Zpět na článek

Diskuze: První recenze: Gigabyte Radeon 9500

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2002 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud se nepletu.... jako že tuto kartu vlastním, takt je 260/550
- Martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2002 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co je pravda ? Je to neci nazor ? <br>
<br>Ja osobne mam Matrox G400 a nevyhovuje mi pro me ucely ani nVidia, ani ATI. <br><br>
<br>Uprimne myslim naopak, ze Alien je zastancem ATI a prosazuje ji dost sveraznym a nepodlozenym zpusobem, ale je to jeho vec. Ted Tvoje otazky <br><br>
<br>ad 1. Recenye musi bzt v prve rade objektivni. Pokud se srovnava s jinymi vyrobky, pak to nemuze byt "pouze" hrube srovnani, nybrz rovnocene. Cetl jsem spousta nazoru na tenhle clanek a lidem vadi, ze je pretaktovany R9500, nikoli Ti4200 (ktera se napr. mi osobne podarila pretaktovat vyse, nez GF4Ti4600). Takze to je to dbani na shodne podminky. <br><br>
<br>ad2. To by si myslim ani dovolit nemohl. V kazdem pripade vypadaji dost kuriozne vety typu : "R9500 je POUZE o 30% pomalejsi, nez GF4Ti4200...". Ja osobne myslim, ze 30% je hooodne velky propad, takze by se slovo pouze mohlo dat aspon do uvozovek. Myslim, ze takove narazky nekterym lidem vadi. Ja myslim, ze nakonec recenze mela byt veta - od tehle karty ruce pryc, za ty prachy neprinasi nic, stejne, jako je tomu napr. u GF4MX. Nevim, jestli se vyplati cekat na verzi Pro - nemel jsem ji v ruce. Pokud rozdil bude pouze v jinem taktu, tak si myslim, ze se cekat nevyplati. <br><br>
<br>ad3. ad cena - zaleyi na sikovnosti. Jestlize pujdes do prvniho obchodu a koupis, pak se nemuzes divit ze je cena vyssi. Je mozne, ze GF4Ti4200 stoji 4500,-, ale ja to nevim, protoze jsem se tim nezabyval. <br><br>
<br>ad4. Souhlas - proto ji vzdy uvadim. <br>
<br><br>
<br>ad clanek - ono je to tak. Recenzent se na nejake veci tesi. Pak se opravdu spatne pise, kdyz jeho nateseni je vetsi, nez vysledek. Pokud by existoval nestranny recenzent (takovy neexistuje), tak by ke kazde veci pristupoval naprosto chladne, clanky by nemeli zadnou hloubku a spatne by se cetli (to by stacilo udelat par testu - vyhodit grafy, technicke specifikace a na nejake kecy se vyprdnout). Ja myslim, ze recenzent musi k veci zaujmout nejake stanovisko. <br>
<br>No doporuceni se sice nikomu nevnucuje, ale je treba si uvedomit, ze clanky ctou lide, kteri si chteji kartu koupit a pokud recenzent napise - kupte ji, tak si ji hodne lidi koupi. <br>
<br><i> Toto jsem napsal vseobecne o jakekoli recenzi, nikoli o teto konkretni </i>
- Stin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2002 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci se Te dotknout, ale myslim, ze mezi ne patris prave s nekterymi nazory ty. <br>
<br>Myslim, ze KATO jasne napsal, ze tyto karty spojuje prave ono osekani. Tzn. pomer cena/vykon je na tom hodne spatne. <br>
<br><i>...což není případ R9500, ta podporuje DX9 fyzicky a plně</i> To by mne zajimalo, odkud cerpas ? Ty mas nejakou hru, ktera podporuje DX9 ? Mas vubec DX9 (nemyslim betu) nainstalovany ? Zkousel jsi to ? Ja myslim, ze prave tohle je ten rozdil mezi "papirove" a "fyzicky". <br>
<br></i>A také jsem nikdy nikde nečetl napsáno "papírově", že Radeon 9500 má být "papírově" daleko před něčím, před čím pak daleko není ...</i> - posledni dobou moc clanky nectu - nemam cas, ale cetl jsi napr. test karet nad 5.000,- tady na pctuningu ? <br>
<br>
- Stin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2002 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale ? To mi musis ty modely popsat. Na jedne strane popises nekolik ruznych modelu ATI a na druhe strane jen jeden model nVidie. Zkus byt trochu objektivni. Vezmu cenik a vyberu Ti modely, aby bylo jano, OK ? <br>
<br>nVidia<br>
<br>
<br>GeForce 2 MX-400 (64-bit) 1.012,-<br>
<br>
<br>GeForce 2 MX-400 (128-bit) 1.190,-<br>
<br>
<br>GeForce 2 MX-400 + TV out (128-bit) 1.360,-<br>
<br>
<br>GeForce 2 TI + TV out 1.726,-<br>
<br>
<br>GeForce 3 TI200 + TV out 2.831,-<br>
<br>
<br>GeForce 4 MX-440 SE + TV out 1.692,-<br>
<br>
<br>GeForce 4 MX-440 + TV out 1.870,-<br>
<br>
<br>GeForce 4 MX-460 + TV out 2.050,-<br>
<br><br>
<br>ATI<br>
<br>RADEON 7500 LE TV-out 1.513,-<br>
<br>RADEON 9000 TV-out 2.125,-<br>
<br>RADEON 9000 Pro TV-out 3.026,-<br>
<br>RADEON 8500 LE TV-out 2.790,-<br>
<br><br>
<br>Aby nedoslo k mylce - ja to neuvadim, ze jsem neci fanda. Jen jsem vzal JEDEN cenik a vytahl z nej nabizene modely a ceny, za ktere je nabizeji (bez DPH). Urcite existuji i jine modely a dale se lisi napr. velikosti pameti atd. Ja jen chtel ukazat, ze tech modelu ma nVidia v prodeji vice (dle jednoho ceniku). <br>
<br>Ceny jsem uvedl jen proto, abych ukazal, proc lide kupuji vic MX karty - protoze jsou levnejsi. Existuje totiz mnoho uzivatelu, kteri proste hry nehraji a tak jdou do levnych karet. A ted si vem nejlevnejsi kartu od ATI vs nVidie - 1513 vs 1012 - to dela petikilo rozdil, za coz je napr. dalsi 128MB SDRAM, nebo pekna vecere :o))
<br>
- Stin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2002 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Napsal jsem: ATI má víc modelů proti "GF4MX", nikoliv proti NVidii !~~~~!~~~~! Víc různých proti jednomu. Tak jakýpak ALE? Nepsal jsem o porovnání množství modelů ATI a Nvidia ....N E P S A L ~~~~ Tak proč to tam cpeš??? PROČ??
<br>
<br>POKUD NĚKDO NEHRAJE HRY, tak by musel bejt blázen, aby kupoval GF2MX - nebo něco podobnýho. Bude 100x víc spokojen s ještě levnější třeba ATI Xpert,ATI Radeon 128,ATI Radeon 7000 - zejména s obrazem a třeba video zpracováním - zde záleží co kromě her na PC provozuje. Ať je to ale cokoliv, všechno dělá ATI lépe - Nvidie je bohužel jen na hraní (řady Gforce x/xxx)TAKŽE ZASE BLÁBOL...
<br>
<br>SPOJENÍ DO PYTLE. To prostě nejde. To je jakobys srovnal pád raketoplánu a uklouznutí před barákem slovy - "šak je to taky havárka". Srovnat uvedené modely a strčit je do jednoho pytle s argumentem, že "jsou přece obě ořezávky" je KRAVINA NA ENTOU
! Ořezávka je totiž i R9700 a R9500Pro a třeba R8500LE, popř - nevím. Rozdíl mezi GF4MX-kterákoliv a R9500 je naprosto zásadní, fatální, obrovský a to včetně stupně ořezání ! PROSTĚ NE! Do jednoho pytle jen od vola!!
<br>Podpora DX9 .... pochybuješ-li o podpoře DX9 Radeonem 9500 nemá cenu se dále bavit. NEMÁ CENU SE DÁLE BAVIT. Za to, že DX9 zatím nevyužívá žádná hra tenhle model nemůže. Bavili jsme se o podpoře DX9 kartou, nikoliv hrama .... TAKŽE OPĚT DALŠÍ BLÁBOL PANE BLÁBOLÍKU ...
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2002 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moje prosazování názorů je možná svérázné (ostré??), vždy ale podložené - v tomto případě. OSTŘEJŠÍ NEVADÍ, JSME CHLAPI, jestli se ti třepou kolena kup si Květy. Něky mám chu´t být i ostřejší, když čtu ty bláboly. Třeba jak tvrdíš, že "recenze musí být v prvé řadě objektivní" a později uvádíš že objektivní být nemůže, protože by ji nikdo nečetl (asi zhruba takto). No jestli máš názory takhle pomatený na všechno, pak se nedivím, že se s tebou těžko o něčem komunikuje.
<br>
<br>Již jsem se tu pokoušel jiným naznačit že je rozdíl mezi recenzí a testem. Ty se ho zase pokoušíš úplně vymazat, popř. udělat z této recenze test - viz shodné podmínky. PROČ? (budeme muse doporučit panu Dudkovi, aby slovo "recenze" zvětšil na "metr krát metr" a doloži doslovný význam tohoto slova pro nechápavce. Vadí to právě těm lidem, kteří si tento rozdíl vůbec neuvědomují - to jou ti co o nich píšeš.
<br>
<br>Jsem zastáncem ATI, ale naprosto reálně uznávám výkon modelů Nvidia - dlouhodobě. Jsem realista v mých kometářích víše je to černé na bílém.
<br>
<br>No a s oblibou vytrháváš věty z kontextu. V testech, kde jde o reálné výsledky nikde není napsáno, jak uvádíš, že RADEON 9500 je "pouze o 30% pomalejší než GF4/4200" ....jen v jednom testu to je: Creature Demo - 9.9 proti 7.5 .... oba tyto výsledky však naznačují hlavně jedno: že obě karty na tak náročný test nemají ani náhodou, takže tvůj argument že 30% je hodně velký propad neobstojí, protože tam kde to vliv má, ten propad buď takový není, nebo je ještě větší, ale nikdo ho tam nezpochybňuje .... prostě vidíš co není, dobarvuješ si, přidáváš si co bys rád a podobně ... naštěstí zkušený, byť mladý harcovník Dudek toto nedělá.
<br>
<br>
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2002 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci se s Tebou prit. Nechci ani nijak komentovat tenhle clanek - ja se jenom vyjadril k jinemu prispevku - tod vse. <br>
<br>Ano recenze musi byt objektivni, nebo musi minimalne objektivne vypadat. Tohle si uvedomuje vetsina tech, kteri pisi a nekdy to byva dost tezke zustat v objektivni rovine. Tak treba dostanes uplnou pecku, ktera ma jednu malickost - jako recenzent jsi z tehle pecky totalne nadsen a mas sto chuti tu jednu malinkou nevyhodu neuvest, ale v ramci objektivity to musis udelat. <br>
<br>To jestli je autor objektivni, ci ne nema s vysledkem clanku co delat - musi zustat vzdy profesional. <br>
<br>Nemusis mne hned napadat, ze jsem pomateny. <br>
<br>Muzes mi popsat rozdil mezi testem a recenzi ? Mozna Ti to bude pripadat divne, ale dle meho se jedna o stejnou vec, kterou mohu hned vysvetlit. Dostanu vec k OTESTOVANI, kterou pak TESTUJI. Vysledke sepisu a je z toho RECENZE. Pak existuji ruzne typy clanku, jako preview, recenze, fejeton atd. <br>
<br>Ne, nic nevytrhavam, jen jsem si precetl clanek a prispevky a snazil jsem se Ti na prikladu vysvetlit, co se asi nekterym lidem, kteri tady prispeli nelibi. Nic neprikrasluji, k clanku se nevyjadruji a psal jsem o slovicku POUZE. O nicem jinem. Jen pro Tvou informaci - jestlize v jednom ze tri testu je vykonnostni rozdil napr. 30%, pak v jinych hrach to muze (netvrdim, ze musi) byt dost markantni. Je treba si uvedomit, ze zadny recenzent neni schopen odzkouset vsechny hry, proto se pouzije jen nejakeho prikladu, ze ktereho se pak odvozuje vykon. Nehodlam polemizovat o vykonu cehokoli.
<br>
- Stin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2002 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc ? Protoze pises blaboly. Proto. <br>
<br>Placas nesmysly, kdyz srovnavas firmu, ktera vyrabi chipy s jednim jedinym chipem. <br>
<br>Jestli sis totiz nevsiml, tak ATI 8500 a 9000 jsou jine chipy - musis srovnavat srovnatelne, tudiz je tvuj prispevek irelevantni. <br>
<br>Tvoje srovnavani karet mne opravdu bavi :o))) No nic - asi bys mel koupit S3Trio. Zkus uvazovat aspon trochu realne - ATI XPERT se nevyrabi snad dva roky, ATI RADEON 128 neexistuje (co takhle ATI Rage 128 - i ten se spatne schani a vykonem i obrazem to neni nic moc), ATI 7000 se taky moc nepovedl, ale v tvych ocich je nejlepsi. Nebudu ti brat tve iluze - je to tvuj nazor. <br>
<br>ad hazeni do jednoho pytle - uz ses nejspis uplne pomatl. Vzdyt tady nikdo krome tebe o vykonu nemluvi. CATO Ti to vysvetlil, i ja jsem se snazil, ale ty jsi uplne zaslepeny svou pravdou. Zkus se vyspat a pak si ty ptakoviny precist. Jen tak na okraj - GF4MX stoji cca. 1.600,- a za tu cenu proste zadnou ATI 8500, ani 9000 nekoupis. Netvrdim, ze se jedna o buhvijakou vyhru, ale je to proste tak. <br>
<br>ad DX9 - predstav si, ze ja pochybuji o vsem (ve smyslu PC), co jsem nemel v ruce a neodzkousel. Jestlize dnes neexistuje jedina hra, ktera by podporovala DX9 a dokonce neexistuje ani samotny DX9, pak se jedna o ciste papirovou vec. A ted si predstav, ze za rok se objevi hry, ktere budou mit DX9, ale to uz zase treba R9500 nezvladne vykonem. Co pak ? Neni to jen papirova hodnota ? Zkus uz sundat ty tve bryle a podivat se na svet trochu realne.
- Stin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2002 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty mi skutečně přijdeš jako vetřelec z jinýho světa. Jasně že můžu GF4MX a R9500 strčit do jednoho pytle, důvody jsem uvedl výše - ani ses k nim neráčil vyjádřit, pane Objektivní. Ale ještě jednou a po lopatě, pro méně chápavé: pro tyto karty neexistuje žádný vhodný tržní segment. Každý normální člověk, který si dokáže najít elementární informace o grafických kartách, šáhne jinam, ale nemá důvod brát tyhle karty. Místo GF4MX se vyplatí vzít například Radeon8500LE, místo R9500 je mnohem lepší volbou GF4200. Že se jedná o 2 technologicky velmi rozdílné karty je úplně vedlejší - jak už správně psal Stín, jde o to, že tyhle karty nemají konkurenceschopný poměr cena/výkon. Ale to ty, jako fanatický příznivec jedné značky a svých jedině správných názorů nedokážeš nikdy pochopit. Je mi tě líto. Mimochodem, jde vidět, že ti je 36 let - tvá neschopnost vést racionální diskusi BEZ osobních útoků na oponenty má zjevně kořeny v době, která tě nejvíc formovala, v době netolerantních komunistických 80. let...
- CATO

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2002 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že rozdíl mezi recenzí a testem je právě dost zásadní. Recenze je cokoliv, co se týká "jednoho-jedněch" něčeho. Recenze na nějakou hru, film, CD Audio ... blablabla ... v případě komponent jako je gr.karta, si to však vyžaduje nějakou přítomnost "něčeho" pro srovnání, jinak by vlastně výsledek(obsah) recenze byl poloviční a čtenář by okamžitě napadl autora že totálně zmagořil, když tam nic jiného nedal. Naopak test je pravé porovnání zhodných rivalů při zhodných podmínkách. Testy všech karet PCT obsahuje, to víš. Jak se to dá test kardinálně zvrzat se vidělo letos v Computeru č.12 - reakci najdeš na "home.tiscali.cz/aliencz" .... a tenhle Dudkův výtvor není testem ani náhodou. Jinak navrhuji závěr diskuse .... END. Pokud bys chtěl komunikaci rozvíjet dále, tak jedině přes ICQ:157066641 ....
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2002 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato doba mě naštěstí minula....při "sametové revoluci" mi bylo sotva 22, to mi ještě teklo mlíko po bradě, takže mě nikdo neformoval. Dobrá, strč si do jednoho pytle GF4MX, Radeon9500, přidej zajíce a hotovo .... mě už je to jedno. Že nemá konkurenceschopný poměr GF4MX se ví, přestože se tak úspěšně prodává - že. Jaký konkurenceschopný poměr má R9500 se naštěstí teprve ukáže, což zase nedokážeš pochopit ty, protože tě neformoval komunismus. jestli nedokážeš i moje zastání GF4/4xxx brát jako objektivitu a musíš nazívat mě ATIfanatikem .... tak nemá cenu dál vézt s tebou diskusi ...
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2002 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ted jsi tomu dal poradne na prdel :o)) <br>
<br>Okej, souhlasim - EOF
- Stin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2002 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pani a damy,
<br>zozente si ceny konkretnych kariet, vydelte ich vysledkami testov a ziskate pomer cena/vykon, ktory je pre drvivu vacsinu ludi podstatny. Ziadne emocie (ATI is the KING alebo Nvidia FOREVER), len suche fakty.
<br>Pripadate mi ako male deti alebo ked si pubertaci porovnavaju velkost vtakov a hadaju sa ci lepsi dlhy alebo hruby.
<br>Hawg
- ficko

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2002 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jestli ti jde v UT2003 o to,jak pěkná je hladina vody,tak jseš asi vážně miglej -a nastavit tu tvou kvalitu na "Geforcce" zvládne každý pako -buď si vyberu kvalitu,nebo výkon(a nebo spoustu možností mezi) -a tady je tvoje lepší kvalita-většina Geforcáků jede na nastavení výkonu
<br>A dále -kvalita ATI... -v některém z dřívějších článků(a i jinde na netu) se dočteš,proč je ATI rachlejší v AA -protože NENÍ TAK KVALITNÍ !!! a to v ovladačích nezměníš :o)) a jestli jsi četl pozorněji tenhle článek-tak v náročnějších hrách vykleštěná ATI9500 uboze belhá za starou a levnější Ti4200
<br>čus ty kkk
- nagger

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 12. 2002 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vam pane neni treba co vysvetlovat :-)) Vy byste kupoval i zachodovy papir za 50% priplatek s vodoznakem ATI :-))
- Hehe

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 12. 2002 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

???????????
- dr. X

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 12. 2002 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jse si asi 30 minut pocetl a nestacim se divit. Takovyhle FLAME war bych necekal. Musim rict ze asi jeste pred pul rokem jsem byl zaryty Nvidiak. Ovsem vse se zmenilo kdyz jsem do PC hodil RADEONA 8500 - nestacil jsem valit oci G3TI500 letela z PC jak namydleny blesk . Nepopiram ze G3 dosahovala nypr. v 3DMarku vyssi vykon , ale obraz byl proste rozmazany HNUS. Pak mne zase ukecal kamos a tak jsem mu R8500 Prodal a koupil G4Ti4200 - zase vykonove lepe , ale obraz taky nic moc - krapet lepsi nez na G3 , karta po tydnu letela z PC a mnel jsem tam zase R8500 . Potom jsem mu ublizil a karta odesla . Po 3 tydnech jsem dostal novou R9500 od Club3D a zase jsem maximalne spokojeny !!! Karta ma vynikajici vykon a veliky O/C potencial . Prinesl jsem ji vcera a pretaktovat z 275/270 na 356/310 - vic mi nedovolil Rage tweaker . Vysledek byl 10 991 bodu na XP2000+ a WinXP. Na stejne sestave jsem mnel vykon s G4 po pretoceni (oz nevim na kolik je to cca 4 mesice) nejakych 10 700 bodu. Vim ze namitnete ze 3D mark je na HO... . ale pro hrube porovnani staci. Ja bych se v soucasne dobe k rade Geforce uz nevratil , na to mam moc rad svoje oci. Ze 3D vystup je take o mnoho lepsi - to snad ani nema smysl psat - kdo nevidel neuveri . Barvy jsou proste sytejsi a cely obraz je proste hezci. Za 1/2 roku na ATI jsem mnel problem akorat s Flashpointem + resistance - byly malicke chybky v obraze. TV OUT-kapitola sama o sobe , tady zadna G4 nema narok jak kvalitou , tak komfortem obsluhy-nepotrebuju zadne nesmysly typu TVTOLL atp. Dale nesmime opomenout vyvoj driveru , Detonatory jsou uz na G4 vyladene a tahaji z ni maximum , naproti tomu R9500 je nova karta a urcite se podari vydanim novych driveru vykon zvysit (tak jako kdysi s R8500 - nove drivery pridavaly desitky procent vykonu) Zaver: At si kazdy koupi to co je mu milejsi , ale ROZHODNE nemuzu souhlasit ze R9500 je karta bez budoucnosti. Za cenu kolem 5000 bez DPH je to dobra volba.
- falcon5

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 12. 2002 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele takovy flame fakt neni treba.Obcas se tu sice mihnou rozumne argumenty {r9500 hezci obraz+tv out,GF4ti42 lepsi pomer cena/vykon+ovladace kterym veri vice lidi},ale v podstate se stejne nikam nedobereme. Jde videt, ze kazdy ma svoji pravdu a nenecha si nakecat nic jineho. Nadavejme radeji spolecne treba na konzole ok? :-). Btw ja ted jedu na GF3ti200 a jsem ve fazi sysleni prasuli na novou grafarnu. Mam zalusk na R9500pro, jenze jeste neni a pokud bude cena kolem 8tis Kc a DX9 hry jsou v nedohlednu,tak proste nevim jestli se vyplati.Vase prispevky me uvrhly jeste do vetsiho chaosu a tak proste pockam do konce ledna a uvidim.
- El_Hombre

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2002 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to fakt taky jsem koupil R9500 club 3D. Přetočil jsem ji o něco výš (zkus powerstrip) a nestačil jsem valit oči. Drivery na tuhle kartu jsou ještě moc cítit laboratoří a tak si taky myslím že tak 10-20% výkonu se ještě povede vymačkat.
<br>Jo a s tou kvalitou obrazu máš svatou pravdu.
- Lord Morfeus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2002 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak uz jsem nasel strop = 390/310 +nove VIA a catalysty= 11500 bodiku - fakt parada neni co dodat
- falcon5

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2002 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ATI logo mě nezajímá
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2002 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neoplatí, za 8tis určitě ne. Myslím, že cena se rychle ustálí na cca 5tis i s DPH během měsíce. Teď je to novinka, v řadě firem ještě není ani v cenících, navíc jsou vánoce. Výměna za GF3 taky není zrovna ideální skok, protože výkonově si zase tolik nepolepšíš. CCa 20-30% nárůst výkonu nestojí za upgrade, pokud by to teda nebyla super výměna... O technologické podpoře je to samozřejmě už něco jiného, ať už to hry v současné době podporují, nebo ne ..... vo tom to není, přestože to tu kdekdo s ohněm v srdci prezentuje. Podle jejich názoru by ti totiž měla GF3 bohatě stačit jako ideální karta, protože podporuje plně právě nastupující DX8 ....
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2002 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

xxxxx "Placas nesmysly, kdyz srovnavas firmu, ktera vyrabi chipy s jednim jedinym chipem.
<br>
<br>Jestli sis totiz nevsiml, tak ATI 8500 a 9000 jsou jine chipy - musis srovnavat srovnatelne, tudiz je tvuj prispevek irelevantni."
<br>
<br>Nic takového jsem nedělal. To sis vymyslel. Reagoval jsem na článek člověka, který tvrdil, že GF4MX je v určité oblasti republiky jediná rozumná volba, což je samozřejmě blbost. Opět jsem kurnik nic nesrovnával. pouze jsem uvedl, že za málo peněz se dají pořídit různé modely ATI, všechny lepší než ona GF4MX .... nejsem vinen tím, že NVidia má v současné době v ohni jen dvě želízka, z nichž jedno je šit jako prase. To jsem jen konstatoval fakt no ne ...??
<br>
<br>ATI Radeon128 byl překlep. Samozřejmě Rage 128 - sorry. Tohle)i ty ostatní) byly levńoučké alternativy pro nehrající uživatele, kterým někdo doporučoval GF2MX - kdo to nepochopil .... nevíš kdo to byl..??
<br>
<br>xxxxx "ad hazeni do jednoho pytle - uz ses nejspis uplne pomatl. Vzdyt tady nikdo krome tebe o vykonu nemluvi."
<br>
<br>Já o výkonu právě taky nemluvím víš ..... já mluvím právě o technologické podpoře a možnostech a schopnostech. O výkonu právě mluví Vidiáci - nic jiného totiž v rukávu nemají .... nebo mi snad v tomto odstavci najdeš něco o výkonu ...?:
<br>
<br>xxxxx "SPOJENÍ DO PYTLE. To prostě nejde. To je jakobys srovnal pád raketoplánu a uklouznutí před barákem slovy - "šak je to taky havárka". Srovnat uvedené modely a strčit je do jednoho pytle s argumentem, že "jsou přece obě ořezávky" je KRAVINA NA ENTOU~~! Ořezávka je totiž i R9700 a R9500Pro a třeba R8500LE, popř - nevím. Rozdíl mezi GF4MX-kterákoliv a R9500 je naprosto zásadní, fatální, obrovský a to včetně stupně ořezání ! PROSTĚ NE! Do jednoho pytle jen od vola~~
<br>Podpora DX9 .... pochybuješ-li o podpoře DX9 Radeonem 9500 nemá cenu se dále bavit. NEMÁ CENU SE DÁLE BAVIT. Za to, že DX9 zatím nevyužívá žádná hra tenhle model nemůže. Bavili jsme se o podpoře DX9 kartou, nikoliv hrama .... TAKŽE OPĚT DALŠÍ BLÁBOL PANE BLÁBOLÍKU ..."
<br>
<br>POCHYBNOSTI: - pak nechápu, proč se vyskytuješ na netu .... zde totiž nic hmatatelného není, vše jen "papírově" - takže pochybnostíhodné ..... že ...?? To že není dostupná hra s DX9 neznamená ani náhodou, že je tato technologie papírová. S tím kromě tebe musí souhlasit každý. Jsou tu totiž minimálně testovací aplikace a dema s DX9, která ukazijí lidem možnosti daného HW. Někteří si to už mohou vyzkoušet díky R9700/9500 i doma .... a stvojí papírovostí si vytřou prcinku a s Nvidií taky ....(zatím) my ostatní o tom jen sníme, protože na to nemáme. DX9 není BŮH, kterýho sice každej zná, ale nikdo ho ještě neviděl. Fakt je to realita, s tím se smiř ... o tom, že tyhle karty budou vykopávky v době, kdy bude DX9 v hrách, jsem psal první já kámo o pár odpovědí víš, nevím, nechápu, proč mi moje slova vracíš jako argument proti mě .... a o tom je celé tvoje tunajšie pojednanie .....
<br>
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2002 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dik za info.I kdyz teda mam dojem,ze Radeon 9500 PRO na tom bude vykonostne lepe nez GF3 o vice nez 30%.V testech prece byl vetsinou mezi GF4 ti 4200 a 4400.S AA byl lepsi i nez GF4 ti 4600.Pokud by cena byla do 7tis,tak bych si ho koupil misto GF4 ti 4200 o ktere taky uvazuju. Heh je to stejne prijemne si takhle skudlit a hloubat co koupit.Obcas mi pripada, ze takova ta predehra k upgradu je na tom to nejlepsi :-).
- El_hombre

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2002 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mluvil o recenzované R9500, ty hovoříš o R9500Pro. Tak proto jsme si asi nerozuměli. Zastávám názor, že R9500 je ve standartním použití o cca 10-15% výkonnější než R8500, který je výkonově shodný s GF3Ti500. Maximální nárůst výkonu 9500 oproti GF3 je zhruba 25-30%. Cena je však teď dvojnásobná, proto doporučuji počkat.
- AlienCZ

Reklama
Reklama