dle me se sehnat neda ani u TSB...
- Wirtual

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Wirtual: Albatron ji má jako novinku, ukáže až čas. To, že není karta skladem není v tomto případě relevantní - zauvažujte nad počtem lidí, kteří si do AGP koupí kartu za 10000. Být prodejcem, neriskoval bych, že si udělám zásoby této karty a pak ji neprodám. Řekl bych, že je naprosto normální, že takový produkt je pouze na objednávku.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Helmich Jiří: Praveze primo o tuhle kartu je zajem primo obrovsy. V Levi byla dodavka techto karet rozebrana behem par hodin. ja osobne jsem bojoval o posledni kousek a nebylo to lehke, pt ji chtelo opravdu moc lidi. Ono 50% lidi ma doma dneska jeste AGP a jelikoz je to zatim nejvykonnejsi reseni pro AGP co je u nas v "prodeji", tak poptavka je obrovska... Nini jsou obe karty, od MSI a Leadteku oznaceny jako trvale nedostupne a nemyslim si, ze je to tim, ze by se bali, ze ji neprodaji...
- Wirtual

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Wirtual: Jak vidíte, velký zájem o kartu s touto cenou bych pro AGP nečekal. Dost možná to tak vidí i výrobci a prodejci. Do marketingu a podobných věcí ale nevidím, nemohu soudit...
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Helmich Jiří: Ano, v tom mate pravdu. Prodejci opravdu necekaly tak velky zajem o tuto kartu... Sam produktak Leadtku me to potvrdil...
- Wirtual

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 03:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Helmich Jiří: Nečekal, no ono není o čem moc přemýšlet. Jestli má někdo "starou" NForce 3 desku s AGP a dejme tomu Athlona na 3200 apod., navíc se jedná o norm. člověka, tak spíš uvažuje, jak nakrmit AGP lepší grafárnou (beru hráče), než jak koupit novou desku s PCI-E, novej pročák a novou grafárnu. Z mého okolí je těhle lidí dost - včetně před nedávno mě - až jsem si spočítal, že dám raději něco navíc a přejdu na novej bla bla comp s PCI-E (přešel jsem z Bartna 2500@3200). Kdybych sehnal za rozumnej peníz dobrou grafárnu do AGP, tak bych neměnil desku ani pročák, ale žel bohu za ty prachy .. do AGP ... a na víc dostupnýho ... to spíš 3. světová.
- Tupoun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, chci se optat co si myslíte o graficke karte MicroStar NX6600-VTD256 256MB 300/500 ktera beží až na 435/593. Má cenu upgrade jeste do AGP? Nebo rovnou prejit na PCI-e?
3Dmark03 - 4846@6022
3Dmark05 - 2022@2755
^^ dik za napady a nazory.
- Jiří Kábele

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No to zalezi, co mas ted za PC... pokud mas treba AMD64 s deskou s AGP a stacila by vymena pouze desky bez dalsich komponent, tak bych urcite sel do PCIe. Ale pokud mas treba jeste stary Athlon XP a pro prechod na PCIe by jsi musel menit tech komponent daleko vic, tak bych radsi zvolil levnejsi variantu, upgradovat pouze grafiku do AGP. Rok by jsi s tim treba jeste vystacil. a pak az koupil nove PC, kdyz uz budou v prodeji nove platformy pro AMD a Intel a bude jasne, kdo z nich je vitez :))
- Wirtual

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mno mám AMD Barton 3200+ a 512MD DDR, SATA II 160GB. Pravě mno, že by to obnašelo, desku a cpu a vga. A takhle zatim asi jen VGA ale kterou? :)
- Jiří Kábele

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jiří Kábele: mimochodem sem upravil BIOS karty a zobrazuje mi to teplotu (tuhle funkci maji jen GT karty), která je v klidu okolo 56°C a v maximální zateži okolo 80°C :)
- Jiří Kábele

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jiří Kábele: Myslim, ze Bart 3200+ je v dnesni dobe jeste celkem dostacujici... jako upgrade bych videl koupi dalsi 512MM RAM a pak nejakou tu grafiku... Vyber graficke karty bude zalezet hlavne na financich, kt do toho budete chtit investovat. Jako zajimava volba se jevi X800GTO2 bez viva, kde by meli jit odemknout vsechny pipelines a vertex. nebo 6800GS, kt jde taky slusne taktovat...
- Wirtual

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Wirtual: A co takhle ATI Radeon X1600Pro? za cenu okolo 4100,- udělá v 3DMarku05 pres 4500 jak prd.
- Knightey-

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Knightey-: No nevim jak vy, ale ja hraji radeji hry, jak 3D Marky. X1600pro ma sice nejakou tu novou technologii navic, ale ve vykonu nijak zvlast nevynika... I po pretaktovani si myslim, ze 6800GS na zakladnich taktech neprekona, mozna jen v necem a o chlup. A kdyz nataktujete 68GS, tak nema sanci... Je sice trochu drazsi, ale...
- Wirtual

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Wirtual: Mám taky Bartona 2500@3200, 1GB RAM, GF6600GT a podle mě nemá cenu kupovat AGP grafiku, ale ani přecházet na PCIE, protože zatím ty nové CPU zas až tak moc rychlejší nejsou, takže já bych spíš peníze pošetřil a přešel třeba za půl roku nebo za rok na PCIE + nějaké nabušenější CPU (ty nové Intely mají být celkem slušný krok vpřed).
- Eso Rimmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 03:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Eso Rimmer: Souhlas (co se týče toho, že nemá cenu kupovat předraženou AGP grafárnu). Měl jsem ještě před tejdnem Bartona 2500@3200, 768 MB Ram a 6600Gt, a kdybych nebyl frustrovanej z toho, že sem nemohl sehnat rozumnou grafárnu do AGP (tím myslím za rozumnej peníz dostat rozumnej výkon), tak bych neměnil. Pak už záleží na tom, jestli se to vyplatí kupovat AGP předraženou kartu. Mě prostým počtem vyšlo, že když prodám starej pročák, paměti, desku i AGP kartu a koupím to sam v podstatě v bledě růžovým, jen na PCI-E, tak mě to vyjde levněji, ale s výkonější kartou. Stalo se.
- Tupoun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, at jsem hledal, kde jsem hledal, tak jsem tuhle kartu nemohl najit, ani na strankach vyrobce, budto tam bylo 7900GT, nebo sice 7900GTX ale 512 paměti za mnohem vyšší cenu, tak nevim....
- Biker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Distributerem Albatronu pro Českou republiku je [URL=http://www.all-electronics.cz]tato[/URL] firma.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc chybi tahle karta?
je to momentalne to nejlepsi do AGP co se da sehnat..7800GT v AGP
20pipek
[url]http://www.microdirect.co.uk/ProductInfo.aspx?ProductID=13286[/url]
- Th0xXxlcM4N

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Otázka by měla znít naprosto odlišně a měla by být položena českým prodejcům - "Proč tato karta ještě není na našem trhu?".

Většina lidí dle mého názoru nakupuje v českých obchodech, a tak jsou v přehledu pouze produkty, u kterých je šance, že je seženete v této republice. Této karty jsem si u nás zatím nevšiml.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

NVIDIA má drtivě nejvýkonnější řešení. Její 2x7900GT se dá sehnat za 17.000 Kč. Tedy stejná cena jako X1900XTX.

Jenže její výkon je o 40-60% vyšší. A to i ve F.E.A.R. Věta "dvě karty GeForce 7900GT ve SLI nepodávají vždy vyšší výkon než Radeon X1900XTX, někdy dokonce i o dost menší (viz. F.E.A.R." je naprosto lživá ,jak je na tomto plátku ATi fanatiků ovšem zvykem.

F.E.A.R.: 4xAA, 16xAF, 1152x864
http://www.hothardware.com/articleimages/Item791/fe1.png
NVIDIA: 90 FPS
ATI: 63 FPS
Výhoda NVIDIE: 43%

Quake 4: 4xAA, 8xAF, 1152x864
http://www.hothardware.com/articleimages/Item791/q41.png
NVIDIA: 101 FPS
ATI: 60 FPS
Výhoda NVIDIE: 68%

Jinak řečeno, přes doporučení totálních slepých fanatiků na PCT.cz je NVIDIA drtivě, o 40-60%, lepší volba než ATI.

- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Konečně jsem se dočkal vaší přízně, pane Huláne. Zajímavé je, že oba odkazujeme ve svých dílech (mých článcích a vašich spotech) na HotHardware.com a oba s rozdílným komentářem. Víte čím to bude? Vybíráte konkrétní grafy, které potvrzují váš názor. Mě je jedno jestli je lepší nVidia nebo ATi, mě zajímá, které karty vykazují vyšší výkon.

Reklamu na blog si dělejte jinde.

Pokud dovolíte, rád bych řekl, že nejsem slepý a fanatik (ani fanATik) už vůbec ne.

Máte důkaz na:
a) stabilnější ovladače?
b) mé lhaní (viz. váš web)?
c) špatnou kvalitu obrazu ATi?

Dále:
1) Pokud zmiňujete mé jméno v jakémsi pochybném článku útočícím na mou osobu (to je na tom vaše ego opravdu tak špatně?), buďte té dobroty a snažte se, aby byl tento článek napsán česky (zkontrolujte si pořadí slov apod.).

2)Záměrně nelžu, redakční testy jste viděl, testy z HotHardware také. Byl bych velice polichocen, kdyby formulace "záměrně lže" na vašem webu nadále nebyla uvedena tučným písmem.

3) Chcete po mě důkazy a kritizujete mé osobní názory:
a) mnoho svých tvrzení jste také nepodložil důkazem
b) nejsou to pak také pouhé osobní názory?

4) Když uvádíte cenu ATI X1900XTX, proč neuvádíte stejně jako u nVidie nejnižší cenu, tedy 15500 korun, ale 17000?

5) Nadávky si produkujte opět někde jinde.

6) Kvalitu obrazu nVidie jste doložil, co uděláte s důkazem o nekvalitním obrazu ATi?

Děkuji, s pozdravem
Jiří Helmich
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Helmich Jiří: Nevybírám si testy. Uvádím test pro F.E.A.R. Vámi zmíněný jako "propadák NVIDIE".

NVIDIA v něm ale na rovněž Vámi zmíněném HotHardware.com vede o 27-43%.

Očekávám že umíte číst, a odkazujeme na ten samý test, a jak jinak to tedy nazvat, Váš komentář, než vědomé lhaní?

Na základě tohoto si řada zmatených lidí koupí ATi, i když NVIDIA jim nabídne o 30-70% vyšší výkon. Já odkazuji na jasná čísla, vy zde jen mlžíte..

PS: v tom článku není, že "záměrně lže", ale že "možná záměrně lže". To je dost rozdíl..
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace PS: a to neberu do úvahy další výhodu NVIDIE, sice podstatně nižší spotřebu a podstatně stabilnější ovladače.

ATi si kupují dnes jen idioti, to je prostě fakt.
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

NVIDIA neni zla hlavne model 7600 GT je ozaj vynikajici trefou do toho spravneho stredu trhu ale kdyz clovek kupuje nejlepsi hodnoti se nejen surovy vykon pane Hulane ale i vykon celkovo v DirectX a OpenGL.Jo je pravda ATI vynika v gamesach vyuzivajicich rozhrani DirectX zatimco NVIDIA nema v OpenGL konkurenci hlavne SLI system ukazuje sveho dost silneho potencialu ale sou tu dalsi fakta jmenovite:DirectX rohrani vyuziva vice hernych titulu zatimco OpenGL da se povedat je reklamnym tahem hlavne enginu Doom 3 ved si staci vsimnou kvalitny herny tituly vyuzivajici toto rozhrani zni Doom 3 a Quake 4,atd...konec.Dale je tu kvalita obrazoveho vystupu ta je velmi dulezita inu proto ze ten kto kupuje graficky akcelertor spadajici do tridy HighEnd bude na 101%pozadovat co nejlepsi obraz a s tym pouzivanu filtru AA,AF,HDR,MSaa a aDaa v naprosto rychlym FPS tahem proste graficka karta musi umet zobrazit kvalitne a filtrovane textury v dostatecny rychlosti a v tomto ma ATI navrch dokaze kombinovat MSaa+HDR + kvalitny obrazovy vystup a obraz je proste perfektnej staci si na Radeonu X1900 XTX zahrat Half-Life 2 Coast a hned je videt o cem je rec.Jo NVIDIA se haji nizsi spotrebou ale nikdo jeste v ceskych recenzich nenapsal ci se jeji kvalita oproti Geforce 7800 hlavne pri pouziti AA+AF zlepsila a NVIDIA tou s tou optimalizaci textur a dosahovanym vyssiho vykonu hodila za plece nebo poklesla a s tym souviselo rychle uvedeni Geforce 7900 jako protivnika ktori jak taz ohrozi pozici X1900.Co se tyka driveru tak musim rict ze ATI sa dari je vylepsovat a Catalysty se daji povazovat za opravdu povedenu podporu a servis kde u NVIDII jenom dochazi v novejsich verzich vecsinou jen ku podpore novych grafickych cipu a optimalzace:zlepseni+navyseny vykonu v SLI+uvedeno nove Quad-SLI i kdyz takove reseni si najde jen malopriznivcu jenom spotreba hovori za sve!Co sa tyka CrossFire ma tento mlady vytvor ATI jeste co dohanet vyhanet se reklamou s 32xAA je pekne ale nejprve ma byt dosahovan vyssi vykon a az potom x nasobeni filtru.Dnesni trh nabizi velmi bohatou ponuku nejen v oblasti grafickych akceleratoru-HW celkove a kazdy si ma moznost vybrat co to podle vykonu tak podle oblasti vnitra sve penezky takove optimalizace soucasti vykonu>
- Viliam Vida

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace "staci si na Radeonu X1900 XTX zahrat Half-Life 2 Coast a hned je videt o cem je rec" ---- HDR + FSAA v HL2 Lost Coast funguje ale i na Geforce 6 a Geforce 7 ;-) A rychleji než na ATi..
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 03:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pane Huláne, Vaše jméno symbolizuje Vaše pomýlené ego človíčka typu - já mám pravdu, vždycky mám pravdu a i kdybych neměl, budu tvrdit, že mám pravdu ;). No, někdo halt musí zastávat roli kašpárka pro srandu ostatním.
- Tupoun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace fanATIk, nvidiot, AMD ci Intel, me je to celkem fuk. I kdyz veru stojim z 70% za ATi a AMD, ale koupim co je vykonejsi, tak jako kazdy normalni clovek, nebudu kupovat treba nVidii, kdyz je stejne nejvykonejsi desktopova VGA X1900XTX, je pravda ze ATi ma ve sve nabidce velkou mezeru oproti nVidie, hlavne mainstream, tam je zase nVidia lepsi, jinak low-end tak podobne, lespi ATi a High-End, jako single karta X1900XTX, takze ATi. Kdybych mel porovnat oba dva rivaly mezi s sebou, tak kazde maji sve + a -.. Asi tak nejak :-) :-)
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Kotrla: Diky za tento prizpevek, jenom je myslim smutne ze neco tak zjevneho se tu musi tem fanatikum (na obou stranach) vubec rikat, imho je to zjevna samozdrejmost pro kazdeho kdo se ve veci trochu orientuje.
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Souhlas
Pokud mám správné informace, tak v HL2 Lost Coast není použito plnohodnotné HDR, ale jen Bloom efekt - ten tuším na G6/G7 spolu s jejich FSAA funguje. Kombinaci HDR+FSAA na GF6a7 nedáš.
Pokud se však mýlím, tak mě opravte.
- Petr Roubec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Petr Roubec: Pravdepodobne Radek upravil ROPs na cipech NV45 až G71 nejakou me neznamou mizemskou technologii...pak by skutecne mohly vyuzivat HDR a AA soucasne...snad nam tady o tom napise neco vice, abychom byli v obraze.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chýba tu v prehlade Sapphire ATI Radeon X1600 Pro - 128 MB DDR3 - PCI-e. GPU má na 500 MHz, a pamäte má reálne na 500 MHz, efektívne na 1000 MHz a výkonovo je niekde medzi 256 MB PRO a XT verziu X1600. Mám ju doma, a na A64 X2 4600+ má skóre v 3D Mark 2003 - 8812, v 3D Mark 2005 - 4851, a v 3D Mark 2006 - 2178.
- Alojz Tesár

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PCT.cz zase lže...
http://radekhulan.cz/item/lzi-na-ceskych-it-serverech
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 04:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Huláne, zase lžeš a fabuluješ. Na těch svejch stránkách sice říkáš, že NVidia 7900GTX SLI je výkonější než ATI X1900XTX a máš pravdu. Duo NVidia 7900GTX SLI je oproti singlu X1900XTX skutečně výkonnější, ovšem pokud se dle tvého odkazu dostanu na Tomshardware a srovnám výkon Nvidia 7900GTX SLI a X1900XTX Crossfire, vede již ATI. A to nemluvím o singlu. Vždycky mě fascinovali lidi jako jseš ty, lháři, co za účelem dosažení vlastní pravdy udělají vše, že? No jo no chlapče, už jsi s tím opravdu trapňoučkej. Apropó mám 7900GT, tak zapomeň na nějkej ATI fanatismus apod. ;).
- Tupoun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Taaak...chlapce a dost. Tak si este raz precitaj hulanov clanok a velmi pozorne. Radim ti, pretoze ten,. kto tu zavadza si TY. Zas si porovnal len vykon. A kde ostala cena? 2x ATI = 34 000,- v Crossfire, 2x Nvidia = max 20 000,- SLI. Tak prosim ta, co tu spominas za blbosti. LHAR SI TY. A prestan sa o tom radsej bavit. Tu ide o pomer cena vykon.

BTW: Bohuzial...PCT je fakt zaujate a preto si nikdy od tohto servru nenecham poradit. Plati to aj pre problematiku AMD/Intel. Tie vyrazy, ktore tu niektori vyuzivaju "myslim redakciu", su nehorazne. PCT beriem len ako informacny server. Tot o PCT.

Takze este raz sa zamysli nad tym , co si napisal, blazon. Rychlo si vytiahol crossfire, ale na cenu si zabudol. nVidia ma rozhodne lepsi pomer cena/vykon a je tomu tak.

Aj ja mam nVidia, ale co si napisal...hmmm.
- Kristian Nagy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2006 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kristian Nagy: v High-end segmentu o cenu nejde. A to znamena, ze argumenty cena/vykon padaju. Kazdy kto ma na SLI ma aj an CF. V tomto pripade naprosto vyhrava ATI. Tu cena nehra rolu, takze prestan prosim ta ukazovat ako keby bol Hulanov clanok bozsky. Napisal ho a linkol sem len aby dosiahol viac navstev. Velmi chytra vec.

A inak ja mam nvidiu 7900GTX SLI (najvykonnenjsie riesenie od Nvidie), ale co sa tyka kto je teraz lepsi, isiel by som do ATI. Nvidia ma hrubu silu, ale nema HDR+AA, shimmering pri niektorych nastaveniach filtrovania textur a to u ATI nenajdeme...dnes kvalita je ATI > nvidia a to mozem potvrdit ako uzivatel co ma pristup k obom rieseniam. Nejde o hrubu silu ale o kvalitu obrazu a technologie - v tom je ATI stale v predu.

Takze svoju demagogiu pan Hulan moze "provozovat" na oveckach co veria jeho "odbornym" vykladom na jeho blogu. PCT neni bez chyby to priznavam...ale neni zaujaty takym stylom ako pan Hulan na jeho Intel a Nvidiu...
- 5c0rP1O

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak proč sem lezeš demente,pakuj tam kde podle tebe nelžou a neotravuj to tady svýma splaškama.
- Abalkin Perec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To rikate kazdemu kdo ma namitku proti objektivite tohoto platku ? ... To je docela usmevne ... vite kam to mimochodem povede ? ... Ze PCT bude jen bastou fanatiku kterym neni radno se protivit, a s jeho objektivitou to pujde od sediti k peti. ... Co kdybyste radeji kritice vice naslouchali, jako je to slusne a bezne u solidnejsich serveru ?
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Lidi, už si pana "však vy víte koho" :) nevšímejte, ten odkaz tu stejně hodil proto, aby si zvýšil návštěvnost svého webu. Ukazuje nějaký test který se mu zrovna hodil aby "zase" zkritizoval karty ATI. Jasně já můžu taky hodit nějaký link, který ukazuje jak ATI válcuje Nvidii třeba [URL=www.tomshardware.com/2006/03/09/ati_and_nvidias_same_day_mega_launch_mayhem/page14.html]tady[/URL], ale co změním tím něco?
Jinak pan Hulán stojí se svým webem na nějakém 212. místě v návštěvnosti tak uvidíme jak si polepší.
Jen škoda, že ve svém článku se vlastně zmíní jen o PCT, což ukazuje malikou zaujatost. Asi ho znepokojuje ,že mu ještě na PCtuning chybí v průměru 14000 návštěv za den :)
Ale jo jinak WELL DONE :) pane Huláne takový člověk se musí snažit, aby v Google našel svoje jméno :) (ikdyž nevím jestli zrovna v tomto případě je to dobrá vizitka :) )
- Sanchez 4GHz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No nevim, ale kdybych se rozhodoval podle toho tvého testu z Toms hardware, ati by to asi nebyla. Vždyť tam má o dost lepší výsledky 7900gtx, hlavně s AA/AF..bez toho asi hrát nebudeš. Sry ale ati to tady nějak neválcuje, spíš opak. Nehodil si špatný link?
- vandrak vandrakovic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vandrak vandrakovic: No takže znova po 155:-)... pro high-end je rozhodujici rozliseni 1600x1200 a vyse...plus pripadne vymozenosti jako soft-shadows. Kdyz se podivas do tech grafu, kde rikas, ze GF7900GTX valcuje RX1900XTX, tak zcela snadno zjistis, ze to je v rozliseni 1024x768, kde tahle karta muze ukazat svou vyssi hodnotu fill-rate. No a kdyz se podivas na tech vyse zminovanych 1600x1200 s AA nebo bez (+ Soft-Shadows), tak opet velmi snadno (pohledem) zjistis, ze RX1900XTX je s prehledem nejrychlejsi karta soucasnosti.

Snad to bude stacit:-).
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: Jo to je fakt, to jsem zapoměl zmínit ale otázka je, zda je to díky jeho kvalitě, nebo díky "SEO"
- Sanchez 4GHz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vandrak vandrakovic: Ne sorry ja jsem zapoměl napsat, že je to ten uplně naspodu :) tam se začíná lámat chleba.
- Sanchez 4GHz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To by mě zajímalo kolik lidí na to klikne a jak se pěkně zvýší návštěvnost.
Schválně to zkusím taky :-D

Hulan zase lže...
[URL=http://www.mozektevidi.wz.cz]zde je link[/URL]

Rovnou říkám že je tam počítadlo přístupů. Moc mě to zajímá. Dnes večer napíši statistiky.
- mozek007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ty si zastupca nvidie alebo co? Dufam,ze hej, lebo ak nie, tak svojimi trapnymi prispevkami tu iba robis zo seba kkta.
- bad magoo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 4. 2006 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pane Huláne, až se zase budete trefovat do jiných, tak si uvědomte tu svobodu, že vám tu ty Vaše názory uveřejní. A tady [URL=http://radekhulan.cz/item/cenzura]je vaše cenzura[/URL]. To se jeden pobaví
- pleva

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem nasel v ceskym IT obchode X1800GTO ,takze jsem zvedavy na na recenzi BUDE NEKDY NA PCT? chlel bych vydet souboj X1800GTOvs.7600GT. Jak tady je odkaz na recenzi tak se mi to nezda ale mozna se pletu
- Tomáš Bartkowiak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslim ze moment prekvapeni zde nehrozi. :-) Na "objektivnim" PC Tuningu tento test totiz muze skoncit nezavisle na cemkoliv jen jedinym moznym vysledkem :-)) ... takze opravdu nezajem. To srovnani si radeji prectu na renomovanych zahranicnich serverech, kde neni kazdodeni podkurovani davu fanATIku tak bezne.
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S3 Graphics Chrome S27 256MB 128-bit GDDR3 PCI Express x16 Video Card - Retail
* Model #: S27 256 MB
* Item #: N82E16814272002
$110

S3 Graphics Chrome S27 128MB 128-bit GDDR3 PCI Express x16 Video Card - Retail
* Model #: S27 128 MB
* Item #: N82E16814272001
$80

Konecne graficka karta pre bezneho pouzivatela, ktory sa rad zahra a dokaze ocenit vysoku kvalitu obrazu pri prehravani video kodekov pri minimalnej spotrebe enregie (W).
Pre maniakov v hrach je tu moznost zvysit vykon zapojenim dvoch S3 Chrome S27 v rezime MultiChrome s chipsetom VIA K8T900 a to pri co najmensej spotrebe energie(W).

- Art

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo všechno sedí jen s těmi maniaky v hrách bych trochu ubral. Grafíkám o výkonu shodných s GF 6600 už pomalu odzvonilo a leda kdyby nějak dali 2GPU na kartu a ještě v tom multimódu či co, tak by to za něco stálo, ale na to jsou tady asi jiní.
- Sanchez 4GHz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2006 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj,
no jo, jenze vsichni nepotrebujou brutalne vykony karty na hrani, me by stacila pokud mozno co nejlevnejsi, se dvema (nebo trema :-), ale to uz si moc vymejslim) DVI vystupama a VIVO konektorem, co s nejmensi spotrebou,
pasivem, akceleraci videa - no a vykon na urovni 6600 by mi uplne stacil, ted mam GF4-MX a nestezuju si :-)
Mejte se Matyas
- Matyáš Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chcem sa spitat proc sa preferuje X1900XTX nad X1900XT-kdyz staci flashnut biose alebo len zvihnut napatie o 0,025 V a je to totez vsak 1700kc
- Radoslav Markuš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Radeon X1900XTX je nejrychlejsi kartou..avsak jako doporucena koupe je je model XT, ktery je o hodne levnejsi a jde stejne dobre pretaktovat.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2006 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pozor na to XT! nektere modely maji 1,2ns rating a ty se prece nanataktuji jako 1,1ns...jinak souhlas,pokud se nam do ruky dostane model s 1,1.
- I_M_H_O

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 4. 2006 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @I_M_H_O: Tak hej ale aj ked mas 1,2 ns aj tak jedu good taktovat 720/1860 a to sa este nebavime o tom ze tam dame chladic od Zalmana VF900-CU s nim by to mohlo ist aj na 750/1900, no a ak stastie da 1,1ns tak by sa dalo teoreticky zautocit so Zalmanom aj na hodnotu 800/1950 a to uz je iny LEVEL,Nvidia na toto nema sancu,heh.Vela by uz nechybalo k hranici pre pamat 2000,hmm
- Radoslav Markuš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 4. 2006 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

poradte mi aku graficku kartu si mam zobrat. uvazujem len a len medzi tymito: ATI X1900XTX(ASUS) a GeForce PX7900GTX(Leadtek WinFast)
- Matto

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2006 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mam GF 7900GTX v SLI a neni to bohvieco, ocakaval som viac. Ta karta mala zosadit Radeony X1900 co sa vsak nestalo, zohrala s nimi remizu a niekde ani to nie.

ATI ma kvalitnejsi obraz a lepsie technologie (filtering textur je kvalitnejsi, HDR+AA) takze odporucam momentalne ju. Ci uz ides do CF alebo single rezimu, nespravis hlupost ked ju zoberes. Ale inak neodporucam XTX lebo je zbytocne draha, skorej kup XT a pretaktuj a par MHz a mas XTS o 2k menej ceny (teda pokial ti ide o cenu) :)
- 5c0rP1O

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2006 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poradte jakou grafickou kartu ma smysl kupovat ke zminenemu procesoru, aby ji jeste utahl?
Predpokladam, ze by se jeji cena mela pohybovat do 5000,-.
Jak si v testech vede 6800XT proti 6600GT?
- Michal Stránský

Reklama
Reklama