Zpět na článek

Diskuze: Přehled grafických karet - květen 2006

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prvýýýýýýýýýýý ! Podobne ako ATI v grafických kartách :) Intel v procesoroch a Asus v motherboardoch
- JayFrog

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrej článek. Akorát zdroj pro quadSLI bude megawatovej a ne gigawatovej jak se nám autor snaží tvrdit ve 4. kapitole:)
- Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejak tam postradam karty od HIS, preci jen si myslim, ze jsou jedny z nejlepsich pro ATI a tady ani jeden kousek pro cenove porovnani. .(
- djWilly

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mě na koliki přijde grafika Asus PhyX P1. Nevím, jestli se již prodává, ale řekl bych že ne. A krom toho, k čemu grafiku, která sice umí dobře spočítat fyziku ale není pro ni využití software (mám na mysli podpora her).
- flakk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace na tom anandtechu testovali s physx kartou, kde bylo nastaveno max physics debris count na maximum (1500) a bez karty physx meli nastaveno jenom 422 proto jsou soft vysledky lepsi ne?
- antiHulan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2006 00:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tentokrat suhlasim s Hulanom, nema vyznam kupovať dalsiu rozsirujucu kartu ktora navyse spomaluje hru ! On to tvrdil už davno, nam to došlo až teraz po niekolkých testoch. Zbytocný dalsi hluk v skrinke, vyhodene peniaze, som zvedavy na tu dnesnu rezenziu Ageia - snad date Radkovi viaceri za pravdu !
- JayFrog

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano, presne tak. To jen ukazuje inteligenci nekterych jedincu, ktery po precteni toho clanku si nejak v hlave uz neposkladaji, ze napr v Ghost Recon je v jednom pripade (softwarovem) nastavena fyzika na minimum (jine nastaveni nejsou bez Ageia mozny) a s Ageiou je fyzika na max. Staci se uz podivat na ty obrazky boha jeho, tam vidite rozdil software vs. HW. Je to jako kdyby jste porovnavali nejakou hru na GF6600 s nastavenim vseho na max (AA a AF a detaily) a pak ji prohnali jen processorem (jak je to napriklad v 3DMarku) a konstatovali byste, ze s processorem dosahnete vyssich FPS. Dosahnete, ale jak to vypada? :) Mimochodem i Hulan uvazoval tak, ze Ageia je horsi nez software :) Chytrolini to jsou :)
- Vincent Vega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2006 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @JayFrog: nazor ti neberu, ale o tom spomaleni bych se hadal, kdyby na physX karte v tom testu nastavili stejnou uroven jako pocital software (422 oproti 1500) tak pak bychom se mohli o nejakem spomaleni bavit..spis zrychleni:)
- antiHulan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vincent Vega: To jsem dopadl. Tady vidíte, jak uvažuje člověk, který tu a tam udá nějaký SW.

V PhysX jsem nikdy příliš nevěřil, proto jsem příliš nehledal příčiny neúspěchu. Samozřejmě jsem četl celý ten článek, o kterém se bavíme a vím, že s čipem se automaticky úroveň fyziky nastaví na maximum a že SW cestu s tímto nelze příliš srovnávat. Také jsem v článku psal, že testům moc nevěřím - demo aplikace může být záměrně naprogramována tak, že použité výpočty trvají PPU o dost kratší dobu než CPU - každý čip má svá specifika.

Jedna věc je ale screenshot a druhá věc je video. Video capturované s PhysX obsahovala velmi citelný pokles FPS, což není žádná výhoda a trochu nechápu, proč si čip vynutí maximum fyziky, když to pak neutáhne.

Navíc ta exploze vyvolaná hozeným granátem trvá bratru 2-3 vteřiny, během kterých nestačíte pozorovat rozdíly v tom, na kolik kousíčků se rozletí krabice, natož jestli její fragmenty rotují rychleji než při SW výpočtu.

Jsem vůči reálné fyzice skeptický a bohužel jsem se tím nechal ovlivnit. Jdu se stydět do kouta a přeji Vám příjemné počtení avizovaného pondělního článku.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Helmich Jiří: Nic se nedeje. Me jde spis o Hulana, ostatni lide jsou totiz omylni a svou chybu uznaji :) Ale u neho bych tento vypadek rozumu "necekal" :) Jinak myslim, ze nastaveni detailu fyziky jde nastavit (kdyz mate tu kartu), ale nejsem si jist.
Jinak samozrejme to neni jen o tom, jak se rozleti fragmenty a vy na to koukal, ale jde o to, ze hra bude realnejsi v tom, ze se priblizi jeste vice realite a nejaky ten kousek fragmentu vas bude moct zasahnout a ovlivnit vase zdravi. Vypocet odrazu kulek od ruznych povrchu a jejich naslednou trajektorii uz tu snad rozebirat nemusim. A to je jen kousek toho, co muze PhysX prinest hram. Kazdopadne hry se vzdy snazili priblizit co nejvice realite (aspon nektere typy her), takze nechapu, proc je nekdo k fyzice ve hrach neduverivy...
- Vincent Vega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vincent Vega: Tady je vidět, že nejsem správný pařan - odražená kulka mě nenapadla... Máte pravdu, měl bych to kapánek přehodnotit :)
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Helmich Jiří: Je toho vic. Uz se tesim, az se konecne v automobilovych honickach bude lavicka ci lampa chovat jako ve skutecnosti, ne ze to jen odrazim a jedu v pohode dal :) A co takovy policejni zatarasy a opravdova deformace auta po jejich prorazeni? Konecne bude zalezet na tom, jak presne to trefim :) A plno dalsiho. Ja ve fyziku ve hrach verim :)
- Vincent Vega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výborně. V pondělí jsem tady pečenej vařenej :-)
- flakk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevím jestli dává X800pro na prdel X1600pro,myslím že výkonově sou si ted podobné a v budoucnu X1600pro využije svojí novější technologii ve hrách víc.Už kvůli HDR jsem si pořídil právě X1600pro a sem spokojený.
- donronn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle me zaujalo... co X700pro versus X1300pro, jak si stoji?
- Moas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci kritizovat, v článku je dost chyb, hlavně v grafu v low-end u řady 9600 je že má 256bit sběrnici.. :-(
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ...asi nejvýhodnějším řešením je Radeon 9600Pro. Cena této karty stále klesá a nyní se ustálila na zhruba 1700 korunách... = Šířka sběrnice [b]: 256....
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak se mrkněte na specifikace výrobce, na které odkazuji. Odkazuji na ně všude, abyste se mohli přesvědčit, že to tak je. Ne všichni vyrábějí karty podle referenční přírůčky k čipu.

Navíc byste mohl být konkrétnější - napíšete mnoho chyb a nakonec uvedete jen jednu. Specifikace jsem porovnával několikrát, také s informacemi uváděnými v recenzích (nejen zde na PCT).
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Kotrla: Njn, taky mě to překvapilo...256bit měly některé r9500, ale r9600 žádnej :) Pokud ano, tak asi ATI uvedla novej čip :)
- mara.t

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to je za hlupost? Citujem " v testech s vypnutým vyhlazováním (tedy při nastavení, které nikdo nepoužívá)" To asi maju setci AA a AF zapnute aj ked hraju F.E.A.R sak? To urcite zapnes ked tu hru ledva rozbehas na polrocnom mainstreame.Alebo taky oblivion tam si tiez setci zapnu AA a AF sak? Prosim autora nech sa trochu zamysli nad tym ze nie kazdy ma 7600GT alebo R1800GTO + 3GHz CPU.
- Pubmaster SVK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A právě proto o AA a AF mluvím až u těchto karet. Od nich výše nemá cenu srovnávat podle testů s vypnutým AA/AF. Kdybych toto napsal do low-endu, tak prosím, ale do středu mainstreamu to patří.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Taketo karty su hlavne pre hracov a hracovy ide o fps v pripade narocnich hier je kazde fps dobre a aj na prave recenzovanich kartach by som si nedovolil ist vyssie ako 1024*768 MEDIUM DETAIL pre aspon taku solidnu hratelnost (30fps a viac)takze AA a AF by som zapol az na takej 7900gt a pod.
- Pubmaster SVK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Pubmaster SVK: Takže:

FEAR, 1280x1024, 4xAA, 16xAF, Maximální detaily, SS off:

GF7600GT: 32fps
RX1800GTO: 38fps

Oblivion:
1xAA, 8xAF, HDR, 1024x768, Medium (Dungeon/Gate/Town):

GF7600GT: 71/25/53 fps
RX1800GTO: 64/28/59 fps

Tak vám nevím, ve FEARU dokonce s vyšším rozlišením a na maximální detaily není problém, v Oblivion je to už podstatně horší, ale až na Gate jsem vašemi podmínkami prošel.

Nelze paušalizovat, zvláště brát ohled pouze na Oblivion, ale platí, že u velké většiny her nemají mainstreamové karty se zapnutým AA a AF problém překročit hranici 30fps.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Helmich Jiří: Tiez chcem dodat ze to neplati len o hre Oblivion a F.E.A.R taktiez Call of Duty 2 zo zapnutym AA a AF sa pohybuje okolo hranice hratelnosti.
- Pubmaster SVK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Helmich Jiří: Dakujem za takuto vycerpavajucu odpoved ale ma to jeden zasadny hacik a tym je testovacia zoatava FX-57 a 2x1024 ram ktoru len tazko mozem hodnotit ako priemernu(prave rychlost CPU je rozhodujuca pri pouziti AA a AF aby sa cela scena nespomalila musi byt velmi rychle). Momentalne ma takuto zatavu naozaj len maly zlomok z celkoveho poctu potencialnych zaujemtov.Tazkze bez takeho CPU a ram treba odpocitat tak 10-15fps.A zadalsie hodnoty su priemerne a to je nedolezite ovela dolezitejsie je min fps. Ak je min fps viac ako 30 noproblem ale average je prinajmensom zavadzjuce.
- Pubmaster SVK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Pubmaster SVK: nastuduj si nieco o AA a AF pred tym, nez zacnes sirit bludy o 10-15fps...alebo este lepsie, zozen si dva procaky a porovnavaj...ja mam A64at2500MHz,6800 16/6 a AF8x zapinam v kazdej hre automaticky a v niektorych aj viac..a to mam len 128MB 820MHz pamate..s AA uz to nie je taka slava, ale vzdy dam radsej vacsie rozlisenie a k tomu len 1x alebo 2xAA...takze tvrdit, ze vacsina ludi nepouziva AF a AA je blud...
- Puma Perez

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Pubmaster SVK: Přehledy vznikají primárně pro lidi, kteří budou kupovat nový počítač. Zhruba za měsíc jsou tu procesory s jádrem Conroe, které problém, který řešíme posunou trochu jinam.

Je ale ještě jedna věc, kterou jsem nezmínil. Kartu by si měl člověk nastavit podle hry, kterou jde hrát, tak aby měl potřebné FPS a mohl případně zapnout AA a AF. To myslím u výše zmíněných karet není problém. Oblivion je nejnovější hra, u které si vysoké rozlišení s AA a AF můžeme dovolit jen na high-endu. Takový F.E.A.R. tu nějakou dobu již je a během jeho života bylo na trh uvedeno dost karet. Myslím, že propady FPS zde nejsou tak katastrofické, abychom si nemohli dovolit zapnout AA a AF.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 5. 2006 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Puma Perez: V tetrise si zapnes aj na 486ke AA a AF, nehaj tak mozno pochopis neskor o com je rec.
- Pubmaster SVK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Puma Perez: No ja mam p4 3,6, 1gb ram 667, a 6800gt 415/1200 a ve vsech hrach mam vzdy AF na 16 ale AA moc nezapinam radeji take davam vysoke rozliseni.
- XARA XARA

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Helmich Jiří: Grafarna je jeden z najviac upgradovanych komponent v pc, to ci si budem kupovat all pc alebo len vga je nepodstatne lebo v dnesnej dobe je akakolvek novinka napr. conroe znacne predrazena takze realne bude pre vacsinu ludi conroe (alebo ine CPU v tejto vykonovej kategorii) dostupnu tak najskor za polroka. To z nastavenim hry mate uplnu pravdu v zasade sme problem vyriesili len mi vadilo na zaciatku to tvrdenie ze bez AA a AF uz dnes nikto nehra aj ked ma vykonnu grafu. Keby len polovica paranov hrala s AA a AF tak to by som prehanal.
- Pubmaster SVK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný přehled. Ale chybí mi tu totální pecky od firmy HIS Excalibur v podobě X1800GTO a X1900XT/XTX s IceQ3 chlazením, které jsou vynikající už jen tím, že narozdíl od high end ATI karet jsou absolutně nehlučné a výborně chladí. Pro případné zájemce tyto karty najdete na www.nextcomp.cz
- Jakub Crha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2006 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Omlouvám se, jeden z pěti použitých dodavatelů přestal s HISem spolupracovat a mě to uniklo. HIS jsem ale nikdy nevypichoval, a to z prostého důvodu. Jeho karty jsou výjimečné jenom tichým chlazením, za které ale oproti např. Sapphire připlatíte tolik, kolik vás vyjde tichý chladič. V případě IceQ3 to vždy bylo dokonce více jak 1000 korun.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S tou částkou nemůžu souhlasit, alespoň ne v případě X1900XT. Chápu důvody, proč jste tyto karty nemohl do přehledu dát. Ale proč jsem to vůbec psal...současný Ati high end je velmi hlučný (ono se není čemu divit, když se člověk podívá na referenčák od Ati, kdy je větrák umístěný na konci karty a ne na začátku). A HIS jako jediný ho vyrábí velmi tichý. Ano, máte pravdu, dá se přikoupit chladič. Nicméně žádná obdoba IceQ3 se zatím v ČR snad nikde neprodává, Accelero X2 není dobré a starší Silencer není na 1XXX řadu stavěný, špičkový zalman zase rozfoukává horký vzduch všude po skříni. Myslím si, že ty karty opravdu stojí za pozornost.
- Jakub Crha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jakub Crha: Ano, high-end reprezentovaný RX1900XT(X) je trochu něco jiného, v tom máte jistě pravdu. Obchod, na který odkazujete má vesměs průměrné ceny, ale právě u Radeonu X1900XT IceQ3 nasadil hodně zajímavou cenu. Toto je těžké uhlídat, protože díky jedné nové službě rostou v Čechách shopy jako houby po dešti a když se rozhodnou, že u jednoho produktu sníží marži na minimum, tak je těžké něco takového vystopovat.

Každopádně děkuji za Váš komentář, alespoň si pro příště nemusím lámat hlavu s levným dodatavtelem pro HIS.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim jestli to autor zapomel nebo nevi ale na motherboardech osazenych cipovou sadou Radeon Xpress 3200 se da sprovoznit CrossFire rezim bez CrossFire ready karty ktera spojenim s topmodelem XTX zbytecne znizuje vykon tehle karty.
- Viliam Vida

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud se nepletu, toto je důsledek některých dezinformací starých zhruba měsíc. Celá řada X19xx potřebuje CF Master kartu. V Catalyst 6.5 měla přijít podpora pro X1800GTO bez MCF, ale nestalo se tak.

Viz. poslední odstavec zde:
http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=6982&Itemid=44&limit=1&limitstart=2

a pak také toto (předposeldní odstavec):
http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=7052&Itemid=67&limit=1&limitstart=99#comments
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja som kúpil za 3500 Sk vrátane DPH Sapphire ATI Radeon X800GTO - 128MB PCI-E. Má jadro R430, ale nemá aktívnych 12 pipelines, ale 16. Je to overené 3D Markom, RivaTunerom, i ATI Tool. Takže je to asi čip z X800 XL. GPU ide na 400 MHz, pamäte na 350 MHz ( 700 MHz DDR ) ale za tie peniaze je to bomba.
- Alojz Tesár

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cítam vás veľmy rád ste podla mna best of the best, co sa týka testov a nových technologii,ale to neustále nadržiavanie ATI.Trochu ma škrie že dokážete porovnávať pretaktovanu Atinu s Nvidiou nepretaktovanou,ale inak to prehltnem celkom rád.......

- Juraj Suja

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 5. 2006 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mam atlon 3000+ 7800GS a v obydvoch hrach mi to slape na MAX aj AA a AF a FPS nejde pod 25 a to sa nepovazujem za nieco super co mam kamosov maju aj SLI 7800GTX
- Samuel Spišiak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2006 00:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

poridil jsem si "novy" procesor, k nemu mam 1gb ram na dual chanel. ale puvodni grafika uz nestaci(radeon9500@9700). tak bych rad poridil nejakou jinou. co si sedne akorat s procesorem? pro slot AGP. Diky za rady
- Petr Safranek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2006 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemate nekdo zkusenosti z Gf 7900gt od Gigabytu?Mam od teto firmy 6600gt a je docela hlucna,tak nevim jestli si radsi nepriplatit na nejakou jinou znacku.

- Ošmera Michal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2006 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Neřešil bych to nákupem jiné značky, tím si k tiché grafické kartě nepomůžete. Zároveň s kartou si kupte nějaký značkový chladič.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 5. 2006 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lidi co uz blaznite !
vykon karet se urcuje ve hrach a i dnes moje 6800GT je furt pro hry high end karta.
Super vykony novych karet jsou ted momentalne na prd a nehlede na to ze prijde DX10 ve hrach ktera tak ci tak udela z techto karet brak.
Nastesti vetsina lidicek hraje hry na ktere jim staci i ATI 9550 a dlouho bude !
Nekdo se tu furt snazi porovnavat a nabizet pohled na stredni a vyssi tridu karet =je to jen marketingovy tah .Takze panove recenzenti+ prodejci utrete si sopel a vezte ze vase skatulkovani a karty od 5000,- vis si muzete strcit do..... (zbytecna koupe)
- Paja Michaldo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 5. 2006 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tady je třeba si uvědomit, že to, že na nějakou kartu nemám z ní ještě nedělá high-end. Nejprve jsem myslel, že high-end posunu na 8000 korun, protože ceny karet se snižují a na opravdu drahé by zbyly jen drahé verze, ale je tu GF7950 GX2 - to bude nyní nejsilnější karta na trhu a od ní se odvíjí cenové rozdělení zbytku trhu.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 5. 2006 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlas.Karty nad 5000,-jsou sice nabušené ,ale podle mě efekt oproti levnějším je malý. Sice je pěkné že si zapnu vyšší rozlišení a bůhví co za efekty,ale ruku na srdce stojí to za ty tisíce navíc?Já mám x1600pro a kdyby nevyšel OBLIVION tak si s chutí nechám R9550 :)
- donronn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 5. 2006 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ja mam Radeon9550 a možem ti povedat hoci nie som gamblem tak sa na nej uz nic nove prakticky nazahram, a čo sa tyka medzi 7900GT to už je na autorovi kam si ju zaradi, podla mna by sa hodila tiež aspon do high endu ale ked si mysli že mainstream tak prečo nie. Ona je na hranici vykonosti medzi mainstream a highendom.
- JayFrog

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 7. 2006 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace vono když je testovací PC opteron, tak se neni čemu divit,že je rozdíl tak malej... kolik že to opteron dneska vlastně stojí? (4-místná cena asi ne...)
- Alexandr Kouba

Reklama
Reklama