Zpět na článek

Diskuze: Scythe-NCU 2005 - tiché chlazení z Japonska

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mam stejne vysledky se Zalmanem, tenhle sice bude asi mene slyset, ale vysledky jsou stejne a Zalman je za pulku ceny a jeho "hlucnost" mi vubec nevadi.
- Zdeněk Obermaier

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 9. 2005 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace heh proc neni pouzit pasivne chlazeny zdroj,
aby se jednalo o opravdu tichou sestavu? a proc pri testech nebyla zatizena grafika?
vetroplach (vlastne moc vetru neplasi) to nebude spatnej. tesim se na porovnani, protoze hodlam koupit Sonic Tower, + pasivni zdroj + pasivni grafiku jsem si vyrobil a pasivni chladic na disk taktez.
- Jencek Istvů

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro spousty lidí perfektní chladič, jen ta cena. Ne každý totiž preferuje výkon jako ty Zdeno.
- Válek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ja vim TICHO LECI! me by spise z teto "staje" zajimal model SAMURAI, je dost podobny Vapochill Micro, a srovnani techto exotickych reseni by nebylo od veci.
- Zdeněk Obermaier

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimalo by me jaky dopad na teplotu ma poloha chladice. Myslim jestli je nejaky rozdil mezi horizontalnim a vertikalnim postaveni.
- Ondřej Chlada

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vzhledem k tomu, že uvolněné teplo postupuje směrem nahoru, je lepší chladič umístit tak, aby byly žebra vertikálně. Ideální kombinací je potom zdroj osazený spodním větráčkem.

- Bronislav Kujál

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace aby to správně fungovalo, musíte umístit základní desku vodorovně (tedy pokud má socket a ne slot), takže buď desktopová skříň nebo tower na ležato, v jaké poloze jste to testoval?
- petr hlaavatý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace JJ pravdů má ten člověk a ještě ideální je to že pak to pěkně ohřívá zdroj, ale ono to v praxi vždycky nějak vydrží
- pEDRO

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 9. 2005 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @petr hlaavatý: Vzhledem k tomu, že jsem se již setkal s podobným názorem, měření teploty jsem provedl v obou polohách. Tedy jak ve svislé, tak ve vodorovné poloze MB a dosažené výsledky jsou vždy stejné.

- Bronislav Kujál

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A jeste by me zajimalo zda je mozne pouzit tento chladic na Pentium-M. Tj. socket 479? Ted si nejsem jisty.
- Ondřej Chlada

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud se použije redukci ze socketu 478, chladič lze použít pro Pentium-M, protože k montáži využijete původní plastový rámeček patice.
- Bronislav Kujál

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Bronislav Kujál: Myslel jsem zda je mozne ho instalovat primo na socket 479 pro mobilni pentia. Pak se take priklanik k tomu ze by bylo vhodne tento chladic porovnat s dalsimi pasivy (napr. Sonic Tower...).
- Ondřej Chlada

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ondřej Chlada: Thermaltake Sonic Tower je nachystaný na porovnání. Taky se bude hlavně porovnávat s pasivem Scythe Ninja, který používa stejnou technologii a rozměrově je velmi podobný.
- Bronislav Kujál

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsem nevedel, ze spolupracujete s jinyma serverama na vymene clanku. Nic proti tomu, kazdy neprochazi vsechny servery zamerene na hardware v CR. Spis me zarazi, ze zatim co oni uvedli k vasemu clanku jmeno autora, vy mate jako autora tohoto clanku uvedeneho nekoho uplne jineho. Dobre, texty jsou mozna trosku jine, ale i tak.

http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=5221&Itemid=59
http://www.tiphardware.cz/articles.php?id=103
http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=5158&Itemid=35
http://www.tiphardware.cz/articles.php?id=128
- Mythos

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace aha, takze Mirek Lesčuk a Bronislav Kujál je jeden clovek? Pekne umelecke jmena. :)

PS: sorry za ten double post, ten druhy muzete smazat
- Mythos

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jak jste proboha mohli neco takoveho vypustit vzdyt tohle by neproslo snad ani pres spellcheck ve wordu to je takovy problem dat po sobe precist clanek nekomu kdo ovlada zakladni gramaticka pravidla?

Edit> Opraveno..snad vse:-)
- xmates

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :)
[B]díky provedený v černé [/B]
[B]hlinikova zebra[/B] (TA zebra)
[B]Žebra jsou vyrobené [/B]
[B]Podobné pravidla by měli platit [/B] (TA pravidla)
[B]exkluzívnost[/B] (neni to spise exkluzivita?)

ale jinak pekny clanek
- xmates

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsem nevedel, ze spolupracujete s jinyma serverama na vymene clanku. Nic proti tomu, kazdy neprochazi vsechny servery zamerene na hardware v CR. Spis me zarazi, ze zatim co oni uvedli k vasemu clanku jmeno autora, vy mate jako autora tohoto clanku uvedeneho nekoho uplne jineho. Dobre, texty jsou mozna trosku jine, ale i tak.

http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=5221&Itemid=59
http://www.tiphardware.cz/articles.php?id=103
http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=5158&Itemid=35
http://www.tiphardware.cz/articles.php?id=128
- Mythos

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela by me zajimalo srovnani s obdobnymi chladicimi "monstry" napr: xp120, bigtyphon, atd.

problem je ze v ruznych testech se mnohdy lisi metodika a tudiz z nich nelze vybrat NEJchladic a prave takovej hledam

RAD
- Radek Zajic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mohol by si do testu zaradit aj chladic
AC Freezer 4,7, 64

je to vlastne skoro to iste...len pre rozne cpu

http://www.arctic-cooling.com/cpu2.php?idx=9&disc=

diki
- Branislav Pastorek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdovi kolik stoji tahle hracka v Japonsku ... je tam bratr spoluzaka a kdyby jich par za super cenu privezl, tak by si mohl docela vydelat :)
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace určo -90%

napriklad
na slovensku kupim MB za 3200,-SK,, v čechách ju kúpim za (v prepočte) 2400,-SK,, v nemecku (v prepočte) za 1793,-SK,, a za kolko ju kupim v Amrerike alebo japonsku ? za 10 Sk ?
- Juraj Pekar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ak som to prehliadol, tak sorry. Nikde v popise som nevidel popisane ako vlastne prudi to medium v oruhu. Akou cestou za vrati spat?
- iPoK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no inak to mas pravdu... :) podla schemy to nie je uzavrety okruh.. mohlo by to ale fungovat na
principe vyparovania a nasledneho skvapalnovania...
- Branislav Pastorek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Máte pravdu, tato technologie funguje na stejném principu vypařování a zkapalnění jako trubičky Heatpipes, s tím rozdílem že v tomto případě nejde o trubičku. V recenzi je napsáno pouze to, že chladicí médium koluje. Text upravím, aby to bylo jasné.
- Bronislav Kujál

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2500,- za pár pléšků hliníku a kousek mědi.
Kde ,že se to vyrábí?
- pEDRO

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 9. 2005 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak co klci uz ste si opravili web? "Druhý opak mimořádně špatně zvládnuté domény je PCTuning.cz, pokud nezadáte zcela zbytečnou předponu www., zobrazí se Vám tato hláška:
Bad Request (Invalid Hostname)"
Reseni napravy je na hulanwebu o) Jinak na shw doporucuju precist clanek o kauze Proca- AAC, takove clanky nikdy na pct nebudou o)
- antiHulan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 9. 2005 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeste by me celkem zajimalo jake byly teploty na graficke karte i pri jeji zatezi a jaky to melo treba vliv na teplotu procesoru... (protoze v testech zrejme grafika nebyla zatizena)... a taky by me celkem zajimaly vysledky pri pouziti prubeznych vetraku na skrini... a vubec, neplanujete i test pasivne chlazenych grafik? Od Gigabyte (napr GF 6600GT GB silent 256MB/128MB DDR3) a od Asusu...
- BorisZ

Reklama
Reklama