Zpět na článek

Diskuze: Prodej digitálních kopií her v roce 2015 vynesly rekordních 61 miliard dolarů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
4. 2. 2016 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jn však to říkám že konzole jsou mrtvá platforma. :lol:
Ať žije mobilní platforma s Clash of Clans s ročním obratem přes miliardu. :lol: :lol:
Chce se mi z toho zvracet že mobily mají 25 miliard dolarů. To asi dnes fakt paří každej. Navíc na mobilech se nejvíce piráti takže mě tržby překvapily.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 06:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Njn opet zavadejici titulek. A ptas se proc, Lucinko? Protoze tam pises "Prodej digitálních kopií her v roce 2015 vynesly rekordních 61 miliard dolarů" a v clanku pak "Do kasičky nejvíce přispěly free-to-play hry jako je League of Legends nebo World of Tanks."
Muj dotaz na zaver tedy zni: Jak se prodava digitalni kopie u free to play verze hry?

Shaquille
Shaquille
Level 1 Level 1
5. 2. 2016 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 In game doplnky, predplatne, co resis. Radeji zapoj mozek, nez urazej.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
11. 2. 2016 06:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shaquille Resim nizkou uroven clanku a bulvarni nadpisy. Nevim proc bych mel nekomu zvysovat ctenost a ani se nesmet ohradit kdyz narazim na blabol. Autorka jasne pise o digitalni kopii her coz je neco jineho nez doplnky, predplatne apod.
Navic, pokud budes jen tise tolerovat takoveto clanky se spatnyma formulacema vet, tak muzes cekat ze se to jeste zhorsi

Reklama
Reklama