Zpět na článek

Diskuze: Radeon X800GT vs. GeForce 6600GT - tvrdý souboj ve střední třídě

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

x800gt maji v nabidce v Czechcomputers za 5300,-, gf6600 s ddr3 pametmi za 3800,-.
To porad dela cenovy rozdil 1500,-. A kdyz vezmu v uvahu, ze plno lidi hleda jen upgrade v agp verzi, tak gf6600 stale vede.
- Jozicka Mala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ale na něco maj docela dobrý ceny, konkrétně low-end hardware a hlavně chlazení - jinde (přestože to Liquid nepřipouští :-) ) si za stejnou věc člověk připlatí třeba sto pade a rozdíl 600 - 750Kč je docela na uváženou
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tady se nesrovnává obyčejná GF 6600 s DDR3RAM, ale 6600GT. Chápeš? A teď si, chytráku projdi ceny...
- Michal Taranza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace GIGABYTE nVIDIA GeForce 6600GT za 4400,- Kč pro AGP - TSB. A taky si myslim - v teto tride karet je dulezite mit zastupce v AGP, to je pro ATi velikansky minus.
- rja

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jenže 6600 s DDR3 paměťmi je to samé (po mírném overclocku) co 6600GT, takže jednoznačně nejlepší koupě za 3.800 Kč:

http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=31921
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace gf6600 s ddr3 ma stejny vykon jako gf6600GT.
Myslim, ze tu jiz byla taky o ni recenze.
Pro mne je hlavni vykon, a je mi jedno, jak se karta jmenuje (klidne se muze jmenovat 6600shit), takze kdo je tady chytrak.

- Jozicka Mala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace X800 pro AGP na R430 stojí 6300 a tohle někdo trumfněte

(akorát že jí v CzC nějak nemohoun dodat)
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jozicka Mala: Ale kde by se nabral rozdil 40 procent. Levnejsi RX800GT 256MB jede sehnat pod 5 tisic a GeForce 6600GT taky. Nejake GF6600 s GDDR3 pametmi za cenu kolem 4K. Zbytecne tady mlatite suchou slamu...RX800GT je proste lepsi karta uz jen kvuli 256MB a 256-bit p.radici.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: A taky podstane drazsi. Mimochodem, clanek je nechutne tendencni, ale nastesti grafy mluvi za sebe. Extreme verze 6600GT je vykonnostne to same co X800GT, zhruba. Nicmene vzhledem k cene, je dnes jasna volba 6600 s DDR3 pametma. Cenovej rozdil znacnej, vykonnostne, po pretaktovani zanedbatelnej. Bylo by fajn, psat min subjektivnich blabolu a zamyslet se nad uzitnou hodnotou, cau....
- Jmeno na 3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jmeno na 3: Jen ve tvych snech:-). Proste je se treba smirit s tim, ze X800GT je lepsi nez GF6600GT. Vis, co je jasna volba?...jasna volba je pro kazdeho podle stavu jeho penezenky:-)

Btw. grafy z frapsu hovori dost jasne:-)
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Ve Tvych snech, ty nulo. Je to do oci bijici, na grafikach pro stredni tridu za 5.5K s dani cpat 1280x1024 a jeste s FSAA. Staci se podivat na minimalni framerate a zamyslet se, proc to tak asi autor dal, kdyz X800GT ma vetsi propustnosti. Ale vykon na to samozrejme nema, staci mrknou na rozdily oproti 6600GT v pouzitelnych rozlisenich a nastaveni. Pokud vezmu v uvahu Extreme verzi, ktera je na trhu taky pres pul roku, rozdily budou radove 1-2% ve vsech pouzitelnych nastavenich. A ATI zase ostrouha, a to jim trvalo trictvrte roku, zaplacnout i tuhle diru v trhu.

A ano, grafy jasne hovori. Naproto tendencnim vyberem...
- Jmeno na 3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: BTW Kdyz uz se nekdo namahal delat grafy z frapsu, proc je rovnou neudelal v rozliseni 1024*768? Vetsina lidi hraje hry prave v tomto rozliseni. Odpovim si sam - asi proto, protoze by rozdily byly minimalni...
- Jozicka Mala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 06:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jmeno na 3: Nejprve jsem se lekl, ze nulo rikas mne, ale pak jsem cetl dal, a mame na to stejny nazor: Neboli v rozliseni, ktere zajistuje slusnou hratelnost (50-60 fps), je vykon gf6600gt jen nepatrne nizsi. (takze zadne velke hura ohledne ati se nekona...)
- Jozicka Mala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Posledni stranka:
"Dále má oproti GeForce 6600GT jasnou výhodu ve 256-bitové paměťové sběrnici a dvojnásobné velikosti paměti, která najde v nových větší uplatnění než kdykoli jindy."

Asi chybi slovo hrach.
- Grolman

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velice povedeny clanek...dekuji az nej a tesim se na recenzi 800GT od HIS.
- Lukáš Michálek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A jak zjistis, co ti tam firma dala za cip? Kdyz to bude R430, tak to bude na posr... . Je to sila, dva tak rozdilny cipy davat do stejne karty. To by si nemeli dovolovat. Me z toho vyplyva, ze v ATi si mysli, ze zakaznik je vul a sezere vsechno.
- rja

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám dojem, že jste přehodili obrázky filtrování(nebo je špatně popsali). Máte tam popisek, že Radeon je lepší, přitom ve všech má první červenou plochu jednoznačně dál GeForce(poslední obrázek je asi nejjasnější).
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To neni o tom co je blize a dale, ale o tom pod kterymi uhly je nizsi level AF. Nvidia ma minimum na 2xAF pod 22.5°.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Si děláte legraci? Pokud vím, tak barevné přechody označují jednotlivé mipmapy. A čím dále je daná mipmapa, tím kvalitnější musí být použito anisotropní filtrování. Kdyby nešlo o to, co je blíže/dále, tak tyto obrázky ztrácí smysl. Takže pokud jste je skutečně nepřehodil, tak je vidět, že zrovna cca pod úhlem 30° zasahuje u X800GT červená barva dokonce i do té úplně vnější oblasti(kruh).
Navíc se většinou bere obrazec jako celek(jak jste to udělal třeba ve své poslední recenzi o "kvalitách" AA u 7800) a ne jen jeden úhel.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: Zorvna to u ceho to jde videt jde spise o lodbias...bohuzel maji forceware nejaky zahadny problem s negativnim lodbias...proverim to jeste jednou.

Ovsem to nemenic nic na faktu, ze AF je na radeonu lepsi diky tomu vetsina obrazu je filtrovana AF 4-8x a ne 2-8x jako GF6600GT. Cili i kdyby zde nebyl nebo nebyl onen problem s blizsi mip, tak to nemeni nic na faktu kvalitnejsi AF (celkove).

Tyhle veci je treba brat trosku s rezervou...nelze vzit izolovany pripad vypichnout ho. Je treba podivat se na to jako na celek a podle me je rozhodujici spise minimalni level AF.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Ano. nVidia místy používá texture LOD (=lodbias, mipmap LOD...), který by teoreticky měl nabízet lepší obraz, ale vzhledem k undersamplingu (nedostatečná filtrace) to vede k shimmeringu. V praxi to znamená, že na screenshotu vypadají textury v podání GF ostřejší, ale v pohybu se chvějou.
- no-X

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžete příště prosím až zase budete něco srovnávat přetaktovávat obě věci? Nepřijde mi fér že se přetaktuje jen jedna. Co když by například přetaktovaná GeForce (třeba jdou taktovat líp) předběhla přetaktovanýho Radka? :(
- Vincent Vega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pretaktovana GF6600GT by rozhodne nepredbehla pretaktovaneho Radka:-). Opakuji..staci se podivat na vysledky z FRAPSu.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No, vzhledem k tomu, ze si tendencne vybiral co se hodilo do kramu X800GT, tak asi ne. Ale kdo stoji o hrani s takovym nizkym frameratem? To by taky stalo za uvahu. Az vychladnete z toho nekritickeho nadseni, pro X800GT, "novinku" od ATI. Ktera, bohuzel, ale prisla ponekud pozde...
- Jmeno na 3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Bouzek: Tak nejak to vidim i ja. Ati puvodne nasadila na gf6600gt x700pro, no a proste ji to nevyslo. Od firmy, ktere trosku ujel vlak, bych ocekaval jeste agresivnejsi tah.
Tohle je spis takovy kaminek do mozaiky: "Kdyz si priplatim litr, budu mit 256mb ram a o trosku vetsi vykon, kdyz pridam dalsi 2 litry, muzu mit gf6800gt a tak dal a tak dal)" x800gt je sice trosku vykonejsi, ale rozhodne bych na ni nepel tak velkou odu, jako v tomhle clanku..
- Jozicka Mala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jozicka Mala: Presne, 100% souhlas. X800GT je dobra grafika, ale ono nadseni a ody jsou bezpredmetny. U Extreme verze 6600GT jsou rozdily zanedbatelny a ve stejnym segmentu uz je pres pul roku. Tendencni komentare a "zavadejici" vyber urcitejch grafu akorat celou recenzi srazi. Taky jsem ocekaval agresivnejsi tah. Tohle melo prijit, ale tak pred pul rokem.
- Jmeno na 3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale je to fer...kdyz se podivas do prubehu FPS z frapsu tak tam mas tu GF6600GT pretaktovanou a rovnou vidis dopad.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo, tak by bylo fajn, dat prubehy ve vsech rozlisenich. Ne vybrat jen ty s AA a aniso, co se hodi do kramu X800GT s minimalnich fps skutecne minimalnim. Ani X800GT ani 6600GT neni stavena na hrani s AA. Mimochodem, postradam ve testu jasne napsano, co se testuje proti cemu. Vetsina 6600GT ma jen 128MB, X800 doporucujete s 256MB. V testu bylo co? A taky mam dojem, ze v grafu mela byt i pretaktovana 6600GT.
- Jmeno na 3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No nevím. Vycházím například z věty: "Aquamark 3 je jasně ve prospěch Radeonu X800GT, který překonavá hranici 60 000 bodů, což bylo dosud pro mainstreamovou kartu pouhým snem". Já mám 754 Sempron 2800 @ 2.24, nForce 3 250Gb, 1GB RAM na 224MHZ (tedy docela shiit oproti vaší testované soustavě) a s mou 6600GT taktlou na 600/600 mám třeba v Aquamarku 60.023...
- Vincent Vega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vincent Vega: Pochop, ze je mysleno karta na zakladnim taktu a pokud se nemylim tak 600/1200MHz rozhodne nejsou zakladni takty..to uz je velmi slusne OC GF6600GT. BTW. na tyto takty vetsina z GF6600GT nedosahne:-)
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Měl jsem v rukách 2 6600GT a obě na 600/1200 běžely, samozřejmě byla nutná výměna chladiče za Zalman VF700-Cu
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Však OK, sice docela dost lidí má u Leadteka 600/1200 (nebo o trošku míň, no a s tím už i na mé šunce jde dosáhnout slušných výsledků, takže sen už je dávno realitou :) ), ale jde mi hlavně o to, že pokud by i v ostatních tabulkách byla uváděna taktlá GeForce, recenze by byla vyčerpávající a nemohla by už nikomu připadat tak nějak trošililinku ve prospěch Radeonu... Prostě když už něco děláte s jednou věcí dělejte to stejný i s druhou, pak recenze bude vypadat absolutně nezaujatě (100% věřím/vím že i tato je) a nikdo Vám nebude moct říct ani zbla. Chcete přeci být nej ;)
- Vincent Vega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vincent Vega: Takze stala se mala chybicka...GF6600GT ma na screenshotovanu pri LODBias 0.0- ...coz jsem prehlednul a dava ji to malou vyhodu oproti radeonu pri 0.0. Staci checknout 3DMark 05..je to znat a presne to odpovida tomu rozdilu.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vincent Vega: Mozna se mi podari jeste dnes doplnit vysledky pretaktovane GF6600GT do obycejnych grafu. AT to teda je bez diskuzi:-)
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlas. A ještě by to chtělo v grafu zvýraznit výkon 6600GT, když v nadpisu článku je souboj X800GT vs 6600GT. Spíš než souboj mi celý článek připomíná recenzi karty od ATi, na GeForce se docela kašle...
- Newman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak samozrejme nekasle, ale fakta o GF6600GT znaji snad uz vsichni co nekdy na PCT vstoupili:-). Cili vsechno je zamreno na RX800GT.
- Štefek Petr

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

da se ten radeon sehnat i pro platformu AGP8X?
- kon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

X800GT je vyrobeno v omezené sérii...samozřejmě je to výborná karta, ale není to nic jiného než prostředek, jak udržet pozornost. To samé X800GTO, X800GTO2 a další hybridní záležitosti...Je docela úsměvné, jak se všude v poradnách doporučuje zakoupit X800GT, ale ona ta dostupnost není zrovna nejlepší.
- Meridius

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Máš pravdu. A co se týká dostupnosti 6600 s DDR3: nedávejte sem linky na nedostupný zboží. Je to zbytečný střílení slepejma. Nejsou a nebudou. Jediná, co je, tak MSI 6600 Diamond, ale ta je dražší než leckterá GT (má sice VIVO a Riddicka, ale nemá SLI konektor). Howg.
- Sandis Ozolinsh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je pravda:-). Bohuzel...
Ja bych asi zvolil v pripade velmi omezenych financi nejakou GF6600 GDDR3 a v lepsim pripade asi RX800 256MB (R430) za nejakych 5800 s DPH.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No to by mě právě zajímalo srovnání X800GT, X800 + případně 6600, jestli se vyplatí si připlatit na X800, jestli je výkon o tolik lepší, o kolik je dražší.
- Frantic Tictac

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dík za pěknou recenzi či porovnání. "Radek zvítězil" a bylo by moc smutné, kdyby tomu bylo jinak. GF6600GT je oproti X800GT cca o 3/4 roku starší, a to musí být znát. A tak bychom se měli těšit, s čím přijde nVidia. Je ovšem otázkou, zda to bude i pro AGP. Počítačů s AGP je v provozu stále dost a řada z nich bude ještě dost dlouho.
- JirkaH

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

klobouk dolu pred 6600GT je sice poražena ale na o temer rok starsi kartu se 128b 128MB a na stejnych taktech s polovinou vertex pipek....za mene penez.. přesto se najdou hry kde naseho slavneho Radeonka s prehledem porazi .. Riddick, Doom 3.
- Froo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toz nevim,videl jsem ve vice cenicich R423 475/700 256-bit s 128MB DDR1 za 4000 takze bud ve specifikacich kecaji ty firmy nebo autor nemel vsechny dostupne informace :)
- keengee

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To Sandis Ozolinsh:
Prosim? MSI 6600 Diamond stojí cca 3900 s DPH to ti příjde jako dražší než GT? To bych chtěl vidět tu tvoji GT, nějaké Manli s 5 ns pametma vid? :)
- drnoha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 9. 2005 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ? Kdepak plnokrevný GT Gigabyte GV-NX66T128D za 3500 bez DPH. Koupený začátkem září (05). Myslím, že tam jsou Samsungy 2.0. Tak jak je to s tou tvojí Manlinou?
- Sandis Ozolinsh

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže děvčata a slečny k cenám.
Kde sehnat 6600 Diamond s Riddickem?
MSI 6600GT Lite stojí 4424Kč s DPH
HIS X800GT stojí 4776Kč s DPH

Beru HIS!
- Tomáš Bouzek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak podobný tu už dávno nebol, doslova slintám!
- MuadDib

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na trhu je k dostání i verze x800GT se 128MB takt.na 700MHz (256 bit) a jádrem R480 na 475MHz za nějaké 4000 Kč vč.DPH (http://www.cybex.cz/Produkt.aspx?Type=S&Shortcut=SAP-736503)
Víte někdo, nebo dokážete odhadnout, o kolik to bude pomalejší, příp. kam až ty paměti jdou přetočit ?
- Lubomír Sypták

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten link nějak nefunguje, je to na www.cybex.cz
- Lubomír Sypták

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 9. 2005 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry den!
Vyborny clanek, ktery prisel prave vcas! :o) btw: super diskuse, hlavne ten zacatek. Jsem se fakt pobavil, jak se nekdo pokusil srovnat nesrovnatelne... GB DP2 vs X800GT! :o)
Kazdopadne. Velmi rad bych se zeptal autora, zda nema zkusenosti s testovanym Opteronem 144 (sc 939) i na jinych MB, konkretne mam na mysli GB K8N-U-Sli. Tu uz mam totiz doma, o procesoru jeste dumam, rad bych tenhle, ale ani dotazem pres technical support GB se mi nepodarilo zjistit, kdy firma uvazuje o vydani BIOSu pro tenhle CPU. Nemate, prosim, nejake informace?
Jinak diky za clanek a rady!
PS: Mohou napsat i ostatni (krom autora :)
- Peta.fobia

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na http://www.tweaktown.com/document.php?dType=review&dId=802&dPage=9
se muzete podivat, jak dopadl test gecube x800gt. Zadne velke hura se tu nekona...
- Jozicka Mala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ty vysledky jsou cira hloupost...vsak zkus si to zmerit sam:-). 58FPS vs. 45FPS ve Farcry..to nejspise delal ortodoxni nvidiar:-).
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jen jestli ty nebudes ortodoxni ATInak. Staci se podivat ne ty tendencni kecy pod grafy. Prubehy fps s 1280x1024 s AA jsou pro grafiky za 5K taky humorny. Jake ovladace a jaka konfigurace byla vubec pouzita v testu? Min splechtu na druhe, zacni u sebe...
- Jmeno na 3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 00:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jmeno na 3: Ty si pletes hrusky s jablkama. Ty grafy jasne ukazuji, ze takove FarCry a HL2 je s FSAA opravdu dobre hratelne. Ty proste chces eliminovat vyhody 256-bit pametove sbernice a vetsi pameti. Jak jsem poznamenal pod grafem Doom 3, tak by Radeon bez FSAA dostal na p*del.
Nehlede na tom, ze uz vubec neberes v potaz nekvalitni AF + Trilinear (jasne deformace na screenshotech z 3Dmarku05 pri testech AF) a vyhlazovani (rozlozeni vzorku u MSAA je u Nvidie dost spatne).

Ja mam doma jak karty od ATi tak od Nvidie, takze si urcite nemusim dokazovat za kazdou cenu, ze ta ci ona je lepsi...beru to proste jak to je.

- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Ale vubec ne. Ty naopak za kazdou cenu chces, aby mela nejakej smysl. Ale nema, 8p pri tehle taktech je onicem a nikdo to takhle hrat nebude. Ty grafiky na to proste nemaj...
- Jmeno na 3

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na http://www.hardocp.com je recenze x800gt i s fraps. A jak jsem presne ocekaval, zadne velke hallo se nekona:

- Jozicka Mala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zajimalo by mne [B]kolik mate stupnu[/B] na 6600gt. vlastnim gygabyte 128mb verzi s aktivem a pri max zatezi mam az 95stupnu, jinak ve vydlich 63stupnu. mam starsi case (zdroj umisteny vedle procaku) atlon2000xp a na nem mam teplotu 55 pri zatezi.
- Kornelius

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jojo... To jsou ty ciganska vyjmenovana slova - Gygabyte, dyk, dylyna, dyferak, dyskoteka, dypparpl... :-)
- Puskin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

levi je docela draha firma....to levnejsi je czechcomputer, tsbohemia ajine
- Kuba

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 9. 2005 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

6600 GT jde sehnat i pod 4000 KČ
záleží na značce
- LukNej

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 10. 2005 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc by ste meli kupovat 6600GT kdyz si muzete koupit 6800LE?Nevim proc tohle resite vim ze vybocuju z diskuze ale popremejslete nad tim ja mam 6800LE Leadtek 8/4Pipek 300Mhz/700Mhz 1,1VCore @ 16/6Pipek 460Mhz/860Mhz 1,5VCore.Na pametich je jeste rezerva cca 50MHZ a na Jadre cca 15Mhz kuli stabilite.

V 3D Marku 03 mam 12350bodu a v 3D Marku 05 mam 5380bodu.

Myslim si ze na kartu ktera na CZComputer stoji cca 4500kc s dph neni co resit.
Pokud se nikdo boji toho ze ji neodemkne nebo nenataktuje tak co se tyce taktovani pokud se prehraje bios a zvedne se pracovni napeti GPU jadro nejde pod 400Mhz a pameti nejdou pod 800Mhz, co se tyce odemknuti Pipeline mel sem v ruce uz 4tyto karty vsechny od Leadteku a ´jednu sem odemknul na 12/6 bez artefaktu druhou na 16/5 a treti na 16/6 taky bez jakyhokoliv artefaktu.Moje 6800LE je na 16/6 taky bez jakyhokoliv artefaktu.

Co se tyco teto koupi muzu doporucit jen Leadtek.6800LE od ASUSu a jińych nejsou tak kvalitni na odemikani, tim nechci nejak nastvat majitele ale je to bohuzel tak.

Jeste tak pro informaci mam sestavu:

Intel Celeron D 2,8Ghz @ 4,35Ghz 1,59VCORE
MB MSI NEO2 FIS2R OC Edition
RAM 4x512 Kingmax Hardcore 500MHZ @ 546Mhz
HDD 2x200GB + 2x200GB Samsung 8MB RAID
a vyse zminenou grafiku.

Popremejslejte jestli opravdu neni lepsi kup 6800LE ktera se porad tyden od tydne zlevnuje a zlevnuje...

s pozdravem Diablo_PW
- Lukáš Diablo_PW

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2005 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosim poradte mi, mame Pentium 2,4Ghz,2x 256RAM,potreboval bych poradit co mam koupit za grafiku AGP jestli se vyplati 6600GT nebo X800GT,nebo ta 6800LE a nebo 6600 za levno a pretaktovat? Ted mame GeForce MX440 nebo tak nejak.Chtel bych si zahrat NFS: Underground 2 v poradny kvalite
Dikz
- Standa Bily

Reklama
Reklama