Zpět na článek

Diskuze: Špatné finanční výsledky HTC. Zisk poklesl o 25 procent

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

miroslavm
miroslavm
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mal som s nimi tu cest a su to najhorsie telefony ake som kedy videl :) to ale nieje ani tak samotnym telefonom (kedy HTC robi podla mna lepsie sasi, nez plastova kopirka applu od samsungu) ako skor z Androidu je mi na grc ... taky paskvil som na telefone este nevidel, osobne by som to komfortom pouzivania prirovnal k linuxu na desktope, co funguje, to aj tak po chvili spadne :D .. takze ak telefon tak WP7.5, Apple, BB ... :) tak a teraz ma uminuskujete k smrti :oops:

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
6. 1. 2012 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@miroslavm no jasne, ty minusy jsou za to, ze si nam zjevil neprijenou pravdu a vubec ne proto, ze je ti z huby tecou sracky... :roll:

miroslavm
miroslavm
Level 1 Level 1
7. 1. 2012 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka76 [quote=marthass]Tos me pobavil, to mas pravdu :D[/quote]

iba pekne odzrkadluju market share medzi mobilnymi OS kto nema android suhlasi, kto ho ma, tak sa citi dotknuty Ja na nom nevidim nic pozitivne, to ze si si kupil android phone neznamena ze iba vy mate spravny pohlad na vec tak si tie vyrazy nechaj pre seba

marthass
marthass
Level 1 Level 1
7. 1. 2012 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka76 Tos me pobavil, to mas pravdu :D

kakadu4
kakadu4
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=miroslavm]mal som s nimi tu cest a su to najhorsie telefony ake som kedy videl :) to ale nieje ani tak samotnym telefonom (kedy HTC robi podla mna lepsie sasi, nez plastova kopirka applu od samsungu) ako skor z Androidu je mi na grc ... taky paskvil som na telefone este nevidel, osobne by som to komfortom pouzivania prirovnal k linuxu na desktope, co funguje, to aj tak po chvili spadne :D .. takze ak telefon tak WP7.5, Apple, BB ... :) tak a teraz ma uminuskujete k smrti :oops:[/quote]

Mas pravdu. Android se rozmohl jednoduse protoze tu nic jinyho krom applu tu nebylo. Je to strasnej system. Ja pujdu taky asi do WP7.. i kdyz ho rozhodne nepovazuji za bezchybny. Ale milionkrat lepsi nez ten slepenec Android, kdyby google neukradl Javu, tak by ani to nebylo a to je smutny :D No nic, MicrosoftoBijci mi taky nasazi asi par minusu :D Ale jsme v klidu, to co je skutecne kvalitni a to co ne se nastesti projevi v case, takze jsem v klidu. :)

marthass
marthass
Level 1 Level 1
7. 1. 2012 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kakadu4 To je zvlastni, ze android denne pouzivam, jsem s nim maximalne spokojeny, plny na 200 procent vse co potrebuji a jeste se s nim na dlouhe hodiny zabavim...

miroslavm
miroslavm
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kakadu4 [quote=kakadu4] Mas pravdu. Android se rozmohl jednoduse protoze tu nic jinyho krom applu tu nebylo. Je to strasnej system. Ja pujdu taky asi do WP7.. i kdyz ho rozhodne nepovazuji za bezchybny. Ale milionkrat lepsi nez ten slepenec Android, kdyby google neukradl Javu, tak by ani to nebylo a to je smutny :D No nic, MicrosoftoBijci mi taky nasazi asi par minusu :D Ale jsme v klidu, to co je skutecne kvalitni a to co ne se nastesti projevi v case, takze jsem v klidu. :)[/quote]

JJ a tiez pretoze zariadenia s Androidom su prakticky najlacnejsie smartphony, takze je pomerne lahke sa k nemu dostat .. Ja som to cakal, kazdy kto na forach povie nieco zle na Android tak je hned osocovany :))... lenze az vam hotmail zacne dookola stahovat stare spravy a oznacovat ich za nove, nebudete moct polozit hovor, alebo vam spadne 2x za sebou, facebook app bude samy error a budete si z toho chciet vytrhat vlasy tak si spomeniete :D

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
6. 1. 2012 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@miroslavm oznamim ti smutnou zpravu, je to rukama :wink:

Gildiss
Gildiss
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@miroslavm Tak zaplaťpánbůh za to, že je konkurence v oblasti chytrých telefonů a každý si může vybrat, co je mu libo.
Mám rok a půl první zařízení s Androidem (po Symbianu 60, UIQ a WM 6)a další zařízení bude opět s Androidem. Nechápu, co s tím telefonem děláte, že vám připadá nekomfortní na ovládání, systém je opravdu primitivní a ovládat ho zvládne i cvičená opice.. Samozřejmě pokud si někdo pořídí telefon za 2 tisíce a pak držkuje, že to má pomalé apod. tak se musím jen smát. K ceně - nemyslím si, že by takový SGS2, Galaxy Nexus nebo Galaxy Note byly nejlevnější zařízení na trhu :D
Další věc - pokud si člověk pořídí Android, pak se předpokládá, že bude mít gmail a ne parodii typu hotmail, inu kdo chce kam..
Ale jak říkám, užívejte si WP, ať je tu konkurence a výrobci se hezky snaží.. :D

Zheiko
Zheiko
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@miroslavm Hotmail je aplikace psana microsoftem, bohuzel, vzhledem k tomu ze jsem u MS delal, tak vim ze to neni jejich prvni dementne napsana aplikace, s pokladanim telefonu jsem nikdy nemel problem(na Symbianu to bylo bezne) Facebook aplikace byla hrozna, opet ale je to problem autoru aplikace, nikoliv androidu samotnyho, kazdopadne ted co je nova verze, funguje bezvadne...

Uzivejte si WP7.5 ja bych to nechtel uz jen proto, ze je to provazany s MS Live ucty, ktery jsou uplne tragicky a maj prisernou podporu... schvalne si zkuste zavolat na podporu vaseho Xbox live uctu a ze byste chteli rozbehat hry na telefonu... jiny telefonni cislo neexistuje, a na xboxu vam reknou ze k tomu nejsou trenovani... super!

zspasitel
zspasitel
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

HTC není obecně špatná firma, ale ceny jejich telefonů vzhledem k trochu lepšímu spracování začínají výš než je zdravo a jelikož je stav ekonomiky na světě takový jaký je + peněženky potencionálních kupců zejí prázdnotou, si každý rozmyslí co koupit. Osobně koukám po okolí a kdo nechce hloupej telefon za 1k, tak kupuje nejlevnějšího androida...

Zheiko
Zheiko
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zspasitel Ja osobne kdyz jsem se rozhodoval mezi HTC Sensation a SGSII v lete, tak jsem koukal na vykon a % poruchovosti... Samsung vyhral v obojim, bohuzel HTC boj o me jakozto o zakaznika prohralo, protoze se znovu opakoval problem s prachem pod displayem + antennagate, k tomu 30% vyexpedovanejch telefonu melo displaye od SHARPu, ktery vypadali od prvniho zapnuti 'vyblite'... SGSII nema ani jeden z vyse popsanych problemu, a navic vychazel v testech o cca 20% vykonnejsi, ackoliv meli oba dvoujadro taktovany na 1.2ghz

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No snad se HTC zase zlepší přeju jim to. Maji fakt špičkové telefony. Už jsem vystřídal mnoho - Nokii, Samsung, LG i iPhone jsem měl na 14.dnů a to byl pro mě snad největší zmetek. Všude všechno trvá no prostě děs. Samsung a LG byli dobré ,ale zase to prostředí se mi nepáčí tolik jako HTC Sense které je pěkně propojené a řekl bych že je to nejlepší nástavba OS. Pro mě je momentálně HTC nejlepší. :twisted:

Zheiko
Zheiko
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 Ono zadnej div, ze ma HTC zase nizky zisky... vzdy to byla mala firma s urcitou komunitou zakazniku, az v minulym roce se jim povedl husarskej kousek s HTC Desire, kterymu konkuroval jen o pul roku pozdeji vydanej SGS1... ted kdyz se zase trochu zahltil trh, tak lidi kupujou levnejsi LG, Motoroly, ci vykonnejsi Samsungy, a HTC se vrati zpet do starejch koleji, mensiho vyrobce, kterej ale dela telefony pro svoje zakazniky, u kterejch vi co chteji...

janis
janis
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zheiko Za a)mají pořád zisk, jde jen o jeho pokles ve srovnání s minulým obdobím, ale to je vcelku logické: vyrojilo se velké množství jak low-endových, tak middle class modelů od "noname" i renomovaných výrobců, na což HTC nestačilo zareagovat dost rychle a kupci se přelili jinam (bestseller Wildfire volal po modernizaci na S už dřív)
Za b)obecně šla dolů cena i dostatečně výkonných přístrojů (1 GHz Snapdragon, 512MB RAM i ROM, Gingerbread třeba od SE už za 3990,-), HTC drželo ceny výš i u slabších modelů.
Vlak jim určitě neujel, prostě jen konkurence ukousla i z jejich dílu koláče.

miroslavm
miroslavm
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ktory iPhone to bol 2G ? :lol:

kakadu4
kakadu4
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Zheiko]Hotmail je aplikace psana microsoftem, bohuzel, vzhledem k tomu ze jsem u MS delal, tak vim ze to neni jejich prvni dementne napsana aplikace, s pokladanim telefonu jsem nikdy nemel problem(na Symbianu to bylo bezne) Facebook aplikace byla hrozna, opet ale je to problem autoru aplikace, nikoliv androidu samotnyho, kazdopadne ted co je nova verze, funguje bezvadne...

Uzivejte si WP7.5 ja bych to nechtel uz jen proto, ze je to provazany s MS Live ucty, ktery jsou uplne tragicky a maj prisernou podporu... schvalne si zkuste zavolat na podporu vaseho Xbox live uctu a ze byste chteli rozbehat hry na telefonu... jiny telefonni cislo neexistuje, a na xboxu vam reknou ze k tomu nejsou trenovani... super![/quote]

A co jako? :D Kdo nekdy v souvislosti se softwarem volal nekam na nejakou linku? WTF? :D Kolega google poradi. (Ano, zde google naopak ocenuji, to dela to sakra dobre, naorozdil od jinych veci) Chapu ze 1/100 to potrebovat muze, ale rozhodne tenhle argument je pro me bezvyznamny. A propojenost s live uctem? No rikam... MicrosoftoBijec :D Ja tohle taky obecne nemam rad.... ale google do toho svy sluzby taha uplne stejne a o applu ani nemluvim. O to jim totiz hlavne jde. Takze Android -- NOUU. To smecko s Javou - z toho by jeden blil velebnosti.

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
6. 1. 2012 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kakadu4 sluzby do toho google taha, ale nikoho nenuti je v Androidu pouzivat.

Zheiko
Zheiko
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kakadu4 Mno, tak ono kdyz ti na telefonu nebude NIC fungovat, protoze potrebujes prave odezvu odnekud z MS serveru, kterej odmita komunikovat s tvym telefonem protoze jsi v CR, tak to nijak nevyresis, zadnej jailbreak, root, hack, custom rom, nic takovyho ti nepomuze, protoze chyba nebude u Tebe ale na strane serveru... mno, WP7 jeste nemas, ale mas v planu ho poridit, ja ti to nevymlouva, uprimne doufam ze WM7 splni tvoje pozadavky, a ze se snad nejakym zazrakem vyhnes problemum, ktery jsem mel ja a dalsi asi 3 lidi co znam ze maj WP7. GL&HF Microsoft funboi!

MD
MD
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kakadu4 HTC si to hlavně pokazilo téměř nulovou starostí o starý telefony (aktualizace). Půl roku starej telefon je pro ně už mobil z doby dřevěný. Proto bych si ani další telefon od HTC nekoupil.

miroslavm
miroslavm
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Zheiko]Hotmail je aplikace psana microsoftem, bohuzel, vzhledem k tomu ze jsem u MS delal, tak vim ze to neni jejich prvni dementne napsana aplikace, s pokladanim telefonu jsem nikdy nemel problem(na Symbianu to bylo bezne) Facebook aplikace byla hrozna, opet ale je to problem autoru aplikace, nikoliv androidu samotnyho, kazdopadne ted co je nova verze, funguje bezvadne...

Uzivejte si WP7.5 ja bych to nechtel uz jen proto, ze je to provazany s MS Live ucty, ktery jsou uplne tragicky a maj prisernou podporu... schvalne si zkuste zavolat na podporu vaseho Xbox live uctu a ze byste chteli rozbehat hry na telefonu... jiny telefonni cislo neexistuje, a na xboxu vam reknou ze k tomu nejsou trenovani... super![/quote]

Hotmail nieje pisany MS, lebo hotmail podpora ide cez defaultnu aplikaciu Email v Androide .. teda ona viac nejde ako ide :) ja s WP skusenosti prilis nemam, ake to previazanie uctov mi pije krv, takze asi ani do toho by som nesiel :) rovnake nervy mi robil gmail sync na androide kedy to zacalo vsetko prevazovat facebook, gmail jedno cez druhe, no tragedia kym som sa dostal do pouzitelneho stavu :) .. pre mna je iOS nr. 1 a nezmeni to ani tisic minusov :D .. ale ked sa niekomu Android paci, nebranim mu :)

Zheiko
Zheiko
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@miroslavm Pravdepodobne bude problem nekde mezi zidli a dotykovym displayem... nezlob se na me, ale me to funguje s hotmailem bez problemu... jediny hotmail ktery mi delal problemy, tak byla prave ona aplikace vyvinuta MS ke stazeni na android marketu... pokazdy se tomu zasekla synchronizace, a synchronizovalo to tak dlouho, az to vybilo baterku uplne(synchronizace preventuje telefon od Sleep modu, tim padem vybiji baterku)

shooty
shooty
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kakadu4][quote=miroslavm]mal som s nimi tu cest a su to najhorsie telefony ake som kedy videl :) to ale nieje ani tak samotnym telefonom (kedy HTC robi podla mna lepsie sasi, nez plastova kopirka applu od samsungu) ako skor z Androidu je mi na grc ... taky paskvil som na telefone este nevidel, osobne by som to komfortom pouzivania prirovnal k linuxu na desktope, co funguje, to aj tak po chvili spadne :D .. takze ak telefon tak WP7.5, Apple, BB ... :) tak a teraz ma uminuskujete k smrti :oops:[/quote]

Mas pravdu. Android se rozmohl jednoduse protoze tu nic jinyho krom applu tu nebylo. Je to strasnej system. Ja pujdu taky asi do WP7.. i kdyz ho rozhodne nepovazuji za bezchybny. Ale milionkrat lepsi nez ten slepenec Android, kdyby google neukradl Javu, tak by ani to nebylo a to je smutny :D No nic, MicrosoftoBijci mi taky nasazi asi par minusu :D Ale jsme v klidu, to co je skutecne kvalitni a to co ne se nastesti projevi v case, takze jsem v klidu. :)[/quote] Nevim proč všichni na Androida nadavaji, nemam s nim zkušenost. Mam Samsung wave 2 (amoled) a jsem s nim naprosto spokojenej. Můžu doporučit. Spolehlivej, rychlej, supr displej, kamera HD, odolnej (spadl mi ze dvou metru na beton) a ma jen malou promacklinu v uměle časti na spodu.Za ten rok se mi ani jednou neokousl.Bada fakt překvapila a prostě supr.Ma to nejlepší z droida, menu je opravdu vychytany, borci v Samsungu u práce přemysleli. Vytkl bych mu jedině oblou část z boku, nedrží se tak dobře jako jine,ale da se zvyknout. Skoda ze Bada se tak nepropaguje, aplikace jsou a her je taky dost.

shooty
shooty
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: [quote=shooty][quote=kakadu4][quote=miroslavm]mal som s nimi tu cest a su to najhorsie telefony ake som kedy videl :) to ale nieje ani tak samotnym telefonom (kedy HTC robi podla mna lepsie sasi, nez plastova kopirka applu od samsungu) ako skor z Androidu je mi na grc ... taky paskvil som na telefone este nevidel, osobne by som to komfortom pouzivania prirovnal k linuxu na desktope, co funguje, to aj tak po chvili spadne :D .. takze ak telefon tak WP7.5, Apple, BB ... :) tak a teraz ma uminuskujete k smrti :oops:[/quote]

Mas pravdu. Android se rozmohl jednoduse protoze tu nic jinyho krom applu tu nebylo. Je to strasnej system. Ja pujdu taky asi do WP7.. i kdyz ho rozhodne nepovazuji za bezchybny. Ale milionkrat lepsi nez ten slepenec Android, kdyby google neukradl Javu, tak by ani to nebylo a to je smutny :D No nic, MicrosoftoBijci mi taky nasazi asi par minusu :D Ale jsme v klidu, to co je skutecne kvalitni a to co ne se nastesti projevi v case, takze jsem v klidu. :)[/quote] Nevim proč všichni na Androida nadavaji, nemam s nim zkušenost. Mam Samsung wave 2 (amoled) a jsem s nim naprosto spokojenej. Můžu doporučit. Spolehlivej, rychlej, supr displej, kamera HD, odolnej (spadl mi ze dvou metru na beton) a ma jen malou promacklinu v uměle časti na spodu.Za ten rok se mi ani jednou neokousl.Bada fakt překvapila a prostě supr.Ma to nejlepší z droida, menu je opravdu vychytany, borci v Samsungu u práce přemysleli. Vytkl bych mu jedině oblou část z boku, nedrží se tak dobře jako jine,ale da se zvyknout. Skoda ze Bada se tak nepropaguje, aplikace jsou a her je taky dost.[/quote]

shooty
shooty
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim proč všichni na Androida nadavaji, nemam s nim zkušenost. Mam Samsung wave 2 (amoled) a jsem s nim naprosto spokojenej. Můžu doporučit. Spolehlivej, rychlej, supr displej, kamera HD, odolnej (spadl mi ze dvou metru na beton) a ma jen malou promacklinu v uměle časti na spodu.Za ten rok se mi ani jednou neokousl.Bada fakt překvapila a prostě supr.Ma to nejlepší z droida, menu je opravdu vychytany, borci v Samsungu u práce přemysleli. Vytkl bych mu jedině oblou část z boku, nedrží se tak dobře jako jine,ale da se zvyknout. Skoda ze Bada se tak nepropaguje, aplikace jsou a her je taky dost. 8) 8) 8) 8)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
6. 1. 2012 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shooty Hele, dá se s tebou souhlasit. Pokud ti přístroj dostačuje tak jak je. Což prostě pro mnohé nestačí. Jakmile v jakémkoli smru začneš mít nároky mimo "out of box" výbavu, naraziíš na limiti Bady a její malé rozšíření.
Pochvala za GUI je dobrá, ale není o přemýšlení borců ze Samsungu, ale o sprostém kopírování iOS s rozšířením o Android prvky. Proto je to tak dobré.

miroslavm
miroslavm
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S Wave (1,2) nemam ziadne osobne skusenosti, ale par krat som rozmyslal ze si ho kupim, lebo z toho co som cital a videl sa mi zda ako super telefon :) konecne Samsung, ktory sa na nic nehra, nikoho nekopiruje a v tom mori telefonov, ktore sa podobaju jak vajce vajcu si ide svojou cestou :) Bohuzial mu Samsung podla mna nevenuje dost pozornosti, potesilo by ma keby sa jej Bade zacal venovat viacej :) bohuzial, zivia ho lacne nahrazky iphonov :D

FidoUncle
FidoUncle
Level 1 Level 1
9. 1. 2012 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@miroslavm Možná vám to uniklo, ale Badu Samsung odepsal a dále nevyvíjí...

blaho
blaho
Level 1 Level 1
6. 1. 2012 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasne ze ti daju minusky.
Ale keby si napisal :
Mam Samsung a je to najlepsie co som mal,
tak by si bol,, King of palec hore´´
Ajtak ti dali minusky hlavne ty co pozeraju na rodicovske TV zn Samsung:)
Ale kolega mal teraz HTC Desire, bol s nim strasne spokojny, mal ho az 2 dni :lol:

jen94ek
jen94ek
Level 1 Level 1
7. 1. 2012 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

TO je stary a jasny ukaz.
HTC slo asi tak o 5 let dozadu.
Nejlepsi telefon co jsem kdy mel byl HTC HD2 LEO.
Ted mam SGS II dokonce uz 3.

marthass
marthass
Level 1 Level 1
7. 1. 2012 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

HTC snad nemá tak špatné výsledky. Myslím si, že trh začíná být i tak trochu přesycen. HTC dělá skvělé telefony. Bohužel mu uteklo prvenství o chloupek u HTC Sensation a zase naopak v low-end kategorii nemá žádného zástupce. ALe jinak je HTC špička

shooty
shooty
Level 1 Level 1
7. 1. 2012 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ananta]Hele, dá se s tebou souhlasit. Pokud ti přístroj dostačuje tak jak je. Což prostě pro mnohé nestačí. Jakmile v jakémkoli smru začneš mít nároky mimo "out of box" výbavu, naraziíš na limiti Bady a její malé rozšíření.
Pochvala za GUI je dobrá, ale není o přemýšlení borců ze Samsungu, ale o sprostém kopírování iOS s rozšířením o Android prvky. Proto je to tak dobré.[/quote]A jakou out of box výbavu máš na mysli?

miroslavm
miroslavm
Level 1 Level 1
7. 1. 2012 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

iba pekne odzrkadluju market share medzi mobilnymi OS :) kto nema android suhlasi, kto ho ma, tak sa citi dotknuty :) Ja na nom nevidim nic pozitivne, to ze si si kupil android phone neznamena ze iba vy mate spravny pohlad na vec :) tak si tie vyrazy nechaj pre seba 8)

Reklama
Reklama