Zpět na článek

Diskuze: Radeony X800GTO(2) vs. GeForce 6800GS

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 5. 2006 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám problém koupil jsem si x800GTO2 ale v systému
my píše jen x800GTO a v 3d marku dávám jen 4300
Máto tak skutečně být
Děkujem za odpověď
- Kris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 5. 2006 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím.

Kúpil som Sapphire ATI Radeon X800GTO - 128MB PCI-E, a bol som v tom, že je to 12 pipeline karta, ale aj ATI Tool, aj Riva Tuner mi hlási, že mám 16 pipelines. Je to možné? Nie je to GTO2, aj na obale mám iba GTO. Stála 3500 Sk s DPH.

Toto mi vypíše ATI Tool.

CONFIG_DIE_FUSES 0xFFFFFFFF
CONFIG_SUBSTRATE_FUSES 0xFFFFFF9F

Podľa tejto stránky http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/127
ak tam mám F na červených políčkach, tak je karta vhodná na 16 pipelines.

RivaTuner hlási tiež
256-bit R430 (16x1) with 128MB DDR memory

Pozeral som aj na stránke
http://www.techpowerup.com/gpudb/
čipy R430, a jediná karta, ktorá mala 16 pipiek bola X800 XL.
- Alojz Tesár

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už na tuhle recenzi čekám měsíc.Díky.Škoda jen že GTO2 jsou momentálně opět k nesehnání...

- Jan Odvody

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný test.
Testované karty (tedy odhlédneme-li od momentální nedostupnosti GTO2) jsou pro vetšinu normálních smrtelníků sestavujících nový herní počítač nebo upgradující stávájící horkými kandidáty.
- Daniel Oertelt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Máte pravdu. Neověřoval jsem informaci z prvního příspěvku a teď, když jsem se kouknul do pár obchodů, to vypadá, že s dostupností není problém.
- Daniel Oertelt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Daniel Oertelt: Dík.Ale kdyz mrknes na tu cenu tak je hned jasne proc.Takovou cenu urcite nema,to trosku prehnali.
- Jan Odvody

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jan Odvody: no k tý dostupnosti bych taky neviděl problém, těžko říct kolik jich maj skladem ale za pěknou cenu - 5,2k
[URL=http://www.alfacomp.cz/php/zbozi.php?akc=2&mnu=2&zob=2&pol=80&zbo=28536]zde je link[/URL]
- Radek Kočí

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Kočí: Uz jsem to psal dole.Obrazek je zavadejici.Tahle karta neni plnohodnotne GTO2.Byl jsem se na ni podivat primo na prodejne.
- Jan Odvody

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na podobné sestavě jen procesor mám na 2,6GHz sem se dostal v 3DMarku 05 na 6117bodů takty karty 580/595. Protože Saphire dává na všechny GTO 1,6ns paměti.

- Martteen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 2. 2006 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pomoci jaké utilitky bych mohl zjistit časování pamětí. Zajímalo by mne kolik má moje graf. karta, jestli 1,6 nebo 2ns.

Mam ATI Sapphire X800GTO FireBlade.
[B]400/490@590/610[/B]
CPU: AMD Opteron 144 1800@2700MHz
- Miloslav Krůpa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tak to neni zcela pravda, mam radeon od safiru a pameti 2,0ns(vim o trech kusech s 2,0ns)

1,6ns davala jen firma HIS.

Opteron 2,3Ghz safir GTO na 580x570,

3Dmark05 6050b
- Jiří Studenovský

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moc pěkný test, tentokrát musím pochválit :-) Dokonce ani čísla nikam neulítávají ani pro jednu stranu. Snad akorát u Serious Sama 2 by se mělo napsat Max. kvalita bez HDR (které se tuším při max. kvalitě zapíná a tím by vyřadilo X800 ze hry). Přidám ti prémii :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prave si kupuju grafiku do novyho kompu a rozhoduju se mezi temahle dvema. Asi koupim 6800Gs od Gigabitu za 5500 a bude. :)
- Oxidus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No mam ji doma za 4780,- bez dane.... nikdy nebyla skladem, vzdy si tech par kousku co dorazily rozebrali rezervace....

Taky sem neveril ze existuje... dokud sem si ji nepohladil :D
- Jovan Kubicek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtel bych se zeptat, jestli mel radeon X800GTO2 odemknutych vsech 16pipek (Mozna sem to nekde v textu prehlid).

A pak je spatne rozliseni u grafu na 3DMark06

Jinak super test, skoda, ze trosku pozde.
- Petr Sládek

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim jestli cena VGA ATI Sapphire X800GTO2 6500 kc je odpovidajici, v alfe maji takto znacenou kartu za 5900 soucasne nedostupnou a druhou stejne znacenou dostupnou za 5100, celkem sranda:)

- Jiri Faruzel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak na to bacha.Specialne na tu za 5100 jsem se byl v sobotu mrknout a smůla.Obrazek neodpovida skutecnosti.Je to modra GTO2 bez konektoru externiho napajeni.Pochybuju ze ji pretaktujes.Presto je krabice oznacena jako GTO2 LE :)
- Jan Odvody

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano, na toto bych dal pozor. Pokud vim, tak Sapphire uz vyrabi GTO2 s modrym PCB, bez napajeciho konektoru a s jadrem R430, bohuzel. Jde vlastne o PCB X800GTO Fireblade s chladicem z puvodniho GTO2. Takze GTO2 bych videl dnes na nejhorsi koupi:-(
- Mac

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na Sapphire Radeon X800 GTO2 (GPU 400@600,RAM 490@630), Athlon64 3200+ (Venice 2000@2400), 2GB Ram

---------------------
3DMark01 - 22000bodu
3DMark03 - 13300bodu
3DMark05 - 6940bodu
3DMark06 - 2338bodu

- teplota do 65 stupnu s ATI Silencerem 5
- Siler Mira

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Karta ide taktovať na : 525jadro a 1250 gddr3.
MSI na oficiálnych stránkach vydalo forcevar
82.65 a potom karta dosahuje ďaleko vyšších
výsledkov , ale nie na PCTuningu , kde musí
radeon ...
http://www.msi.com.tw/program/support/driver/dvr/spt_dvr_list.php?part=2

- NEW MEPHISTO

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Daleko vyssich? To by me zajimalo jake frejvence mas na mysli. Me to hazi na chlup stejne. Kde si to prosimte vyhrabal?
- letecc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace PRE MENEJ CHÁPAVÝCH LETCOV :
VGA - MSI 6800GS ,ARCTIC COOLING SILENCER 5.3
TAKTY : JADRO - 525 , GDDR3 - 1250
FORCEWARE :82.65 alebo 83.10
VÝSLEDKY :
3DMARK 03 - 14520
3DMARK 05 - 6825
3DMARK 06 - 3085
AQUAMARK 03 - 79950
- NEW MEPHISTO

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @NEW MEPHISTO: No jo, ale kdo ti zaručí, že úplně všechny karty pojedou na těch 525/1250MHz?

btw pokud jsem to z tvýho zmatenýho prvního postu dobře pochopil tak jsou to ovladače od MSI které budou fungovat jen s touhle kartou a chceme-li podat obecný výsledek GF6800GS, není to k ničemu. Kdybysme totiž testovali nějakou naboostovanou kartu, nedalo by se z toho vyvodit jestli je lepší GT02 nebo GS.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: [URL=http://fabiak.com/3dmark06.gif]Muj 3D Mark 06[/URL] Mám 6800GS a jsem s ní spokojený. 3629 bodů.
- Fabiak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Pokial viem všetky MSIčka takty zvládly .
(skúsenosť s asi 15kusmi)
Prečo by ste mali vybrať dobrý ovládač , aj keď je oficiálny ,veď potom by vysvitlo , že nVIDIA dala ATInám zase na prdel.(a to sa tu predsa nechce!)
O objektívnosti pomlč . Mercedes v pretekoch
nepoužíva motor z BMW , ale mercedesácky ,
takže výhovorky o oficiálnych ovládačoch tentokrát neprejdú ani omylom , každá solídna firma si ovládače ladí na svoje karty , ale
veď to nemá cenu vysvetlovať ...
- NEW MEPHISTO

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chtěl jsem pořídit X1600XT,chtěl jsem mít kartu nový generace,nechtěl jsem GeForce ,protože teď mám FX5900XT a když jsem viděl v realu X700pro,tak ať si říká kdo chce co chce,tak na atině byl obraz prostě hezčí,teď nemyslím výkonostní rozdíl,snad mě chápete.GTO2 je dost výkoná,ale obávám se že za rok mi bude vadit že má "jenom" 2 pixel shader.Je opravdu ta X1600XT tak málo výkoná?Hraju hry na max detaily v roz. 1024*768 a myslím si že s tou kartou bych neměl žádný problémi,vždyť je přeci jedno jestli budu mít FPS 50 nebo 150,problém by byl kdyby měl fps 25.Jinak moc pěkný článek ,přihazuju padika ,ale moje rozhodování je tam kde bylo i po přečtení tohoto článku,asi nakonec rozhodne cena.
- pavepi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koupil bych 6800GS místo X800GTO2 kuli PS 3.0...
- Freeman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1600XT je docela zklamani, prakticky se o ni nevyplati ani uvazovat. Co se tyce x800GTO2, tak tam mi vadi, ze nepodporuje PS 3.0. U 6800GS mi zase vadi, ze ma horsi kvalitu obrazu nez nove Radeony X1x00 serie. Tak pro mne neni ani jedna karta jasnym vyhercem :-). Asi si pockam na X1700, doufam ze neco takoveho ATI vypusti a nahradi tim X1600 kterou posle do low-endu.
- Ondřej Pilný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace IMHO to s nima zas tak spatne neni. Po tom, co cipy slevnily me prijdou uz celkem konkurenceschopne. Cenu ma srovnatelnou s GTO2, ale nabizi PS3.0. Vykon je nizsi nez 6800GS, ale cena je taky nizsi. Grafy FPS me osobne nepresvedcily, ze by x1600 vykonove natolik ztracela, ze by byla outsiderem. Radi se presne tam, co jsem rekl. Za cca 5200,- dobra karta.
- polygon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Podle me je situace s X1600 stejna jako pred lety s Radeony 9600. Kdyz prisli po veleuspesnych radeonech 9500 a 9700, tak je kazdy zatracoval, nakonec se ale postupem casu staly drzakem mainstremu. Dnes jsou mozna X1600 zklamanim, ale zitra treba zjistime, ze tak spatni nejsou...

- Adamsquare

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si myslel ze zacinam mit jasno....myslel jsem na nVidii...ale nekdo tady mluvil cosi o horsi kvalite obrazu...?Mate to nejak potvrzeno, nebo vyzkouseno?Popr. nejakej link? Dik za info.....
- Zigy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je pravda nvidia ma sice o TROCHU horší kvalitu obrazu ale za ten výkon to stojí za to investovat do NVIDIE.A neví někdo čím to je že mou 6800gt přetaktuju pouze na 410,1100?Proudění ve skříni mám velmi dobré.
- XARA XARA

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No na 6800GT je to pomerne standardni vysledek...nezapomen ze jadro je NV45 (NV40+ mustek) a prave diky nemu bylo malo 6800Ultra, nebot jadro moc nechtelo behat na 400MHz a vyse, takze bud happy:-)
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace NJn tady je jasny konkretni pripad jak se do NV vyplaci investovat:o))

btw neznam cloveka co ma GTO2 a jadro by neslo nad 520MHz a pameti nad 600MHz
- komisar.durex

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Prosimtě, za jakej výkon investovat? Pro 6800GS mluví nižší cena oproti GTO2, která je ale výkonější. Jinak je to +- nastejno :-)
- Adamsquare

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dá se zvyknout na všechno,jak jsem psal výše mám FX5900XT a hraju momentátně po netu far cry a cod2 na very high detaily a říkám si,to je parádá,pěkně to šlape ,barvy jsou pěkný,ale do tý doby než jsem přišel ke kámošovi a on paří to samý,ale na X700pro,pak jsem si zase říkal proč mám tak vyblitý barvy a hnusnej obraz a teď si snažím namlouvat že to není zas tak špatný.Ale už se nesmím dívat na hru která běží na atině. A to jsem byl zaritý nVídiář.
- pavepi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @pavepi: To byl pokud vim problem fx rady nvidie - pouzivani jednodussich mip-map u nekterych nanasenych textur. U rady 6800 a vyse rozdil mezi ati a nvidii nepoznate. 16xAF a neni co resit. V soucasne dobe uz zbyla nvidii na triku jen ta spatna povest, ze "nvidia ma spatnou kvalitu obrazu".
- polygon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @polygon: hlavně série FX nepodporuje plně DX9 (=korektně) a co nezvládne, nahrazuje kvalitativně značně horším DX8.1 .. (klasický příklad - Half-Life 2 a jeho voda a další efekty)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: Ja bych spise rekl, ze vsechny ty problemy byly diky te architekture a kompilatoru...netvrdil bych, ze FX nepodporuje plne DX9.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Máte pravdu, série FX podporuje plně DX9. To co FX bere dech, jsou odfláknuté pixel shadery v. 2.0.
- d1ce

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je v pohodě dostupná. AT Computers jich má víc jak 20 skladem a další jsou objednány. Stačí zajít např. do nejbližšího AutoContu.
- Milda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Utíkej si ji koupit. A jsem zvedav co si doneseš domů. ATI udělala pěknou habaďůru. Udělala novou várku karet GTO2 LE které vůbec nejsou GTO2 LE (nemají přídavné napájení, a kdo ví jaké má jádro) Myslím že se napálí víc lidí.
- Jan Odvody

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo a cena je u AutoContu 6132,- vč. DPH. Nejnižší cena jakou jsem našel.

- Milda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Videl jsi ji? Neni to nahodou ta modra bez pridavneho napajeni? Ja myslim ze jo. Ta cena smrdí. Obzvlaste u tehle firmy nebude tak nizka.
- Jan Odvody

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

když se divam na vysledky v 3d marku 2006
nebo battlefield 2 tak mě x1600xt jako propadák moc nepřijde.....pro mainstream docela dobrej vykon a myslim(doufam:-) ) že se časem bude zlepšovat......jako napřiklad když byla kdysi fx5700 nastejno a nebo lepši než radeon9600 a když začly hry použivat ruzny novy technologie,tak se karta obrátila...
- Aleš co ti je po tom?

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si chtěl taky koupit GF 6800GS, ale podle toho co se občas píše tady, nebo na jiných fórech o to začínám zvažovat. Prý dochází k postupnému poškozování karty a po pár měsících začínají mít některé kusy špatný obraz, nebo se zpomalují. Je tu někdo kdo by kartu GF 6800GS měl už delší (aspoň 2 měsíce) dobu a neměl tento problém?
- Mirek Slugeň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kartu mám od 2 decembra 2005 , odvtedy už niečo zažila ,to mi ver a ide ako hodinky.
STABILNE šlape na taktoch :jadro 525 a gddr 1250. To čo tu uvádzaš sú absolútne kecy ,
hoď link kde si sa to dočítal.

- NEW MEPHISTO

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mirek Slugeň: S toho čo tam chlapi písali ,sa dá usúdiť,
že sa jedná o oveclokerov začiatočníkov a
popisované problémy by som vdel v slabom chladení a zlom nainštalovaní softwaru.
- NEW MEPHISTO

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace wtf? tak odkud mas ty pohadky o poskozovani karty..par ks je mozna spatnych coz se vyreklamuje a je klid...
- antiHulan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sa mi zda ze radeon x1600xt trpi na to ze ma len 128bit pamate a to ho podla mna brzdi.
Mozno keby sa nasiel nejaky vyrobca ochotny dat tam 256bit(ked to ovsem podporuje chip) potom by som tie vysledky bral inak. Teraz beriem do uvahy vcelku slabu priepustnost pamati a tak si myslim ze je to slusny vykon.
- R R

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2006 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mate tam tabulku na zaciatku a nie som si isty ale pamate na 1600xt su 128bit nie!
zbernica pracuje v nejakom mode dual chanel(256bit) ale zjavne to nie je ono!
Opravte ak sa mylim aby som neostal v omyle!
Dik
- R R

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem si včera koupil kartu PowerColor X800GTO 16, která má aktivních všech 16 pipeline, ale údajně má jádro 430. Ještě jsem ji netestoval. Nemáte ji náhodou taky někdo?
- Štěpán Satin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtěl bych upozornit, že karta Ati Saphire x800gto2 není plnohodnotná gto2! Už při prvním pohledu jí chybí přídavné napájení, má modrou desku, ati tool hlásí jádro r430, což může a nemusí být pravda. Jisté ale je, že jádro nejde přetaktovat na hodnoty uváděné v grafech. Po koupi jsem postupoval přesně podle návodu na otevření pipek, to se naštěstí povedlo! Ati tool potom hlási jádro r480. Chladič je hlučný, naštěstí po snížení otáček přes ati tool je vše OK, i když nejsem úplně spokojen s přetaktováním, za cenu 5200,- vč. DPH se to hodí:)
- WWWendy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja jsem ji koupil taky za tokovou cenu a je opet bez pridavneho napajeni a modra, holt nova serie. To ze to hlasi r430 neznamena ze to nema r480, potreba podivat na chip. Flashovat jsem jeste nezkousel, ale rozvnez jsem byl velmi zklaman, holt jsem byl nateseny, ze za takovou cenu je GTO2 (Jinak rozdil od GTO by mel byt, ze jsou rychlejsi pameti - tj. x800 fireblade se spatne prodaval, tak si v saphhiru rekli,co tam nezmenit chladic a dodat to jako GTO2, nez si toho lidi vsimnou, tak tu karta bude vyprodana, OSKLIVACI PODVODNI :-]
- Aleš Stiburek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak jsem ji zkoušel taktovat a je to velká bída, jádro na 438 a paměti kolem 540, to je slabota! Přemýšlím, jestli bych ji nějak mohl vrátit...
- WWWendy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @WWWendy: Hmm, tak to je slaby, pameti 540 to by odpovidalo, ale to jadro, no me uz dosly pameti, jeste case, tak zatim zkouset nemuzu, nejradsi bych ji taky vymenil, za tu cenu jsem mohl mit s pasivnim chlazenim, na par Mhz u pameti se jim muzu vys....
- Aleš Stiburek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak už víme kde sehnat levnou (fake) X800GTO2 ale kde sehnat levnou 6800gs (asi gigabyte)..? na proflaklych shopech pokud vubec maji tak cena vsude cca 6600,- :-/
- kuba kubula

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace kdo hleda najde, na mem oblibenem shopu softcomu (computershop.cz) maji GigaByte GF 6800GS 256MB DDR3 za 5.452,- s DPH lec podbarvena fialovou coz znaci nedostatek, ale dodaji.
- antiHulan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Presne. Nejlepsi je ze maj vsude klamave fotky tech GTO2, na kterych je jina karta nez pak na prodejne.I krabice vypada jak od te cervene. Je to normalni podvod...
- Jan Odvody

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

6800GS mi stale prijde vyhodnejsi. Jeste jsem nenarazil na model, ktery by nesel nataktovat tak, jak uz nade mnou par lidi psalo. Vykon jde pak razantne nahoru. O soucasne absenci nejakych normalnich oficialnich ovladacu pro ATI radeji ani nemluvim.
Mimochodem, nechcete si treba ten clanek nechat projet korekturou? Co je treba tohle:
"Sapphire Radeon X800GTO2 je nejvýkonnější kartou srovnání a s měnším odstupem nad MSI GeForce 6800GS. Po přetaktování dostanete kartu, která je výkonově lepší než high-edn ATi minulé generacee"
3 Chyby typu preklep a jedna slohova nesmyslnost v tak kratkem useku...
- Shinji Ikari

Reklama
Reklama