Zpět na článek

Diskuze: Prestigio MiniPC MP915 - drobeček ve stylu Mac mini

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2006 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ved tam nie su ziadne vysledky testov. ? to co ma byt ?
- thunder

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2006 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bych si asi raději koupil levněji výkonnější Mac mini s možností spouštět MacOS i WinXP přes bootcamp. Jediná nevýhoda toho Maca je, že v nejnižší konfiguraci má pouze DVD-ROM/CD-RW combo. I když DVD bych si stejně pálil na PC.
- Jan Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2006 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A posledna vec. To nemyslite vazne benchmatkovat CPU len v "super obejktivnej Sandre " ?. Tutu recenziu ste mali dat skor ako bleskovku.
- thunder

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2006 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohli byste dopnit dvě věci?

1. hmotnost zařízení
2. je v ceně OS?

pokud jsem to v článku přehlédl, tak se omlouvám
- RS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2006 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jojo, je to naprosta blbost srovnavat pc na multimedia s notebookem, fakt nechapu jak na to autor recenze prisel!

to co je dulezite u techto stroju je:
rozmer, hlucnost, spotreba, design, snadnost obsluhy a moznosti (treba i rozsireni).

napriklad graficky vykon je dulezity jen ve vztahu k poskytovanym sluzbam daneho stroje.
benchmark pomoci 3Dmarku je holy nesmysl.
ale napriklad hdtv sroj zvladane ....(na vybornou ani se nezapoti :-)...

pokud jej chcete opravdu srovnavat zkuste treba neco postavene na via epia, ci nejake barbone systemy.
- DotaZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2006 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace neni to blbost, musite se na to divat z pohledu spotrebitele, navic, kdyz koukam na technicke parametry, tak me HPcko stalo 18500 bez DPH a krome disku mensiho o 20GB je vykonejsi snad ve vsech smerech, je kompletne prenosne i s displejem, nevidim duvod, proc si tuto vychytavku kupovat, sam notebook jako HTPC take pouzivam a jsem nad miru spokojen a ze je u techto PC dulezity vykon? ano, asi je, ale proc ho u tohoto produktu nevidim ?
- Ełven

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2006 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ta recenze je takova napul... to mini PC udu trochu obhajovat...
procesor: mozna se recenzentovi nezalibil vysledek ze sandry, ale ten procesor je +-stejne vykony jako Athlon 64 2800+! SuperPi 1M ma za 47s (prskot 2,8GHz 51s, barton 3200+ 50s, A64 3500+ 42s). sice je o dve generace starsi, ale vykon mu nechybi.
ALE! tomu procesoru staci napajeni 1V a dostane se na spotrebu cca 14W! pri snizene frekvenci na 600MHz na 0,7V zere cca 3W a na te frekvenci zvlada prehravani filmu a drtivou vetsino ukonu, ktere se daji od HTPC ocekavat (krome HDvidea, 1080i a kdovi co jeste za vynalezy, ktere sem v zivote neptkal)
co je v te krabicce za disk? me doslo ze tam bude 2,5'', ale pokud se nepletu, tak to neni nikde uvedeno. a co treba jake ma otacky?
512MB: na co by tam bylo vic? WXP se daji provozovat na 256MB. neumim si predstavit situaci, kdy by 512MB nestacilo na prehravani filmu, televizi, radio, vypalovani...
jeste neco k RAM: bylo by mozne na tom pustit CPU-Z a podivat se jestli nejede jen na 400MHz? mam totiz NB s P-M725, i915GM a 533MHz RAM, ale RAM jede jen na 400 a neni mozne to zmenit.
3DM03 - nevim jak to merite. ja mam s GMA900 uplne bezne 970 bodu, a kdyz lehce zmenim casovani pameti tak su na 1050... to je rozdil 17% (a to RAM jede na onech 400MHz)
co OS? co hluk?

podle me je to jednoznacne nejlepsi HTPC ktere sem kdy videl, a met si dnes nejake HTPC sehnat, tak po nem jdu vsema deseti
- mech13

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2006 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jenomze tomuhle "htpc" chybi jedna velmi podstatna vec ... budouci rozsiritelnost. Uz vidim jak z teto "cerne skrinky" dolujete optickou mechaniku abyste tam pridal novou BluRay :-) , nebo dokonce pridal kartu pro prijem DVB-T / S . Tento pristroj je sice prudce elegantni ale zaroven neprakticky.
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2006 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace rozhodne je to zajimavy stroj. ale prave absenci vice portu usb a mozna i te ctecky karet, bude dost limitovat. idealni stroj by mel mit jeste minimalne navic tak +4usb porty, 5.1zvuk, jeste jednu sitovku (napr. 1Gpps a 100Mbps a wifi)

pak by tento stroj dokazal zastat temer jakykoli vypocetni ukon pro domacnost.
minim tim nahrazeni multimedii typu video recorder, pokrocily jukebox, ci presentace fotografii. ovladani garaze, poskytovani udaju z bezp. kamer, ovladani kotle, router a fw pro pristup domacnosti do internetu...

a da se mu vymyslet jeste spoustu dalsich ukolu.
- DotaZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2006 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nestrielaj vysledky SuperPI z brucha. Krasnou zhodou nahod mam v noteboku prave P-M 725 a v stolnej zostave mam Athlon XP 2500@3200+.

Takze P-M ma 1M SuperPI za 48s a Athlon to zvlada za 42s.
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2006 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace promin, to je hruza... vterinu sem ubral... asi mi kvuli tomu upadne ruka.
ostatni vysledky sem bral z fora SHW - vlezl sem do topicu a bral to co nebylo C2D nebo X2. odkud to pochazi sem nezjistoval.
kdyz se podivas o prispevek nad tebe, tam mas AXP-M 2,4 za 44...
- mech13

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2006 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak to je slusny vykon co se SuperPI tyce, muj AXP-M na 2,4GHz ma SuperPI 1M za 44s. Rozhodne by se mi doma na stole libil a zjevne to bude svizne. Nak
- Nakadah

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2006 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ted se na to jeste divam a chyby mi tam uplne ty nejzakladnejsi veci, co ma HTPC mit.
1.) jak je na tom s OS? je to dodavano s W media center? pripadne je to s MCE aspon kompatibilni?
2.)dalkove ovladani. je k tomu nejake? nebo aspon nejaka nahrada?
pokud je ta cena i s MCE a ovladanim, tak je primerena. pokud to ovsem nema ani jedno z toho, tak to uz je trochu moc...

TEM CO HAJI MACMINI: no ze na nem rozjedete W XP vam je k nicemu, aby PC mohlo solidne fungovat jako HTPC, tak na nem musite mit W MCE. jestli Mac ma neco takoveho tak je to v poradku, ale jinak je to vykrik do tmy...
- mech13

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2006 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jo a jeste by tomu teda neuskodil TV tuner... nechapu, jak muze byt neco takoveho neuvedeno v zaporech nebo aspon nezdurazneno...
- mech13

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2006 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mech13: ano chyb je tam spousta, nejvetsi je predpoklad ze htpc musi mit windows mce.

ale to ze neni uvedeno IR je zasadni.
- DotaZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2006 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mech13: Souhlasim skoro se vsim krome toho TV tuneru. Kdyz si to pripojim k LCD TV, tak mi je tuner v tomto zbytecny. Dokazu si to doma predstavut na prehravani filmu a fotek, ale k tomu bych musel mit analog 5.1 vystup. USB z boku by bodlo a cena tak 14k max (bez DO a OS)
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2006 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spíš bych se přikláněl k Mac-mini. Je to opravdu vychytaný hw, shodný. Snad až na to core duo, co je v macu. Je tam OS_x a přes boot camp se na něj dá dát Windows. Prada, nejlacinější MacMini má jen combo drive, ale zase je celý v hliníku, krásný ...prostě žádný oem pokus. Tohle vypadá jak kopie Shuttle. Je důležité věc vidět, ono to potom může vypadat hodně jinak.
- lisp

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2006 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlas ... aneb proč si kupovat "originál", když je tu horší, škaredější, ale zato v podstatě dražší kopie? :-/
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2006 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu nevím kdo si tento stroj může koupit, když je Mac mini výhodnější (cena 19 390 Kč) - Oproti tomuto PC má Core Duo procesor a pro mě hezčí design.

Pokud to někomu uniklo tak Windows XP se dají instalovat i na tento Mac mini a to s oficiální podporou Apple.
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2006 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Otazkou je, zda vubec po vyzkouseni prace s macosx budete chtit windows vubec dokupovat ... imho je to uz zbytecny vydaj :-)
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2006 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Presne tak za ty prachy jenom Mac intel mini... nebo si rovnou sehnat mini desku a udelat z plexi obal.. taky se to da... :) mam to odzkouseno! sice rozmery 24,5 x 24,5 x 10 cm ale zato i s integrovanym zdrojem...
- LOCHi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2006 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za tuhle cenu nevim smysl tohoto pristroje prakticky v nicem, za stejne penize poridite Notebook stejnych parametru, ktery zastane stejnou praci, a navic ma vlastni monitor a baterii. Byt to 5tis. levnejsi, nad tim ma cenu uvazovat.
- DAVE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2006 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby aspon za stejnou cenu to uz obsahovalo TV tuner .... takhle je to fakt notebook bez LCD a beterky. I kdyz i to muze nekomu vyhovovat.
- Nalim27

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2006 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm ako fanšmeker VIA EPIA musím uznať, že je to pekný kúsok.
Práve preto by ma skôr zaujímalo porovnanie práve s touto mini-itx platformou, ale nie testy SisoftSandra, alebo nejaké stupidné nehrateľné hry a 3DMarky.
Určite je skôr pri takto poddimenzovaných grafických jadrách dôleťitejšia kvalita obrazu, videovýstupu, zaťaženie CPU pri prehrávaní videokodekov resp. ich prehrávateľnosť a už zmienená kvalita obrazu asamozrejme využiteľnosť takto malého "obyvačkového" počítača ako plnohodnotného MediaCentra či už na býze Win XP MediaCenter 2005 alebo nejakého značkového Pinnacle MediaCenter a pod. Tak isto som postrádal energetický test spotreby tejto krabičky oproti konkurencii.

Tento test ukázal žial len jediné, že je to pekná malá krabička na kancelársky stôl alebo kdekošvek inde.
- Art

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2006 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moc hezké, ale proč to strkáte mezi HTPC? Podle mne je to ideální kancelářský, možná nenáročný domácí PC, ale pro HTPC méně vhodný. Ano, taky by se mně to v obýváku líbilo, ale když si odmyslím design, tak schází kvalitní audio, čtečka karet, pozice pro dva tunery, do budoucna podpora HD videa, místo na pořádný (250GB) HDD.
Ano, pro obyčejnou vakuovou obrazovku a plastové repráky by to na 2-3 roky mohlo stačit, ale kdo si plánuje pořídit LCD TV, je v oblasti s digitálním příjmem a dostane se k HD filmům, pro toho to je už teď nevhodné řešení.

- Radon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2006 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale k cemu je nekomu dneska LCD TV? pro domaci pouziti ma daleko vetsi smysl klasicka plazma a to hned z nekolika duvodu:

Ma mensi rozliseni coz se muze zdat na prvni pohled horsi, ale ve vysledku je to vyhodnejsi kdyz si clovek uvedomi v jakem rozliseni je dnes bezne TV vysilani cili neni treba tolik interpolovat...

Plazmy jsou jiz na 8. generaci cili jejich vseobecne zname negativni vlastnosti jsou davno eliminovany

DVB-T vysilani je s tak nizkym rozlisenim ze nema cenu uvyzovat o LCD nebot stejne jej nevyuzijete... a navic HD vysilani po DVB-T se planuje nejdrive za dva roky a to v par testovacich oblastech prahy...
- Martin Kuchař

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 2. 2007 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jojo ty 8.generace, zapomel jsi na tu nejdulezitejsi cast a tou je docela podstatna spotreba energie, pominuli fakt ze LCD je mnohem lepsi typ zobrazovace, tak plazma ma 4x vetsi odber energie... :)
- Kriznik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2006 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pac jsme na PCtuningu tak bych celej ten komp vylestil do zrcadloveho lesku kdyz je to hlinik :))
- gigi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2006 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tomu říkám vypálit rybník jednomu nastupujícímu high-endovému (českému) výrobku: http://www.homesystem.cz/sroll/images/sroll_1.jpg bratru za čtvrt milionu. -)
- AlienCZ

Reklama
Reklama