Zpět na článek

Diskuze: Radeon HD 4770 v CF

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 4. 2009 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná bych nejprve obecně porovnal výkon CF na P45 vers. X58 a až pak bych dělal závěry. :wink:
- Shit

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 4. 2009 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Možná máš pravdu, P45 má málo linek v druhý PCIe slotu a karty nemohli možná komunikovat :idea:

PS: Koho napadlo dát diskuzi nad novinku. To nejdřív mám dikutovat a pak číst, nebo přečíst a pak se vrátit a diskutovat o to víc naštvanější, díky tomu že jsem se musel vracet :?:
- F - low

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 4. 2009 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Expreview testoval pouze ve hrách, které při CrossFire zapojení podávají velice pěkné výsledky a navíc za takových rozlišení, do kterých se mainstreamové a low-endové grafické karty nehodí."
.
.
podla coho sa robi vyber ake rozlisenie sa hodi ci nehodi k mainstream/low-end kartam? ak dokaze dat karta vo vysokych rozliseniach slusne FPS, nie je dovod preco ju v tych rozliseniach aj netestovat. karty su mainstream mozno cenou, dnes uz je ten vykon ale aj za lacnu grafiku inde ako pred povedzme dvoma rokmi.
- maltrabob

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 4. 2009 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přesně tak, i podle výsledků co naměřili na expreview ta karta na takové rozlišení má. Takže nevím proč tady někdo píše že se tato karta na takové rozlišení nehodí. To příště až zas vyjde grafika s vysokým výkonem ale cenou low-endu, tak jí otestujete v rozlišení 1280x1024 a na ostatní se vykašlete protože je to cenou low-end? :confused:
- FabledWarrior

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 4. 2009 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se přikláním k serveru Expreview...Lepší testovat CF na titulech s odladěmou podporou CF, než zkombinovat neodladěný s odladěnými. 80% mi přijde adekvátní. Jinak s ovladačemi se CF časem srovná...
- DexCz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 4. 2009 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obe servery urobili chybu! A to

[b]PCT:[/b] by mala testovať aj vo vyšších rozlíšeniach keď to karta zvláda, nech sa prejaví výkon naplno aj keď karta patrí do nižšieho mainstreamu.

[b]Expreview:[/b] by zas nemala testovať iba tie hry kde CF funguje, veď tím skresľuje celkový výkon CF! Áno samozrejme spraviť testy kde funguje, tam sa ukáže 80% výkon ale keď ide o celkový tak samozrejme bude to menšie.

PS: aj tak to nič nemení na fakte že HD4770 za svoju cenu ponúka opravdu úctyhodný výkon.
- sTano11

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 4. 2009 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasim s tim, ze PCT udelali chybY.

Zaprve jiz zminene rozliseni. A za druhe ty tituly.

Pokud hra v CF neskaluje, napsat to dostatecne oznacit, aby o tom ctenari vedeli, ale do vysledku to nezapocitavat.

CF lidi kupuji kvuli jiz nejake speficke hre, nebo seznamu her. Pokud se napise, ze CF skaluje 20%, pak lidi odradi ( zvlaste kdyz se vsude proklamuje jen toto cislo ). Pokud se ale napise ze CF skaluje 80%, ale nefunguje ZATIM v techto hrach, odrazi to skutecnost.

Zrovna jsem stejny pripad videl vcera vecer ve filmu Old School. Tam celkove skore tymu srazil vysledek mrveho muze. Nemohl zavodit, pac byl mrtvej. Takze cely tym dopadl "celkove" spatne ;D
- Mali

Reklama
Reklama