Zpět na článek

Diskuze: Radeony HD4670 s GDDR4 pamětí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2009 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechápem nasadenie drahých GDDR4 len na 2200MHz, toľko zvládnu ľavou zadnou aj GDDR3 a vyjde to podstatne lacnejšie a aj trocha výkonnejšie, nakoľko GDDR3 maju nižšie latencie ...
- Loki_D

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pretoze to nema zymsel, ddr3 su uplne dostacujuce, vykon gpu pri normalnych fps(do 100fps) nebrzdia.

nizsie som o tom nieco napsial.
- ryno

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 00:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pouzivaju sa len koli lepsej spotrebe, co ati potrebuje ako sol.

a este si tym ati vylepsuje priemer fps... ati a minimalne fps su na nic.
- ryno

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2009 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mohl by mi nikdo vysvětlit existenci GDDr4?Osobně sem to nikdy nepochopil frekvence byli je o krapet větší,ani se to nevyplato kvůli horšim latencim, tak proč je vůbec začali vyrábět ?
- David

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @David: takze ty presne vies kde je strop GDDR5, na akej frekvencii? alebo presne vies kde koncia GDDR6? ak ano, tak to rovno napis, usetris miliardy na vyvoj...
co myslis, ako vyvojari zistia limity technologii, navyse, v dobe prvych vzoriek a produkcie gddr4 mali ddr3 najviac okolo 1600 mhz, takze aj tych blbych 2000mhz bolo dost uspesne..
- OmeGa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @OmeGa: Pravda nemohli to vědět... Z těch čtverek i tak při přetaktu dostaneš trochu víc než z trohjek, ale není to dosta na to, aby to ospravedlnilo jejich vyšší cenu.
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2009 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pac byly 3870 a 1950 XTX a bylo to akorat vic penez za stejnou muziku.Proste na krabici vypada GDDR4 lip nez GDDR3 i kdyz tam neni zadyn rozdil.
- k3rb3r0s

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 3. 2009 23:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ddr3 pamate co sa vykonu tyka, su uplne dostacujuce. na ich limit zacina dochadzat az ked nam to zacne robit cca cez 150fps.
takze nechapem na co to ta smiesna ati vsade cpe(pokial im teda nejde len o spotrebu). to skor nvidia by mala pouzivat rychlejsie pamate, pretoze ich chipy su vykonnejsie a teda skor moze dosjt na limitovanie ddr3 pamatami.
ako je zname, ati je minimalnych fps(v narocnych scenach hry) horsia(menej vykonne chipy) a tak sa to tym, ze vsade zacali cpat priam az ddr5 pamate, snazia vykonpenzovat aspon v scenach "pri cumeni do steny(nenarocne useky)" kde to hadze obrovske fps prave koli ddr4-5 vram ... a ohanaju sa potom priemernymi vysledkami.. LOL
- ryno

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace a nechapem preco by to mala byt hovadina, to iste plati aj pri cpu a ramkach(nie Vram)... slabe cpu nepotrebuje rychle pamate.
- ryno

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 00:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ved to bude ten problem, ze len citas a nic neskusas.

samozrejme ze sa mozem mylit, ze to nie je mozne takto presne stanovit. skusal som to totiz len na hre fear a grafikach 7600GT a 8600GTS. mal som tam napriklad pri konkretnom pohlade 90fps(save) a zakladny takt ramiek 700Mhz(1400). ked som ramkam pridaval az 750(1500) absolutne nic sa s fps nedialo. dokonca som ramky o 100Mhz(200)podtaktoval a fps bolo stale na 90. tak som si potom nasiel menej narocnu pasaz s 200fps. tam ked som uz V-ramke takt zvysoval alebo uberal, fps sa uz zacali hybat(cca o 20fps).

takze kto je blazon? ak mi das rozumne vysvetlenie, kludne ni mozem byt aj ja, problem s tym nemam.

coskoro budem mat silnejsie grafiky(nv) a testenem aj narocnejsie hry, takze sa uvidi.
- ryno

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ryno: Blábol je to především z toho důvodu že tady srovnáváš hrušky s jabkama a na základě toho konstatuješ fakt že lepší jsou banány (když to přeženu)
Každá hra má svoje specifika, je různě náročná na jednotlivý části hardwaru, stejně jako každá scéna v ní, někdy je fps limitovaný výkonem procesoru, někdy jádrem grafický karty, někdy rychlostí pamětí na kartě atd.
Ano, na téhle konkrétní kartě budou nejspíš ve většině her zbytečný lepší paměti než ddr3, ale ten myšlenkový pochod jak jsi k němu dospěl a jaký používáš argumenty je z prominutím opravdu neskutečný blábol.
- zdenek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 01:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ryno: hej, akurat to ma jeden problem, ati ma vykonnejsie gpu ;) teda jasne, ze nie vsade, vypoctovy vykon ano, a potom uz zavisi od optimalizacie
- Papek

Reklama
Reklama