Zpět na článek

Diskuze: Quake IV a výkon grafických karet

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2005 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vlastnim grafickou kartu od Sapphire (uz je to ale nejaky ten patek) s cipem RV350 (Radeon 9600) samozrejme ze s myma default frekvencema (324/400@430/510) j eto jine kafe a Quake IV mi jel uplne v pohode na High detailech a s 2x AA, coz je vzhledem k minimalnim pozadavkum zazrak..Samozrejme mam vse Low-End (Sempron 2200+@2500+, 768MB DDR, MB MSi KT6V....), taky tu sestavu mam aspon 1,5 roku, ale jede to, vlastne nemam problemy z zadnyma hrama (samozrejme ze treba musim vypnout AA ci podobne vymozenosti, lae hry vypadaji dost dobre a ani to mou VGA neboli..)
- Tomáš Kotrla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 01:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Preco do mainstream nadali aj non gt 6600. Vela ludi ju ma aj pretaktovanu. Mam ju aj ja a hratelnost na 1024 a high detai, (bez AA samozrejme) je celkom dobra...
- bad magoo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Na těhlech grafárnách to evidentně ani nemá cenu. Mám R9800Pro a na ty detaily co to stíhá to vypadá jak nějaká DX7 hra z roku 2000-2001.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace hmm UT2004 je vlastně taký dost DX7 a vypadá někdy i lépe než doom engine...tedy, je pravda že postavy jsou jednoduší..ale zase to prostředí...by mě zajímalo jestli lze v doom enginu udělat pořádný les :)
- mara.t

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Fakt? Jestli má QIV stejnej Engine jako Doom 3, tak by to mohlo jet i na starších kartách. Já mám Radeon 9000(!) a Doom 3 mi šlapal docela obstojně
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mr.Nigga: hmm, to by mi i zajímalo, v jaké kvalitě to hraješ? Já jsem hrál Doom3, riddick a teď Q4 na r9800pro, ale mám i r9000pro a s tou jsem to radši ani nezkoušel (chvilku jsem na low detail na ní hrál HL2 ..ale děs :( )
- mara.t

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mara.t: Hmm, Doom 3 jsem hrál se svým Athl.3200+, 512MB a R8500 na low a 800x600 úplně v pohodě. Half-Life 2 jsem zase hrál na high (1024x768), kromě odrazů ve vodě a textur, který byly na medium taky úplně v poho. Nejlepší ovšem je, že UT2k4 jsem hrál se vším co tam bylo na very high(1024x768) a jelo to ještě rychleji než half. A teď mi někdo řekněte, že UT2k4 vypadá dvakrát hůž než Half-life 2 a čtyřikrát hůř než Doom 3.
- Col. Regan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mara.t: sice jenom 800x600, ale HL2 jsem měl detaily na medium, některý na high, u Dooma3 stejný rozlišení a detaily taky na medium
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 11. 2005 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Col. Regan: barton 2500+,2x256M,6600GT,1024x medium 4xFA a malokdy mi to klesne pod 60fps,v linuxu mi to bezi lip nez ve widlich(hrozne swapujou a klesa fps) a na high to vypada uplne stejne jako na medium
- Pin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mr.Nigga: ještě bych chtěl dodat, že framerate průměrně neklesl pod nějakých 35-40 snímků za vteřinu, což na plynulý hraní stačí.Televize má necelých 30, DVD asi 25 a taky nikdo neremcáte, že je to málo. Ale aby mě nikdo nepovažoval za hovado, tak vás chci ujistit, že si novou grafiku koupím až budu mít peníze, což zatím nemám.
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mr.Nigga: Odkdy má televize necelych 30? Podle mě má PAL 25 a NTSC 30, podle frekvence stridavaheou proudu (50/60Hz). A jinak DVD i televize maji stejne a kdo říka že nenadavam na televizi že má jen 25FPS:)
Navíc televize a hra je vec trosku jiná;) Ale to ti asi nema cenu vysvětlovat
- bYp[NiNR]

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 11. 2005 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @bYp[NiNR]: Dobře, uznávám to s tou TV, nevěděl jsem to přesně, ale s těma hrama mi to teda vysvětli a hned mě nezatracuj.
Lidskému oku se jeví obraz jako souvislý, pokud je 25fps a výš, takže je to jedno jestli hraješ hru nebo se díváš na film, protože oko nepozná, jestli je to 30 nebo 190fps
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 11. 2005 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mr.Nigga: Co?! Chcu tě vidět, jak budeš hrát nějakou FPS, třeba UT a vystačíš si s 30fps. Ostatní by tě museli drtit jak máslo. Rozdíl je vidět i mezi 40 a 80fps.
- Col. Regan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A dočkáme se v testu i 9800Pro, 9600 nebo i GeForce 6200? Určitě by to zajímalo dost lidí.. Prostě jestli si zahrají aspoň na Low detaily..
- Jaroslav Chamrad

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jaroslav Chamrad: q4 sem zkousel na r9600 non-pro 256mb - naprosto nehratelne, koupil sem msi nx6600 128mb non-gt (@500/1100) a de to... ale dre to :)
- sajbicz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jaroslav Chamrad: mám r9800pro @ XT ,1800+ @ 11200, 2 512MB (non DC) a hraji to na High details 1158*. Záseky a trhání jen ojediněle, kvalitu nemohu moc porovnat jelikož je to většinou jak Doom = stínohra. To už se mi fakt zdá lepší engine Far Cry (ten byl ale v místnostech na r9600/high/1024 nehratelný)
- mara.t

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 11. 2005 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mara.t: No tak to máš nějak divně nakonfigurovaný. FarCry jsem valil na HQ 1024x768 2xAA na GeForce4 Ti 4400 128MB.
- Tomáš Vejmelka

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 02:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dik moc za prehled, de videt, ze bude lepsi se svou GF6600GT pockat na zlevneni nove generace nez si kupovat treba GF6800GS nebo Radeon X800GTO, pac by to krok dopredu moc nebyl.
Mimochodem, kapitola 3 s nazvem ATi SLI vs. nVidia CrossFire mi nejak nezni hezky (red.: opraveno)
- Jan Bakalar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jestli se ti zdá rozdíl 16 snímků na 6600GT a 39 snímku na 6800GT malý, tak pak máš pravdu.. :) Na 6800GS si zahraješ na rozdíl od 6600GT i s vyhlazovaním.
- Jaroslav Chamrad

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tak jenom blazen idiot muze chtit po mainstreemu 1600x1200, to je tam jen pro upresneni. Mainstreem pracuje vetsinou v 1024768, max 12801024
- wector

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 06:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hehe prave naopak ten nazev 3. kapitoly zni moc hezky ;)

Co ta x1600? To mate jen nejakej redakcni kousek nebo uz se da nekde sehnat? Zkouseli jste ji pretocit, popripade o kolik sla? Diky.
- Ero

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 07:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me to jede na GF4Ti4200 64 MB, a kamosovy dokonce na GF2MX400 64MB (ale vsichni tusite jak :) )
- Michal Andrýsek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mate jaksi chybku v seznamu casti clanku :)))
"ATi SLI vs. nVidia CrossFire" :))
- Hammer

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtěl bych se zeptat jestli by tato karta mohla hrát Quake 4 Já ji mám a hraju DOOM 3 na rozlišení 1024x768 high quality a bez sekání.Děkuji
- Pavel Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Imho je 9800PRO karta stara, ale nepodava zle vysledky. Na AXP(222x10)+ 512ram a 9800PRO = Mozem hrat 1024x768 medium a jedine co chyba na HIGH je dalsich 512RAM.
Ak vlastnite R9800PRO,X700PRo..atd nieje najlepsie ugradovat GK, ale RAM ...512MB je ohubu. Pri 1024MB si aj so starsov katou co bezproblemovo zvladala DOOm3 zahras...

Tu vam to ide tak rychlo, alebo ledva rovnako na hardware o generaciu dalej (A64,X800...atd) Nebolo by odveci pouzivat aj "doladenu" zostavu ...nie len aby to malo pekne cisla :)
- Martin Seman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja mam tak y 9800pro,512 ram a a64 3200 a beha mi to uplne plynule na 1024 a high details.vsechno zaple az na aa
- Michal Braborec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 11. 2005 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mam R9800Pro 128MB Ram na Bartonu 2500+, 1GB Ram a ani v 800×600 to neběhá nějak extra plynule. Dost často framerate padá pod 20fps, místy až k 15 a to je pak opravdu nehratelné :(
- Novák Radek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam Club3D 9800Pro OC 425/370 cili cca na XT verzi, 1G ram, AXP 197x11 a myslim si, ze mi to nejede o moc hure na High detaily jak doom3. Ale stejne, moc se mi to nelibi, doom3 mne zklamal a Q4 diky skoro totozne grafice mi ho neustale pripomina a to me stavi vsechny chlupy na ruce. Myslim, ze idealni cas na novou VGA bude az tak pristi rok, az spadne cena X1800 tak cca na 8K, pak si ji poridim i s novou MB a novym CPU, asi socket M2.
- djWilly

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo, jo - svata pravda - ja mam 9700Pro a taky si to zahraju. Ty kecy kolem kvality zobrazeni (vysoky rozliseni, vyhlazovani, framerate atd.) jsou tu jen proto, aby si ty lidi, ktery tu drahou kartu maj zduvodnili, proc do ni vrazili tolik penez ...
- Martin Hejhal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vtip je v tom, ze nikde nevidim kecy lidi co maji drahe karty jak to je super, ale naopak, vidim vsude kecy lidi kteri maji obstarozni karty a rikaji jak je to i na nich super...
Osobne mi prijde ze je to jenom schovavani se lidi, co maji starsi karty za vety typu "Ale me to jede dobre, co porad mate s narocnosti?"
Kdysi jsem byl u kamarada co hral na Radeon 9200 hru Thief 3 v 1280x1024. Nez jsem k nemu dosel, vypravel mi jak mu to beha v pohode.. Kdyz jsem to ale videl, neveril jsem svym ocim. Snimku mel STOPRO pod 20fps, skubatura jak blazen, ale ON JI NEVIDEL.. On proste videl, ze jeho 9200 tu hru rozhejba. Podobne bych to videl i u tech proklamovych detailu. Videl jsem NFS U2 u kamaradky, porad rikala jak to paradne hraje, ale kdyz jsem to u ni zkousel, nebyl jsem schopnej projet trat bez nehody, protoze se to proste nedalo ovladat, jak to bylo trhane.. ONA TO ALE OPET NEVIDELA, ji to prislo v pohode..
A tady vidim zakopaneho psa.. Pokud budou lidi priste psat JAK JIM TO JEDE V POHODE, at uvedou DETAILY a hlavne, KOLIK FPS jim to hazi, at muzou ostatni posoudit, protoze veta "me to jede v pohode" je, jak jsem se x-krat presvedcil UPLNE O NICEM!
- Zephyr26

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nechcete tento test doplnit jeste o 2-3 screenshoty z ruznych stupnu nastaveni, aby takovy lidi, co zbrblaj, ze jim to jede v poho na tech jejich obstaroznich kartach, videli ten rozdil a pochopili, proc nekteri lidi kupuji drahe graficke karty? To je jak drazsi sorround sound pomlouvat, ze staci stereo bednicky od Vietkongu... :s
- Vincent Vega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Zephyr26: Je to osobne si dovolim rict ze pro komfortni hrani Quake 4 je potreba na mem LCD 1600x1200 GeForce 7800 nebo Radeon X1800..prece jen hranice 60FPS je docela orisek obcas i pro ne. Kdyz FPS spadne pod 30, tak uz pocit neni tak dobry.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Zephyr26: Sis asi neprecetl, ze framerate neni dulezity :D
Je to jako neuznavat lidi co maj Porsche, protoze ja mam jen na Skodu 120 a ta preci taky jede :D
- Vincent Vega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vincent Vega: Absolutni souhlas.. Neslo by to delat u vsech takovychto srovnani, abychom nemuseli lidem co maji starsi karty porad vysvetlovat, ze jim to sice jede v pohode, ale v JAKE KVALITE?
- Zephyr26

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Super, dekuji... Chtelo by to ty screeny vytipat a hodit vedle sebe, at si to muzou lidi naklikat a hned porovnat.. Idealni by byla nejaka scena, ktery by mohla ukazat i rozdil v antialisangu apod... Super screeny ktere ukazovali moznosti jednotlivych karet (samozrejme zde by to chtelo v mensi mire) jste meli u porovnani vykonu u hry Half-Life, viz: http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=4329&Itemid=34&limit=1&limitstart=2
Rozliseni bych vubec neporovnaval, to bych nechal kvuli srovnani stejne, ale jak psal Vincent Vega treba udelat neco jako 7800GTX / 6800GT / 6600GT / FX5900, respektive srovnat jejich ekvivalenty od ATI
PS: Zkousel jsem u F.E.A.Ru nastavit vse na LOW a malej jsem spadl ze zidle.. Duke Nukem 3D mel snad lepsi grafiku... :-))))
- Zephyr26

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Dik. Poprosil bych o screenshoty: Jak se hraje s high-endem, jak s main-streamem a jak s old-school (jestli bude moznost pouzit neco jako 9700Pro). Vzdy v nastaveni, jak by si to nastavil soudny clovek, aby hral v klidu bez skubani. No nejak to vymysli ;) Dik moc
- Vincent Vega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vincent Vega: Mam sice po suplikach karet dost, ale agp karty zadne:-(. Pokusim se udelat nejakou alternativu...
- Štefek Petr

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kamos(rozumejte jeho bracha) ma komp. Staršího data,nejaky barton 2600+ a grafiku 9600pro desku nejak nevim ale je to asus a paměť Geil 2512mb a na high detaily jako vzdy bez vyhlazovani to jede fakt super. Mne se stejnym cpu,ramkou 2512 kingston(asik pomaly ptze to nabiha dlouho jak sfiň*) a radeonem 9550 i na 640*480 a "ultra" low detaily laguje strašně. Ted v blizke dobe doufam bych mel mit geforce 6600(nevim jestli gt) tak doufam ze to bude lepsi nez to kamosove. Nevíte někdo jestli to ma cenu s tou grafikou? Ale jinac krwak dobry :)
- DAWID

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc nezverejnite to vase timedemo, at si clovek muze porovnat vykon s tim co ste namerili.

To je opravdu pro pctuning, takovy problem tech 100MB?
- Max Power

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ted zrovna ano,kdyby to zaclo sosat moc lidi najednou, tak by nam to mohlo ublizit...casem bude zvlast server, takze budete moci stahovat co hrdlo raci.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jake mate skusenosti s ladenim cache v configu a rozpakovanim .p4k souboru narozdil od doomu3 jsem nezaznamenal temer zadnej rozdil akorat min volnyho mista na disku :(. Jinak co muzu doporucit tak je prirucka kde jsou nachystane configy pro ruzne sestavy hlavne ten Best Visual Compromise pro starsi pc muzu vrele doporucit
- Jaroslav Staníček

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://ucguides.savagehelp.com/Quake4/FPSConfigs.htm odkaz primo na configy jsem ho nejak pozapomel
- Jaroslav Staníček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 11. 2005 05:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam athlon 64 3000 desku s VIA KT800pro 1024ram a radeon 9800pro 128mb a na high quality 1024x768 mi to jede jak po masle...asi to bude 256bitovou pametovou sbernici:)ze?jde o to nemit silnou grafiku na slabym stroji to je vam pak o nicem to je jako kdyz si date motor z ferari do skody 120:)myslim ze tahle karta je neska jeste velmi slusna ...kazdopadne doporucuji link od Staníčka..me jde u quake 4 hlavne o multiplayer kde potrebujete co nejvice FPS a co nejvetsi prehlednost a po vyladeni CFG je to hratelne i na slabsich strojich nez mam ja se slusnymi 60fps a na vice se stejne nedostanete pac to quake 4 nepodporuje (zatim.)jde o to si pohrat s CFG a v tom to je
- Eduard Petiska

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 11. 2005 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam A64 3000 512ram a GF6600vtd256 a po kazdom loadingu mam zaseky potom to uz\ ide v pohode nezaznamenal som ziadne trhanie....... je to malou ramkou?
- nestor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 11. 2005 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je to malou RAMkou.
Ja hral polovinu hry na High (kartu mam stejnou co ty, jen 128MB pameti na ni) s 512MB pameti a casto to skubalo a loadovalo velmi dlouho.
Vcera jsem koupil 1GB RAM a s ~1,5GB to uz ani neskubne.
Dokup 512MB a bude to v pohode. Vyplati se to i na spoustu jinych dnesnich pametozravych her :-)
- Petr Taborsky

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 11. 2005 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no tak musim rict, ze to jsou jedny z prvnich vysledku, se kterejma souhlasim.
Vzdycky nekde vidim nejake vysledky a uplne cumim jaky to tem recenzentum hazi FPS.
Ja mam AMD64 3200+ 250FSB, nforce3, bez dual channel, N6800 sparkle = 128mb,256bit ale shit takty.. jedu 340/720 .. no a Q4 mne hazi uplne stejne hodnoty jake ste tady uvadeli u N6800.

Co si ale myslim ze by bylo lepsi.. uvest vzdy na zaver 1 velke srovnani.. 1 zebricek kdeby byli vsecky karty.

Dale - hafec lidi ma porad Radeony 9x00 pripadne FXka.. co udelat nejaky test s Q4/FEAR/CoD2 a dat do nej prave tyhle old high-end (9700/pro, FX5900+) potom 6600GT, 6800, 6800gt, 6800u, 7800 a proste to naraz otestovat aby bylo videt do ceho jit?
- rodier

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 11. 2005 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Najde se mezi vámi pařany nějaký kaskadér jako já, kdo Q4 zkusil hrát s obstarožní GeForce3 Ti500 64MB?Nebo jsou všichni ,až na mě, natolik normální a tuhle starou dámu mají spíše např.jako ozdobu na stěně a požitek z plynulého chodu hry nechají spíše na grafických kartách v cenové relaci pohybujicí se cca nad 7 000,-? :-)
- Alonso Piremi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2005 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Gf3 noTi 64MB (core200@250,pameti 460@575) mi to hodne brzdi, ale taky to bude celkove pocem/deskou 4-5 let starou.
MSI K7T Turbo KT133A (133@142FSB), 2400+ (2400+ 2000MHz@2600+2130MHz, 640MB SDRAM.
V minutovim demu v lokaci perimetic defence station (jenom uzky chodby,semtam prisera) 45fps, ale jinac v Doom3 timedemu 37fps (rozbaleny paky, 640x480, vypnuty akorat r_shadows "0", image_ignoreHighQuality "1", usecache, jinac vsechno zapli + naky tweaky v cfg).
Vic potvor = sekacka, takze mise bez partaku sou krasne hratelny, s nimi se vsemi pod palbou slideshow.
Uznavam ze Doom3 ma fakt hustej gr.engine, to je doufam jasny. I kdyz byl v podstate na tyhle karte delanej, pridanim novejch efektu, odklady, nova 9700 udelaly svoje. HL2 na high v poho, vetsi bitky sekacka. Nevim, asi je to deskou, propustnosti, cenou vody :D
Zajimalo by me jestli ma nekdo odzkouseno na poradnym compu (AMD64, 1GB, novejsi deska, ne PCI-E), ale se starsi grafikou, zadnej 5200 sh|t, proste neco podobnyho (GF3/4,ATi8500) co ma 64MB graficky pameti s podporou dx8/8.1.
Jinac, starsi dama, taky dama, i kdyz ji novejm kouskum nenaucis.
GF7800 512MB,... to je kus
- Martin Fako

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 11. 2005 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doom 3 jsem hrál na sempron 2500, 1024 MB ram
a GF5700 na 1024 768 a high a celkem pohoda.
Myslím, že Q4 rozvalím na stejne konfiguaci.

- LukNej

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 11. 2005 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo to pude ja to ted hraju na 1024/768 hight detail (AA samozdrejme vyple) akorat kdyz nekam vlezu porve tak se to dost spomali nez se to nacte. Mam 3000+ Semprona(socket A)512MB ram a geforce fx5600.
- Petr Mališka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 11. 2005 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 6 mi neveri ale to je jejich problem ja si q4 zahraju na te sestave co sem napsal v te kvalite co sem napsal(akorat sem zapomel jeste napsat ze sem vypnul stiny) a to mi staci bohuzel nevim jak vam to mam dokazat.
- Petr Mališka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 11. 2005 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Petr Mališka: Nic proti, ale na sestavě A64 2800+@3400+ 260x9, 1 GB DDR433 cl3 a R9700 128 MB 310/580 je Q4 hratelný v 1024 pouze při vyplých stínech a na med. detaily, na stejné sestavě timedemo1 Doomu3 dává při zaplých stínech, high efektech a 1024x768 40 fps.
- Jan Novák

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 11. 2005 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

R9700 není to samé jako G5700, v doom3 a Q4 je 5700 výkonější díky ultrashadow 2 a lepší
podpoře OpenGL.
- LukNej

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 11. 2005 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No neviděl bych to tak černě jak autor článku. Mám GeForce 6600GT (500/1000MHz) a valím to High Quality při 1024x768 4xAA naprosto plynule. A to mám "nehráčský" procesor Pentium 4E 3GHz, 2x512MB DDR@400MHz a desku s i865PE čipsetem. S touhle konfigurací jsem v pohodě hrál D3 při 1280x1024 na HQ s 4xAA, stejně tak Riddicka, HL2 nebo FacCry (tam dokonce na Very HQ)!
- Tomáš Vejmelka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 11. 2005 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám Athlon XP2200+(1800MHz), 512 MB RAM, Ati 9550 250/200@420/530 a hraju to bez problémů na high detailech(bez zapnutého FSAA), na měření fps používám fraps - při normální pohybu 60fps, při nějaké větší akci neklesne pod 28fps.
- Filip Bohatý

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 1. 2006 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nezdalo se vam ze ten zombik ma trochu krivou hlavu? :D
- Aleš Kýr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 1. 2006 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam a64 4000+ msi7800gtx256 2GB RAM a dosahuje mi to zhruba vysledky jako Tomasovi Vejmelkovi. Nevim jestli je lepsi driver co stahne MSI live update nebo nejnovejsi nvidia. A taky mam potize z hrou ktera byla dokonce pribalena ku karte: RIDDICK:EFBB, proste mi vypise ze ma karta musi podporovat openGL 1,3 or higher. Mela by podporovat 2,0 kua takze plz poradte mi nekdo
- RastyFOX!

Reklama
Reklama