Zpět na článek

Diskuze: SENNHEISER PC 160 - luxusní headset s mikrofonem

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2006 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim redaktora. Precital som si clanok a skoro mi oci vypadli. :-) Nie, ze by bol zly, ale dost podstatna "chybicka se vloudila". Tlacidlo, ktore sa nachadza na kabli totiz vobec nesluzi na "mjuting" sluchadiel, ale na vypnutie mikrofonu! Mam sice ine Sennheisery, ale maju taky isty ovladac na kabli, predpokladam teda, ze to bude v tomto pripade obdobne. Inak drzim palec celej redakcii. Ondro.
- Ondro Farkas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 2. 2006 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace : D:D :D :D :D este tedko se smeju :D :D :D jojo mas pravdu :D ale kdyz jsem si to precetl tak jsem se hodne nasmal :D

jinak nic proti autorovy :D
- Láďa Škramlík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2006 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace přesně tak, není to špatný článek, ale nepřečíst si ani oficiální specifikaci výrobku a ještě ze své nedbalosti obviňovat výrobce...

- Jaromír Podzemný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2006 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autorovy bych doporucil si poslechnout senny HD25 sou to snad nejlepsi sluchatka co jsem kdy slysel porty pro sou oproti nim nic.....je teda taky pravda ze HD25 stoji kapku vic (of. cena cca 6500 ale daji se sehnat za 5700,-) jinak misto koss porta pro bych doporucil senny PX100 stoji o dost min nez porty a zvukove jsou na tom uplne stejne:)
- komisar.durex

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2006 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyto stojí 1080,- a mám je víc jak rok. A kdo má integrované audio (97%?)- garantuji, že rozdíl oproti recenzovaným za 2600,- nepozná. Občas se mi stane, že chci od počítače odejít i se sluchátkama na hlavě - cca po 5ti minutách je ani nevnímám.
- ppaajjaa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2006 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PX100-vky som porovnaval s KOSS Porta Pro a musim uznat, ze hraju sakra podobne. Mozno nemaju az taky pekny, ale zato "vymysleny" bas, ale to mne vyhovuje viac. Porty mam uz asi 6 rokov a zda sa mi, ze uz ani tie nehraju "buhvijak". PX100 odporucam. za tu cenu nic lespei nepoznam...
- Ondro Farkas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2006 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jj mas naprostou pravdu, mne prisly PX100 oproti Portam lepsi o hoodne. Porty jsou predrazene a precenovane.
- Aspon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 2. 2006 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlas, PX-100 jsou dokonalá sluchátka a za tu cenu asi nic lepšího sehnat nelze.. Od té doby, co je mám, mi všechny domácí repráčky připadají jako bakelitová šustítka :-).
- Necroman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 2. 2006 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Necroman: Přidávám se k tomu PX 100 absolutně nemají konkurenci a patří k naprosté špičce přenosných sluchátek, navíc ta supr plastová krabička :-).
- Bernie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2006 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"PC 160 SK jsou sponzorovaná známým týmem SK Gaming"
urcite? myslim, ze Sennheiser ako jeden z hlavnych sponzorov SK od svojho klienta sponzoring nepotrebuje.. prepozicat logo je pre nich minimum, dalsie lakadlo na kupu je onen Insider.. ak pan autor clanku nevie 'k čemu je tohle sakra dobré?', tak nech navstivi www.sk-gaming.com a tam sa to snad dozvie..
- khi_

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 2. 2006 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mozem poprosit anonymnych blaboloklikacov nech sa vyjadria? je tu priestor k diskusii a naozaj velmi rad si precitam ich nazor...
- khi_

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 2. 2006 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja s tebou souhlasim, navic pan autor jaksi pozapomel ze porta pro jsou hodne prebasovane, takze je asi zrejme ze se mu tady zdaly basy slabsi.
Nejvic me dostala cast kterou jsem vubec nepochopil jak souvisi akusticky tlak, s bolenim hlavy atd atd...
Autor se snazil jak nejlip mohl... ale ehm no snad priste...
- dizzi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2006 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemám testované PC160, ale v diskuzu zmíněné PX100 a PC130. PC130 hrají sice relativně dobře, ale pořád o hodně hůř, než PX100 (resp. třeba KOSS Porta Pro). Co mi na PC130 vadí je to, že po nich bolí ušní boltce, když je má člověk na hlavě třeba 4-5 hodin. To se u PX100 (jejichž mechanizmus na hlavě vypadá a funguje o hodně profesionálnějc) nikdy nestává. Zajímalo by mě, jestli PC160 taky po delší době tlačí do uší? A připojuju se samozřejmě k ostatním - ten vypínač na ovládání sluchátek samozřejmě slouží k vypnutí mikrofonu a ne vypnutí sluchátek :-D
- Bernie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 2. 2006 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace SOUHLAS.
PC130(1080,- i se solidním mikrofonem) hrají hůř než PX100 (cca 1200,- bez mikrofonu, není to heatset). Myslel jsem svůj příspěvek "SENNHEISER PC130" - postačující volba - hlavně ve vztahu k integrovanému audiu, kde rozdíl je nepostřehnutelný (snad poznatelný na naposlouchaném kvalitně nahraném CD na pasážích, které zná člověk téměř nazpaměť).
Problémy s tlakem na ušní boltce ani po několika hodinách nemám, záleží asi hodně i na velikosti a tvaru hlavy - je to dost individuální.
Doporučuji před koupí jakýchkoli sluchátek nechat na prodejně min. 30 minut na hlavě.
- ppaajjaa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2006 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, sry za "komerciu".

Mam 2mesacne PC150tky - [B]sluchadla su uplne v poriadku[/B] - mikrofon blbne (proste obcas ide, obcas nie - ak ide, tak na 100% - ziaden sum al. co). Mozno je to kablom, mozno ine.

{Pozical som na 5 hodin bratovi :-( }.
Vyreklamovat to nemozem, nakolko to nie je chyba vyrobcu.

Zaslem kdekolvek v ramci EU.

Kontakt:
jan ZAVINAC kunder.sk
Platit sa da:
Banka CZ, Banka SK
Paypal
MoneyBookers
- Jan Kunder

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 2. 2006 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Milý autore.
Ten molitan který podle vás slouží k ochraně při přepravě se jmenuje WINDSCREEN a slouží jak vyplývá z názvu k něčemu úplně jinému. To jen tak pro úplnost.
- Jazzman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 2. 2006 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mislim ze tieto sluchadla su dobre pre ludi ktorym staci ze pocuju "nejaky" zvuk z pc a maju tam integrovanu "zvukovku" AC97.

kto chce viac od zvuku v PC tak odporučam osvedčené KOSS Porta Pro a Audigy 2.
- RK Systems

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 3. 2006 02:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to jake jsou nausniky nesouvisi s typem ozvucnice, to ze ma nizsi model nizsi citlivost vas bolesti hlavy nezbavi, pokud jste tele a neumite to ztlumit, pak je to vase chyba, neni to modelem, ale bolest hlavy je obvykle indikator vysokeho nebo nerovnomerneho tlaku pritlacneho mostu, ne zvukem.
Sluchatka Koss Porta Pro nemaji kristalove cisty zvuk.
Porovnavat headset urceny pro zretelnou a srozumitelnou reprodukci lidskeho hlasu se sluchatky urcenymi pro reprodukci hudby je stejne jako porovnavat
genius a sennheiser.
Obecne problem s basy HIFI sluchatka nemaji (pouze genius a podobne za 300kc)
A kolik by mely mit sluchatka reproduktoru mi taky unika.
Autor by mel napsat ze basy maji mensi amplitudu, ne ze jsou prumerne, protoze to by pak rovnou mohl rict ze basy sluchatek Koss jsou PODprumerne, firma sennheiser pouziva kvalitnejsi menice nez firma koss a jejich dynamicke vlastnosti jsou diky jejich vetsi motoricke sile mnohem lepsi (pro neznale to ze maji sluchatka koss hlasitejsi basy neni vyssi kvalita, prave naopak, je to zvlneni frekvencni charakteristiky kolem rezonancni frekvence menice, je to dane vysokym Qts, pro predstavu je to jako kdybyste meli velky nakladak s motorem trabanta) firma sennheiser ma tedy linearnejsi prubeh frekvencni charakteristiky, nizsi zkresleni, lepsi impulsni odezvu, slabsi prevyseni na hornim konci prenosoveho pasma, linearnejsi fazovou charakteristiku atd atd.
Mimoto je samozrejme ze headset prenasi hure basy, je urcen pro lidsky hlas-nezkreslene stredy a vysky, pokud chcete kvalitni hudbu, kupte zvlast sluchatka, a zvlast mikrofon, ale pripravte se na to ze kvalitni mikrofon bude stat stejne jako sluchatka.
To ze nekdo nosi nepretrzite sluchatka z nej nedela AUDIOFILA, to z nej dela hudebniho fandu, ale pochybuju ze by audiofil nosil sva sluchatka za 8000Kc ven.
A o tom co by audiofil vyuzil nema autor poneti, protoze stredni hodnota vykonu neznamena nic, v oblasti kvalitniho audia jde o neomezenou dynamiku tranzientu, a to znamena ze na 1ms i pri bezne hlasitem poslechu (0,3W) je potreba vykon nekolikanasobne vyssi, napr 150W. indukovany akusticky vykon pak samozrejme neodpovida hlasitosti 150W kvuli poddajnosti vzduchu, ale jde o to ze se tim vytvori rychla nabehova hrana akusticke vlny - zvuk bez zkresleni ktery by jinak byl zpusoben pomalym nabehem (v ramci milisekund)
Myslim ze jak uz psal pan DIZZI, autor zjevne neni odbornikem na tuto oblast, mel by se tedy soustredit na popis vzhedu, funkci, vybaveni a hrube subjektivni porovnani zvuku typu: "Sennheiser ma tissi basy nez Koss, ale ma cistsi zvuk, daleko za nimi jsou Sony a Genius hraji vyslovene zkreslene" proste psat polopate pro lidi aby si jasne vybrali co chteji, a neiterpretovat chybne nebo nepresne hlubsi fakta nebo souvislosti kde by mohlo dojit k zasadnim dezinformacim.
- asdfgh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

recenze hodne, hodne mimo.. :/

stejne jako testy podlozek, ktere byly ale UPLNE mimo..

pan Mitrega nahodou pise o vecech, o kterych neco vim a u kterych mam nejake vetsi zkusenosti. jestli jsou ostatni recenze tady na pctuningu, v oblastech o kterych nic nevim, na stejne urovni tak..
3 clanky tohodle autora, ktere se ke me dostaly, docela hnuly s moji duverou v tenhle server
- David Budac

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace a tohle je proste goool :)

"Za cenu dalších 300 Kč dostanete tříměsíční členství v klubu SK Gamingu (k čemu je tohle sakra dobré?)"

co takhle to radsi lidem vysvetlit, anebo se o tom nejlepe vubec nezminovat..
- David Budac

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 7. 2008 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim chtel bych si koupit nejake kvalitnejsi sluchatka s mikrofonem vylozene a pouze! na hrani her a nevim zda li se mam vybrat Sennheiser PC 131 nebo Sennheiser PC 136 USB..
tyto uvedene v recenzi nechci jestli s z nich boli hlava protoze ja hraju hodne hodin :)
diky vsem za rady pripadne muzete odkazat na uplne jine sluchatka s mikrem diky
- Shait

Reklama
Reklama