Zpět na článek

Diskuze: Prototyp Fermi představen na GTC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

jindra72
jindra72
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 02:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je vše?!
Ufff, no to nám toho tedy "velký Chuan" fakt sdělil. No po tomto jejich mini-show pro jejich akcionáře mohu jít s klidným svědomím koupit HD5870 a pořádně zapařit :-).

gnu_
gnu_
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 02:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jindra72 Aj ja som zvedavý na raňajšiu hodnotu akcíí. Dúfam že zarobím :D

gejmer
gejmer
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 02:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gnu_ Fakt trapný..To je jako celý???
Informace o ničem a naprosto nulové hodnoty..
Nvidia vaří z vody.

gnu_
gnu_
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 06:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gnu_ @gejmer: Ale cca 280$ som si pre srandu dal :lol: .
[quote]Nvidia vaří z vody.[/quote]
Zatiaľ áno. A myslím že takto to bude celý tento rok. A jediný dôvod prečo nV tento opar robí aj keď nemá karty je z dôvodu strachu pred veľkými investormi aby nezačali hromadne predávať akcie

Ashnash
Ashnash
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 02:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je vše ... Myslím si že s tou 5870 si moc nepomůžeš Nvidia měla vždy lepší GK... nejde mi jen o výkon ale i o to jak pracuje v systému tzv OVLADAČE spousta přátel co maji ATI tak nadávají i když maji nejnovější ovladače ... a že s ATI udelaly krok do ..... já osobně si radeji počkám s čím se ukaže Nvidia ...

Chaythere
Chaythere
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ashnash Ježiši, za to, že ty máš retardované přátelé ATI fakt nemůže, přestaňte lidi kydat na něco o čem víte s prominutím hovno. Jedna bába povídala. :shock:

jindra72
jindra72
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 03:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ashnash Tak to máš velice podivné přátele. Protože mám zcela opačné zkušenosti (tj. že žádné problémy s ovladaší ATI nemají). Tohle trapné tvrzení je už několik let neplatné.
Ovladače obou firem jsou naprosto stejně kvalitní (bugy mají obě firmy, ale většinou to není vůbec nic vážného a napraví to další release).

Rafan
Rafan
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 03:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jindra72]Tak to máte velice podivné přátele. Protože mám zcela opačné zkušenosti (tj. že žádné problémy s ovladaší ATI nemají). Tohle trapné tvrzení je už několik let neplatné.
Ovladače obou firem jsou naprosto stejně kvalitní (bugy mají obě firmy, ale většinou to není vůbec nic vážného a napraví to další release).[/quote]
Souhlas když pominu počátek mého působení na PC kde jsem měl nějakou S3 a pak 3dfx Banshee tak další karty byly jen od NV.Před 2 lety však má věrnost k NV začala polevovat a pohrával jsem si s myšlenkou nákupu karty od ATI a dnes vlastním Radeona 4890 a žádný problém nemám a to mastím hry jak mám čas.Rozhodně nákupu GK od ATI nelituji a doporučuji každému kdo nechce koupit kartu od ATI ať si najde jiný argument a konečně zapomene na argumentací ovladačů.Je to už trapné proto že to není pravda.

Michalc
Michalc
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 05:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Rafan][quote=jindra72]T
Ovladače obou firem jsou naprosto stejně kvalitní (bugy mají obě firmy, ale většinou to není vůbec nic vážného a napraví to další release).[/quote]Ovladače jsou možná už na stejné úrovni pod Windows ale né pod linuxem!!!Zkuste si zahrát hry v linuxu na ATI a na nVidii-je to na jedné straně utrpení a na druhé bomba.Ten kdo mne dá blábol, tak považuji za člověka naprosto neznalého a jen provozuje fanatizmus.

gnu_
gnu_
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michalc Ale na druhú stranu Linux nieje zatiaľ stavaný pre hranie hier (teda stavaný je, ale zabíja ho absolútna nepodpora vývojárov hier). (keď chcem hrať nové hry, musím počkat buď na nové vydanie Wine (Cedega, Crossover). Občas idú aj nové hry

A2C
A2C
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gnu_ Chcel by som povedať vopred že nie som naklonený ani jednej značke, ATI mám v PC a nVidiu v bench PC, osobne ale viem o tomto probléme čo má ATI s ovládačmi v Linuxe, a mali by to napraviť, a ostatným čo používajú Windows nič nebráni, žiadne pochybné ovládače ATI nemá (ak si nenainštalujete CCC :lol: )
Myslím že by sa konečne dali ukončiť tie keci z tábora zelených aj červených, každopádne, zas nVidia miery na pridanú hodnotu VGA, :confused: , myslím že si pripravím väčší obnos na akcie nVidie až padnú dosť hlboko :lol:, to že zasa varia z vody bolo jasné už pri uvedení nových ATI a ich keci že nesúťažia s ATI si môžu niekam vložiť, najlepšie do herbára

rigix
rigix
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 06:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Rafan][quote=jindra72]Tak to máte velice podivné přátele. Protože mám zcela opačné zkušenosti (tj. že žádné problémy s ovladaší ATI nemají). Tohle trapné tvrzení je už několik let neplatné.
Ovladače obou firem jsou naprosto stejně kvalitní (bugy mají obě firmy, ale většinou to není vůbec nic vážného a napraví to další release).[/quote]
Souhlas když pominu počátek mého působení na PC kde jsem měl nějakou S3 a pak 3dfx Banshee tak další karty byly jen od NV.Před 2 lety však má věrnost k NV začala polevovat a pohrával jsem si s myšlenkou nákupu karty od ATI a dnes vlastním Radeona 4890 a žádný problém nemám a to mastím hry jak mám čas.Rozhodně nákupu GK od ATI nelituji a doporučuji každému kdo nechce koupit kartu od ATI ať si najde jiný argument a konečně zapomene na argumentací ovladačů.Je to už trapné proto že to není pravda.[/quote]

Měl jsem v PC nejdříve ATI, potom o rok déle jsem zkusil nvidii a pak jsem se opět vratil k ATi. Už mam od ATI tušim 4 kartu a osobně sem mezi nvidia a ATi neviděl rozdil. Ovladače fungovali u obou bez problému, žadné restarty atd. Jen ati bývá za stejný peníz opčas trochu výkonější.

t0mas
t0mas
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 06:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podivejte se na ten oblicej. Lhar! Co ma spolecny Tesla s GT300? 5 nasobne vykonnejsi i drazsi tesla me muze byt u prdele kdyz ja chci kartu do 8 tisic a hrat hry a ne za 80 tisic kacek pro editovani. A taky tych moznosti jako jsou cuda nebo physx, to bych radsi drzal hubu. Ale jak jsem rikal. Neprosel ani mesic a uz se lhar projevuje o necem neskutencem s 1 DVI a hodne velikym otvorem pro chlazeni. Mozna bude GPU tak velike jak je samotni PCB na te karte! :lol:

Vojtěch Lank
Vojtěch Lank
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@t0mas No... myslím, že jako malá ochutnávka to stačí. Vidíme, že nVidia "něco" MÁ!!! Podle ukázky to má výkon v GPGPU aplikacích značný. Jaký výkon to bude však mít ve hrách, se neví... Snad by jste nechtěli vědět všechno najednou X měsíců před uvedením... nVidia se tohle hodně hlídá ;-)

RastyFOX!!
RastyFOX!!
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chlapci vy nejste normalni, to co vam niekto urobil vyter mozgu alebo co to mate za iq? to co ste vsetci proti nvidi? vam hanhsen ci jak sa vola povrazdil rodiny alebo co, toto neni normalne vy ste uplny drncovia sa tu stengrujete proti nvidii za to ze je o 20eur drahsia? alebo koli comu. Chodte spravit povstanie proti nvidii ze akoze boj za ludske prava chodte bojovat drncovia, ste sialeny

RastyFOX!!
RastyFOX!!
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RastyFOX!! Vazne by som chcel videt tie vase xichty ze co ste zac ze ako vyzera takyto clovek co sa zaobera zachranou ludstva od nvidie

Klaboor
Klaboor
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RastyFOX!! Ja by som zase naopak chcel vidiet tie xichty co nahadzu minuska tomu prispevku kde aspon jedno slovo nevyzdvihuje ich ATI do neba...moc by som sa neozyval, ale je zbytocne to tu rozvadzat stale dokola ked vzdy sa najde clovek, ktoremu s casu na cas puknu nervy ked cita niektore komenty...necudujem sa potom...mohli by ste sa nad sebou niektory fakt zamysliet..pamatam sa na prvy clanok o novej ATI...bolo to tam v pohode..kazdy objektivne pisal co si mysli..tie hodnotenie pri komentoch radsej nespomeniem...sem tam sa naslo individum co si to fakt zasluzilo, ale tuto pozeram na prvy koment len same drby do nvidie...trochu sa zobudte

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RastyFOX!! @Klaboor: Panove tak uz sem na to asi prisel. :idea: Vsichni to kritizujou, protoze se bojej o svyho milacka AMD/ATI, kdyz novejma grafikama dorovnali vykon dvouslotovek a najednou do toho prijde nvidie s timhle srovnanim vykonu, tak tomu nechtej verit a propadaj beznadeji a co je lepsi nez anonymita na netu a urazejici kritizovani oponenta. :lol: Proste se musim vsem smat a sem zvedavej kolik budu mit minusu, coz me jenom utvrdi ve faktu ze mam pravdu 8)

Chroustostroj
Chroustostroj
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 23:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RastyFOX!! @kalda69: Muzete mi rict ve ktere hre takovy vykon dnes pouzijete ? Vse bezi na maximum uz s HD5870, takze cekat na neco vykonnejsiho mi prijde zbytecny. Jedine co u mne rozhodne bude pridana hodnota (physx a cuda se konecne dostava na vyssi stupinek). Mam HD4850 a ten vykon sotva vyuziju. Kazdopadne, nyni uz pro mne vykon GK neni na prvnim miste.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=t0mas]Podivejte se na ten oblicej. Lhar! Co ma spolecny Tesla s GT300? 5 nasobne vykonnejsi i drazsi tesla me muze byt u prdele kdyz ja chci kartu do 8 tisic a hrat hry a ne za 80 tisic kacek pro editovani. A taky tych moznosti jako jsou cuda nebo physx, to bych radsi drzal hubu. Ale jak jsem rikal. Neprosel ani mesic a uz se lhar projevuje o necem neskutencem s 1 DVI a hodne velikym otvorem pro chlazeni. Mozna bude GPU tak velike jak je samotni PCB na te karte! :lol:[/quote]
tak vul to rozhodne neni protoze tohle muze bejt treba produkt nahrazujici Teslu, ne kazdej jenom pari hry a ostatni veci jsou mu tak rikajic u prd*le. Trochu lidi myslete nez zacnete ostatni nazyvat lhari a voly. :!: :idea:

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 ked uz tu tak hustite do Nvidie,tak kazdy, aj ATInak vie a to nech mi nikto nehovori,ze v podvedomi si to nehovoril. Proste Nvidia ma lepsiu podporu v hrach!!! a to nehovorim o tom ich logu. Jednoducho povedane. Na Nvidia kartach idu hry rychlejsie a ked pocujem nazov Catalist,tak mi je zle. Teraz moze mat dobre drivere, ale uz sa to s nimi vlecie. V minulosti mala hrozne drivere. Je to tak a radsej vyhodim 50 euro viac,aby som si zahral fajnoveho Batmana (inak 9,4/10 bodov) s physX a Crysis s 10 fps viac. a nech G300 vyjde aj buduci rok. to je jedno.asi preto maju dovod.mne postacia tie dve G200 co mam teraz a postacia mi este aj na crysis 2.

houmer56
houmer56
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri Že sem normálně nepíšu, ale z tebe se mi udělalo tak zle, že jsem si to neodpustil.

Zamysli se nad sebou a s těmhla ***** se běž raději prezentovat někam na Facebook....

bukva
bukva
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri A to tě maminka nenaučila, že je slušné masturbovat v soukromí a ne na veřejnosti?

kondom xxl
kondom xxl
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto zbožňujem, príde AMD fanda a začne kydať na nVidiu, pretože AMD už vydalo HD5870 a nVidia nič, a tým pádom je AMD majster sveta.....

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kondom xxl súhlas !

jindra72
jindra72
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kondom xxl]Toto zbožňujem, príde AMD fanda a začne kydať na nVidiu, pretože AMD už vydalo HD5870 a nVidia nič, a tým pádom je AMD majster sveta.....[/quote]
Zvláštní ... nic takového tu nikdo nepíše. Zřejmě máš nějaký problém Ty :-).

kondom xxl
kondom xxl
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jindra72 No škoda že to nevidíš, zrejme budeš potrebovať slovník na preklad.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
2. 10. 2009 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kondom xxl]No škoda že to nevidíš, zrejme budeš potrebovať slovník na preklad.[/quote]
myslim ze ani ne kdyz ten prvni fanATIckej prispevek napsal on :lol: ale jinak nechapu ze vas to bavi se porad hadat o h*vnu, proste je jednou nahore jedna firma a pak druha, budte radi alespon jsou ceny grafik bo procesoru v unosnych mezich :!:

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
2. 10. 2009 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 ja sa vobec nehadam.to neni hadka.to je iba vymena nazorov.kazdeho subjektivny nazor.som iba reagoval na tie ATIprispevky co su hore.niekto ma radsej ATI/AMD niekto zas radsej Nvidiu. kazdopadne pre nas len dobre,ze si konkuruju.kazdy nech si kupi tu kartu,ktora mu vyhovuje reku. Ja len reku citali ste niekedy na nete slovka Nvidia hotfix? Vzdy tu citam na nete iba ATI Hotfix.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
2. 10. 2009 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri 2 Jarri: neboj to nebylo na tebe ale pro kondom xxl o komentu jindry72 :wink: protoze ten to zacal, jinak s tebou souhlasim, taky spis preferuju podle momentalniho deni na trhu a ne podle vyrobce. Me treba doma uz nejakej ten rok tikaj 2x8800GT a kdyz sem stavel nekolika kamosum komp tak tam zas maj ATIny. A az budu potrebovat upgrade tak do kompu pujde :?: podle aktualni situace :wink:

Reklama
Reklama