Zpět na článek

Diskuze: Siggraph 2005: Xbox 360 vykreslí milión polygonů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 8. 2005 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BY me zajimalo proc ATI/nVIDIA delaj pro konzole tak vykonne graficke karty a pro pc mene vykonne a drazsi...... njn nekde se vydelavat musi.
- Jiří Mrázek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 8. 2005 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ale zkus si na konzoli odemknout pipelines jako u GF6800LE nebo to přetaktuj jako R9550... za to se mj. taky platí... i když RX800 nejde ani odemykat ani pořádně taktovat :-( a stojí nehorázně moc
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 8. 2005 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No zase taková bomba to nebude. třeba Gf2Mx umí vykreslit 20milionů polygonů za sekundu. Ani nechtějte vědět takovou 6800ultra. Na PC by tohle taky šlo provozovat, kdyby se hry nepsaly pro zastaralé konzole Xbox a PS2 a na PC tak, aby je rozjely Gf2MX a GF4MX. Vždyť první technologická dema PS3 se předvádějí na dvou 6800ultra a A64FX55 a jde to slušně. když se použije režim AFR, tak se může škálovat i geometrie a pak maj dohromady 1,2 miliardy polygonů za sekundu. U PC je asi stejně brzda procesor, kterej bohužel musí s tou geometrií taky pracovat, a oproti těm několika PowerPC 3 jádrovejm CPU v Xboxu360 a těm Cellům v PS3 je i takovej přetaktovanej FX57 úplná nula.
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 8. 2005 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: ale GF2MX to renderuje ani ne pořádně v DX7, kdežto ta grafika Xboxu to je minimálně DX9.0c ne-li nějaká vyšší specifikace...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 8. 2005 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžete mi někdo, prosím, vysvětlit, jak to může být o tolik výkonnější jak nejvýkonnější grafický karty na trhu? dík
- neregistrovaný - maysider

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 8. 2005 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace to je jenom marketing :))
za pul roku bude pc stejne vykone
za rok je prekona
za dalsi rok budou konzole zas jenom beznadejne plecky
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 8. 2005 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A vy si vazne myslite, ze firmy jako ATI nebo nVidia nemaj v supliku hotovy veci xkrat vykonejsi nez cokoliv co je na trhu ? :) Jak tu nekdo rekl, je to jen o marketingu. Kdyby vydali to nejvykonejsi co muzou tak neprodaj nic z predeslejch generaci. Musi se s navysovanim vykonu postupne aby toho prodali co nejvic. U konzoli je to neco jinyho. Konzoli muzou dat vykonnej hardware jak chtej,protoze prechody na novy konzole jsou 1 za nekolik let takze nemusej mit strach, ze se kvuli novince neprodaj ty nekolik let stary,protoze je stejne uz vsichni maj :)
- neregistrovaný - Chrpustostroj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 8. 2005 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Chrpustostroj: To teda Ati mela uz davnou hrabnout do toho supliku, kdyz nejvykonesi grafiky prodava nvidia, mainstreemu kraluje 6600GT a Sli tvori Ati vice jak pul roku po nvidii:o)
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 8. 2005 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: No to jo, jsem toho názoru že, obě firmy mají opravdu pár technologií ještě schovanejch, ale zase mi přijde divný proč ta ATi už něco nevydala proti 7800čkám, protože takhle docela solidně ztrácí trh, no nevim nevim..

To že jsou ty konzole něklokanásobně výkonnější než kompy, je nejspíš optimalizací jak hardware aby do sebe zapad, tak hry určený pro ně. Podívejte se co udělala optimalizace HL2 pro ATi...

Za rok nebo kousek to stejně kompy doženou,..:)

- neregistrovaný - nia

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 8. 2005 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je to trochu hype. Ten cip sam o sobe zase o tolik vykonnejsi neni. Milion polygonu ve scene neni problem i na PC. Vyhodou konzoli je ovsem vysoka optimalizace architektury a spoluprace CPU-GPU. Treba v tomto pripade generuje CPU geometrii primo do cache GPU.
- neregistrovaný - xR->

Reklama
Reklama