Zpět na článek

Diskuze: První test Pentia EE 955

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no us sa to blizi pentium si ide opet pre korunu
- Andreus Taves

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtel bych videt ve hrach jen minimalni pocet snimku s tim a tim procesorem, to je myslim dulezitejsi nez average FPS... prece jen 2MB cache by mohly mit dost velky vliv.

Nerikam jak by to dopadlo, ale jen bych to chtel videt, takze se do me hned vsichni AMDckari nenavazejte a vseci intelaci se me nezastavejte.
- Jencek Istvů

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím že často se na min. FPS zapomíná a přitom je to docela důležitej údaj... právě tam se projeví, že R9800Pro je lepší než GF6600GT a že PCIe x16 je lepší než AGP8X...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :-D proč mě tenhl názor na PCtuningu nepřekvapuje :-D Měl jsem obě karty v PC a 6600GT JE rychlejší (včetně min. fps) než 9800Pro...
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mozem potvrdit, ze na radeone sa lepsie hralo ako na gf6600 gt. Okrem doom3 a spol. Beriem agp verzie. A k tej 2Mb l2 cash. Amd ma integrovany pamatovy radic tak nema potrebu rvat 2 mega do procaku. A to minimalne fps bude asi stale lepsie ako na intel procakoch, ale mozes byt kludny nebude to o vela
- lm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: To není můj osobní názor. To je z fóra PCT kde se pohybují zkušení lidé kteří ty grafiky měly v rukou.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: :-) Já je taky měl a nejen v rukou, dokonce i v PC :-D Stejné CPU,RAM,DESKA,systém - 6600GT byla rychlejší.
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: V pohodě, promiň, ale musel jsem si rejpnout k tomu černobílému nározu, který se na PC tuningu bohužel objevuje pokaždé se stejným závěrem nehledě na fakta... Ještě kdybys napsal, že r9800 je rychlejší než fx5900, tak s tebou naprosto souhlasim, ale napsat bez nějakého podkladu, co je lepší a co horší bez vlastní zkušenosti je blbost :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je pecka mit to nesere me plateni elektriny ani koupe lepsiho chlazeni nejlepsi pocit je ten ze to mam!Uz na pride rok 2006 to budu teprv poradne zmeny!
- Viliam Vida

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zapomen, nedavno prisl monopol s "novymi" typy karet, kde se nam dostalo polovicate nnavyseni vykonu, s tim si budes muset vystacit behem roku 2006, takze spis se tesimna dalsi polovycaty zmeny pro rok 2007
- Olda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A tie reci, ze sa brutalne znizi spotreba su kde? 150W je podla mna stale moc.. :)by ma zaujimalo, kolko to ma teplotu v iddle.. a otacky vetraku,, asi kolo 5000rpm,, hmm,, kam to speje intel.. spotreba je stale na 3 veci.. mozno naozaj znizili spotrebu, ale aj tak to je nanic, lebo to asi porovnavali so spotrebou napr prescotta na 2.5Ghz a tohto na 2.5Ghz.. lenze aby bol aj vykonnejsi ako od AMD museli mu zvysit frekvenciu na 3.4 a tam uz je opet zrut.. cize to iste co bolo len vecsi vykon..
- Michal Jachym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Spotřeba se brutálně sníží až u procesorů s jádrem Conroe. Tohle je pořád ještě architektura NetBurst...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by mě zajímalo, proč Intel pořád prosazuje tu svou po*ranou architekturu NetBurst, když už i jim musí být jasný, že je k ničemu. Za chvíli bude člověk potřebovat 2 zdroje: 1 na desku a procesor(1kW) a druhej na to ostatní :(
Už aby tady bylo Conroe
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tak co radsej poriadne nemakaju na tom novom a stale uvadzaju cpu, ktore su ohrievace a idu na netburste? podla mna tje conroe budu to iste co prescoty,, typujem konecnu spotrebu toho noveho dakde okolo 120W..
- Michal Jachym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Jachym: neda mi, to o brutalnom snizeni spotreby aj o netburste a prescottovy.. ma len tentuje, ze keby intel ozaj zamakal by som nad nim aj uvazoval.. lebo ak sa nezlepsi, tak amore mio..
- Michal Jachym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Jachym: uváděj netbursty protože kromě Yonahu ještě nemaj ty nový hotový...

btw, Amore mio neznamená to samý jako Hasta la Vista :)
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Nejlepší je ten reklamní slogan v e-shopech:
"Inovativní procesor Intel Pentium 4 s jádrem Prescott, přinášejícím fantastický výpočetní výkon ve všech aplikacích, perfektní stabilitu, spolehlivost a naprostou kompatibilitu. Je založen na osvědčené NetBurst architektuře..."
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mr.Nigga: Někde jsem čet starší článek o rozdílech Northwoodu a Prescottu. Podle těch teoretickejch kydů by měl bejt Prescott o hodně lepší než NW, ale realita je (překvapivě) úplně jinde...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: mam takovej pocit, že tu někde byl celer na novým jádře docela pěkně přetočenej a byl rychlejší v superPI než můj optík 300x9. tuším že to dělalo 29sekund. a ten overclock byl s boxovým chladičem.
- - = k a R f = -

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: presne,, aj ten conroe ci ako ma byt papierovo super,, ale realita bude ina,, ako inak..
- Michal Jachym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @- = k a R f = -: No ale to byl Cedar Mill - není to jeden z těch novejch, co běží na jiné architektuře?
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Jachym: Tim bych si nebyl tak jistej. Mě i Presler docela překvapil, čekal jsem že to bude sračka, ale neni to tak špatný... ta spotřeba je hodně velká, ale taktovatelnost skvělá
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 12. 2005 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zajimalo by me za jak dlouho by si ten pretakt dal super PI :D, to by asi X2 dostala; sem zvedavej s cim prijde AMD pac tohle pentium je zda se supr az na tu nehoraznou spotrebu a vykon ve hrach (tam AMD kraluje stale) ale ten box na tu 4GHz bestii bych chtel videt :D
- noob noobovič

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 12. 2005 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Intel vydává pořád NetBursty,páč potřebuje pořádně vyladit 65nm výrobu. Conroe zatím není hotov. Céčko na 4G je sice super, ale ta vykastrovaná keška ho pěkně dekasuje. Spotřeba NetBurstů je fakt brutální, sem zvědav na Conroe. Ostatně spotřeba Hi-end grafik je taky síla. Sem zvědav,kde na to za chvíli budem brát energii...asi budou všude stát atomovky.
- JnZ

Reklama
Reklama