Zpět na článek

Diskuze: Razer Lycosa - další pavoukovec na scéně

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2008 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

asi si ji fakt koupim v kombinaci s lachesis, destructorem a eXactRestem... Vypada dobre, je dobra a budu ji pryrivat. Hraju stehne v pritmi se zatazenyma zaluziema (a cokoli jineho na compu taky v pritmy) Proste konecne skoro IDEALNI klaveska. Az to bude doma vyfotim, okomentuju a hodim sem.
- RYCK¤

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

razer je iba velmi predrazena kopa peknej reklamy a marketingovych zvastov typu "Remember, This Is Not Your Mother’s Mouse™"
Na G15 toto nema...
- bad magoo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mam doma G11 a treba ten blok pridavnych tlacitek vubec nepouzivam, je nesmyslne umisteny a spis prekazi. Naopak se ale na ni pise mnohem lepe nez na razerovi, ma takovy hrozne prijemny zdvih tlacitek. Razer je takovy trosku jako notebookova klavesnice s trosku vyssim zdvihem.
- Václav Vlček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechápu jak ti tohle muže vypadnou z pusy ... razer je obcas mozná drahha ale zato vysoce kvalitni ultimátni firma...neodsuzuj jei produkty..tahle klavesnice (me) vyhovuje na 200procent jeji klasika oproti ostatnim (vcetne tve G15) je pro me silenou vyhodou..jsem profi hrac a tlacitka navic (u fps strilecek) sou mi k nicemu .. programovatelnost vsech klaves podsviceni atd.. je to vysoce kvalitni deska...nerikam ze tvoje je horsi ale rikam jen ze kazdemu padne neco jineho a tak kdyz mas rad neco jineho nez tohle tak to hned nepomlouvej děkuji...kdyz nemas rad razer tak ho nekupuj ale spoustu zakaznik usi najde..preji hezky den
- Marek Poluk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ...mam zle skusenosti s razerom. A G15 nemam, ale keby som mal vyberat v tejto cenovej kategorii, tak tato klavesnica by to urcite nebola
- bad magoo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tato klavesnica sice vyzera pekne, ale je to aj tak iba obycajna klavesnica s podsvietenim.. razer sux hard s tymi jeho klavesnicami.. naproti tomu na logitechu G15 (starsia verzia) mam display so sirokym vyuzitim, kopec makier + vsetko to co ponuka tato razerka.. kto to vlastne kupi ?
- Martin Nitram

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ehm a muzu se zeptat k cemu je ten displej na G15? pri hrani na nej nikdo rozumny nekouka, takze se v podstate nelisi od G11. A ty tlacitka navic, kdo je realne pouziva? Naopak co se mi maximalne libi je luxusni provedeni tlacitek, jejich zdvihu a rozestupu...
- Václav Vlček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 7. 2008 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mozes si tam zobrazit hocico, je na to kopec softu, takze je niekto na omyle ak si mysli, ze nic okrem moznosti v ovladacoch neponuka.. mne sa tam napriklad zobrazuje aj kompletny monitoring systemu, teploty cpu,chipsetu,diskov,gpu, otacky chladicov, vytazenie jadier..myslim, ze velmi uzitocna vec, aby som sa nemusel trepat do widiel kvoli sledovaniu systemu.. rovnako pouzitelnych aplikacii je este obrovske mnozstvo, od multimedialnych, cez voip atd atd.. medzi nimi sa jednoducho prepina.. takze ked mi niekto povie, ze ten display je zbytocny a lycosa ho preto nema.. je na velkom omyle a je este navyse aj dost kratkozraky amater.. :P
- Martin Nitram

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 23:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mam novou G15 a display vyuzivam po dosti (Media applet, Skype applet - vytocim kamarada primo ze hry, Pop3 applet na kontrolu maillu, odpocitavani, kdy se mi dovari rejze nebo testoviny a samozrejme cas a vytizeni, pravda vetsinou vyuzivam mimo hru, ale budiz, jeste musim sehnat budik ...)
- Václav Široký

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mam starsi verzi g15 pochvaluji si ji celou:) jinak displej ma nejvetsi vyuziti pri winampu kdy si v jedne modifikaci muzu pekne koleckem protacet playlist a vybrat si song na kterej mam naladu..pak jeste spolu s tlacitky pod displejem vyuziju i pri komunikaci vnt/ts kdy vidim kdy se kdo pripojuje do channelu a kdo prave mluvi + jednoduse muzu mutnout jak mic tak zvuk bez opusteni hry..a jmena tech kdo mluvi se pri nakym mixu v cs docela hodi kdyz ty lidi neznate..ale jen tak ze obcas mrknete kdo to je..primo pri hre nestihate a pak uz si to zapamatujete;) jinak moc vyuzitelnej jinak neni...ale na tech tlacitkach mam spoustu programku..winamp icq nero operu ccleaner atd..spoustu zkratek klavesovych..makra ve wow apodobne...sice to chtelo ze zacatku cvik abych si zapamatoval ale ted opravdu vyborna vecicka:)
- LuckyJosh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 7. 2008 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Nitram: zabudol som aj notifikacie mailov a messengerov, vlastne moze tam byt cokolvek len si treba najst prislusnu aplikaciu..
- Martin Nitram

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 7. 2008 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Nitram: navyse makra na klavesnici G15 si vies vkladat priamo na nej nahravanim makier on the fly, netreba sa na to trepat do ovladacov.. co si myslim, je dost vyhoda oproti lycose ktora on the fly ukladanie makier nema a treba ist do softwaru k nej.. :)
- Martin Nitram

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace kámo nesuckuje i když si to přeješ. mně perfektně vyhovuje - hraju fps, rts a sedí skvělě toť k výkonům. krom toho jsem koukal i na to aby se líbila a ladila mi na stole. mám lycosu, death adder, monitor samsung SM a na zemi thermaltake case "SwingRS" - všechny tyto prvky kombinují lesklý černý povrch s matným a mají stejné modré podsvícení. ujišťuji tě, že dohromady tvoří pekelný kombo... :)
- Ondrej Jirmi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2008 01:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace presne tak ... ja to mam tiez tak podobne ... microsoft razer reclusa, thermaltake kandalf + copperhead blue, tiez pekne kombo... a k tej klavesnici, kupil by som ju napriklad ja keby som nemal teraz pomerne novu..
- dumb0

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja presel z Logitecha MX518 na DeathAddera a muzu rict, ze razer mi sedi lepe nez LT.Jinak jsme na tom temer stejne,ale ja do cerno-modreho komba pridal jeste repro Genius HT 5000. tam mi sviti 2 modre diody :-)
- alien GT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja si myslim ze sa urcite najdu ludia co to kupia, tak isto ako razer mysi nemaju ziadne extra tlacitka, senzory a bohvie co este, ale ponukaju naozaj kvalitny vykon pre narocnejsich hracov... tak isto je to aj s klavesnicou, nema nic specialne navyse, ale to co ma funguje dobre.
ja sice ziadnu razer mys ani klavesnicu nevlastnim, pretoze som uplne spokojny s tym co mam (logitech g11 a genius agama (aj ked by som ju uz znova nekupil))..
na g11 tiez macro klavesnice skoro vobec nepouzivam a na mysi mam akurat nastaveny pohyb v internetovom prehliadaci :D

co sa mi na tejto klavesnici fakt nepaci je ta povrchova uprava, razer to podla mna mohol vyriesit nejak elegantnejsie...
- Oliver C

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen bych rád věděl, jestli má stisk tlačítek na téhle klávesnici ten správný "feeling" notebookových klávesnic. Nebo víte o nějaké full size desktopové klávesnici, která tohle splňuje?
- Tibby

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2008 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já mám Logitech UltraX a ta se notebookům blíží. I když se mi subjektivně zdá horší než na většině notebooků :-(
- cyberpaul

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tato klávesnice má velmi nízký zdvih, a je tedy velmi podobná těm na noutbucích, ale pocit z ní je jiný. Kdybych si chtěl koupit "takovou tu z noutbuků" tak tato klávesnice není ta pravá volba.
- Ondrej Jirmi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2008 02:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ak chces nb klavsnicu skus umax ;)
ale po 3 rokoch a je uz rozbita nasracky ale ten filing je presne taky, len sa mi wasd uz nevracjau hore pomaly
- Peter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohl by mi dat nekdo tip na slusnou ale hlavne tichou kalvesnici? Pred nedavnem jsem si poridil klavesnici Logitech Media Keyboard Elite ktera me zprvu nadchla tichosti mackanych klaves avsak po pad dnech se jaksi "rozvrzala"
- KenTin0

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

klavesnici mam doma od pondeli a je fakt paradni. Nemuzu si na ni stezovat. Jen v noci, kdyz sviti vsechny tlacitka, tak to docela bije do oci a spatne se na ni soustredi bo jak to mam napsat. Jinak musim souhlasit s redakci, paradne se na ni pise a ty dotykovy tlacitka jsou opravdu dost citliva.
- Sonix

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle klávesnice není jen pěkná - je krásná. Ovšem - po zkušenostech s nejlepší myší na světě (Lachesis)se trochu bojím do ní jít... Designově se mi líbí moc, mám dvě razerácké myši (onu nešťastou přecitlivělou Lachesis a DeathAddera) ale na jejich fóru na ni lidi trochu nadávaj... Tak fakt nevím... Škoda že už není v prodeji modrý logitech G-15, ten nový je takový divný... Ještě by mě zajímalo - setkali jste se během testování s nějakou opravdu závažnou vadou nebo nezvyklým chováním klávesky ? A jak je na tom povrchová úprava kláves - jsou pogumované podobně jako výše zmíněné razerácké krysy ?
- PersonalComputer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Talcitka nejsou "pogumovana" - povrch je normalni plast a ma trosku nizsi zdvih nez bymi bylo prijemne...
- Václav Vlček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2008 00:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No tak podle toho co tu "melete" nema ani DeathAdder pogumovany kabatek (a to kazdy vi, ze ma!). Budto nemate cit v ruce a nebo (coz je mnohem mnohem pravdepodobnejsi moznost) jste tu klavesnici nikdy na vlastni oci nevidel a tudiz ji nikdy neokusil na omak!
- gns

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano, klavesy maji obdobnou (podle me snad i stejnou) povrchovou upravu jako deathadder (mam oboje doma, takze mluvim z osobni zkusenosti!). Jen se tato "guma" spini (je na ni videt mastnost - bramburky,...) Mezi klavesami je leskly plast obdobny tomu po bocich deathaddera, ovsak rekl bych ze hladsi a lesklejsi (za svetla je jako zrcadlo). Operka pod ruku - viz. tato recenze. Pro me osobne zvolene materialy vypadaji atraktivne a z klavesnice diky tomu odlesku pristi jakysi luxusni pocit. Pokud ma nekdo deathaddera a je spokojen, nepochybne bude spokojen i s Lycosou.
- gns

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace máš death addera? když bříškem prstu přejedeš po myším hřbetě, tak je to stejný pocit jako u klávesek na lycose.
závažná vada? musí se pořád leštit. :D
taky v první revizi bylo dost vadných kusů - projevovalo se to blikáním "disco light" kláves. když chytám na pouse tak si často nevědomky mačknu na některou z multi kláves. A hlavně... neskutečně láká adolescenty k uzmutí. :D
... a rozhodně se o ní nedá říci, že by byla tichá...
- Ondrej Jirmi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je parádní... jen se musí občas přeleštit. :D
- Ondrej Jirmi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkoušel autor někdy MS Natural Keyboard 4000? Ta má podložku z pěny potažené kůží (nebo imitací) a je opravdu pohodlná.

- Dr4k3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ma tahle klavesnice pogumovane klavesy?
Nevim stech fotek mam takovej pocit ale nikde sem se o tom nedocet?

Jestli ne nevite nahodou o nake klavesnici ktera splnuje tyhle podminky:pogumovane klavesy(ideal cela pogumovana), nizky zdvih, podsviceni (ideal decentni a ne zarivka:))
Jestli jo hodte nakej odaz.
P.S: Na cene nezalezi :D
- RPNecro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pogumovaný klávesy - materiál podobný tomu z death addera - takže ano je. podsvícená je decentně, zdvih je opravdu nízký - ALE NENÍ TO NOTEBOOK. doporučuji
- Ondrej Jirmi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jestli sou pogumovany parada...
No jelikoz notebookova ma na mne nizkej a klasicka zase vysokej zdvih tohle by mohlo bejt to pravy ;)
A nevite jeste o nake ktera splnuje ty 3 podminky co sem napsal?
Ze bych mnel neco na vyber... :)
- RPNecro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo hleda fullsize notebookovou klavesnici bez zbytecnosti, plne doporucuji Logitech Ultra Flat X , mam ji uz par let a jsem plne spokojen, na psani skvela a hrani her na ni, nic mi nevadi, zkousel jsi vsemozne luxusni klavesnice ala G15 , ale nevidim tam osobne nejake specialni vyhody.
- Martin Horáček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A tuhle jste zkusil? Jinak souhlasim s vami, ta vase klvesnice je za svou cenu na psani opravdu super (zkousel jsem si v obchode). Avsak na dlouhe pohodlne hrani to neni.
BTW: Feeling je take skvely, ale i tady u me vede Lycosa, Ultra Flat bere 2. pricku.
- gns

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím, mám taky Ultra flat X a čekal jsem na nějakou herní klávesnici s nízkým zvihe, aletohle je jen předražený kus šrotu, super je podsícení a odnímatelná podpěrka, ale za cenu o 1000 větší? Kdyby to mělo herní tlačítka, obrazovku apod. jako G15, tak měním jetě dnes, ale tohle...
- Bucho

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1, vetsina obrazku nejde zvetsit. proc si vetsinu obrazku nemuzu pholidnout i v nejakem pozitelnem rozliseni. narozdil od procesoru aj. taky JE na co se divat!

2, klavesnice dostala 3x4hvezdicky a 2x5hvezdicek. a ve vysledku ma 5hvezdicek?! zpet do prvni tridy!

3, opravdu pitome zapory
"nutný software (programovatelnost)" bych jeste presel ale dat do zaporu "není pro všechny" to by se dalo napsat u kazde klavesnice a je to nesmysl. kdera klavesnice je pro vsechny?

jinak ve vysledku mi to pripada ze se nekdo hrozne snazil aby "score" bylo shodne s G15

- pE eLL

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2008 23:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Muze mi plz nekdo (idealne autor) osvetlit tu CZ verzi ? nikdy sem nikde tuto klavesnici v CZ verzi nevidel a z nekolika for jsem cetl, ze CZ ani neni :D
- Václav Široký

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2008 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud je mi znamo, tak CZ verze opravdu neexisteju a podle me ani existovat nebude! Vetsina shopu kni ovsem priklada CZ popisky ... Ja osobne je nepouzivam, uz davno poslepu vim, kde mam napriklad ů, ř,... takze jsem popisky nelepil, navic v CSku mas defaultne klavesku anglicky, takze mi to dokonce vyhovuje. Kdyz pisi, stejne diakritiku nepouzivam. Pokud pisi neco do skoly (kam ji ovsem musim psat), nedela mi to az tak problem, jak uz jsem zminil, davno ji umim poslepu. Ovsem chapu, ze spoustu potencialnich zakazniku ten anglicky layout odradi. Reknou si ze, jim na tom nepujde psat, ze se nebudou ucit klavesnici anglicky nebo psat diakritiku poslepu a nebudou chtit lepit popisky. Ale najde se i sposta lidi, kterym tento (pro cechy) handicap vadit nebude a pro tuhle klavesnici se rozhodnou, nebot herni i psaci zazitek s ni je fantasticky.
- gns

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2008 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Preci jenom lepit popisky na svitici klavesnici je trochu kravina :D
Jako nerikam, ze sem mistr psani, ale pisi docela rychle, ale bez popisku bych si netrouf, diakritika uz uplnem mimo
- Václav Široký

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2008 00:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vazne rozmyslam o tejto klavesnici uz asi 5 dni takze som dost "preliezal" net a hladal vsetky dostupne informacie o nej, a co som tak postrehol je, ze hrozne vela ludi sa stazuje na nedostatocne podsvietenie, ktore je zevraj cez den skoro neviditelne,potom ten leskly material okolo klaves sa strasne rychlo zaspini(odtlacky prstov,prach,skrabance...) no a potom uz len niektory ludia chytili par bugovych kusov, kde mali problemy bud s podsvietenim,s dotykovym displayom alebo dokonca som sa docital, ze niekomu po par dnoch prestalo fungovat nejake tlacitko...ale aj cez tieto zapory sa mi zda, ze je to super klavesnica pretoze je krasna,ticha,ma pogumovane key capy,ma dotykovy display,makro sa da nastavit skoro na vsetky klavesi,da sa zablokovat klavesa "start" (pre nahodne stlacenie v hre),rychlu odozvu,podsvietenie plny svoju funkciu(osvtelit tlacitka v zlych svetelnych podmienkach) a aj ten leskly plast vytvara pekny kontrast s podsvietenim a pokial nejste uplne prasce, ktore jedia mastnu klobasu s rukami nad klavesnicou tak pri obcasnom vycisteni by mali vyzerat k svetu...v blizkej buducnosti ma vyjist aj verzia so zelenym a cervenym podsvietenim, ktore ma byt viacej viditelne a kedze mam diamondback magmu tak si pockam na tu cervenu :)
- Peter Rovnianek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2008 01:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hned od prvního pohledu mě zarazil ten lesklý povrch.Nevím... ale myslím si, že po chvilce používání na tom povrchu bude i sebemenší znečištění viditelné.A když se po tom projede prsty tak se budou tvořit šmouhy a otisky.Lesklý povrch bych já osobně dal do záporů.
- CZechtek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2008 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra, proc vzdy vyrobce musi skvely produkt zkazit nejakym nesmyslem. Tady je to konkretne ten vysoce leskly povrch. To je peklo na cemkoliv, ceho se dotykate (naposled jsem mel takovou hruz na notebooku a uz po prvnim dni pouzivani vypadal na pohled jako neco rok stareho a usmudlaneho) a ani po designove strance mi to tady uplne nesedne. Pak uz je tu jen malickost jako maly enter (plus ta priblbla klavesa nad nim), pripadne kvalita a rovnomernost podsvitu, kterou si nejsem uplne jist. Jinak vazne fajn vec. No skoda, cekam dal...
- Shinji Ikari

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2008 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jednoduché a geniální...prostě Razer
Myš má Diamondback a první den sem si říkal jestli sem neudělal chybu, ale postupem času sem zjistil, že bych ji nevyměnil
- Bubucci

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2008 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kuknite co ma vyjist teraz v auguste :) http://www.roccat.org/Products/Products/ROCCAT-Valo/
- Peter Rovnianek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 7. 2008 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A takhle asi vypadá vše od Razera na stole. Jak se vám to líbí? :o) ooo)
http://666kb.com/i/b0ofgq1joebw3rtr9.jpg
http://666kb.com/i/b0ofia9s2lk6b2zc5.jpg
http://666kb.com/i/b0ofiqco2x3jszckl.jpg
- Lukáš Vlk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2008 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nechcem provokovat, ale vsetko od logitechu v podobe G15+G9 (akurat podlozka na mys od razeru - exact mat), volant logitech, repro logitech atd, vypada high-endovo, na rozdiel od tych tvojich umelin.. myska ma aj nejaku ergonomiu oproti razeru
- Martin Nitram

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 7. 2008 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Budu objektivní. Co asi vadí opravdu nejvíce je slabší viditelnost prosvětlených kláves ve dne. Musí být stále zapnutá jak již bylo řečeno v článku, ale ve dne je špatně vidět. Leda je řešení více si klávesnici naklonit k sobě. Tedy podložit ještě véce zadní nožičky. Ale možná to zase není taková "vada". Já mám klávesnici tak 30 cm od těla. A pokud se něco píše či hraje klávesnice se přisune blíže a je to lepší. Jinak je suprová. Stisk tak mezi notebookovou a klasickou klávesnicí. Má standardní rozložení kláves, takže nehrozí "deformace zvyku" :o) Myslím, že klady převažují. Multimédia ovládaní klávesnicí jsem ještě nezkoušel k tomu nemůžu nic říci.
- Lukáš Vlk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 10. 2008 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jí mám doma, vše je super, akorát mě štvou 2 věci: 1.že multimediální panel podporuje jenom 4 programy ​(Wmp,Itunes,winamp,realplayer​) pouzívam GOM​-Player :​( aspon tam funguje hlasitost :​) a druha a mnohem podstatnejsi vec je, že jejich hustej nazev proti zablokovani klaves ​"Gaming cluster with anti​-ghosting capability​" nefunguje na cele klavesnici jak jsem se domnival, ale pouze v oblasti WSAD :​( Jelikoz mam mys v leve ruce a pravou ovladam sipky, takze napr nahoru + doprava + Num0 proste nejde a to me fakt stve ! Nezna nekdo rozumne reseni? Nebo klavesnici, ktera umi jakekoliv 2 sipky + Num0. Logitech umi vic smeru,ale stejne neumi doprava + dozadu + Num0 :​( ach jo HELP
- Danny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2008 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A zase ten lesklý povrch. Klávesnice jako taková se mi velice líbí. Zkousnoul bych i to, že je jen US i to že má malý enter... ale lesklý povrch? sakra proč? má to snad nějaké výhody? ať už pro výrobce nebo pro kupujícího? Všude se píše jen o nevýhodách (rychle se upatlá, jsou vidět malé škrábance atd) Jak už jsem jednou psal v komentářích k novým LCD opravdu netuším co výrobce vede k takové (s prominutím) pitomosti. Oni jistě nějaký důvod mají, ale jaký? Kdyby razer udělal 2 verze (matná, lesklá) tak sem přesvědčen o tom že více jak 90% lidí koupí matnou. Je to asi jen osobní preference ale lesklý povrch je opravdu hnus(na kterémkoli výrobku). Fakt mi to štve, jinak je to fakt hezká klávesnice :(
- Dreamer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2008 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No, me taky stve, ptz sem teenager a chci videt klavsku po 1. pizze... Vyhoda (podle me)je to nadhera. Libi se mi a to hodne.

2Danny: asi ti neporadim jinou, ale treba si posun klavesnici uplne do prava a hraj na WSAD.
- RYCK¤

Reklama
Reklama