Zpět na článek

Diskuze: Radeon X1300 & X1300Pro Crossfire: nesmysl?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Presne tak, kdo by si do sveho low PC porizoval dve karty a navic jeste extra desku.. to bych si fakt radeji koupil uz teda neco poradnyho..
- Lumpy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podla mna je lepsie si kupit dosku s NF4 Ultra bez CF/SLi a X1600XT - bude to vykonnejsie, viac volnych slotov k dispozicii, nizsia spotreba a v neposlednom rade asi aj lacnejsie. Dost by ma potesilo, keby X1600XT vysla aj pre zbernicu AGP8x, najlepsie od SAPPHIRu.
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvrdit, že Crossfire v low-endu pouze marketingovou záležitostí, je zcestné. Protože to je vlastnost karet X1000. To je jako tvrdit, že schopnot adresovat 4GB RAM je pro základní desky určené pro sc. 754 marketingovou záležitostí a zbytečností. Prostě to umí použitá architektura (v případě zák. desek čipset) a tak to tam je, přece to nebudou ořezávat. A jestli to někdo využije, nebo ne to je věc jiná.
- Tachy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace u me souhlas. IMHO je to plus i v low/mainstreamu. Nikdo totiz netvrdi, ze to ma byt vyhodne pro dve NOVE karty, ale u ruznych second-hand upgradu pocitacu za rok s ohledem na minimalni cenu, to uz muze byt jina pisnicka.
Kdyz je CF technologie vyvinuta obecne pro celou x1000 platformu, je blbost tvarit se, ze pro slabsi karty neexistuje, protoze by ji nikdo nevyuzil.
- polygon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžete mě kamenovat, můžete mě nenávidět, ale nikdy nepochopím smysl SLI technologie pro rozumné použití. Trvanlivost konkrétního řešení je lehce jepičí, cena neadekvátní. Do půl roku jakékoliv řešení SLI/CROS přebije jediná a levnější karta , než je cena celého SLI/CROS řešení. To, že něco jde, neznamená, že to má nějaký smysl. Není to čokoláda.
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s tím, že to zrovna trhák nebude, ale když se vezme v úvahu, že je to novinka a veškerá komunikace probíhá přes sběrnici, jsou nárůsty docela dobrý - 3DMark 05 4502/2778 tj. 62%.A Doom3 56,2/36 tj. 56%. 6600GT měla jako novinka při použití SLI propojky ve 3DMarku 69% a v Doom3 16% http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=4280&Itemid=44&limit=1&limitstart=3

Takže mě ty výsledky přijdou (alespoň vzhledem ke stávající situaci) odpovídající.
- no-X

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

som nevedel, ze x1300ka je taky shit - ved na mojom athlone soket a pri 1917 Mhz mam s Radeon 9600 Pro skore v 3D Marku 2003 3300 bodov!
Ale velmi zaujimavy vysledok X1300+X1300 Pro :-) To se vyplati!
- Ronnie Frown

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v čem všem se liší X1300 a X1300Pro, že má X1300Pro o 100% víc bodů? Čekal bych spíš na nějakej důvěryhodnější test...
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2005 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle je tvrdá degradace ... navíc je to nehorázně slabé - nevím jak to vidíte vy, ale dvě x1300pro vás vyjdou skoro na stejno jako X800XL, které je i přes to že je o generaci starší podává o kus vyšší výkon ... je sice pěkné, že to tyhle karty podporují (a bylo by blbé to rušit, když už je to možné na kartu vecpat) ale praktické využití CF u levných karet nevidím ....
- Martin Kusyn

Reklama
Reklama