Zpět na článek

Diskuze: Profesionální externí disky - eSATA vs FireWire vs USB2.0

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 3. 2008 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V souvislosti s tímto článkem by mě zajímalo, zda bude externí disk s fungovat i po připojenní přes eSATA-PCI řadiči při nastavení SATA modu v Biosu na RAID (nabídku AHCI nemám, ovšem dočetl jsem se, že nastavení na RAID automaticky využívá AHCI).

děkuju za odpověď ...
- Ivo Černoch

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2007 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čím víc s PC pracuji, tím více se mi kupí důležitých dat. Prvně jsem zálohoval na DVD, ale po dvou letech byla tato média čitelná pouze částečně a já přišel o spousty dat. Problém je, že čím vyšší bude kapacita optických médií, tím vyšší bude hustota zápisu a tím větší bude náchylnost k poškození. Zato disk je médium poměrně stabilní. S článkem se musím ztotožnit ...
- Martin Kusyn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2007 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Disk ze je stabilni medium? to snad ne! U dlouhodobe vypnuteho disku ( a vlastne i zapnuteho - bez vypinani) nikdo nevi zda se znova roztoci! loziska vyschnou, motor se unavi a uz plotny neutahne, coz je nejhorsi vec co se muze stat... U medii problem nevidim, staci vybirat kvalitni a ukladat je tak jak maji byt ulozeny. Vubec nejlepsi jsou pasky, ale ty uz jsou v teto debate mimo misu.
- jozef01

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2007 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je k diskům dodáván i 4pinový firewire kabel k notebookům? jakou rychlosti dosahuje přenos přes tento kabel?
- Kamil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2007 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Rozdíl mezi "velkým" a "malým" konektorem je jen rozměrový. Existují kabely 6p/6p 4p/4p 6p/4p a vše funguje stejně (tj. jako FW 400). Zařízení FW 800 je zatím méně než šafránu, a fokud na ně narazíte, pak se jedná o Mac-a.
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2007 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohli jste taky zařadit 2,5" disky z notebooků! Jsou O DOST menší, skladnější, nepotřebují externí napájení, ale zas nemají takovou kapacitu a rychlost přenosu...ještě studuju a na kolej si vozím noťas a tento disk a maximální spokojenost - na takového "prcka" 25-28MB/s s 4200otáčkovým !IDE! diskem přes USB 2.0 myslím slušný výkon...Jasně, 3,5" na stálo, sem tam přenést - pohoda, ale pro nějaké větší přenášení to není, to mi věřte. Mě by se třeba do brašny "v pohodě" 3,5" disk nevešel...
- Libor Kutálek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 11. 2007 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace hoja, 2,5" disky v externím rámečku jsou výborná věc, ale od kapacit 60GB mají občas problémy s anpájením přes jedno USB. Osobně jsem to zkoušel na autorádiu, kde není dostatečný proud na napájení 80GB 2,5" USB disku, ale 40GB běhá "jak po másle". Při připojení jedním USB ke stolnímu PC dosahuji přenosné rychlosti cca. o 10% menší, než při připojení přes 2 USB. Rychlost se pohybuje kolem 20-30 MB/s.
- Luck

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2007 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslim ze temer vubec nezalezi na kapacite, spis bych videl problem v odberu disku ;-) coz se muze u ruznych diametrealne lisit. Taky obcas zalezi na kabelu, jeden z mych dvou disku se na kabelu, ktery u druheho funguje v pohode, nerozjede. Musim pouzit kratky ktery k nemu byl pribalen (WD Passport)
- jozef01

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2007 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cituji:

Pokud se tak učiní dodatečně, operační systém nepůjde nobootovat (výjimkou jsou Windows Vista - viz. dále).

já nevím, ale řekl bych že Rulezní Vista nebude žádnou vyjímkou :-D
- ElCondor

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2007 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám disk WD 500GB ES edici s eSATA, chtěl bych vědět jak správně rozchodit eSATA pod windows xp sp2, aby šel bezpečně odpojovat a nekolísala mi rychlost přenosu dat, zažne to na 42MB a po chvíli to spadne na cca 3MB, desku mám GB P965 a kabel mám vyvedený z klasického s-ata2 přes redukci na e-sata, budu muset přeinstalovat systém aby si s tím windows poradily?, děkuji za odpověď
- TomasHW

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2007 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moc peknej clanek, s autorem souhlasim, opticka media jsou prezitek, pro me osobne je DVD mrtvy, kombinace HDD + flashdisk + internet nema chybu, chystam se uplne vyhodit DVD mechaniku, jen co vyresim instalaci systemu, k nicemu jinymu uz to neni.
- schali

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 11. 2007 00:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace souhlasím s článkem, používám hlavně internet a k tomu USB 2,5" disky 100 a 80 GB pro větší objemy dat, DVD si pálím už jen do auta, na filmy a mp3, CD už je mrtvé úplně, snad jen speciální aplikace, ale toho moc není
- Tom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2007 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vlastnim jeden zo serie ext. diskov WD premium (FireWire) neodporucam tieto disky ukladat akekolvek dolezite data! mam totizto uz druhy kus, prvy zmazal svoj obsah pri funkcii 'vypnem sa s pocitacom'

(rovnako funkcia 'zobrazenia spotreby' je presna asi tak ako 4 diody ktore ju zobrazuju , na obrazku rozobrateho disku je ich dokonca vidiet)

ak chcete zalohovat data odporucam dvojito zapisovat data na dva rovnake disky seagate

a DVD by som urcite nevyhadzoval ;)
- camp4

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2007 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ano mechanika je opravdu prezitek... disk s kapacitou 500GB ma cenu zhruba 6kc/GB coz je opravdu docela solidni. Jedine co me trosku z hlediska budoucnosti trapi je vize disku jakou uvedl seagate.

Jinak s tim prenosem taky pravda... mam k tomu 2,5hdd.. mam sice jenom 20GB, ale lepsi jak flashka. Jede mi to 15-30MB/s a velice me potesilo, ze prakticky pres USB neni mozne protahnout vic. Na prenos jsou notebookove disky proste lepsi.
- Matěj Sojka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2007 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chystate take nejake porovnani disku s LAN konektivitou?
- elipsoid

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 11. 2007 00:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Disky typu NAS jsou v plánu (recenze bude za cca 14 dní) - na trhu je dobrých 8-10 modelů (včetně World Booku od WD).
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 11. 2007 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Skvely, chystam se ho v dohledne dobe zakoupit jako uloziste pro spolecna data na siti. premyslel jsem uz i nad suplikem a do neho vlozit pak nejaky disk, ale kdyz budou recenze, neni zatim kam spechat...
- mařena

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 11. 2007 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam vlozeny 320Gb disk v sufliku CoolerMaster(tym z hlavy neviem) pripojeny k PC cez esata konektor.V pc mam PCI kartu s cipsetom SIL3512 a pouzivam Win Vista X64 a tiez neviem disk odobrat ako usb kluc.Surovo ho na konci dna vypnem vypinacom co je na sufliku.AHCI rezim so nikde nenasiel.Zatial disk takymto sposobom pouzivam 3mesiace kazdy den a partion magic zatial chvalabohu nenasiel ziadnu zavadu.Ako sa da vo Viste zapnut aby som vedel esata hdd odobrat a bezpecne vypol?Dakujem za radu

- hajnalka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 11. 2007 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já si myslím, že to v článku bylo autorem napsané docela srozumitelně. Ale zopakuji ještě jednou:
1. Povolte v registrech zavedení "defaultního" ovladače AHCI ,
2. AHCI zapněte v Setupu BIOSu (kde, to záleží na konkrétní základní desce),
3. Nabootujte, nainstalujte znovu ovladače čipové sady / diskového řadiče...
- Kwolek Jirka

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 11. 2007 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přenášel jsem systém z IDE HDD na SATA, a abych využil maximum výkonu, rozhodl jsem se aktivovat AHCI. Protože jsem četl, že systém pak nebootuje, tak jsem prostě nainstaloval AHCI driver dopředu na IDE a po přenesení obrazu HDD v režimu IDE a následném přepnutí na AHCI v BIOSu se disk normálně chytil bez jakéhokoliv šťourání v registrech. Ale pozor! Zjistil jsem, že jako u přenosného zařízení má HDD v režimu AHCI defaultně vypnutou cache, což je sice dobré pro disk v šuplíku, ale ne pro systémový disk! Takže většinou s překvapením zjistíte, že výkon se opravdu, ale opravdu nezvýší. Cache musíte potom aktivovat u systémového disku ručně v ovládacích panelech.
- Roman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 11. 2007 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace O tom slysim poprve, ze ma disk v AHCI rezimu vyplou cache. Jak poznam, ze je vypla a kde presne se zapina? (v XP)
- kubino

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 11. 2007 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Možná to není disková cache, ale jmenuje se to "Ukládání do mezipaměti a bezpečné odebrání". Je to na záložce Zásady ve vlastnostech hardwaru u HDD. Defaultně je to vypnuto, aby disk šlo za provozu odebrat (alespoň u ovladačů Intel). U systémového disku to ale nená význam a snižuje to výkon celého systému, je dobré to zapnout! Doporučí to i různé programy typu Sandra ap., ty to nastavení kontrolují. Samozřejmě pro disk v šuplíku je to správné nastavení, pak jde disk odebrat za chodu...
- Roman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 11. 2007 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den.

Myslíte že půjde v MY BOOK podomácku vyměnit časem interní disk za větší model? Např. 1TB
- Imperator

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 11. 2007 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Velmi by som to nedoporučoval. Mam doma 1 TB Variantu mybooku 2x500 GB a disk je veľmi hlučný kvôli chladeniu. Platí tu pravidlo že čím vyššia kapacita, tak tým vyššia teplota disku. Moj interny 1TB Hitachi deskstar je hlučnejší a produkuje viacej tepla než štandardné disky. Ten by sa v Malom boxe dosť prehrieval - nehovoriac o nejakom HTPC alebo Micro ATX počítačoch. Ked chce niekto upgradovať disky, tak nech si napr kupi externý box - ja mám napr Acryan Dual pre 2xSata I./II. Zrecykloval som tam 2 stare disky - 160 a 250 GB - lacné riešenie a dá sa bez problémov upgradovať - žiadne problémy s zárukou atd.
- commom user

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 11. 2007 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ešte som zabudol na problémy s firmwarom, niektorí výrobcovia diskov a Boxov udávajú Maximálne doporučené kapacity.
- commom user

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 11. 2007 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám HDD ve FireWire boxu, čtení je OK, 40MB/s, ale zápis je na FW velmi pomalý, jen cca 18MB/s, čím by to mohlo být?
- petr andrš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2007 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předem bych chtěl pochválit autora za zajímavý (a myslím si hodně aktuální) článek. Mrzí mě ale, že se zde nevyskytl [B]Seagate FreeAgent PRO[/B], který by pro tento test posloužil dle mého názoru mnohem lépe a stále by se pohyboval přibližně ve stejné cenové hladině... Nejde snad o to, že vypadá jinak (lépe) ale hlavně se dodává ve dvou edicích a to USB+eSATA a USB+FW+eSATA - tedy testovat jej a porovnávat s MyBooky by bylo mnohem objektivnější.. Pokud by se autorovi chtělo článek časem doplnit o tento disk a jeho testy, byl bych mu (a především i ti, co zvažují koupi moderního externího disku) moc vděčný(ní). (Mimochodem jsem jeho na výstost spokojeným majitelem a jeho koupi bych jen a jen doporučil - rychlostí vůbec nepokulhává a slyšet není defakto vůbec - snad jen když se rozbíhá - a co se týče nároků na CPU, tak že jsou obecně u Seagatů mírně větší, než u WD je dlouhodobě známá informace - ze které bych si moc nedělal)..

Každopádně ale článek, který je dnes opravdu "na místě" a ještě jednou díky...

A názor Josefa01 bych rád zpochybnil.. Příde mi to jako kdyby k diskům uchovával nějakou nevysvětlitelnou osobní zášť.. Možná z toho, že se mu někdy jeho disk opravdu nerozjel :| No mě se třeba např. ještě na staré 80ce WDčku sesypala FATka (samozřejmě už je to dávno) ale nad disky jsem rozhodně hůl nezlomil a už vůbec mě to nevedlo k nějakému rapidnějšímu zálohování dat na DVD a jiná "placatá" média - jsem vlastníkem několika Seagatů (vč FreeAgenta PRO jak jsem avizoval výše) a nemyslím si že by se jim jednoho dne prostě "nechtělo do práce." O média, jako DVD apod., se člověk může starat sebevíc, ale dřív nebo později se stejně poškrábou a data na nich také nevydrží věčně.. Není nad to, mít data na něčem tak rychlém a velkoobjemovém, jako jsou HDD - a při dnešní ceně? :)
- Jiří Pospíšil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc bohuzel? Za prve hluk, musel jsem to vyresit mekkou podlozkou a trochu to pomohlo, nicmene kraval to dela. Za druhe pri zapojeni pres FireWire (to jsem zvolil proto, ze ho mam jinak nevyuzite a mam uz jen jeden volny USB slot) se pri vypnuti PC vypne nejdriv monitor, disk toci zbesile dal dalsich 10s a pak se vypne cele PC. Pri pripojeni pres USB to nedela, nechapu proc a nikde na webu jsem nenasel radu. Nevite nekdo? za treti to vnitrni kolecko ukazujici obsazenou kapacitu sviti porad stejne a nepodarilo se mi ho prinutit aby ukazalo zaplneni disku. Ne ze by me to nejak trapilo, ale nastve to. Jinak to funguje zatim bez problemu, ale ze bych byl nejak spokojen to se rici neda. Priste jdu do supliku s diskem, nebo do jineho typu HDD.
- Furat

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 11. 2007 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

clanek je vcelku dobry, ale doporucuji redaktorovi zustat u hardwaru a neplest sem auta, neda mi to, abych nereagoval: ano, MPV "objevil" Renault, nebylo to ale pro svet, ale "jen" pro evropu a navic to nebyl Scenic (od 1996), ale Espace (uvedeni 1984)- v te dobe jiz v US tento typ aut byl...
- acid 23

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 1. 2008 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koupil jsem MyBook II 750GB, ale s LAN připojením. Nikdy to uz neudelam. Chybí jakékoli nastroje pro síťovou konfiguraci disku (bez toho disk není na síti vidět). Pokud nechcete, aby disk sloužil jako internetové uložiště. Což je jediná funkce tohoto disku. A jelikož mám síť striktně oddělenou od internetu, je tento disk k ničemu.
- Jakub Roupec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 2. 2008 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohl by mi prosím někdo poradit? Koupit jsem si podobný Seagate, ale 750 GB freeagent pro usb + esata ( [URL=http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?locale=en-US&name=freeagent-pro-750gb-usb2.0-esata-external-hd&vgnextoid=590e26bbdae90110VgnVCM100000f5ee0a0aRCRD&vgnextchannel=03d5368407f70110VgnVCM100000f5ee0a0aRCRD&reqPage=Model#]750gb+usb+esata[/URL]) a v návodu pro odpojení nebo vypnutí disku se píše: Safely Turning Your Drive On and Off
When you connect the power and data cables to your computer system, your FreeAgent™ drive spins up automatically.
To safely disconnect your Freeagent drive,
• Use the Safely Remove Hardware icon in the system tray.

— OR —
• Press the power switch on the base of the drive.
-------------
ja na tom disku někde u základny zaboha nemůžu žádné tlačítko najít! je tam akorát na plastu vylisován symbol "power", ale nic tamnení mačkací. Mohl by mi prosím někdo toto vysvětlit? děkuji

- j s

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2007 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry den,

po pripojeni tohoto externiho HDD jsem byl prekvapeny relativni slozitosti ukonu, ktere clovek musi provest, nez se mu tento HDD povede zprovoznit.

1. mit FAT32 je u teto velikosti disku asi nesmyslne, kvuli omezeni
velikosti souboru, takze jsem jej jako prvni preinstaloval na NTFS.

2. pri presouvani vetsich souboru, napr. 15GB v kuse, se disk ve Win XP SP2 naprosto zahlti a blokne a nezbyva nez tvrdy restart. Na vine je chyba "delayed write failed" coz se dle stranek Microsoftu da odstranit nastavenim disku na "optimize for performance" namisto defaultne daneho nastaveni "optimize fot quick removal".

3. Po tomto nastaveni sice lze kopirovat velke soubory bez zahlceni PC, ale po opetovnem zapnuti PC jsem byl silne nemyle prekvapeni, ze se HDD nezapl sam se startem pocitace, ale musel jsem jej rucne zapnout, a co je nejdulezitejsi, adresare na disku byly videt, ovsem jejich obsah chybi!

4. vnitrni modry kruh se mi pres utilitku dodanou s diskem nepodarilo rozchodit ani na XP, ani na Vistach... Samozrejme jsem stahl i nejnovejsi verzi z webu WD.

Mohl by mi prosim nekdo ze zkusenejsich uzivatelu tohoto disku poradit jak na nej aby vse slo jak ma?

PS: docela bych chtel videt lidi, kteri pocitacum moc nerozumi, jak toto vse uspesne resi... osobne mi totiz pripada, ze disk je prezentovan jako strasne bezproblemovy a jednoduse pouzitelny disk.

Dekuji
- Michal Houska

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2007 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jeste dodatek... I presto, ze jsem HDD prenastavil, se chyba obcas objevi... Defragmentace pres O&O Defrag je take nemozna. Po urcite dobe zase chyba "delayed write failed"
- Michal Houska

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2007 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Omlouvam se, ze jsem nenapsal o kterem disku je rec... :)
Takze jde o Western Digital My Book Premium ES WDG1SU5000E - 500GB.
- Michal Houska

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Houska: Tohle jsem napsal do diskuse na CZC a Zive, kde jsem tenhle problem resil soubezne s touto diskusi... Pastnu to tedy sem, protoze je problem u konce.

"Tak jsem si koupil radeji tento hdd http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=44712 protoze jsem nemel nervy resit vecny problem "delayed write error. Proste tento hdd nefunguje (v mem pripade).
Kazdopadne kdyz jsem vybalil vyse zmineny Seagate tak jsem sel po dlouhe dobe lehce do kolen. Velice elegantni design a po zapnuti prijemne tlumene temne zlute svetlo lemujici cely disk. Tichost je primo ukazkova a oproti MyBook az ohromujici. Ja proste porad nemohu uverit, ze by WD delal takhle nekvalitne navrzeny disk, ale bud jsem mel smulu na divny kus, nebo je to proste tak.
Pokud uz pominu chybu se spozdenym zapisem u MyBook, tak i hladina hluku a vibraci u nej byla rekneme silne obtezujici. Seagate je, zda se, odmenou za utrpeni ktere jsem si prozil s MyBook.
Diky Seagate..."
- Michal Houska

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2007 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Houska: Jeste dodatek k tomu designu Seagatu o kterem pisi vyse. Fotografie zde recenzovaneho Seagatu jsou o dost jine nez jak vypada ve skutecnosti... Ja mluvim o Pro verzi a ta ma jakoby kovovy hlinikovy plast. Pisu jakoby, protoze si nejsem uplne jisty, jestli je to opravdu hlinik, nebo pomerne inovativne zakamuflovany plast. V nekterych diskusich lide pisi, ze je to hlinik, ale osobne to stoprocentne nemohu tvrdit. Recenzovany disk vypada relativne o dost chudeji nez verze Pro. Rikam to jen pro poradek. ;)
- Michal Houska

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2008 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Testoval jsem rychlost freeagentu na USB a je stejna jako u WD. Mozna je ten rozdil zapricinen ve vasich testech tim, ze WD normalne 500GB formatuje na FAT a Seagate na NTFS. Na vysledky se muezete kouknout tady:

WD MyBook Essential
http://ventum.net/items/western-digital-my-book-essential-edition/show

Seagate FreeAgent Pro
http://ventum.net/items/246-seagate-freeagent-pro-500-gb-s-agentem-na-stole/show
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bootuju z MyBooku OS a rychlost pada na 3-1MB/sec, mam vadny kus nebo eSATA OS nezvlada?
dikuju za odpoved
- demaris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 5. 2008 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý deň,chcel by som sa spýtať na ten režim AHCI ako to ovplyvní pevné disky vo vnptri PC.
- Enako

Reklama
Reklama