Zpět na článek

Diskuze: Přizpůsobit Crysis 2 slabším sestavám byla chyba, tvrdí Crytek

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hloupé výmluvy, turkům nevěřím ani nos mezi očima. Chtěli se napakovat z prodeje na konzolích. Tak uděli osekané Crysis 2 na konzole a pak to převedli na PC. Teď už je pozdě dělat nějaké vylepšení, pověst lhářů jim zůstane.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
26. 6. 2011 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borgi* c2 je shit .. to neni us crysis ale zmiesanina fearu

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borgi* Ono to není jednoznačné, zisk je až na prvním místě, nikdo nebude dělat engine za miliony aby si pak stěží vydělal na další provoz, na druhou stranu se mohli víc snažit, DICE ukazuje že to jde i jinak :idea:

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
25. 6. 2011 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 Presne tak :!: Preci nejsou zadna charita, bay roky travili nad hrou, pro hordy warezaku, ze :)

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem zvědav jak se k DX11 postaví můj NB :) V DX9 mi to jelo na extra tak jsem zvědav no :confused:

Darkhunter
Darkhunter
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

největší chyba byla udělat crysis 2 na konzole...

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To si to teda uvědimili BRZO

rewolwer
rewolwer
Level 2 Level 2
24. 6. 2011 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Darkhunter]největší chyba byla udělat crysis 2 na konzole...[/quote]

Podepisuju se. Bohuzel toto plati pro dalsich zhruba 300 titulu :x

durib
durib
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přizpůsobit Crysis 2 konzolím byla chyba, tvrdím já.
Tento patch možná přidá nějaké efektíky, ale těžko "vylepší výkon" HW. Nový DX není jenom o efektech, ale i to, že stejné efekty lze udělat s použitím menšího výkonu. Takhle to bude hezké a náročné. Přitom by to mohlo být hezké a méně náročné.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@durib V tom máš pravdu, bohužel ta nějak koliduje s názorem prodejců hardwaru :lol:
Pro prodejce i výrobce je důležité co nejvíc vyrobit, prodat a vydělat a těm se do krámu optimalizace moc nehodí. S tím už pohořela i bývalá ATi když zkusila vsadit na shadery a méně na hrubý výkon a dopadlo to tak že její karty ve vztahu ke konkurenci byly slabší protože měly méně hrubého výkonu.
Nejen kvůli konzolím jsou v kurzu DX11 přílepky ke hrám, ale taky že jsou náročnější na výkon a tím ospravedlní nákup nové grafiky :idea:

Darkhunter
Darkhunter
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@durib no, ale mně se zdá ta hra dobře optimalizovaná, když to rozjedu na tři roky starým ntb úplně v pohodě...mně spíš vadí to, že si tam nemůžu nic nastavit, jen gamer/advanced/hardcore

Xnovic
Xnovic
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen se vymlouvají a zároveň chtějí, aby to vypadalo, že oni chtějí pro nás to nejlepší. Opak je pravdou. Vůbec nemysleli na hráče se slabší sestavou, ale na to, jak vydělat pořádnej balík a moc se při tom nenadřít...

Uban
Uban
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xnovic A co si jako myslis... vsechny hry maji vydavat v plne nalozi a s krvavymi HW naroky a to, ze nekdo ma doma plecku by me osobne nezajimalo, chces hrat, kup si PC pokud na nej nemas nahraj danou hru... jednoduchy... uz me to sere, kdyz hru tak poradne,,, ne se ohlizet na LOW sestavy... bussines je bussines a pokud to ma k necemu vypadat, tak at to je narocne, nas par si to zahraje a zbytek me nezajima...

vlado70
vlado70
Level 1 Level 1
25. 6. 2011 05:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uban A preco by si ju ostatny nemali zahrat? Je to PC, neni problem znizit si rozlisenie, textury, vypnut teselaciu. Vzdy bolo plno moznosti ako prisposobit hru danemu PC, teda aspon ked boli hry vyvijane pre PC. Konzolovky tam maju "4 moznosti-nic s nimi vacsinou moc neovplivnis" a to je vsetko. Spickova hra by mala byt(na plne detaily) na sucasnom Hi-ende pomaly nehratelna, ale podla toho aj vyzerat. Ako Crysis1 v case jeho vydania.

Stolker
Stolker
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xnovic jj, my všichni vlastně děláme pro neziskový organizace a peníze nám smrděj že, fakt kritizovat někoho za to ze si chce vydělat, to snad dělaj jen lidi který si vydělat neuměj...

vlado70
vlado70
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stolker Zarobit chce urcite kazdy, ale najvacsi problem je v tom, ze Crysis2 bol od zaciatku vyvoja prezentovany ako spickova hra so spickovou grafikou DX11 a konzole na nu nemali mat vplyv. Vysledok bol, ale uplny opak, hra spravena pre konzole a dana aj na PC. A toto hlavne vadi hracom, davali do nej velke nadeje a vysledok hov.. .Vyrobca mal od zaciatku povedat ze Crysis2 bude konzolovka a nikdo by od nej nic zvlastneho necakal. Proste bol to velky PODVOD na hracoch.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stolker @vlado70: Jj, každou plklatformu vyvíjejí prý zvlášť atd...nakonec je to možná pravda, mám pocit, že Crysis 2 pro pC vychází konečně teď a doteď tu byla beta...

RoflaS
RoflaS
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Darkhunter 24.6.2011 15:40:46 213.192.19.xxx 220
největší chyba byla udělat crysis 2 na konzole...[/quote]

Nesouhlasím, podle mě byla největší chyba konzole vůbec vyrobit :D Nevím na co pak hardwarovej průmysl fluše výkonější grafiku za druhou když uživatelé to nemaj ani kde pořádně využít ... Sice je pro mě osobně hratelnost hry důležitější než grafika, ale když jde lidstvo dopředu, měla by dopředu jít i grafika, určitě si radši zahraju stejnou hru se stejným příběhem s realističtější grafikou než s grafikou 2D :D

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RoflaS Jé, co já bych dal z ato, kdyby někdo předělal staré hry a dal jim jen lepší grafiku, podporu třeba vyššího a širokoúhlého rozlišení 3D, ale zachoval ovládání a hratelnost.

Vejta
Vejta
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to jsem zvědavej jestli v tom patchi přidaj i nějakou fyziku :) nezničitelné odpadkové koše atd. už jsou snad minulostí ne?

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtělo by to testy, screenshoty jsem viděl, zajímala by mě teď HW náročnost, jinak osobně vidím problém dvojky zejména v tom, že to je úplně jiná hra, je ještě lineárnější, "konzolovatější", fyzika a zejména umělá inteligence leckdy horší, jiní mimozemšťané, jiný oblek, zmatený a špatně navazující příběh...kromě toho DX9 místo původního DX10 a slibovaného DX11 (kdo vydá DX9 hru vyvíjeno una DX11 enginu???). Neříkám, že Crysis 2 je špatná hra, vlastně je docela dobrá, ale s Crysis má velmi málo společného a v lecčem působí spíš jako předchůdce než nástupce, nemluvě o hromadě bugů, co bylo u dema a multiplayeru, ani nevím, jestli patche už všechny odstranili...kdyby hra vyšla dnes, s "nativní" podporou DX11, opravenými chybami, tak bych byl možná méně kritický k tomu zbytku.

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ked som pozeral na tie patche tak maju 10 giga, no a ako 5 giga novych textur a dalsich 5 giga dx11 sa myslim dost hodne podpise na grafike... vlastne je to viac ako povodna hra... celkom by ma zaujimalo ci prerobili cely engine na dx11 alebo to bude len chaba zaplata

Mauser55
Mauser55
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=WinnyPHA]ked som pozeral na tie patche tak maju 10 giga, no a ako 5 giga novych textur a dalsich 5 giga dx11 sa myslim dost hodne podpise na grafike... vlastne je to viac ako povodna hra... celkom by ma zaujimalo ci prerobili cely engine na dx11 alebo to bude len chaba zaplata[/quote]

Maj to blbě napsaný, ve skutečnosti mají ty 2 patche dohromady asi 2.18 GB

Mauser55
Mauser55
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=WinnyPHA]ked som pozeral na tie patche tak maju 10 giga, no a ako 5 giga novych textur a dalsich 5 giga dx11 sa myslim dost hodne podpise na grafike... vlastne je to viac ako povodna hra... celkom by ma zaujimalo ci prerobili cely engine na dx11 alebo to bude len chaba zaplata[/quote]

Ještě jedna věc. Podle screenů co jsou k vidění na netu, to asi nebude implementace DX11 "jen tak na oko". Např. teselace je naprosto viditelná ("vystouplé" cihly na zdi...)

shortywsh1
shortywsh1
Level 1 Level 1
25. 6. 2011 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lol, na co si tu hrajete vy socky warezacky ? 90% procent z vas ani nebylo schopnejch si za tu hru zaplatit a pak se divite ze vyvojari to radsi osekaj na konzole... btw. v jednoduchosti je krasa, koupis, zasunes , neinstalujes, hrajes... to ze nejsi schopnej naskillovat analog je jen a jen tvoje minus.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 6. 2011 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shortywsh1 naskillovať analóg, to si pobavil ... to že to zvládaš s analógom je len vďaka tej jednoduchosti a primitívnosti AI ... skús si zahrať nejaký MP tvoj analóg vs. PC myš, zistil by si, že tie analóg skilly nestoja za nič :D
- IQLogic

gos
gos
Level 1 Level 1
25. 6. 2011 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano. Byla to velká chyba! :D

Xnovic
Xnovic
Level 1 Level 1
25. 6. 2011 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Stolker]jj, my všichni vlastně děláme pro neziskový organizace a peníze nám smrděj že, fakt kritizovat někoho za to ze si chce vydělat, to snad dělaj jen lidi který si vydělat neuměj...[/quote]

Kecy.. To znamená, že když si půjdeš koupit párek a výrobce ti bude slibovat, že obsahuje 80 procent masa, ale ty po koupi zjistíš, že jsou to jen semleté chrupavky a kůže, tak ty řekneš, že je vše pořádku, protože výrobce se snaží vydělávat...!?
Výrobce (v každém odvětví) snad můžou vydělávat i na kvalitních produktech!!

Reklama
Reklama