Zpět na článek

Diskuze: Přehled grafických karet - březen 2007

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

coz o to srovnani je to pekne ted jeste aby mi nekdo poradil kde sehnat 8800GTX do 10k moje 7600GT uz v nejnovejsich hrach docela nestiha. Uz aby vysla ta r600 aby to alespon trochu kleslo.....
- Eldar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mel bych jednu takovou pripominku.. nevim co je to za novou modu GK od ATI nazyvat AMD. Kdyz budu mit firmu napr "toaletni pair s.r.o." a koupim si nvidii tak taky budou po celym svete vsichni dmntne vykrikovat "mame tu skvelou konkurenci AMD od Toaletnich papiru ve forme 8000GTX". Rad bych kdybyste nazyvali veci pravymi jmeny... skatulkovani pod AMD mi prijde takove Hulanovske. To ze AMD vlastni ATI neznamena ze grafiky sjizdeji z pasu s logem AMD....
- Eldar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jestli vám na tom tolik záleží, klidně budu psát ATi a ne AMD, mě je jedno, jak se to jmenuje a jakou to má barvu, zajímá mě výkon a cena :)
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2007 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace OK diky :)) koukam ze sem to napsal pekne hnusne ale z toho si nic nedelejte ja uz sem proste takovej :)) myslim si ze vetsine lidi se taky zamlouva oznaceni jako ATI a ne AMD (podle postupne naklikanych souhlasu) proti je akorat nejakej hulanovec kterej si dal praci s tim naklikat mi tolik blabolu (asi nemel hodinu co delat-tyhle lidi nechapu).

Jinak je videt ze se PCT docela vzmaha- stále lepsí testy/novinky/... uz davno jste ukazali zada serverum jako je pctuning.cz a verim ze svetuhardware.cz se z vas brzo zacnou klepat kolena :))))
- Eldar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2007 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Eldar: [QUOTE] uz davno jste ukazali zada serverum jako je pctuning.cz [/QUOTE]

Pohlédněte, prosím, do adresního řádku svého prohlížeče :)
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2007 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Helmich Jiří: rofl tak to sem si ani nevsim co sem tam hodil za hovadinu, postoval sem to z prace a myslel sem pri tom na 1000 veci okolo.... myslel sem samozrejme pretaktovani.cz ale to uz je ted jedno :) :) alespon pro priste vim ze si to mam po sobe precist :)
- Eldar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Eldar souhlas, ale počkám na GeForce 8600GTS a zdřejmě to bude jasná volba. viz http://www.czechcomputer.cz/art_doc-D72633771142C382C125729600743BEE.html
, ale jak psal autor (imho dostal 0,5 Kč) těch karet je spousta a vyznat se v tom je vcelku dřina. Doufám, že cena bude taky dosti příjemná.
- Petr Nohavica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2007 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jestli ma 8600GTS delat 4500 bodu v 3D Marku 06 (vim, 3D Mark neukazuje nic, ale prece jen), tak to zas tak jasna volba nebude. nebo mozna spis naopak...
- koshman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pěknej přehled, jem mě nesedí ta cena 8400 Kč za x1950xt...za tu cenu by to samorzřejmě byl propadák, ale ona se 256MB vezre nechá sehnat za ~6300 Kč a 512MB za ~7000 Kč jestli se nepletu
- Jan Knotek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Biostar GeForce 7900GS PCI-E 256MB 256bit DDR3 TV, DVI - retail nevim proc je tahle grafika oznacena cervene kdyz jsem hledal nezdalo se mi ze by mela nejhorsi cenu
- macabe

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja sem u tyhle kary nasel na mironetu cenu 4000kc a to je myslim dost dobra cena, pokud vim tak se nc lepsiho za 4000kc sehnat neda.
[URL=http://www.mironet.cz/DetailPageCFG.asp?%20DPG=72695]link[/URL]
- Agrael

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten link nefunguje tak posilam adresu:http://www.mironet.cz/DetailPageCFG.asp?DPG=72695
- Agrael

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V clanku je zmienka o skorych testoch, mysleli ste ze uz mate neico rozpracovane tu na pct alebo....

Rozmyslam medzi tymi dvoma variantami rozdiel sa mi zda zbytocne velky ak by vsak vykon bol odpovedajuci...
- kexicek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Rozdil ve vykonu je minimalni, rozhodne se vice vyplati 256MB varianta, pokud clovek nechce utracet zbytecne.
- Godric

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry den chcel by som velmi pekne podakovat autorovi, ze takto rozobral ceny a aktualny stav na trhu. A rovnako dufam, ze sa podobne clanky budu objavovať častejšie. Preto, že velmi uľahčujú orientáciu na trhu a pomáhajú pri výbere. Este raz Dakujem
- Peter morgun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podle mne hloupé udělat test před těsně přicházejícím mainstramem NVIDIE a snad někdy přicházející ATI (na tu bych, ale vzhledem odkladů nečekal)
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zdržení X2900 je čistě marketingový tah - ATI údajně vydá kompletní řadu grafik nové generace najednou - údajně zhruba dva týdny po vydání mainstreamu Nvidia, takže ten konec dubna, resp. začátek května odpovídá. Pro ty co plánují nový počítač - počkat si je výhodné už jen proto, že Intel bude 22. dubna zlevňovat svoje Core 2 Dua - a za nynější cenu E6400 dostane vyšší verzi E6600 se 4MB a to se vyplatí
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [QUOTE] Příchod Radeonu X2800 je stále dále (momentálně přelom dubna a května spolu s celou řadou X2000 a GeForce 8600) a GeForce 8900 také není na obzoru. [/QUOTE]

Přelom dubna je ještě dost daleko a poslední přehled grafik vyšel někdy na podzim. Některé ceny grafických karet se možná vymykají průměru, pokud ano, omlouvám se, ale a¨ni ceny, které zde uvádějí někteří čtenáři na situaci mnoho nemění.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nové a nové uvádění grafických čipů ve mě vzbuzuje dvě věci:
1)Je opravdu super číst si o nejnovějších krafických kartách a o jejich výkonu.
2)Sestavoval jsem si PC (je 2měsíce staré) a konečná cena pouze za PC byla něco kolem 35000,- a grafickou kartu mám GF 7800GTX.

Ale k věci, v článku píšete, že investovat do řadu 7xxx je zbytečné, ale já nevím, kam tak všichni spěchají, počítám s tím, že tuto GK budu mít tak 3roky a už teď doporučujete nekupovat. Když nepoužijete čtyřjádrový procesor tak se na takové CORE2DUO 6300 všechny karty srovnají pěkně vedle sebe, takže ono je potřeba si taky rozmyslet, jestli to nejsou vyhozené peníze, kupovat si kažkého 1/2 roku novou grafickou kartu.
- Pavel Mašek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2007 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 1) Neřekl bych, že je to super, stačí se podívat na nárůst výkonu a poměr cena/výkon. Nic moc.

2) GeForce 7800GTX dle mého názoru nebyla přede dvěma měsíci dobrou volbou. Dost možná proto, že nebyla na trhu. Předpokládám tedy, že mluvíte o 7900GTX, což vám schvaluji, neboť 320MB GeForce 8800GTS {blabol}byla nadceněná, nebyla pořádně testovaná apod.{blabol_end} Byla uvedena 6.2.07...

Hlavní výhody řady 8xxx oproti 7xxx nevidím v tom, že 8 je větší číslo než 7, ale v architektuře čipu, který myslím kolegové velmi dobře popsali.

Ono je občas těžké přiznat si, že člověk má HW, který už není moderní, moje X800 také není nejmladší (mimochodem, z toho vyplývá, že neměním grafickou kartu každého půl roku, nemyslím si, že je to dobrý nápad).

Cenový přehled vždy píšu se zaměřením na nákup nového, ne výměnu starého za nové, to bych to staré musel zmiňovat.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2007 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 1)Máte pravdu, že poměr cena/výkon není nic moc.

2)Opravdu jsem si koupil GF 7800GTX, v prodeji nebyla, ale měl jsem možnost dostat jeden "kousek " který zbyl ve skladech za opravdu přívětivou cenu 5500,- což bylo v té době opravdu dobré.

3)Přiznat si, že HW který má uživatel je zastaralý je opravdu těžké. Před koupí nového PC jsem prodával staré(GK GeForceFX 5900XT) a opravdu jsem na ni nedal dopustit:)
- Pavel Mašek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2007 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnes som si objednal cez jeden eshop túto kartu za cca 9800 Sk. Celkom do pohody :)
- Gling-glo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2007 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak ja si minulej tejden poskladal po dlouhym case zas novej PC, grafiku sem neresil, proste nVidia byla jasna volba, uz sem jich par mel a spokojenost tak proc to menit. Jestli AMD nebo Intel to bylo horsi rozhodovani, Core 2 Duo ma sice veci vykon ale po shlidnuti rozdilu ve hrach je rozdil malej, a ja na kompu stejne hlavne hraju :D Takze nakonec sem za par korun koupil AMD x2 a grafiku 7600GT 256 Mb. jeste sem premejslel o 7900 ale raci sem sahnul po nizsi cene, a do roka pudu stejne upgradovat na nejakou rady 8xxx a pravdepodobne jeste 2x do sli. Jinak s vykonem 7600GT sem mile prekvapen, cekal sem vykon o dost mensi :D a to sme jeste netaktovaly :D
- Fidor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2007 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ....proste nVidia byla jasna volba...grafiku 7600GT 256 Mb....

tak tohle je smutne...ale ne tolik jako toto :

...pravdepodobne jeste 2x do sli...

musim rict, ze jestli jste premyslel o 7900 ale pak jste sahl po nizsi cene tak to mela byt jednoznacna volba : x1950pro a ne 7600GT ktera uz ma svoje slavne dny za sebou...
- Ssnake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2007 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nevim, na jaky testy srovnani vykonu C2D a X2 ve hrach ses dival, ale ten rozdil je spis vetsi nez malej.
- koshman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2007 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace rozdily jsou mozna pri 800*600 a niz...na ktere testy ses dival ty?
a v pripade 7600GT popsanou vyse nebudou rozdily zadne...
- Ssnake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 3. 2007 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ssnake: jj, mas recht, on to nepozna :-).
ale pokud nebudeme uvazovat konkretni pripady, tak rozdil ve vykonovem potencialu mezi C2D a X2 ve hrach je dost velky (jako vsude jinde. btw mam X2)
- koshman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2007 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ke vší úctě k 7600GT, tak nemá smysl ji dnes cpát do nového počítače, zvlášť když chceš hrát jenom hry - X1950Pro je výkonosntě úplně jinde a stají jen o pár set korun víc - v Rainbow Six: Vegas, Crysis apod jsou hry, ve kterých už 7600GT bude sakra docházet dech, kdežto X1950 Pro je bude ještě zvládat - takhle to vypadá, když je někdo zažranej do značky a nekouká na poměr cena/výkon a je jedno jestli je to ATI/Nvidia
Známej si na podzim koupil X1900GT a ta kvalita obrazu je hodně solidní, nemůže si ji vynachválit
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2007 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celkem rozumny prehled jen s par vecmi bych s dovolil nesouhlasit:

ASUS 7600GS TOP urcite neni "vlastne nejlevnejsi 7600GT na trhu". Napriklad 7600GT Jetway se da koupit uz pod 3000Kc. Je pravda, ze ji u nas prodava asi jen TSBohemia a znacka nema moc dobre jmeno, ovsem tyhle karty jsou osazeny pametmi DDR3 1,1ns a maji takt 600/1600 z vyroby, coz zminenou karrtu od ASUSu tezce valcuje.
Priste bych tedy pouzil nejaky jiny vyraz nez "nejlevnejsi na trhu", protoze nikdo nemuze mit prejled o vsem a tohle je prilis absolutni pojem.

Pomijet 7900GS asi taky neni uplne rozumne - jeji cena stale klesa na rozdil od X1950PRO + jsme na PCTuningu, takze je treba vzit v uvahu i obrovsky OC potencial. Svou jsem koupil za 2968Kc s dani a zatim jedu na taktech 600/1600 (vys jsem nezkousel) - vim, mel jsem stesti, ale jsem rad, ze jsem nesel do X1950PRO.
- koshman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2007 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pravda Jetway jsem nezahrnul, moje chyba, trochu ovšem pochybuji o kvalitě grafických karet některých výrobců, nemluvě o tomto...
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 3. 2007 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no ja bych si taky radsi vybral treba EVGA, ale vzhledem k tomu, ze je v tabulce treba POV nebo Biostar (jiste, Biostar sel minimalne v deskach hodne nahoru, ale ty GK porad nic moc) to zas tak mimo misu neni.
navic ony i ty DDR3 s 1,1ns indikuji, ze se na soucastkach prilis nesetrilo a beztak je prakticky vse podle referencniho design nVidie (i kdyz to neni kdovijaka vyhoda :-) ).
- koshman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2007 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cekam jak na tom bude ATI, pak uvidim (koupim)
- LadyN

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 3. 2007 02:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja som kupil asi 2 mesiace spat ati 1950xtx a som velmy spokojny. hram setko na max detail a zatial nic nesekalo. s touto kartou vydrzim pokial bude stacit a potom este som zvedavy na DX 10. :o)
- Jasomjano

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 3. 2007 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam tuto GK a jsem skoro spokojen az na ten ZKU*** chladic ktery stoji za 1 velke HO***.No vsechny hry nerozjedu na max ale myslim si ze za tu cenu je to velice dobra az moc GK. pro: JASOMJANO:Tomu neverim ani prd! Hry na max podle me jsou rozliseni 1600x1200 a plne vyhlazovani a plne efekty.Mas o 3%lepsi GK nez ja a nemuzes hrat hry na max.detaily.
- LoL oF DeatH

Reklama
Reklama