Zpět na článek

Diskuze: Průvodce koupí cenově výhodného, ale i výkonného PC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poměrně dobrý článek, ale co se týče Socketu A bych spíš doporučil ještě plnokrevnýho Athlona XP. Přece jen cena není tak tragicky vysoká (byť vyšší než u Semprona) a jádro Barton má 512 kB L2 cache a dají se dostat dosti vysoko (přece jen technologie už je starší a je dobře zmáknutá).
<br>Já teď koupil 2800+ a frčim s nim na 2313 MHz s normálnim box chladičem /prkno s nForce 2 Ultra 400/
<br>
- DavesMan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No athlon je sice lepsi ako sempron ale uz je problem ho zohnat. Neviem preco k pocitacom na hranie davate mysi Genius. Ak dam do compu 40000cz tak usetri 200 na mysi je nezmysel. Preto doporucujem k prvym dvom variantam nejaku Microsoft cc 300-400 a k najvykonnejsej by som doporucoval Logitech radu MX
- risomas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud jste rozdíl mezi nejlevnějším modemem a něčím lepším nepoznal, tak buďte rád. Pokud byste neměl štěstí na kvalitní linku, garantuji Vám, že byste rozdíl poznal velice rychle. :o(
- Myšel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Do sestavy pro náročné by měla určitě patřit slušná zvuková karta, ne ta integrovaná na desce.
<br>(Audigy 2,...).
- Pute

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mate chybu v uvodnim obrazku, divim se ze ste si toho nevsimli. To mne zase pripomnelo stourala :)
- Harry

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim, já ho kupoval zhruba před 3mi týdny a naprosto v pohodě. Měli ho ve 3 eshopech, kam jsem koukal a vybíral jsem pak tak jen podle ceny a dostupnosti dalších komponent (bral jsem ještě desku, DDRka, disk, ...)
- DavesMan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek pěkný, přehledný, atd...
<br>
<br>Ale u nejlevnější varianty napsat, že "512MB je minimum, ale ne rozumné množství" se mi zdá přehnané. Sám jsem před vánoci do PC dal 256MB, s tím že dalších 256 přikoupím až je budu potřebovat - ale za těch pár měsíců mi ještě nechyběli.
<br>
<br>Takže do sestavy za 20t, bych doporučil 512MB a ušetřené peníze bych vrazil třeba do grafiky...
- Hawkey

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...všimli a opravili, leč nějaký síťový skřítek zřejmě neuznal provedené změny :-), takže napodruhé snad už natrvalo OK.
- Charles

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Minule když jsem si četl o levné sestavě tak jsem nadával.
<br>Přesto bych s něčím až tak moc nesouhlasil. Třeba poslední dva lidé co po mě chtěli poradit se sestavou chtěli nutně LCD monitor (Accer 17" 16ms cca 6300,-i s DPH). Do starých čipsetů pro základní desky - platformy socket A či 478 (pokud nechcete jít na 478-479 a mobilní CPU) bych nikoho netahal a dokonce bych měl velkou výtku když dáváte dohromady kt600+rv360(350)! Je to hroznbá kombinace, která stála nejednoho "skládače" nervy! :)
<br>S pamětí souhlasím..512MB je opravdu minimum a to i pro office!
<br>Osobně většinou doporučuji kt800,s (2800+)64bit(745). Problém je schánět speciální paměti pro speciální požadavky...mám odskoušenou Gigabytku KT800P s Athlon64 2800+, s pamětí Transcendent a proto ho používám...samosebou, dražší značkovější..je to na každém.
<br>Co mě udivilo byla absence DVD RW DL :) Tu po mě chce každý. Jinak zhruba stejné. Cena asi 22 000,-pak už je to boj a každou stovku nooo :(
<br>btw. naposledy jsem se na to koukal před měsícem, možná jsou teď jiné (lepší) ceny :)
- ne-e

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

imho sestava pro socku A uz nema cenu, protoze obdobne reseni na 754 vyjde o pouhych 600 kc draz.
<br>
<br>a na Socku A s KT880 je jedina rozumna a BEZPROBLEMOVA (ne jako ten ASUS) volba MSI... i kdyz ho nemam rad.
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1.) S754 je stejně mrtvý jako Socket A.: neperspektivní procesory je zhruba stejné jako mrtvé procesory. Tj. koupim sckt. A + CPU nebo S754 + CPU - je to jedno, další proc. už do toho za rok stejně nedám.
<br>
<br>2.) mam asi 3 týdny nForce 2 U400 a nepozoruju nějaký "nerozumnosti".. Předtim jsem měl KT400 a ta byla taky v pohodě. A to v tom nForce mam v duálu "levný" PQIčka s CL2.5 a všechno stable.
<br>
- DavesMan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lol
- vic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim potvrdit, pameti PQI jsou nejlepsi v pomeru cena/vykon a navic 100% kompatibilni,nenasel jsem zatim desku kde by nechodily, coz se o znackach jinych a rozhodne znackovejsich rict neda.. A taky se nereklamuji! Nejak si nevzpominam ze bych videl vadnou DDR jeji vinou,snad v dobach SDR nejaky kousek vadny byl.
<br>Jeste jedna vec, do disku samsung bych se rozhodne nehrnul!! Zustal bych u osvedcenych seagate. Samsungy delaji totiz takovou zajimavou vec, znicehonic se vam treba prestanou detekovat,po case zase zacnou... a tak vselijak.Proste nahodne vypadavaji az do okamziku kdy vypadnou uplne,tohle jsem videl v nekolika sestavach,s AMD, Intel... bylo to uplne jedno, proste chyba disku.. po vymene za jinou znacku vse ok
<br>
- xhibit

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

az na tu ramku u levne sestavy sohlasim.Ovsem proc autor pise ze nedoporucuje k hrani her LCD? Ja jsem si koupil k PC LCD 19,Philips 12Ms a predtim mel CRT Philips 19 a musim rict, ze i kdyz melo to CRT pekny barvy tak to LCD jednoznacne ma lepsi. Hodne moc kvalita obrazu vzrostla napr v Colinu, tam proste rozdil je evidetni,rozhodne mi zatim neprislo ze by LCd melo nekdy horsi obraz nez CRT a co se tyce 2D tak to uz se neda vubec srovanvat. Jinak ma ho pripojeny na 6600GT MSI.Proste moje zkusenosti hovori pro LCD, ale mozna ma nekdo jine....
- ruhebitte

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tak, ked lacnu zostavu tak je to jedno aku soket, aj tak o rok nebude v predaji ani jeden z nich... ...tiez som kamosa tlacil do s754, ale urobil dobre a radsej kupil soketA... ...takze ma omnoho lepsiu a vybavenejsiu dosku, lepsiu grafiku a procesor so slusnym potencialom na OC... ...a na tej doske to nie je problem...
- mayday

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

rovnez nesouhlasim! Jako kazdy z nas jsem leta cumel do nejruznejsich variaci na CRT, a tet mam us 1,5 roku LCD (jmenovite 17´ku Neovo F-317)... tehdy byla jina doba, ale ten monitor ma papirove porat slusne parametry a nedam na nej dopustit. A 90% casu u nej straveneho jest u her. LCD na hry ano, ale ne to nejlevnejsi (stejne jako s CRT).Jinak ale super clanek pro vahave a ne uplne znale.

- gullman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom Tě doplním s tou reklamací.
<br>Bral jsem 2x 512 MB DDR 400 právě PQI jak jsem psal. Bral jsem k tomu ještě Bartona 2800+ s tím, že si ponechám svoji KT400 (nesnášim rozebírání celýho kompa kvůli desce). Jenže to nejelo a kolabovalo to i ve Woknech. Tak jsem si řikal, že KT400 oficiálně DDR400 neumí a rozhodl se vyměnit desku, ač nerad (to už bych rovnou vzal A64 na S939) a koupil nejnašláplejšího EPoXe s NF2Ultra 400. O to větší bylo moje překvapení, že to nejelo ani potom. Zaprvé ta nová deska byla v hajzlu, ale po její výměně jsem šel reklamovat i paměti a jeden modul byl špatnej. Po výměně je teď už vše OK, ale já si mohl nechat svoji starou KT400 a ušetřit si hodně nervů.
<br>No co, aspoň mam teď rychlej SATA disk;-). Jen, aby sis nemyslel, že značkovej výrobce nemůže dodat vadnou paměť.
<br>
- DavesMan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K tomu LCD - při CRT 17" vs. LCD 15" - za dva roky se vyšší náklady vrátí na nižší spotřebě LCD, jde jen o to, jestli ty dva tisíce můžete investovat teď s tím, že jsou za dva roky zpět a za čtyři už jste v plusu, nebo na to prostě nemáte.
- adams

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celej ten clanek je kravina. Barton 2500+ (kterej jde ve vetsine pripadu na dobry desce hodit na 3200+) uplne v poho staci. Dulezity je predevsim mit dost pameti (na hrani dnesnich her staci i 512, radsi 1GB) a poradna grafika. Ktera aplikace potrebuje A64 4000+ ?? stojej ty 2% ve hrach za to utratit o par tisicovek vic? Jestli se nekdo honi za cislickama 3Dmarku (coz panove z PCT urcite ano) je to jejich boj. Ale na dnesni hry, aplikace atd je potreba neco jinyho nez mit o 200MHz rychlejsi procesor.
- Atom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na cpu setrim a setrit budu celeron 2,26@4250 MHz pri FSB 250 stoji za to... dat za cpu necele dva tisice + P4P800 deluxe a k tomu 6600GT a 1GB ram... jen u te grafiky bych se rozmyslel nad 6800/GT...
<br>Mno jinak sestavy jsou poskladane dobre. Ale pridal bych jeste jednu kategorii, nazvanou sazka na dobre taktovatelne komponenty :)
- Jencek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no já nevím stím sockem 745 se mi to jeví celkem dobře. předně nemusím kupovat paměti v duálu a nejlíp značkový což u socky 939 musím a stejně je to naprd a pak když bych koupil jen jednu paměť pro s939 tak by byl athlon64 939 3200+ pomalejší naž athlon64 d745 3200+ právě kvůli absenci dvojkanálu (3200+jsem zvolil náhodně).
<br>Já bych do levnějších variant do 30 000,- (a to zase není tak málo) socket 939 nevrážel.
<br>Jako grafika je dostačující 6600pro leadtek a za 30 000,- je to pak sestava výkonná i tichá (relativně)
- ne-e

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nesouhlasím, s745 je stejně dobrý jako 6600pro..poměr cena výkon je daleko výhodnější než s939!
- ne-e

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chtěl jsem tím napsat že s745 jako platforma, je stejně dobrý v poměru cena/výkon jako 6600pro mezi grafikami..
- ne-e

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no to právě nevím, až si ten neznalý koupí desku s KT600 a dá do toho varianto RV350(360) a pak mu to nepojede...:(
<br>Až bude hledat a vyměňovat paměti se kterými mu nebude po zapnutí pípat kompl...
<br>atd.
<br>V dnešní době je to fakt sázka, a to vždycky...prostě někdo kdo v tom dělá už ví co k sobě dát můžu a co má odzkoušené...jinak je to na náhodě...
<br>Třeba se mi stalo že neměly na skladu PATA disk, jen SATA a zákazník to vzal a pak mi volal že mu to nejde nainstalovat atd. to je ovšem jen jedna z mála věcí proč to nechat na rozumější lidi (já se mezi ně nepočítám, jen občas někomu poradím..)
- ne-e

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2005 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To ano - poslední profesionální LCD to dokážou, že stojí 60 litrů ti asi nevadí...Doma stále používám 21 CRT s kalibrací barev...
<br>Souhlasím s tebou že na hry to nevadí, ale neříkej prosím že má LCD lepší barvy :))
- qwas

Reklama
Reklama