Zpět na článek

Diskuze: Radeon HD 5870 a šestice DisplayPortů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Kreeki
Kreeki
Level 1 Level 1
7. 11. 2009 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když se už člověk rozhodne investovat do šesti monitorů, nebude takový problém si pořídit navíc šest redukcí. Jinak to zařídit nešlo - chtěl bych vidět jak by vypadala karta se šesti DVI (respektive ani moc nechtěl :D)

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
9. 11. 2009 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kreeki Ono je to trochu jinak - [url]http://cdr.cz/picture/49344/large[/url] . Ten pouzity konektor na karte je nejakej nestandardni special, ktery vyvadi ven vice druhu signalu a pres redukce dodane jako soucast vybavy karty lze pripojit vlastni monitor ci TV.

Tohle je od zacatku (od prvnich obrazku karty) znama vec.

keistown
keistown
Level 1 Level 1
8. 11. 2009 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejaky multi-kabel do krabicky a na ni 6 dvi by taky bylo reseni, byt asi slozitejsi

racz
racz
Level 2 Level 2
8. 11. 2009 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja celkom uvazujem o troch monitoroch(na vysku)... ale chce to "bezramove" resp s co najuzsim ramikom aby to nevadilo. Je nieco take?

dajan
dajan
Level 3 Level 3
8. 11. 2009 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racz napr. F380i - 6500USD za kus

http://www.youtube.com/watch?v=HGWrAOV9x20

racz
racz
Level 2 Level 2
8. 11. 2009 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dajan taku divocinu som zrovna na mysli nemal. Skor nieco konvencnejsie... s ramikom tak centimeter, ale hlavne po celom obvode rovnakym a idelane s moznostou otocenia o 90stupnov

LoPiO
LoPiO
Level 1 Level 1
8. 11. 2009 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racz Ano pouzivaju sa na prezentaciach a podobne, len ta cena je trosku mimo, nakolko sa toho nepredava na kvanta.

Ja dufam, ze casom sa vyrobcovia monitorov rozhodnu vyrabat aj monitory bez ramikov, pretoze vyskladat si plochu o 24 LCD s rozlisenim cez 54 Megapixelov znie viac nez ultimatne.

sanchuan
sanchuan
Level 1 Level 1
8. 11. 2009 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LoPiO [quote]Ja dufam, ze casom sa vyrobcovia monitorov rozhodnu vyrabat aj monitory bez ramikov[/quote]Myslim ze uz by se rozhodli to prodávat, kdyby už ovšem někdo takový LCD panel bez rámečku vymyslel :D :D Co se týče LCD technologie tak je to (podle mě - člověk nikdy neví) nemožné.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
8. 11. 2009 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LoPiO @sanchuan: Ano, je to nemožné. LCD z principu nelze navázat pixel na pixel, vždycky bude nějaký rámeček.

Tipmi
Tipmi
Level 1 Level 1
9. 11. 2009 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LoPiO @rnb: Já teda myslím, že to docela dobře možné je. například LG už prodává konvenční bezrámovou LCD TV s LED podsvícením. Tady je link http://cz.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=080105&categoryId=080105&parentId=0801&modelCodeDisplay=42SL9000&model=NOTHING - Sice to je 42" kráva. Ale určitě to půjde zmenšit a časem se třeba zavede i u PC monitorů...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
9. 11. 2009 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LoPiO @Tipmi: Myslíš špatně. To že čelní plocha je jednolitá je sice hezké, ale pod ní je konvenční LCD panel s rámečkem. Když si takové LCD koupíš 2 a více, tak nikdy nedostaneš obraz tak, aby jsi neviděl přechod.

Tipmi
Tipmi
Level 1 Level 1
9. 11. 2009 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LoPiO @rnb: No pokud budeš mít 3 vedle sebe, tak tam žádnej přechod nebude. Samozřejmě že by nešlo dát 6. I když teoreticky by mohly být ty horní otožený vzhůru nohama. Takže nemáš pravdu. Šlo by to...

Tipmi
Tipmi
Level 1 Level 1
9. 11. 2009 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LoPiO @rnb: No pokud budeš mít 3 vedle sebe, tak tam žádnej přechod nebude. Samozřejmě že by nešlo dát 6. I když teoreticky by mohly být ty horní otožený vzhůru nohama. Takže nemáš pravdu. Šlo by to...

Tipmi
Tipmi
Level 1 Level 1
9. 11. 2009 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LoPiO @rnb: No pokud bude mít 3 vedle sebe, tak tam žádnej přechod nebude. Samozřejmě že by nešlo dát 6. I když teoreticky by mohly být ty horní otožený vzhůru nohama. Takže nemáš pravdu. Šlo by to...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
9. 11. 2009 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LoPiO @Tipmi: To je tady jak v mateřské školce :shock: Na fotce to vypadá skvěle, ale ten přechod tam je, akorát je to šikovně nafoceno tak že není moc vidět.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
9. 11. 2009 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LoPiO @rnb: Přesně se podívejte na tu druhou fotku, kdyby tam žádný rámeček nebyl, tak nepoznáte přechjod mezi stěnou a tou televizí.

Tipmi
Tipmi
Level 1 Level 1
9. 11. 2009 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LoPiO @zumik31: A tak jasně, že tam nějaký 1-2mm rámeček je. Ale tohle snad nikomu nevadí ne. Vůbec bych nedoufal, že ta obrazovka bude odkrytá kompletně. To je trochu scifi...

crashPC
crashPC
Level 1 Level 1
8. 11. 2009 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Elegantnější by bylo spíš nějaké 50" LCD

jindra72
jindra72
Level 1 Level 1
9. 11. 2009 05:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@crashPC Rozhodně nebylo. 50" je sice velká obrazovka, ale naprosto tragické rozlišení 1920x1080 což je pro pořádnou práci slabé.

racz
racz
Level 2 Level 2
8. 11. 2009 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@crashPC 300W kravu zivit kvoli windowsu? Ked das 3 nejake 50W LCD monitory vedla seba tak mozes mat vo win 2 z nich vypnute. Nevraviac o LED technologii...

Reklama
Reklama